The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter YV6Ay
Tidslinje
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter RK6Ga

 

 I just love the ocean ... don't you? ~Hunter

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:38 am

Tid: Tidlig aften
Sted: Havet.
Omgivelser: Et par andre der er ude at gå en tur.
Vejr: Det er dejligt varmt, men alle er på vej hjem og solen er på vej ned
Påklædning: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter 1890f28a-e0ea-4f9c-9249-4537c71e4b2d Plus et par hvide sandaler

Miranda havde taget sig en tur til stranden, hun var jo trods alt havfrue, og hun havde altid elsket at være på stranden og bare se ud over det uendelige hav der strakte sig over horisonten. Og så var hun også altid mere afslappet på stranden, hvilket kunne ses i at hendes skuldre ikke var anspændte og et lille smil spillede om hendes fyldige læber imens hendes øjnes blå farve blev endnu tydeligere. Hendes hvide sommerkjole fløj omkring hendes ben på grund af den blide brise, som også legede med hendes hår der lå frit omkring hende og nåede hende til lidt over hendes rygs midte. Hun holdte sine sandaler i hånden.
Dog gik Miranda lidt længere væk fra vandet, ikke helt ude ved der hvor bølgerne slog op på stranden, hun var altså væk fra vandzonen, for hun ville helst ikke blive ramt af vandet da hun jo så bare endte med at få hale istedet for ben, og det ville hun helst undgå, for at sige det kort.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 2:28 am

Påklædning:: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Julian-schratter-shirtless-model-photos-01162011-09

Han bevægede sig hurtigt igennem byen, han ville faktisk idag helst gå, af egne grunde. Dagen havde været meget smuk og nu var han klar til at slappe lidt af, bevæge sig mod vandet og bare betragte det, som havde han intet andet at lave. Han havde skam i sandhed en masse at lave, men pludselig ud af ingenting havde han lyst til at gå sig en tur, en lang dejlig tur uden at skulle bekymre sig om alt fra sikkerheden til om der var indtrængende, for ikke at snakke om hans arbejde. Havet kom til syne som han bevægede sig længere der ned, men synet af en kvinde kom også frem, hun gik stille ned ved stranden, smuk i solen. Nysgerrig, men allligevel lidt tilbage holdende gik han mod stranden, ikke at han ville sige noget til hende, han ville bare se ud mod vandet fra en anden vinkel. Han gik længere op, hvor han satte sig, så ud over vandet med et overraskende afslappet blik.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 2:54 am

Miranda sukkede stille og så længselsfuldt ud over havet, hun havde sådan en lyst til bare at træde ud i det og så bare forsvinde ned i dets dyb sammen med alle havets dyr. Men hun gjorde det ikke, ligemeget hvor meget det trak og hev i hende, så kunne hun ikke gøre det, ikke så længe der var andre mennesker her, så kunne hun jo blive opdaget, og det ville være en katastrofe, for at sige det mildt. Dog, bare for at tjekke muligheden for at hun alligevel kunne lade sig forsvinde, så hun hurtigt og søgende ud over stranden. Parret fra før var væk, og hun mærkede håbet vokse, måske kunne hun alligevel komme ud at svømme, men så fik hun øje på en ung mand som så på hende, og håbet dalede igen imens hendes nysgerrighed dog voksede en anelse. Hun synes ikke, at hun havde set ham før, dog var hun jo så ny i byen at hun dårligt nok ville kunne have nået at se bare halvdelen af byens befolkning. Dog var der noget ved denne unge mand der gjorde hende nysgerrig, derfor vendte hun sig væk fra det smukke hav der kaldte på hende, og imod den unge mand som nu havde sat sig ned. Hun havde lange ben og var vant til at gå i det bløde sand og var derfor ret hurtig henne ved ham. "Har De ... har du noget imod at jeg sætter mig ned?" spurgte hun og skældte sig selv ud ved sin formelle talemåde, men hvad kunne hun gøre? Det var blevet banket ind i hovedet på hende siden hun havde været helt lille.
Hendes havblå øjne betragtede ham roligt og afholdent, og et lille nysgerrigt glimt kunne ses i hendes øjne, dog var der næsten intet smil som formede hendes læber, kun en lillenerve ved den ene mundvige som trak op i den.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeLør Feb 09, 2013 10:36 pm

Hans øjne var ud over vandet, et smukt vand faktisk, stille og rolig, som et paradis, man ok aldrig vil se igen. Solen var på vej ned, kastede de sidste smukke stråler ud over den næsten forladte strand og modsat det han plejede at gøre, fandt et smil faktisk frem på hans læber, et smil, der gjorde ham lidt smukkere, da han næsten aldrig smilede var det et øjeblik når han så gjorde.
Han så hen mod en kvinde der om mod ham, nysgerrigheden var let at spore på hende, også hendes skønhed var slående, men som hun kom tættere på, forsvandt smilet stille, plus han fik samlet sig selv. Hans øjne lå hele tiden på hende og da hendes spørgsmål kom, rynkede hun kort brynet, men nikkede til sidst "slå dem endelig ned" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 12:25 am

Miranda så blidt på ham og smilede blidt og varmt, men det falmede dog en anelse da hun så at hans smil forsvandt idet hun kom nærmere. "Jeg takker," sagde hun blidt og satte sig ned ved siden af ham og så på ham. Hun så nysgerrigt på ham og lagde hovedet let på skrå. "Hvor forsvandt dit kønne smil hen?" spurgte hun med et blidt smil og et spørgende blik. Hun mente altid, at man burde smile noget oftere, for alle var kønnere med et smil om læben og det gjorde generelt bare hverdagen lettere hvis man gik rundt og var glad istedet for at være sur og mokken dagen lang, det var kedelig og irriterende.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:26 am

Han nikkede stille og kørte hånden igennem det honning farvede hår, der bare var uglet og pjusket "det var vel så lidt" brummede han og lagde sig ned i sandet, med armene bag hoved, så han op på himlen og sukkede. han forstod ikke denne pige, hvorfor være så glad hele tiden, det var da en underlig ting at være, glad glad og atter glad. hans øjne landede på hende da hun igen snakkede "jo fordi jeg ikke smiler særlig meget" forklarede han med et skuldertræk, som var det forklaring nok.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:52 am

Miranda betragtede ham med blide øjne og smilede let og blidt til ham. Hun trak let på skuldrene. "Det går jo an på hvordan man ser det," sagde hun i en blid tone og betragtede ham roligt og lettere nysgerrigt. Hun var ikke glad hele tiden, bestemt ikke, men hun prøvede på at have et smil på læben så ofte som muligt, da hun bedre kunne lide at gå rundt og lade som om at man var glad istedet for at vise sine lidelser til offentligheden. Hun nikkede lidt over hans forklaring og smilede let til ham. "Det er jo op til dig," sagde hun kort for hovedet og godtog hans forklaring med det samme, for hun kendte det godt somme tider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I just love the ocean ... don't you? ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: I just love the ocean ... don't you? ~Hunter   I just love the ocean ... don't you? ~Hunter I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I just love the ocean ... don't you? ~Hunter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New beginning ~ Hunter
» a latte no i dont drink it//Charlotte//
» You visit me my love? ~ Alexander
» I just love to meet new people, don't you? ~Arason
» What to do? - Hunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: