The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 RK6Ga

 

 hyggelig tur på caféen - Hunter

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:00 am

Han brummede og kyssede ham hårdt tilbage. han grinede da han følte hans hænder i håret, den måde der næsten blev trukket i det, men dette fik ham bare til at blive ved "nej det gør jeg ikke, det er skam ikke noget jeg bare siger" brummede han og kyssede ham ned af maven, ned mod buksekanten "du ville være i min seng og det er du nu" hviskede han og satte sig op, så ned på ham med et frækt udtrykke i øjnene "hvad har du nu lyst til" spurte han og lagde hoved på skrå, smilede bredt og varmt
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:21 am

Han kunne mærke hvordan en pirrende fornemmelse dukkede op i hans krop, og fulgte de kys han fik hele vejen ned til buksekanten. Hans krop skreg ligefrem at det ikke måtte stoppe, og det havde han heller ikke lyst til at det skulle gøre. Han havde næsten ikke lyst til at tro på ham, bare for at høre ham sige det igen "sikker?" hviskede han forsigtigt, for ikke at komme med lyde fra sig af de kys han fik. Han så hurtigt efter ham når han satte sig op, og kunne næsten ikke holde ud det spørgsmål han fik. Hans krop skreg jo ligefrem efter ham, og han havde bare mest lyst til at hive ham ned igen. Han satte sig bare forsigtigt op, før han begynde at kysse ham på halsen og lod et par nap komme ind imellem. Hans fingere gled langsomt ned fra hans brystkasse, og hele vejen ned til kanten af hans bukser. Han kyssede ham langsomt op af halsen og op over hagen "je.. jeg elsker dig" hviskede han mod hans hage, mens han lod et par af sine fingere åbne hans bukser. Han gjorde det så langsomt som han overhovedet kunne, mens hans fingere ligefrem rystede af lyst efter Hunter.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:29 am

Han sukkede og smilede større og nikkede stille, selvfølgelig var han sikker, hvad skulle han ellers være, han var fuldkommen sikker på hvad han sagde. da jordan satte sig op med han, trykkede han selv sine læber mod Jordans, han lagde armene om ham og sukkede mod hans læber. sukkede på grund af hans berøringer ned af hans bryst og ned mod hans bukser. han hævede øjenbrynet, men sagde intet til det, smilede bare og lukkede øjnene. hans små flygtige kys var virkelig behagelige og til sidst lagde han sig ned på ryggen og fik Jordan med over sig "jeg elsker også dig" hviskede han og løftede sin bagdel så han kunne få nemmere ved at trække hans bukser ned
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:54 am

Han lod sig bare blive trukket hen over ham, mens han forsatte sine kys og fik åbnet hans bukser helt. Han træk hurtigt hans bukser ned, før han hurtigt så hen på ham. Han havde et ret så overrasket blik i sine øjne, mens hans kinder blev røde igen og hans kæber begynde at gøre ondt. Det var som om hans hjerte sprang et bank over, når han hørte hans svar. Han ville bare høre det igen, og kunne bare ikke få nok af det "sige det igen" hviskede han et par gange, med en lidt tiggende lyd i sin stemme. Han ville mærke den fornemmelse i sin krop igen og høre de ord, og det kunne bare ikke gå hurtigt nok. Han lod ligefrem to fingere gå ned af hans brystkasse og videre ned af hans mave, smilet blev langsomt større på hans læber mens de kom længere og længere ned. Han stoppede op med at bevæge sin hånd før den noget ham mellem benene "vil du have jeg forsætter?" spurgte han stille om med en drillende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:01 am

han smilede bredt og var hurtigt oppe og kysse ham dybt "jeg elsker dig" hviskede han mod hans læber og kyssede ham igen. Han sukkede og lagde sig ned, lukkede øjnene og bed sig i underlæben "du gør hvad du vil" hviskede han og åbnede det ene øje, betragtede ham med varme øjne. hans øjne lyste næsten op og han var fuldkommen tændt, hvilket også var sådan lidt tydeligt at se på ham, måden hans krop sitrede under Jordans berøringer også ja...
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:10 am

Hans krop føltes ligefrem som smør, som om han ikke kunne gøre andet end at smelte foran ham og over det han sagde. Han kunne nok aldrig blive træt af at høre de ord, og ville kun høre dem fra ham og ingen anden. Han kyssede ham hurtigt tilbage, og fik næsten lyst til at græde over de ord han hørte. Det var ikke til at skrive hvad de ord gjorde ved ham, men så længe han kun hørte det fra ham så var han glad "jeg elsker også dig" hviskede han og sende ham et stille smil, for ikke at overdrive alt for meget. Selv om han bare havde lyst til at smile alt det han kunne, ligemeget hvor ondt det end gjorde i hans kæber. Han kunne jo heller ikke stoppe med at smile, den mand fik ham jo bare til at smile af lykke "så jeg har magten over hvad vi laver?" spurgte han stille om og gav et lille grin fra sig, før han lod sine fingere glide det sidste stykke hen over hans lem. Hvor hans svagt rystende fingere begynde at nusse, i nogle langsomme bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:19 am

han smilede, men gispede da hans lem pludselig fik den opmærksomhed den næsten higede efter at få "jesus" gispede han og lukkede øjnene, han lagde hoved tilbage og bed sig læben. da han igen åbnede øjnene , var de gyldne. han var hurtigt oppe og lænet sig på albuerne, da han trykkede sine læber mod jordans, mens han sukkede og stønnede halv kvalt mod hans læber, gud der var ingen der havde rørt ham sådan før. han havde ikke ladet dem, men nu ville han mere end gerne lade Jordan gøre det, han var også speciel.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:37 am

Han så lettet overrasket på Hunter og kunne ikke lade være med at lade et lille grin komme ud mellem hans læber "nej jeg er ikke Jesus.. jeg er Jordan" sagde han og udtalte sit navn meget langsomt, men med en drillende tone i stemme og smilet på sine læber som afslørede at han blot drillede lidt. Det lettede ligefrem i hans krop at se hvordan han reagerede, så var han sikker på at det ikke kun var ham som havde de masse følelser og lyster inde i sin krop. Han lag forsigtigt sin anden hånd mod hans kind, og lod sin tommelfinger nusse den med en mere kærlig berøring. Han kyssede ham hurtigt med i kysset, og lod sine øjne glide i af ren nydelse. Hans øre lyttede ligefrem efter de lyde Hunter kom med, han elskede dem! næsten lige så meget som den mand de kom fra. Han træk lidt efter sine læber væk fra hans, og sende ham et lidt genert blik i sine øjne "læg dig ned" hviskede han let og satte begge sine hænder på hans brystkasse, for at skubbe ham ned og ligge. Han bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang "du må ikke kigge" hviskede han mens hans kinder blev helt røde i det, og han begynde sine små våde kys ned fra hans læber, over hagen, videre ned af halsen og overkroppen. Han kyssede ham hele vejen ned til han kom til kanten af hans underbukser, han kiggede kort op mod hans ansigt for at se om han kiggede "husk ikke at kigge" sagde han og tog fat i kanten af hans underbukser og træk dem lidt ned. Han betragtede ligefrem den nøgne krop, hans krop ønskede bare at være tætter på den og han viste at han blev nød til at vente lidt. Han bøjede sig langsomt ned og gav hans lem en enkel kys, før hans kinder blev helt røde igen "undskyld.. hvis jeg ikke er mester i dette" hviskede han og tog den langsomt op i sin ene hånd, og lod sin tunge begynde at lege med spidsen af den. Hans øjne gled langsomt i, mens hans kinder forblev røde i det.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:46 am

Han grinede hæst og sukkede, lystrede og lagde sig ned, lukkede øjnene og nød hans kys ned af hans mave. han løftede igen røven så han kunne få hans boxershorts af nemmere. han kom ud med en høj lyd da han følte jordans læber mod hans lem, det var en lang lyd der mindede om en underlig spinden også en masse andet. han lagde hænderne foran sine øjne og stønnede usammenhængende lyde. det var virkelig en vidunderlige følelse der sitrede igennem hans krop
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:03 am

Hans øre foldede sig næsten ligefrem ud, når han hørte de lyde han kom med og kunne næsten ikke få nok af dem. Han ville så gerne bare høre mere og mere, og det så heller ikke ud til at han ville stoppe. Han tog roligt en dyb indånding, før han lod den langsomt glide ind i sin mund. Han åbnede kort sine øjne, før han lige så hurtigt lukkede dem i igen. Hans kinder blev jo bare mere røde, når han kiggede op på ham. Han lod sin tunge lege ivrig med den inde i sin mund, mens han kæmpede for ikke at se op på hans ansigt. Han lag sin ene hånd mellem sine ben, mens lysten til ham blev større og større.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:09 am

Han gispede og bed sig hårdt i læben da han kunne mærke hans mund rundt om sit lem "hold kæft mand" gispede han og rystede svagt, han lagde hoved tilbage, lukkede øjnene hårdt i og sukkede af ren g skær nydelse. det var helt ufatteligt hvad der skete inden i ham, af ren nydelse fortsatte den høje spinde lyd der kom dybt nede fra hans bryst og bare kom ud, han kunne faktisk ikke stoppe den, det var svært og han ville næsten have mere, det var hvad han krop hungrede efter
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:19 am

Han havde aldrig regnet med at han var så god til det, men man havde vel lov til at blive overrasket en gang imellem. Det var jo også bare en god ting at blive overrasket på det punkt, og kunne heller ikke ønske så en bedre følelse inde i sin krop end den han fik af det. Der var vel noget denne dreng var god til, også selv om han ikke ønskede at lade andre opleve det end Hunter. Han tog den et par gange så langt ind i munden som han overhovedet kunne, også selv om nogle tåre prøvede på at komme frem i hans øjne. Han tog den til sidst ud af sin mund, og åbnede langsomt sine øjne igen før han lod sin tunge glide hele vejen fra roden og til spidsen af den. Han rødmede kraftigt over det han havde gjort, men skammede sig ikke på nogen måde. Han rejste sig langsomt op i sengen, og måtte bruge nogle sekunder på at finde balancen. Han bed sig let i læben mens han smilte ned til ham, og åbnede langsomt sine bukser.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:25 am

han brummede og sukkede ,stønnede fuldkommen usammenhængende lyde og til sidst blev det for meget for ham, så hurtigt havde han fået Joran op til ham, han havde fået både bukser og boxershort af ham og kyssede ham ømt og intenst. han lod sin tunge vandre ind i hans mund og ramte jordans tunge, mens han greb fat om hans lem med sin hånd, gav sig til at stryge fingrene hen over hans skaft. han brugte den anden til at holde på hans kind, mans hans hånd røg op og ned af hans lem og hans tunge invaderede jordans mund
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:40 am

Han vende det hvide ud af sine øjne af ren nydelse, mens hans øjne langsomt gled i. Han kunne ikke engang få dem til at forblive oppe, de ville bare lukke i og han kunne ikke gøre andet end at lade dem. Han greb hurtigt fat i hans håndled, når han mærkede hans hånd om sit lem. Han gav lige så hurtigt slip igen, og lod sine fingere langsomt glide op af hans arm. Han nød virkelig at røre ved den bløde og ellers så perfekte hud, det var som om intet kunne ødelægge den hud og det var heller ikke fordi Jordan havde lyst til at det. Hans fingere vandrede ligefrem rundt på hans krop, rørte hver eneste del af hans overkrop og hver en muskel som fik ham til at føle sig så lille. Han lod sin tunge lege lidt med hans, mens han holde nogle støn tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:47 am

han sukkede mod hans læber, kyssede han fortsat, da han jo ikke ligefrem havde brug for ilt kunne han holde kysset kørende i flere timer, mere endda hvis det skulle være. hans hånd gled pirrende op af hans lem, en langsomt bevægelse der var både pirrende og ophidsende. Jordans fingres rejse rundt på hans arme og overkrop, var med til at få ham til at fortsætte, han kyssede ham mere og lod selv sin tunge lege lige så lystigt med Jordans som hans legede med Hunters. han smilede svagt og kyssede bare videre, havde selv lukkede øjne og ar meget ophidset af alt der skete
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 10:59 am

Hans krop havde ligefrem lyst til at følge med i bevægelsen, og han havde det svært med at holde den i ro. Han trykkede let sin overkrop mod hans, for at komme tætter på ham og mærke hans krop mere mod sin. Han lod deres leg forsætte et stykke tid, før han træk sit hoved tilbage og gispede lidt efter vejret. Han lag sin tommelfinger mod hans underlæbe, og træk lidt ned i den før han lod sin tunge strejfe hans overlæbe. Han nød ligefrem smagen på hans læber, den dejlige smag af Hunter. Der kom nogle lette støn ud mellem hans læber, mens han betragtede hans læber og kyssede dem et par gange til "ta... tag mig" gispede han med en ligefrem tiggende stemme og et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 11:03 am

Han brummede mod hans læber og da jordan gispede efter luft lod han sine læber vandre ned af hans hals. han så opmærksomt på ham fik vent ham op og lagt sit lem parat ved indgangen, før han kom til at hamre sig ind i ham, han gispede og hvilede panden mod hans nakke "er du okay" spurte han og kyssede hans skuldre og hals, blidt nappede han huden og lod stadigvæk hånden køre op og ned af hans skaft, således at smerten nok ikke ville være så slem som ellers
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 11:32 am

Han lod sig bare blive vendt om og greb fat i sengetøjet med sine hænder, han fik lige grebet fat i det før han mærkede smerten der spredte sig i hans krop. Hans ryg krummede sig hurtigt i det, mens en tåre trillede langsomt ned af hans kind. Hans øjne stirrede bare ind i væggen, mens han holde et hyl inde også selv om det kom halv ud mellem hans læber. Hans arme rystede svagt i det, for at vende sig til den smerte som hans krop lige havde oplevet. Der var en lille del af ham, som sagde at det var nok og han bare skulle trække sig væk. Lysten til ham var bare for stor, og han havde bestemt ikke lyst til at det skulle stoppe. Det var som om han gjorde det hele bedre med hans læber "så godt man nu kan have det.. når man lige har fået hamret noget op i sig" hviskede han og gav nogle svage støn fra sig, før han greb fat i håndledet på den hånd som havde fat i hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 11:41 am

han kyssede tåren væk "jeg er ked af at det gør ondt" hviskede han og bevægede sig langsomt ud og ind, langsomt for at lade ham vænne sig til hvad han gjorde, blidt kyssede han Jordans hals og videre ned mod skulderen "sig til hvis jeg skal stoppe" hviskede han og bevægede hånden hurtigt og brugte den frie til at stryge ham hen over brystet. han ønskede ikke at skulle give Jordan smerte, var der noget han ikke ville så var det da ikke at give ham smerte. han stønnede svagt og kyssede hans nakke "er du okay, gør det stadig væk ondt spurte han blidt"
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 11:54 am

Han havde det som om han havde et helt bjerg inde i sig, hans indre dunkede bare af smerten "det er okay" hviskede han og sende ham et svagt smil, for at vise at det nok skulle gå. Selv om han bare helst havde lyst til at sige at han nok skulle tage hævn, men han ville ikke risikere at sige noget forkert igen. Han gispede et par gange af hans bevægelse, mens hans krop prøvede på at vænne sig til ham. Han rystede let på hovedet af hvad han sagde "skal jeg nok" sagde han også selv om han bestemt ikke havde lyst til det, han ville ikke have at det skulle stoppe. Det gik heller ikke længe før hans gisp forandrede sig til støn, og han svagt begynde at nyde det mere og mere. Han vende sit blik lidt mod ham og nikkede langsomt "jeg klare mig" hviskede han mens han holde nogle støn inde.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 11:59 am

Han gispede og kyssede hans hals, hans nakke og skulderplader. han lod sin tunge glide op af hans ryg og kyssede hans skulder plader, mens han bevægede sig langsomt, ligeså snart hans gisp blev til støn, bevægede han sig en anelse hurtigere, dog ikke så det ville gøre ondt, bare hurtigere end før "okay, bare sig til, jeg vil ikke skade dig" hviskede han i hans re og fik lidt drejet han ansigt så han kunne kysse ham i mundvigen "jeg elsker dig" hviskede han blidt og sukkede nydende
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:11 pm

Han blev næsten ligefrem rundtosset med alle de kys han fik, han nød dem så meget at han næsten ligefrem følte sig oppe i himlen. Han kunne jo bestemt ikke få nok af dem, og ville bare ønske at han kunne mærke dem hele tiden. Han knyttede bare sengetøjet i sin hånd, mens nydelsen begynde at blive større og større i hans krop. Han gav slip om hans håndled, og lod i stedet sine fingere kærtegne den "skal jeg nok" stønnede han også selv om han prøvede på at holde dem tilbage, han rødmede hurtigt i det og slukke lige til at vende sit blik ned mod sengen inden han mærkede hans fingere. Han lod bare sit blik blive vendt, og kyssede ham så godt tilbage som han nu kunne. Den smeltede fornemmelse overtog hurtigt hans krop, og han følte sig hurtigt lille igen "je... jeg elsker også dig" sagde han så godt han nu kunne, mens han prøvede på at holde sine lyde tilbage. Han havde nok aldrig følt sådan en dejlig fornemmelse før, eller ikke hvad han kunne huske. Det var heller ikke fordi han havde lyst til at huske det, det var jo kun Hunter der måtte give ham den fornemmelse.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:16 pm

Han smilede svagt og bed sig i læben, mens han fortsat udelte kys rundt på hans ryg, skuldre, nakke og hals. blidere og mere sensuelt slikkede han hans hals og grinede svagt, mens han halv vejs stønnede "jeg elsker dig virkelig" stønnede han i hans øre og bevægede sig hurtigere, det var som om instinktet i han bare gik i aktion og han var ved at døse hende, ikke som i han sov, men som i han ikke rigtig kunne styre sig mere. han fingre gik på jagt og nussede overalt på hans krop, brystet, maven og op af halsen
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:31 pm

Hans arm begynde at ryste i det af ren nydelse, de mange kys som han ikke kunne få nok af. Det var som om de overtog hele hans krop og hans sind, han kunne ikke tænke på andet end det som Hunter gjorde ved ham. Lysten i hans krop blev bare større, og det var som om den ikke kunne få nok. Hans ord betød så utroligt meget for ham, det fik ham til at føle sig virkelig elsket i det. En følelse som hans krop åbenbart havde savnet, at bare vide at han blev elsket af en. Han elskede jo også ham mere end nogen andet, han kunne knap nok forklare sine følelser som han havde til ham "jeg elsker også dig.. mere end noget andet" hviskede han og lukkede sine øjne hårdt i, mens han ligefrem havde opgivet at holde sine lyde tilbage. Han åbnede sine øjne igen, når han mærkede hans fingere på sig. Han greb hurtigt fat i hans hånd og tog den hen til sine læber, hvor han kyssede den med nogle våde kys. Han lod sin tunge strejfe op af hans ene finger, før han tog den ind i munden.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 12:38 pm

Han stønnede højt og bed tænderne hårdt sammen, det var helt ufatteligt, som om alt ved ham vidste hvad han skulle gøre, det var bare at føle sig frem af en art, men så også anderledes. han gispede da jordan suttede på hans finger, hvilket kun fik ham til at bevæge sig hurtigere, næsten hamre ind i ham. han hvilede panden mod hans nappe og stønnede for hvert stød. ordene jeg elsker dig, virkede så småt i forhold til hvordan han i virkeligheden havde det, han elskede ham jo selvfølgelig, men også mere end bare lige det, hans kærlighed var større end bare det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hyggelig tur på caféen - Hunter   hyggelig tur på caféen - Hunter - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hyggelig tur på caféen - Hunter
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» What to do? - Hunter
» New beginning ~ Hunter
» I just love the ocean ... don't you? ~Hunter
» Don't got any money.. I don't even know why i'm here. I shouldn't be. ~ Hunter.
» Going for a walk with the kids - Hunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: