The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 RK6Ga

 

 hyggelig tur på caféen - Hunter

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:51 pm

Det var helt utroligt hvor dejligt det var at være så tæt på den man elskede, det punkt hvor man ikke kunne komme tætter på hinanden. Det han havde længdes efter siden de havde siddet på caféen, var bare at være så tæt på ham som overhovedet muligt. Han nød også bare det at være alene med ham, så var han sikker på at der ikke var nogen der kiggede på hans elskede. Så var det bedre at være alene med ham, og at det kun var ham selv der kunne kigge på ham. Han greb bare hårdere fat i sengetøjet, for at være sikker på at han ikke ville ryge væk i det hurtige tempo. Han nappede ham bare i fingeren, før han hurtigt lod sin tunge lege med den igen. Han kunne mærke hvordan varmen omringede ham, og hans pande begynde ligefrem at blive våd og en dråbe løb en gang imellem ned af hans ansigt "H.. Hunter" stønnede han.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:58 pm

han stønnede højt og lukkede øjnene, nød lugten af ham, lugten af den han elskede. han kunne næsten ikke holde til det mere, måden det samlede sig sammen i ham, det snorerede og gjorde ved "j...ja" stønnede han og gispede over hans napperi i fingeren, hold kæft bare den lille ting sendte det ene og det andet igennem ham "fuck man" stønnede han højt og hamrede ind i ham, gentog hele tiden bevægelsen om og om igen. han lagde den frie arm rundt om hans liv, trykkede hans ryg ind mod sig, mens han sukkede og kyssede hans nakke og ryg igen
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 1:15 pm

Han elskede hans fingere så utroligt meget, ville mærke dem på hele sin krop og kunne bare ikke holde sine egne fingere fra dem. Han elskede jo alt ved ham, og følte sig bare mere forelsket for hver gang han så på hans ansigt eller hørte hans stemme. Han tog en til finger ind i sin mund, og lod sin tunge snore sig rundt omkring dem. Han kunne ikke lade være med at smile over det han sagde, viste jo bare at han ikke var den eneste som nød det. Hans støn gled hurtigt ud mellem hans læber, for hver en bevægelse Hunter gjorde. Han vende sit blik mod hans arm rundt om sit liv, og lod bare sine øjne glide i. Han behøvede ikke at se noget som helst, han ville bare mærke ham så var det nok for ham. Han lag sit hoved tilbage, mens han tog hans fingere ud af sin mund og lod i stedet sine fingere flette sig ind mellem hans. De mange dejlige følelser flyttede sig ned mellem hans ben, og et pres begynde at blive stort "je.. jeg.. kommer snart" stønnede han også selv om han bestemt ikke havde lyst, han ville bare have at det skulle forsætte.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 1:21 pm

han stønnede højlydt og var inderst inde meget glad for at hverken Taylor eller Nala var hjemme, det her ville nok ikke se så pænt ud at komme ind til hvis det var en af dem var hjemme. han stønnede og gav deres nu sammen flettede fingre et blidt klem og trykkede ham ind mod sig "det gør jeg også" hviskede han i hans øre og nappede ham i øreflippen, kyssede ham ned af halsen, før han stivnede og knurrede. han kunne ikke holde sig tilbage mere og han pressede sin pande mod hans ryg, i det han brøllede op og fik sin udløsning. han sukkede og gispede, kyssede hans ryg, mans han langsomt eller faktisk hurtigt genoptog fatningen
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 1:36 pm

Han åbnede langsomt sine øjne af lyden af hans stemme, og et smil kom langsomt frem på hans læber. Han vende sit hoved så meget om som han overhovedet kunne, for at se så godt han nu kunne om mod ham. Han klemte bare hans hånd hårdt i sin, da han ikke kunne holde sig længere. Han gav et højt støn fra sig, mens han lukkede sine øjne hårdt i. Han havde aldrig oplevet sådan en skøn følelse før, som han fik når han kom. Mest fordi at han viste at det var den rigtige person som fik ham til at komme, og ikke bare en eller anden tilfældig som så mange andre gjorde det med. Han blev helt overrasket over det brøl Hunter kom med, men kunne alligevel ikke lade være med at smile over det. Han tog hurtigt hans hånd hen til sine læber igen, og kyssede den hurtigt et par gange "jeg elsker dig" hviskede han imens.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 7:13 pm

han sukkede og trak sig ud af Jordan, for så at ligge sig om på ryggen og trykke ham ind mod sit bryst "fuck" stønnede han og kyssede hans pande, han havde virkelig ingen ide om hvad han skulle sige, han holdte bare om ham, mens han sukkede og slappede af i kroppen "jeg elsker også dig" hviskede han blidt og så strølende på ham. han strøg ham blidt ned af ryggen og lukkede selv langsomt øjnene, dog ville han være i stand til at åbne dem og være helt oppe og køre hvis det skulle komme. nu ville han bare lige slappe af
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:07 pm

Han gav en svag lyd fra sig når han træk sig ud, og fik ligefrem en tomhed inde i sig. Han ville jo bare ønske at det ikke ville stoppe, men det kunne jo heller ikke blive ved. Han lod bare bare blive trykket ind til ham og gav en lille lyd fra sig, mens han lag en hånd på sin lænd. Ømheden havde allerede overfaldet ham, men det var ikke noget han ikke kunne holde ud bare for at opleve den følelse igen. Han lag hurtigt en finger for hans læber, og sende ham et kærligt smil "var det så godt?" hviskede han og trykkede kort sine læber mod hans, før han lag sin kind til rette mod hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 1:55 am

Han smilede og trykkede ham med glæde ind mod sig "uhh ja det var det skam..meget behageligt for at sige det ud. du min kære var...ikke til at beskrive" han trykkede selv sine læber mod hans og brummede nydende. strøg ham ned af halsen og ned af brystet. Da han så lagde hoved mod hans skulder, smilede han afslappet og lagde hoved tilbage, trykt med Jordan i sine arme "hvad med dig" spurte han med et hævede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 2:22 am

Han lag sine fingere forsigtigt mod hans brystkasse, og lod en finger langsomt lave små cirkler. Han vende sit blik mod ham og gav et lille grin fra sig "så god er jeg da heller ikke" mumlede han genert og gemte sit ansigt ind mod hans skulder, han tog ligefrem en dyb indånding af den og kyssede den også en enkel gang. Han viste ikke engang om han skulle lyve når han fik det spørgsmål, eller om han skulle sige sandheden. Han kunne dog alligevel ikke lyve "du var fantastisk.. den bedste jeg har prøvet" mumlede han ind mod hans arm.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 2:33 am

Han grinede og tog blidt hans hånd, før han gav hver finger spids et blidt kys "det ved du da ikke noget som helst om" pointerede han med et skævt smil, strøg ham ned af ryggen og nød varmen der bredte sig mellem dem. han elskede virkelig denne dreng og kunne skam godt uden at blive genert sige det til ham "du er virkelig smuk" hviskede han og vendte dem om, så Jordans ryg var mod hans mave og han havde armene om ham, så hans arme mødtes på Jordans mave
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 3:00 am

Han så langsomt op på ham igen, når han mærkede de blive kys mod sine fingerspidse. Han træk lidt på skulderne "nej, gør jeg nok ikke.. går jo ikke i seng med mig selv" sagde han og gav et lille grin fra sig, da han ikke ligefrem havde den store lyst til at prøve det. Hans hjerte hamrede ligefrem inde i brystet på ham, bare ved at være i nærheden af ham. Han havde bestemt ikke lyst til at være i nærheden af nogen anden, han kunne heller ikke se sig sammen med en anden "du er bare fantastisk" hviskede han og lod sig bare blive vendt om, og lag sig bare til rette i hans arme. Han lag sine fingere mod hans arme, og nussede dem blidt med sine fingere. Han lod langsomt sine øjne glide i, mens han trykkede sin ryg mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 3:10 am

Han grinede og kyssede hans skulder "præcis og det har jeg lige gjort, men sig mig var det din første gang" spurte han stille og strøg ham ned over maven, han elskede virkelig at kunne nusse denne helt specielle engel, han var smuk og helt fantstisk. Han var alt i alt helt sin egen person, en som han i sandhed holdte meget af at være sammen med. Ingen var som Jordan "jamen mange tak" hviskede han og lukkede slev øjnene, mest på grund af hans berøringer også på grund af hans nærvær
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 3:18 am

Han åbnede hurtigt sine øjne igen og gav et suk fra sig, han viste ikke engang hvad han skulle sige til det. Han gemte hurtigt sit ansigt ned mod puden og rystede let på hovedet "det må du ikke spørge mig om" mumlede han ind mod puden, for ham var det hans første gang... men han kunne ikke huske noget fra før han kom til Mystic Falls, så han var ikke engang sikker på om det var han første gang. Det var det bare i hans øjne, og derfor blev det hele mere særligt i det "du skal ikke takke" mumlede han stille, før han fjernede sit ansigt fra puden igen for at få luft.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:20 am

Han så overrasket på ham som jordan vendte sit ansigt mod en pude "hvorfor ikke, jeg syne det er sødt, for så gør det bare at du er min fuldkommen" hviskede han mod hans nakke og kyssede ham blidt på halsen "du skal ikke være trist over det, jeg synes det er specielt" sagde han og strøg ham ned af siden. han fandt det sødt at jordan aldrig havde haft sex før, få så vidste han at der ikke var nogen der havde rørt ved denne dreng som han havde gjort, end ja ham selv
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:32 am

Jordan kunne bestemt ikke se det søde ved det, men nu var der heller ikke rigtigt noget som han synes var sødt ved sig selv. Han havde jo ikke styr på hvad han lavede, han måtte jo bare prøve sig frem og bare håbe på at han gjorde det rigtigt. Det havde heller ikke set ud til at han havde gjort noget forkert, og det var han bestemt også glad for "det er jeg, og vil altid være.. om du så vil have mig eller ikke" sagde han stille i det og gav en lille lyd fra sig af nydelse, når han mærkede hans kys. Han vende sin overkrop lidt og sit ansigt så meget som muligt, før han greb fat i hans ansigt og trykkede sine læber så godt mod hans som overhovedet muligt "hvorfor er det specielt? du har nok været sammen med nogen som er bedre" hviskede han og trykkede sine læber mod hans igen.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:38 am

Han smilede blidt og kyssede ham igen, hårdt og intenst på samme tid "jeg vil altid have dig" hviskede han og kyssede ham ned af halsen og videre ned mod brystet "du har ret, jeg har været med mange, men ikke så mange som jeg kunne havde været med, min onkel forbød mig at være sammen med nogen, det var hans regler, et aldrig sig dit rigtig navn, det kan komme tilbage og bide dig bag i, du ved hvis man bliver opsporet, to skab aldrig venner, de vil kun vide for meget og når man rejser meget er det dumt, tre ingen kærlighed, de t sinker kun og gør at man ikke kan fokusere på opgaven. så nej jeg har været med hvad ti måske lidt mere i løbet af...ja næsten 5000 år. men jeg elskede ingen af dem som jeg elsker dig" hviskede han mod hans bryst og flyttede sig igen op og kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:48 am

Han strakte hurtigt sin hals og gav en lille lyd fra sig, mens han lyttede på hvad han sagde "godt.. for jeg giver aldrig slip på dig" hviskede han også selv om det var svært, når han ikke kunne tænke på andet end hans læber. Han lyttede så godt efter på hvad han sagde, som han nu kunne. Han blev helt overrasket over det tal han fik, han var overbevist om at Hunter kunne få hvem han end ville. Så at tallet ikke var så stort som han havde regnet med, overraskede ham ret så meget "så er det godt at han ikke kan bestemme mere" sagde han og trykkede sig bare tætter ind til ham "for jeg ville aldrig kunne lade dig være" sagde han og sende et sødt smil til ham "du er den eneste jeg nogensinde har elsket" sagde han og kyssede ham hurtigt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 10:38 pm

Han smilede bredt og nappede ham blidt i huden på kravebenet "jeg vil heller aldrig give slip på dig, du betyder alt for meget for mig" hviskede han og begyndte at grine over det overraskede udtrykke Jordan kom op med "hvad havde du forventet flere" spurte han og lagde sig ved siden af ham. Hvilede ansigtet på armen, han strøg ham blidt ned over kinden og smilede bredt "jeg havde ikke så meget tid til kvinder. det var mest arbejde, træning også mere arbejde" brummede han og kyssede ham blidt "du er også den eneste jeg nogensinde har elsket" grinede han og nussede sin næse mod hans
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 12:59 am

Han kunne mærke hvordan hans hjerte var ved at hoppe ud af brystet på ham, som om det aldrig ville stoppe med at banke så hurtigt som det gjorde "får du heller aldrig lov til" hviskede han og ville bestemt ikke give slip på ham uden kamp, så ville han bestemt heller dø end at miste Hunter og mest til en anden. Han gav langsomt et lille nik fra sig "det havde jeg" sagde han og så kort tænkende væk fra ham "altså bare fordi... du er så køn som du er.. og alle kigger på dig" sagde han med lidt jalousi i sin stemme, også selv om han prøvede på at holde det tilbage. Han kyssede ham hurtigt tilbage, før han sende ham et sødt smil "men det er jeg glad for.. så var der mere til mig" sagde han og havde bestemt ikke lyst til at tænke over det, han havde jo Hunter nu for sig selv.. så havde han bestemt ikke lyst til at tænke hvor mange der havde rørt ved ham, så heller hvor mange gange han selv fik lov til at røre ved ham "ligeglad med hvor mange du har elsket, så længe jeg er den eneste du elsker nu og fremover" sagde han og gav et lille grin fra sig, før han bare rykkede sig tætter ind til ham og tog hans hånd og lag den mod sin brystkasse ved hjertet "jeg får nok hjertestop på et tidspunkt" sagde han og gav et til grin fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:50 am

Han smilede og kyssede ham dybt, elskede bare følelsen af at være så tæt på ham som han nu var "jeg vil aldrig forlade dig" hviskede han blidt og kyssede hans hals ned mod hans skulder også på hans bryst "hvorfor skulle jeg dog tage mig af hvem der kigger på mig, når det at du kigger på mig betyder mere" spurte han og smilede, mens han forsvandt ind under dynen og kyssede hans mave og nappede ham pirrende i huden ved hans hofte "jeg elsker dig jo" sukkede han og lagde kinden mod hans mave. Han dukkede op under dynen og så på ham med håret strittende ud til alle sider "af hvad sagde du, får du hjertestop" han hævede øjenbrynet og kyssede ham blidt
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:57 am

Det var rart at høre at Hunter altid ville være hans, og han kunne ikke gøre andet end at tro på det. Han elskede ham jo mere end man kunne tro, og slet ikke noget som Jordan selv havde tænkt over ville ske for ham. Han havde faldet for den mand, og nu ville han ikke leve uden ham "får du heller ikke lov til" han var ikke gang sikker på om han kunne leve uden ham, nu hvor han havde fundet ud af hvad rigtig lykke endelig var. Han gav et par suk fra sig, når han mærkede de mange kys som han bare ikke kunne få nok af. Hans krop skreg efter at mærke flere og flere af de kys, som om den aldrig kunne få nok af dem "det gør jeg" hviskede han og rødmede en lille smugle hen over sine kinder "bliver en lille smugle jaloux.." hviskede han og gav et lille suk fra sig "vil knap nok have at folk kigger på dig" hviskede han kort tid efter, og vende sit blik ned mod dynen, når han ligefrem forsvandt under den. Der kom nogle lette lyd ud mellem hans læber, som mindede meget om svage støn. Hans krop begynde at reagere på det, som om den ikke havde fået nok af ham. Farven på hans kinder blev mere synlige i det, og han bed sig hårdt i læben som gjorde at der kom bidemærker i den "jeg elsker også dig" hviskede han og gav et lille grin fra sig, når han så det strittende hår. Han lag forsigtigt en hånd i hans hår, for at rette på hans hår og smilte kærligt til ham "mmh.. på et tidspunkt.. du får det til at banke så hurtigt" sagde han og kyssede ham lige så blidt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hyggelig tur på caféen - Hunter
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» What to do? - Hunter
» New beginning ~ Hunter
» I just love the ocean ... don't you? ~Hunter
» Don't got any money.. I don't even know why i'm here. I shouldn't be. ~ Hunter.
» Going for a walk with the kids - Hunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: