The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 RK6Ga

 

 Nice to meet you ~ Alexander

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 4:22 am

Alexander smilede til hende. "Du gjorde det lige igen" Sagde han og kyssede hende. Han grinede lidt da han begyndte at føre hende mod udgangen af biblioteket. Han ville gerne se hendes hus, og hvordan hun boede. "Hvor længe har du boet her?" Spurgte han på vej hen mod udgangen. Han nussede hendes som stadig lå i hans.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 X6flsm
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:03 am

"Nej da" fnisede hun og kyssede ham tilbage, det føltes bare som om det var det mest naturlige få hende oh gøre med ham som de altid har været så tætte og kend hindanden i 100 år. Malia holde hans hånd imens de gik ud og hun lyttede til hans ord."Jeg har boed her siden jeg blev født men min bror og mig blev nød til og flygte fordi der var en Hunter efter os men nu er vi tilbage igen efter 10 år." svarede hun ham med et lille smil og gik med ham måd hendes hus som faktisk ikke var så langt væk der fra.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_n7xvnxoxEv1te09hyo4_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 1:46 am

Alexander kiggede forundret på hende. "Så I blev jaget ud af byen? Wow. Jeg har boet her i ret mange år nu og jeg er aldrig blevet opdaget, hvilket er lidt skræmmende" Sagde han med et smil. "Tro mig når jeg siger du bliver ikke opdaget sammen med mig. Alle kender mig stort set i denne by og ingen ville mistænke mig. Det er jeg for charmerende til" Det sidste sagde han med et skævt smil til hende. Før han vidste af det stod de uden foran hendes hus. Det var utrolig flot, og det var sjovt han aldrig havde lagt mærke til huset før selvom han var gået forbi det mange gange.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_static_d7kxmecsxo0s804cww84o84s0
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 2:00 am

Malia nikkede over hans ord og smilte lidt."Ja det gjorde vi men det var nu os fordi nærmest alle Hunter var efter min Familie og min bror og mig var meget heldig at vi stadig kunne komme væk fra dem" svarede hun ham imen de gik til hendes hus og hun kiggede lidt rund omkring bare få at være sikker at ingen var efter dem."Det underligt jeg aldrig har haft set dig før så, men det er godt vi mødes nu så" sag hun med et smil og gik så op til døren sammen med ham og lukkede op."Vellkommen i vored dejlig hus" sag hun og lod bød ham ind i huset fordi det ju os var en af de ting man skulle gøre ellers kunne en hybrid ikke komme ind i huset ligesom vamyrene.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_mc5t0nNqa31ryf2xe
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 3:55 am

Alexander kiggede på hende med et stort smil, da hun tillod ham at komme ind i huset. Han lagde sine hænder om taljen på hende da han var kommet ind og havde lukket døren efter sig. Han kunne ikke lade vær med at begynde at kysse hende. "Jeg er også lykkelig for at have mødt dig Malia" Sagde han mod hendes læber, i en stille og sexet tone. Noget væltede ned et sted og Alexander kiggede der hen med det samme, men der var ikke noget. Han kiggede igen på Malia og lagde armene helt rundt om hende og omfavnede hende. Hun var lige som det sted alle ønskede at tage hen for at finde ro.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Latest?cb=20140826213920
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 4:18 am

Malia var lidt overrasket over hans kys men hun kyssede ham tilbage og smilte imäd hans laeber da han snakkede. Da malia hörte noget falle ned kiggede hun os der hen og sukkede lidt fordi hun ikke ville have stoppede med og kysse ham. Efter kort til igen kiggede hun pä ham igen med et smil imens hendes haender var rundt om hans hals."Jeg synes godt vi kunne gä tilbage hvad vi lige gjorde" hviskede hun til ham med et lille grin og kyssede ham sä igen.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_inline_naum0aAxCQ1shxacj
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 4:44 am

Alexander smilede over hendes ord. "Så kom her" Sagde han og træk hende helt ind til sig og kyssede hende hårdt. Han lagde den ene hånd på hendes kind og den anden brugte han til at holde hende tæt ind til sig. Han elskede at have hende i sine arme og han nussede hendes kind mens han kyssede hende blidt denne gang. Han mærkede hvordan ulven i ham tvang ham til at holde hende, og nyde at være sammen med hende. Ikke at det var specielt svært da hun var hende og hun var så dejlig.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Echo_House_-_Malia,_Stiles_3
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 5:01 am

Malia smilte da han kyssede hende igen og hendes arme var om hans hals og hendes haender/finger kørte igennem hans hår imen hun smilede måd han læber, hun har aldrig været så glad få en dreng før som hun har været med ham allerede nu. Hun viste ikke hvad det var men han havde en ret stor effekt på hende og hun elskede vært sekund hun kunne være sammen med ham det var som om hun aldrig ville give slip på ham mere fra nu af.Efter noget lang tid brød Malia kysset og kiggede ham ind i øjnene med et smil på læberne."Jeg har aldrig været så glad få en person som jeg har været med dig, jeg ved ikke hvad du gører og hvordan men en ting er sikker jeg vil aldrig give slip på dig igen" hviskede hun og smilte imens hun gav ham et lille kys igen.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_n1jvkxH6ry1qhphz2o4_r2_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 5:28 pm

Alexander smilede mod hendes læber. Det virkede alt sammen så naturligt og normalt. Som om de gjorde det hver dag. Som om de boede sammen og havde gjort det i mange år. "Det eneste jeg gør er at kysse dig og selv for mig er det kraftfuldt" Sagde han charmerende. Han kyssede hende igen og længe. Han ønskede på ingen måde at skulle give slip på hende. Han ønskede ikke at hun på nogen måde skulle flygte igen. I hans verden hun skulle blive og det var ellers mange år før hans verden ville kollapse.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_n1kjp1bOvp1s8kc5co8_250
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 12:32 am

Malia lyttede til hans ord og smilte måd hans læber. "Det føls bare som om vi har kendt hindanden i mange år og som om vi har gjord det er vær dag" sag hun med et lille smil også bryd kysset."Jeg synest vi skal go op på mit værelse" sag hun og smilte stort til ham også tog hans hånd og gik med ham op på hendes værelse."Du skal bare stoppe mig vis jeg går lidt få hurtigt" fnisede hun lidt også lag ham på hendes seng da de kom op på værlset også lagt sig selv over ham og kyssede ham igen med hendes ene hånd på hans kind.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_nb9885rqz61tpwe1qo4_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 18, 2014 9:06 am

Alexander fuldte med hende op på værelset. "Jeg er helt enig" Sagde han med et stort smil. "Tro mig når jeg siger, du måske burde stoppe mig" Han kyssede hende længselsfuldt. Han trak hende rundt så han var øverst og kyssede hende på halsen. Han havde lagt sin ene hånd ved hendes hår og nussede det blidt. Han kunne ikke lade være med at ugle hendes hår. Han stoppede med at kysse hende og kiggede ned på hende drillende. "Du er så smuk med uglet hår" sagde han drillende og fjernede en hår tot fra hendes ansigt. "Gud jeg elsker dig, hvilket er så mærkeligt" Sagde han hudløst ærligt. Han havde en vane med at være ærlig. Og alligevel var han god til at holde hemmelighedder da han fandt en måde aldrig at lyve på.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_nbdgukdBPL1t29puno2_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 11:21 am

Malia fnisede lidt da han uldrede hendes hår og hun kiggede på ham imens."Nej det er jeg alså ikke, jeg ser dummt ud soden" sag hun med et smil, da hun hørte hans næste ord opnede hendes øjne og hun kunne overhoved ikke tro på hvad han sag, hun troed han bare jokede men og høre disse ord gjorde hende bare rigtig glad og hun kyssede ham igen."Jeg elsker sku os dig Alexander, det er helt vild underligt at jeg gører men det er bare soden" svarede hun ham og smilte mere og mere.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_inline_nb9lubvnn81shxacj
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 1:02 am

Alexander så på med et sultent blik. Han vidste han ikke bare kunne lade hende ligge der. Han ville have mere. Han tog sin trøje af over hovedet. Han ville have hende rå, selvom de først lige havde mødtes. Han elskede hendes søde ord. Det var som om hun skød magi efter ham, og hans fingre begyndte at søge rundt på hendes mave. Han lænede sig frem til hende og kyssede hende blidt på kinden, ned af halsen, og tilbage til hendes mund. Hans hænder fandt kanten på hendes trøje og førte den ene hånd op mod hendes mave og den anden lod han blive ved kanten af hendes trøje. Han åbnede knappen på hendes shorts og hendes lynlås. Han kyssede hende stadig blidt, og kun nogle små kys på munde, for at hun skulle lægtes efter hvert kys han gav hende.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Spoby-sex
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 1:48 am

Malia så ham lige ind i øjnene og smilede lidt hun kunne se at det her nok skulle ende med mere and bare et par kys og vis hun skulle være helt ærligt med sigselv så ville hun ikke sige imåd og bare nyde vært øjeblik med ham.Hun kiggede på ham imens han tog sin trøje af og bed sig i underlæben da hun så hans krop.Malia nød vært berøring fra ham og lukkede hendes øjne og smilte. Da han kyssede hende igen kyssede hun ham tilbage igen på sammen tildpunkt og lag hendes hænder på hans kinder og blev vilder og vilder. Efter noget tid stoppede hun med og kysse ham og så ham lige ind i øjnene med et smil på læben."Vent her, jeg har en overraskelse til dig" hviskede hun i hans øre og gik så hurtigt hen i badværset hvor hun så skiftede til noget andet tøj ( http://data2.whicdn.com/images/152471918/large.jpg ) Efter hun så fik det på gik hun tilbage til værlset smilede hun frækt til ham."Nå hvad syns du så?"

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_inline_mlq1duvuXT1qz4rgp
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 2:37 am

Alexander blev forundret over hvordan hun pludselig gik. Men han ventede. Hun havde sikkert et eller andet sexet oppe i ærmet kun for ham, så han lod hende gå, men kun for at gå efter hende hvis hun ikke kom tilbage. Og det gjorde hun. I det mest sexede undertøj han nogen sinde havde set i virkeligheden på så smuk en pige som hende. Før han vidste af det stod han og kyssede hende op af vægen. Han havde ikke noget at sige, og det kunne tydeligt mærkes på ham. Hans arme lå omkring hende da han trækker sig helt ind til hende op af muren. Hans mørke side kom frem, og han vidste at det ville gavne dem begge. Hun kendte dog ikke hans mørke side, eller vidste han havde sådan en, men han var godt klar over den. Hans tidligere blide kys var der stadig lidt at spore, men der var flere hårde kys, som tydeligt fortalte han ville have hende. Hans ene hånd fandt hurtigt vej op til hendes bryst som var i den nåde så søde bh, og masserede det først blidt, men han kunne ikke styre sig selv. Han trak sig lidt væk fra hendes mund og bed sig i læben. Han var nød til at få kontrol igen. Han løftede hende op så hendes ben lå omkring ham.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Ee22e145afef8fb6f4c25dcaf3709c7d
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 2:50 am

Da Malia så ham komme imåd ham bed hun sig i læben og smilede og kyssed ham tilbage igen som hun har haft gjord lige siden de mødes, hun havde et eller andet på sig som bare gjorde at hun lader ham gøre alt med hende vilket enlig ikke var normalt. Malia lag hendes arme rund om hans hals og blev ved med og kysse ham hun kunne godt mærke at der var en lille forandring på ham men det var ikke noget som hun ikke kunne lide det var nu mere noget som hun elskede allerede og som hun ville se mere af og ham gjorde at hun ville have ham mere og mere. Hun nød følsen af hans hånd på hendes brust og da han trak sig tilbage kiggede hun på ham og viklede(?) hendes ben rundt om hans hofte og kunne ikke andent en bare og kysse ham igen.
Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 491185
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 4:03 am

Alexander holdte hende helt ind til sig, da han igen trykkede hende ind mod muren og kyssede hende hårdt. Han brugte muren til at holde hende da han havde den ene hånd på hendes bryst og den anden kørte han over hendes mave og ned til hendes underliv. Ligsom han masserede hendes bryst begyndte han at nusse hendes underliv. Han havde endelig fået lidt kontrol over sig selv, men det var stadig svært at holde det. Han lagde begge hænder under hendes røv for at støtte hende da han vendte sig rundt og lagde sig på sengen med hende under sig. Han kyssede hende hele tiden med små kys, til han ikke kunne lade vær. Hans kontrol forsvandt igen og han førte sin tunge ind i hvert kys. Hans hænder kælede for hende. For både hendes bryst og hendes underliv. Han ville pine hende lidt inden hun skulle få lov at mærke ham.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Kamagra_bestellen
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 4:18 am

Malia havde helle tiden hendes arm rundt om hans hals også kørte hendes hænder igennem hans hår og smile imåd hans læber da hun gjorde det. Et par støn kom ud af hendes mund da hun mærkede ham massere hened bryst og underliv. Malia holde fast ved ham imens han lag dem over på sengen også nyd bare følsen helle tiden af hans hænder på hende."Aleex stop med og pine mig så meget" mumlede hun med et lille smil og begynde så enlig og tag hans busker af sammen med hans underbukser, hun kunne virklig ikke vente mere på og føle ham i hende, normalt var hun ikke så vild men ved ham var hun en helt anden især nu nor det handled om sex. En af hendes hænder blev ved hans hår og legede lidt med det imens hendes anden kom ned til hans lem som hun så tog i hånden og bevægede den langsom op og ned imens hun blev ved med og kysse ham med tunge.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_n9ccqbDlqz1r5uehlo3_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 7:50 am

Alexander blev slet ikke overrasket over hvor vild hun blev. Han havde prøvet før at pirre en pige så meget. Han stoppede kort med at pine hende, for at få sin hånd ned i hendes sexede trusser. Han kom først den ene finger op i hende, mens han med den anden maserede hendes klitoris. Hånden på hendes bryst klemte stadig med jævne mellemrum hårdt. Han stønnede da hun havde fået resten af hans tøj af og begyndte at give ham et hand job. Han begyndte at give hende finger lidt hurtigere og hårdere. "Jeg stopper med at pine dig den dag jeg dør" Sagde han med et frækt smil. Endnu en finger kom op i hende og fortsatte torturen. Han stønnede mod hendes læber. Hendes hånd der blev ved med at give ham et hand job gjorde det næsten uudholdeligt. Men han fortsatte med at pine hende. Han kom en tredje finger op i hende og kørte nu så hurtigt han kunne med hånden frem og tilbage. Gjorde hende klar til at mærke ham, på samme måde med hans lem. Han kyssede hende inderligt og så liderligt at han håbede hun mistede mælet så han muligvis kunne få kontrol over sig selv. Det lykkedes ham ikke.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_nd13883pg11ts0ieho8_250
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 8:05 am

Malia kunne ikke holde sig tilbage og stønede bare løs, hun var meget glad få at hendes bror ikke var hjem. Malia prøvede og holde hendes støn tilbage imens hun stadig gav ham et handjob og lader hendes hånd bevæge sig inu hurtiger så nu også hun kunne pine ham en smule selvom det blev lidt hård få hende da hun kunne føle inu 2 finger i hende og hun blev ved med og stønne uden kontrol. "Så kommer du ju aldrig til og stoppe med det" svarede hun ham efter hun enlig kunne stoppe med og stønne lidt. Malia kyssede ham tilbage og lad hendes hånd bare blive ved med og bevæge sig så hurtig som hun nu kunne.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_inline_n1y2a11aC41srjrb4
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:00 am

Alexander smilede stadig frækt til hende, mens han kyssede hende. "Der findes os andre måder at pine dig på" Sagde han og stoppede med at give hende finger. Fingrene var stadig i hende, da han med hånden på hendes bryst flyttede den om på ryggen for at løfte hende tættere på sig og kyssede hende heftigt. Han fjernede fingrene i hende og åbnede hendes BH på ryggen med den anden hånd. Han fjernede hendes hånd fra hans lem så hun troede at de var færdige. Selvfølgelig var han ikke færdig med hende. Han kyssede hende på munden, ned langs halsen bed lidt i hendes bryste vorte, kyssede længere ned mod hendes trusse kant. Da han kom der til trak han hendes trusser helt ned. Han legede kort med hendes underliv inden han igen fandt hendes mund. Han tog hendes bh af måske lidt voldsomt, og maserede hendes bryster hårdt. Han slap med den ene hånd, og kørte den blidt ned af hendes krop til hans lem. Han førte forsigtigt sit lem op i hende og hørte sig selv udstøde et ret højt støn. Han stødte hårdt op i hende og så langt han kunne komme.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_ngpg7lSWk11rkwjqdo1_400
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:13 am

"Jeg vil helst ikke vide dem, jeg kan ikke holde det ud mere" mumlede hun imellem deres kyss og hendes øjne åbnede dag han stoppede med og bevæge sin fingere i hende. Malia hjælp ham lidt med og side lidt mere op så han kunne få hendes bh op også nyd hun følsen af hans kys over helle hendes krop og da han så kom til hendes underliv lad hun hendes hænder glide ned i hand hår og legede lidt med det imens hun stønnede høj lyt. Malia kyssede ham så igen han da hun hørte hans støn kunne hun ikke andet end bare og smile en smile men så kom der os et støn fra hende."Fuck Alexander" stønnede hun højt imens hun lag hendes hænder på hans ryk og hendes ben rund om hand hofte så han kunne bevæge sig lidt bedrer i hende.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_inline_n33xeziunk1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:46 am

Alexander hørte hvordan hun stønnede højt. Han kunne ikke lade vær med at smile mod hendes læber. Han stønnede da han begyndte rigtigt at sætte farten op. Han gjorde det hårdt og hurtigt. Hun skulle helst ikke kunne gå dagen efter fordi han havde været hård ved hende. "Jeg elsker dig, min frække engel" hviskede han stønnende og frækt i øret på hende før han begyndte at bide hende lidt i øret. Bæstet i ham slap fri, og han begyndte at støde endnu hårdere og hurtigere. Hans ene hånd var i hendes hår og masserede hendes hoved, samtidig med at han klemte hendes bryst hårdt for at holde sig selv køre. Hun skulle mærke hvor vild han var, og hvorfor han var halv ulv.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_ncbebziUHE1scdih6o1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:06 am

Malia lag nu begge hendes hænder på han rykk og krassede ned af den hvor det så kom til og bløde men hun viste at det bare ville hæle med det samme men aligevel at lave nogle krasser på rykken var altid et tegn på meget god sex, i det mindste var det det som hun altid fik fortælt. Da hun hørte hans ord kunne hun ikke lae være med og smile."Jeg elsker os dig min lille ulv" stønede hun ham sexed i øret. Malia elskede at han havde de ene hånd i hendes hår og hendes hænder gik bare op og ned af hans ryk. Hun kunn virklig mærke hvor vild han kunne blive og hun elskede denne side fordi hun viste nor det kom til sex blev hybrider altid meget vild og hårdt.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_mtlumc003T1snc48co1_400
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:48 am

Alexander kneppede hende så hårdt han kunne, så hun kunne huske smerten af ham dagen efter. Han kyssede hende adskillelige gange på munden og nussede hende i håret. Han trak hende med ud til kanten af sengen så han kunne kneppe hende meget hurtigere. Han slap hendes bryst og hår og satte hænderrne på hendes lår så han kunne holde ordentligt fast i hende så hun ikke rykkede længere ind på sengen. Han stønnede selv ret så højt, da han brugte alt sin energi på at kneppe hende hårdt i stedet for at styre bæstet. Og bæstet tog så sandelig os styringen. "Malia, du er så dejlig" Sagde han og lænede sig frem og kyssede hende heftigt, mens bæstet i ham stadig havde styringen.

Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Tumblr_n5pg714Hxg1tyl8nao1_400
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you ~ Alexander   Nice to meet you ~ Alexander - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nice to meet you ~ Alexander
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Nice to meet you - Barbara
» Hello, nice to meet you ~ Nala
» Nice too meet you ~ Charlotte
» You visit me my love? ~ Alexander
» A little nice surprise ~ Caroline

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: