The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 YV6Ay
Tidslinje
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 RK6Ga

 

 Take a coffe with me maybe? ~ Lolle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 10:46 am

Lolle smilede sødt til ham. "Det tror jeg nu ikke helt på, den knægt der er pænt sexet" Sagde hun drillende til ham. Hun tog endnu en slurk af den varme chokolade. Hun brændte tungen og blev helt forskrækket over det. Hun satte koppen på bordet og overvejede om hun skulle stikke tungen ud bare for at køle den ned. Det var vildt akavet, og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre for at køle den ned uden af det så alt for akavet ud. Hun prøvede at ignorere smerte, og så joke lidt mere med ham. "Kan du lave mad?!" Spurgte hun for sjov chokeret. "Så er der en ting du kan finde ud af som jeg ikke i min fjerneste fantasi ville kunne" Det var rigtigt nok, med at hun ikke kunne lave mad. Hun kunne få vand til at brænde på, og da hun skulle lave en kage engang sagde hendes far hun skulle bruge et halvt æg, hun skar det over med en brød kniv for at få et halvt æg. "Du... Du har chokolade sidende på kinden" Sagde hun og små grinte lidt af ham. Hun fjernede chokoladen fra hans kind og lod hånden blive liggende. "Jeg tror muligvis du har ret den knægt er helt klart blevet mere sexet" Sagde hun smilende.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mu3speeuPS1shnz1oo4_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 10:58 am

Brendon lyttede til hende og lavede lodt hundeøjne."det er ikke sød af dig" sag han og grinte så lidt igen. Han elskede hvordan de to kunne fjolde rund sammen.han så godt at hun havde nok brændt hendes tunge men han sag ikke noget til det ligenu og ventede lidt inden han kiggede på hende ig grinde lidt."du er virklig bare sød det er okay du har brænd din tunge" sag han med et lille grin igen og lyttede så til hvad hun ellers ville sige." Ja jeg kan lave mad, mig og malia blev ju nød til det efter vores mor død så vi ikke skullle bestille noget helle tiden og det var ju ikke soden vi kunne bestille fra de hundred år siden" svarede han hende med et smil ih lod hende sā fjerne chocoladen."did you just mom me?" spurgte han med et grin soden noget var enlig kun noget ens mor ville gøre men faktisk var han ligeglad han synes det var nu meget sød af hende og gøre.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_m7vssn8Csw1rt3fn2


Sidst rettet af Brendon Søn Dec 28, 2014 8:43 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:39 am

"nuurh du skal ikke være ked, Den knægt er muligvis den mest sexede af alle" Sagde Lolle og grinte lidt af hans søde hunde hvalpe blik. Han var utrolig sød og hun elskede at hun kunne joke med ham uden at han tog det alt for alvorligt. Hun rødmede dog da han kommenterede på at hun var sød fordi hun havde brændt hendes tunge. "Er du klar over hvor ondt det gør at brænde sin tunge?" spurgte hun ham drillende. "Det mega akavet for når man sidder sammen med nogen kan man ikke bare stikke tungen ud og køle den ned. Og det ser endnu mere akavet ud end det føles" Hun rødmede stadig over det, for hun oplevede tit at brænde tungen der hjemme, men ude i byen blev det bare akavet. Hun var faktisk lidt forundret over at han kunne lave mad, men det var jo os nødvendigt. Lolle havde jo den luksus at hun kunne bestille mad når hendes mor ikke var hjemme til at lave den for hende. Lolle grinte lidt over det udtryk han brugte omkring at hun fjernede chokoladen på hans kind. "Oh yes I did" sagde hun smilende. "Kom lige tættere på jeg fik ikke det hele" Hun havde en lidt lusket plan i ærmet til ære for ham. Da han kom tættere på slikkede hun resten af chokoladen af hans kind. "Sådan" Sagde hun grinende til ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Giphy
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 8:50 pm

Brendon smilede bare over hendes ord and tog inu et slug fra sin chocolade og smilte så inu mere over det næste som hun sag."Jeg syns nu mere at det er meget sød vis du havde gjord det, jeg syns ikke det awkward eller noget" svarede hand hende med et smil. Brendon blev bare ved med og kigge på hende han kunne ikke fatte hvordan en Kvinde kunne være så skøn og så pæn, hun var perfect, hun var ned på jorden og hun ¨så også meget godt ud, ikke fordi han går efter udsende men det er mere det som er inden i en person spm Brendon elsker mest og ved Lolle syns han bare at det er perfect og at hun så os ser god ud er bare en lille bonus. Efter hun svarede ham grinte han lidt igen og kiggede så på hende som tog inu mere chocolade fra ham af."Det er virklig ikke okay, jeg føler mig som om du min mor, og det vil jeg helst ikke men okay vis vi spiler et lille spil her så siger jeg da os lige du har noget chocolade der som jeg tag væk" sag han lidt drillende og freæk hvorefter han så på kyssede hende og ikke bryd det fordi han gerne ville blive soden med hende, det føltes nu meget dejligt og bare at kysse hende.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_my1g0mPn9y1s4u72ro10_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:12 pm

Lolle fniste lidt over at han syntes hun skulle have gjort det, da hun bare ville se sødere ud. Men det ændrede ikke på at Lolle syntes det var akavet, når hun var sammen med fyren fra hendes drømme. "Okay så næst gang en af os brænder tunge stikker vi den bar ud for at kæle den ned" Sagde hun med et smil. Han var utrolig dejlig at være sammen med. Det var længe siden Lolle havde været sammen med en fyr, der havde det sjovt sammen med hende. Hun elskede den del ved ham. At han bare kunne slappe af, og ikke være så alvorlig omkring alting. Hun grinte lidt af hans kommentar med at han ikke kunne lide at føle hun var som hans mor. Og hans kys bagefter. WOW. Hun havde virkelig ikke lyst til at stoppe med at kysse ham. Hun lagde en arm om bag hans hoved og holdte ham ind til sig. Han skulle vide hun ikke ville stoppe med at kysse ham. Med den anden hånd som hun ikke brugt tog hun hans kop og satte på bordet. Den var lige så brændende som hendes, og hun fik sikkert et brænd mærke i morgen, men hun var ligeglad. Hun var altid uheldig at brænde sig på et eller andet.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_meqw0oPw1J1qdrmm5o5_250
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:28 pm

Brendon lyttede til hende og grinte bare lidt han syns det var bare få sød af hende at hun ikke kunne gøre det imens en dreng var sammen med hende men det var os okay få ham han ville nu heller ikke gøre det vis hun var der men han kan heller ikke komme til og brænde sin tunge fordi han er hybrid og deres ting heler ju hurtig. Brendon blev bare ved med og kysse hende, han ville aldrig stoppe mere hendes læber føltes så dejlig på hans og det var som om de passede perfect sammen ligesom et pusslespil. Brendon lag en arm rund om hende og sætte hende så imens han stadig kyssede hende på hans skød og lag begge sin arme rund om hende og kørte sine hænder op og ned a hendes side. Og vis hun ikke ønskede at blive ved skulle hun bare sige stop."Stop mig vis det er" mumled han måd hendes læber og blev ved med og kysse hende.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mihfgxRjws1qdm4v9o3_250
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:55 pm

Lolle kyssede ham igen på den samme blide måde som før. Han var virkelig vær at holde fast på og hun ville ikke give op på ham for alt i verden. Da han flyttede hende over på hans skød kunne hun ikke lade være med at smile. Selvfølgelig kunne hun heller ikke før, men det var et andet slags smil. Noget som ikke kunne males, eller fotograferes, eller bare efterlignes på nogen måde. Begge hendes arme lagde sig om nakken på ham da han nussede hende på siden. Lolle nikkede blidt som svar på at hun havde hørt ham, men i øjeblikket ville hun ikke stoppe ham. Han var så rolig, men det var kun dejligt. Lolle havde aldrig gået meget længere end at kysse med nogen, og selv det var længe siden. Så hun skulle nok stoppe ham, hvis han gik for langt. Hun skilte armene lidt ad, hvor den ene hørte op til hans hår og legede med det, mens den anden hånd kørte ned på hans hals og lå der.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mumad3KH051r5s8j6o1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 10:07 pm

Brendon blev ved med og holde om hende, han kunne ikke være glader lige nu. Han var virklig heldig at han havde mød en pige som hende, han ville aldrig give slip på hende mere, han ville ønske at han kunne sige de 3 ord men han kunne ikke, han elskede hende ja det var han helt sikker på men og sige dem ville han ikke kunne klare inu han var alt få bange få at miste hende også. Brendon smilte imens de kyssede og da hun så nikkede efter han havde sagt hun bare skulle sige stop så tog han begge sind hænder under hendes trøje meget forsigtig og kørte så bare med sin hænder op og ned under hendes trøje. Han bryd kysset men ikke fordi han ville sige noget eller ville stoppe dem han begynde og kysse hendes hals blidt og blev ved med og kysse hendes hals og efter det igen på hendes mund igen og smilte.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mevq53KhJe1qam4lbo4_250
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:33 pm

Lolle nød hans dejlige kys. Hun var lykkelig for at have hans læber mod hendes. Hun ønskede ikke andet end at være sammen med ham for altid. Hun gispede da hans hænder smuttede ind under hendes trøje. Ikke fordi hun ville stoppe ham, de var bare lidt kolde mod hendes varme hud. Hun kyssede ham stadig blidt, til han stoppede med at kysse hendes læber, og begyndte at kysse hendes hals. Hun lagde hoved tilbage og nussede hans hår. Hun nød at han kyssede hendes hals, men da hans læber igen fandt hendes kunne hun ikke lade vær med at holde ham tæt på sig. Hun elskede den knægt lige meget om han kunne sige ordene eller ej. Hun var sikker på at han ikke ville såre hende, og hun var også sikker på at hun ikke mistede ham. Han på den anden side kunne sagtens ende med at miste hende. Men hvis det stod til hende ville det aldrig ske.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mvqw29b94e1t096h8o1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:45 pm

Brendon blev ved med og kysse hende og ville virklig ikke stoppe men efter noget til bryd han kyssed og kiggede på hende med et smil."Jeg kan virklig virklig god lide dig lolle" hviskede han og gav hende et lille kyss igen. "Jeg vil ikke miste dig nogen sind, selvom jeg ved du kan komme til og død så vil jeg gøre alt få at beskytte dig og at det ikke kommer til og ske på noget som helst tidspunkt" sag han til hende med et smil på læben og kiggede hende lige i øjnen og måske hvem ved jeg kunne godt forvandle dig men så mister du bare din hekse krafter men jeg vill aldrig få dig til og gøre det vis du ikke vil" sag han med et lille smil og prøvede bare og tænkte på noget som helst de kunne gøre få at hun ikke kunne gå fra ham på noget som helst tidspunkt han vil have hende få altid og forevigt.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_maklx6O39Y1rv8x1j
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:20 am

Lolle blev lidt trist da han brød kysset, men lyttede til hvad han sagde. Hun var usikker på om hun skulle blive vampyr. Hendes mor ville flippe ud, og det ville kun være fordi at Lolle mindst skulle have et barn for at kunne videre føre de gener hun havde, ellers ville hun efterlade byen uden nogen heks/troldmand til at beskytte den. Så var der selvfølgelig også usikkerheden på om de ville være sammen forevigt, og hvis de så ikke blev det, ville hun have ladet sig forvandle. Så ville hun kunne leve med tristheden over at have miste ham. Hun ville vente. Bare til hun var sikker på at byen ville kunne klare sig, og til hun var sikker på at han var det rigtige for hende. Ikke at hun var i tvivl, men hun ville være sikker på at han var en stabil støtte resten af hendes måske udødelige liv. "Jeg vil gerne tilbringe en evighed med dig, men ikke lige nu. Jeg er den sidste heks i byen, så jeg kan ikke bare lade mig forvandle" Sagde hun trist. Hun nussede hans hår. Hun var sikker på at han ville beskytte hende, og at han ikke ville forlade hende. Hun var sikker på at han elskede hende, selvom ordene aldrig var blevet sagt. Hun var sikker på at han var den rigtige for hende, men hun var ikke sikker på sin fremtid. Hun vidste at før hun kunne opgive magien skulle hun videre føre den. Men hvornår og med hvem, vidste hun ikke. Hun kyssede ham blidt på munden. Et kort kys, men som fortalte alt hun tænkte på. Fortalte om det ansvar hun havde, og hvorfor hun ikke kunne opgive det.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Original
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:31 am

Brendon lyttede til hende og nikkede med et smil han kunne godt forstå at hun ikke ville blive til en Vampyr, da hun sag hun var den sidste heks i byen kiggede han lidt undred på hende fordi han også kende andrer som der var her."Den sidste? Jeg kender da en som hedder Aly hun bor os her i byen og er en heks" sag han men blev ved med og have hans smil på læben."Men jeg kan forstå dig, jeg vil gætte på du nok vil have børn og det ville være meget svært som Vampyr og kunne få et så" sag han med et smil og kiggede bare på hende imens hans hænder bare lå på hendes hofte. Han kyssede hende kort tilbage igen og smilte bare.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_n0ht2xuCOx1sq2hieo1_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:14 am

Lolle bandede indvendigt over hendes mors løgne, men hun havde sikkert sagt det så hun ikke mistede hendes eneste datter til udødeligheden. Hun valgte ikke at sige mere til det, da det måske ville give ham en grund til at slå hendes mor eller noget lignende. "Men ja jeg vil også gerne have børn en dag, og det er nok ret svært som vampyr" Sagde hun med et lille grin til sidst. Tænk hun snakkede med ham omkring det. Det var lidt mærkeligt men hun følte det som den mest naturlige ting i verden. Lolle smilede til ham med hendes hånd i håret på ham, og lagde sin anden hånd som før havde lagt på halsen om bag hans nakke. Hun lænede sig ind mod, ham for at drille lidt da han sikkert troede at hun ville kysse ham på munden, men i stedet for det kyssede hun hans hals. Flere gange forskellige steder på halsen.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mwbk9vN8TR1slbzrlo1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:40 am

Brendon lyttede til hende og nikkede."Jeg ønskede jeg havde børn men intil nu har jeg ikke fundet den rigtig kvinde til det inu, men jeg tror den rigtig kunne side lige foran mig" sag han med et smil og ja de snakkede allerede om soden noget men tanken af dem have et lille barn kunne nu være meget sød. Da hun kom tætter på ham ville han til og kysse hende men så kyssede hun hans hals i sted få og smilte over det og fnisede lidt."Det var ikke fair" sag han og rullede sig så oven på hende og kyssede hende med et smil på læben som altid.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mseqfe1vKh1sg0lnxo1_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 2:03 am

"Hvem ved? Måske gør hun ikke" Sagde Lolle lusket. "Men jeg ville nu satse mine penge på at hun gør" Hun fortsatte med at kysse ham på halsen, og fniste af ham da han sagde det ikke var fair. Lolle var ligeglad. Verdenen var ikke fair og det ville den aldrig blive. Lolle nåede ikke helt at opfatte hvad der skete. Hun vidste bare hun nu lå på ryggen med Brendon over sig som kyssede hende. Hun kyssede ham igen og lagde sine hænder på ham. De var måske lidt kolde for hun kunne mærke hans varme hud under hendes hænder. Lolle smilede imod hans læber. Hun havde svært ved andet fordi han bare var så dejlig. Hun vidste ikke hvad der skete, men hendes blide kys blev lidt hårdere. Hun bed ham lidt i læben bare for at drille ham en lille smule. "Livet er ikke fair" Sagde hun mod hans læber med et smil. "Nyd det du får for andre får måske ikke det samme" Hun lagde sin hånd på hans kind og kiggede ham i øjnene. Man kunne se hendes smil selv i hendes øjne. Hans øjne var utrolig flotte, og hun kunne have stirret ind i dem for evigt uden at blive trætte af dem.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Couple-looking-into-eyes-at-sunrise
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 2:11 am

"Det gører hun, det har jeg ingen tvil om mere, og vores børn ville nok blive de mest smukkeste i helle verden." sag han med et lille grin og kyssede hende på kinden inden hun nu havde kan i gans hals. Efter han så har lagt oven på hende blev han ved med og kysse hende i noget tid inden hun nu snakkede igen og smilte over hendes ord. "Vis vi virklig skal nyde livet ikk? så vil jeg gerne nyde det sammen med dig og vise dig hvor meget jeg kan lide dig" sag han med os lidt af en fræk stemme. Brendon kiggede også i hendes øjne og og han syns det var de mest smukkeste og flotteste øjne som han nogen sinde havde set i helle hans liv, han var så sikker på det nu han elskede hende mere en noget andet på jorden også kom det bare ud af ham."Jeg elsker dig Lolle, over alt på jorden og jeg vil vise dig hvor meget" sag han så og kyssede hende igen men denne gang en smulle vilder og heftiger.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Giphy
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 2:56 am

Lolle smilede til ham. Et stort smil der fortalte at hun elskede ham. Hun var ikke sikker på hvad han mente med at de skulle nyde livet, men med den måde han sagde det på kunne hun tolke det til at han ville nyde hende. Hun var lidt usikker. Hun havde aldrig gjort det med nogen før og vidste ikke hvordan det var. "Jeg har aldrig..." Sagde hun blidt. Man kunne høre usikkerheden i hendes stemme. Hun følte sig stadig usikker da han kyssede hende, og det var blevet lidt for tydeligt syntes Lolle. Men hun følte sig også tryk med Brendon. Han var blevet sur på sig selv fordi han skræmte hende, ved at hoppe ud af vinduet hjemme hos hende, han havde virket over beskyttende over for hans søster, så Lolle vidste der ikke var nogen grund til at være usikker. Han skulle nok passe på hende, det vidste hun med sikkerhed. Hun blev faktisk overvældet over at høre ham sige de tre ord. Eller det var måske alt det han havde sagt, men det ændrede ikke på at han havde sagt det højt til hende. "Jeg elsker også dig, så forbandet meget" Sagde hun og kyssede ham igen. Hun vidste ikke hvordan hun skulle gøre, men hun prøvede bare at følge ham. Hun kyssede ham stadig hårdt som hun havde gjort det før. Selvom det var vildere end før elskede hun det stadig. Hun havde hans læber mod sine og det føltes fantastisk. Hun fandt pludselig ud af hvordan hun skulle gøre og hun satte måske farten op med det.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Lily-collins-birthday-march-18-2013-edmarius
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:17 am

Brendon hørte hendes ord og nikkede lidt."Kan du huske, jeg sag bare stop mig nor det er du ikke vil mere, så stopper jeg med det samme, og jeg skal nok passe godt på dig også" sag han blidt til hende og smile imens en hånd kørte op og ned på hendes kind. Brendon ville virklig ikke have gord noget som hun ikke ville og vis det var hendes første gang så ville han nok os være meget blidt og forsigtig med hende. Han har haft sex mange gang især da han først lige blev hybrid og alle hans følser gik amok og han følte altind doppelt så meget vilket man gører som hybrid med nu har han det under kontrol. Han smilede over hendes svar og smilte til hende imens han kiggede hende i øjnene. Brendon blev ved med og kysse hende tilbage i noget tid intil han så bryd kysset få og tag hans trøje af og kigge på hende med et smil også kyssede han hende igen lige så vild som før.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Giphy
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:49 am

Lolle smilede til ham. Hun ville gerne have at hendes første gang blev med ham, men hun vidste ikke helt om det skulle være nu. "Jeg vil ikke for langt ... I dag" sagde hun frækt og kyssede ham. Hun ville lave meget med ham, men i dag var hun ikke sikker på at hun skulle hele vejen. Lolle smilede da han tog sin trøje af. Hun tog selv sin vest af som hun havde over hendes skjorte. Hun søgte efter at finde hans mund. Da hun fandt dem mærkede hun det samme vilde kys som før. Hun var klar på at være sammen med ham på næsten alle måder. "Brendon, du er mit lys i mørket" Sagde hun sexet og åbnede slipset som hun havde på, og smed det på gulvet. Hun lagde hendes arme rundt om ham og trak ham med ned til sig igen, for at kysse ham vildt. Han skulle vide at hun stolede på ham og at hun virkelig gerne ville ham, selvom hun ikke ville hele vejen i dag.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_m8u6707SRB1rv8fmi
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 4:24 am

Brendon lyttede til hende og nikkede lidt.Han kunne nu godt forstå at hun ikke ville alt få lang det ville være hendes første gang og selvom han ville gå lige så stille så måtte hun stadig selv bestemme over det hvor lang de skulle gå. "Det okay, vi har lang tid til at kunne gøre noget" svarede han hende med et smil og kyssede hende tilbage igen, bare og kysse hende var nok få ham, han elskede følsen af hendes læber på hans. Han kiggede på hende imens hun også tog noget af hendes tøj af og smilte lidt over det. "Du er det samme få mig Lolle, jeg elsker dig over alt på jorden, jeg har været så heldigt med og finde dig" svarede hand hende med et hviskende sexed stemme. Brendon kyssede hende tilbage igen ligeså vild som hun kyssede ham og smilte, han kunne godt mærke på hende at hun stolede på ham og det var han meget glad få-"Du stopper os nor vi ikke skal længer okay" hviskede han måd hendes læber og kyssede hende så igen og kørte hand ene hånd ned under hendes trøje igen og kørte den langsom op til hendes bryst.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Giphy
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 4:59 am

Lolle smilede mod hans læber. Hun var glad for at han lod hende bedstemme. "Jeg skal nok sige til når det er" Hviskede hun ham frækt i øret. Hun gispede da hans hånd igen rørte hendes bare hud men hun stoppede ham ikke. Hun ønskede ikke at stoppe ham, før hun igen følte sig usikker. Hun kyssede ham hårdt, som beskæftigelse i at han gerne måtte fortsætte. Hun lagde begge sine arme om nakken på ham for at holde hans læber mod hendes. Hun lod hendes tunge komme igennem hendes læber og prøvede at dirke låsen op til hans mund. Hun kyssede ham vildt, hun ville have ham. Det meste af ham i hvert fald. Hun kyssede ham inderligt på munden hver gang.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_ljm94kZJiM1qd41g8o1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 5:19 am

BRendon lyttede til hende og blev glad få at hun nok ville sige stop vis det var. Da hun gisede ville han tag sine hænder tilbage men hun kyssede hamd hårdt og han kyssede hende tilbage så han troed bare at han kunne blive ved, så en af hand hænder kørte langsom til hendes bryst og masserede den lidt få at give hende en dejlige følse og vise hende at det ikke er noget slemt i og bare kysse og røre lidt ved hindanden. Selvom Brendon havde meget svært ved og holde sig tilbage og ikke og komme frem med hans øjne fordi han bare ville have hende helt nu kunne han stadig holde kontrolen over sig og kun kyssede hende imens hans ene hånd forsigtig og blidt masserede hendes bryst.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mhnw4pU8Px1r8x4j5o1_250
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 6:09 am

Lolle kunne godt se det var lidt svært for Brendon at holde sig tilbage, ikke at han ikke gjorde det rigtigt men det virkede ikke som om han slappede af. Det føltes rart at han masserede hendes bryst, og han skulle vide at han gjorde det helt rigtigt, så hun masserede hans hovedbund med den ene af hendes hænder. Hun kyssede ham stadig vildt, da det føltes rigtigt, og hun elskede at mærke han gav sig fuldt ud. Det betød nemlig han os nød det. "slap af, du virker anspændt" Sagde hun kærligt mod hans læber. "Jeg skal nok stoppe dig hvis det gå for hurtigt" Et støn undslap hendes læber. Han var sød ved hende, så hun følte ikke hun skulle ligge bånd på ham. Hun havde lukkede øjne da hendes anden hånd som lå om nakken på ham kørte ned af hans arm. Ned til hendes skjorte hvor hun prøvede at åbne knapperne uden at kigge. Det lykkedes hende at få åbnet den nederst knap, og knappen efter det da endnu et støn undslap hendes læber. Hun nød hans han der masserede hende og hun havde ikke noget imod hvis han slappede af og gjorde næsten det sammen som han ville have gjort ved hans eks. Man kunne se hendes mave allerede selvom hun kun havde fået to knapper åbnet.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 0
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 6:27 am

Brendon blev ved med og røre ved hende imens han kyssede hende inu og smilede lidt, han var lidt anspænd ja men han prøvede os og slappe lidt af men han ville ikke gøre noget forkert med hende. Da han hørte hendes ord smilte han lidt nog nikkede kort."Jeg prøver, jeg er bare bange få jeg går få stærkt" svarede han og kiggede hende i øjnene ."Okay jeg slapper af fra nu af" svarede han hende med et smil og kyssede hende så igen mens hans hånd stadig var på hendes bryst, da han mærkede hun ville åben hans skjorte smilte han og bryd så kysset få og tag det af og smil det ned på jorden hvorefter han så kyssede hende igen og denne gang begge hans hænder lå på hendes bryst og masserede dem imens han kyssede hende lidt også ned af hendes hals igen.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_mfqap75Xvj1s1s4zxo1_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:36 pm

Lolle smilede mod hans læber da hun mærkede at han slappede af. Lolle der ikke havde bemærket det slappede automatisk af, da han ikke virkede anspændt. Hun nød hans hånd der masserede hendes bryst. Hun elskede at mærke hans blide hånd der maserede hendes bryst. Det var dejligt og hun fik kun mere lyst til ham af den grund. Da han tog sin skjorte af, gav det også Lolle muligheden for at tage sin af. Hun lå nu foran ham i hendes lyserøde bh som havde matchet hendes skjorte. Da begge hans hænder placerede sig på et bryst hver kunne hun ikke lade vær med at smile. Hun mærkede hans bløde hænder og blev faktisk lidt overrasket. Hun lagde sin ene hånd i håret på ham igen og legede med hans hår. Da han kysser hende ned langs halsen kunne hun mærke hvordan det hav hende kuldegysninger. Men det var rart. Lolle kunne ikke fatte at der var nogen der kunne holde det ud. Hun elskede det ja, men hun var ved at gå ud af sit gode skin. Havde hun ikke haft hendes hånd i hans hår hvor hun kunne nusse ham, vidste hun ikke hvad hun skulle gøre.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Tumblr_inline_mxai3aRViX1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» You must be his Girlfriend ~ Lolle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: