The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 RK6Ga

 

 Take a coffe with me maybe? ~ Lolle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 4:20 am

Lolle havde altid ønsket sig en at kunne dele sine oplevelser med, og hun har ikke måtte sige det til nogen som ikke var i hendes familie, så derfor ville en søskende være en mere som Lolle ville kunne snakke med omkring det hele. "Jeg har altid ønsket en som jeg kunne snakke med om alt det her, så derfor har jeg ønsket mig at få en bror eller søster" Sagde hun lidt trist. Lolle blev forundret over at han betalte for hende. Hun syntes selvfølgelig at det var sødt, men hun kendte ham knap nok og han valgte at ville betale for hende. Det var lidt uvant for hende, men hun lod ham gøre det denne ene gang. "Vi kan sagtens gå derhen, da der ikke er så langt, men vi kan også tage din bil, så behøver du ikke gå tilbage efter den senere" Sagde Lolle høfligt og med et smil på læben. I hendes verden var ikke så langt omkring 500 meter, men det var alligevel et stykke der hen. Hun var klar til at gå ud af døren sammen med Brendon.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Adoringlilycollinsgif
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 4:31 am

"Jeg kan got forstä dig, vis man aldrig har haft et bror eller söster sä ved man ikke hvordan det er men aligevel ja det er altid dejligt og have en som man kan snakke med om alle ens problemer derfor er jeg os meget glad fä Malia fordi hun kan altid fä mig op i humör igen nor jeg er trist" svarede han hende og smilte. Han sä godt hun var en smule forviret eller undret over at han betalte men i hans tid laerte han man altid skulle betale fä pigen ligemeget hvad."Vi tag bare min bil" svarede han og viste hende vejen til sin bil. Han läste den ob ogsä satte han sig i den og vente pä at hun ville göre det samme.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_m51xz7BPOn1qlhfe3
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 6:16 am

Lolle syntes det lød fantastisk den måde han snakkede om hans søster på. De var jo tvillinger, og Lolle havde kun hørt om hver stærkt et forhold mellem tvillinger var. Noget hun selv havde drømt om at få, men det var ikke muligt. "Det lyder virkelig som om i har det godt sammen" Sagde hun med et lille smil. Det glædet hende at andre havde den glæde at have en søster eller bror. De gik ud af døren og han viste hvor hans bil var. Den var ret sej. Lolle åbnede døren til bilen på den anden side og satte sig ind. Hun smilede til ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Giphy
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 12:36 am

Brandon nikkede lidt også begyde med og køre da han var i bilen."Mig og Malia kan have vores dage hvor vi bare ikke lide hindanen men vi har os vores dage hvor vi bare ikke kan uden hindanden og skal bruge hindanens hjælp" svarede han hende med et smil og kiggede på vejen imens han kørte."Hvor er det nu dit hus er så jeg ved hvor jeg skal køre hen" sag han og kiggede over til hende få et øjeblik.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_m7jgtyZ19e1rq82fy
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 18, 2014 9:18 am

Lolle smilede til ham. "Det lyder virkelig som den søskende kærlighed mine veninder fortæller mig om" Sagde hun stille. Hun var ikke selv sikker på hvordan det skulle være at have søskende jo så hun måtte nøjes med dem hendes veninder havde, da de som regel var yngre. Der var dog nogen af dem der havde ældre, men det var kun en af hendes veninder. "Det er lige rundt om hjørnet her henne" Sagde hun og pegede mod en vej der kørte op af en bakke. Hun huskede den bakke som et sted hun altid var løbet ned af for at mærke hvordan det muligvis ville føltes at flyve.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_m4kny40bEr1rv0soro1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 11:38 am

Brendon nikkede lidt og smilte."ja nogle gang kan det være søskende kærlighed men få det meste er det det ikke" sag han med et lille smil og blev ved med og køre intil hun sage hvor han skulle være hende ig nikkede så og kørte denne vej hen af."så, er det det her hus?"spurgte han imen han parkerede ved et meget flit hus og kiggede over til hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 1:58 am

Lolle nikkede kort til svar. Hendes hus var ikke specielt stort, syntes hun selv, men mange mente at det var et luksus hus. Måske hun havde en anden holdning i forhold til at hun næsten altid blev holdt inde spærret så hun kunne lære at blive en god heks. "Ja det er her jeg bor." Sagde hun med et smil til ham. Hun prøvede altid at smile, lige meget hvordan hun havde det indvendigt. Og det var som altid at hun ikke lige følte for at smile, men gjorde det alligevel. Dette var faktisk ikke et af de tidspunkter. Hun vidste ikke hvad det var der gjorde det, men hun følte en lige frem trang til at smile til ham. Det kom selvfølgelig som et naturligt smil, men der var ingen tristhed bag det. Som om alt bare var roligt med ham i det øjeblik.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Normal_001
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 2:10 am

Brendon smilte til hende og gik så ud a bilen og åbnede hendes dør i hans tid var det ju normalt da han blev født og voksede op gjorde man soden nogle ting. Da han så hende smile kunne han se at dette enlig var hendes rigtig smil som hun viste og det gjorde ham ret glad fordi han var aldrig så vild med nor folk ikke viste deres rigtig smil."Skal vi gå ind? Jeg kan see at the begyder og snee" sag han til hende og tog bare hendes hånd få og gå med hende til hoveddøren. "Foresten nu hvor det er jule tid, har du noget du skal lave en af dagende? ellers vil jeg meget gerne invitere dig hjem til mig"
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Logan-lerman-laughing
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 3:23 am

Lolle blev lidt overrasket over at han åbnede dåren for hende. Ikke at hun blev sur over det, det var faktisk noget hun godt kunne lide. Hun steg ud af bilen og så at sneen begyndte at dale ned, efterfuldt af Brendon der tog hendes hånd og begyndte at gå op mod huset.Hun kunne godt lide følsen af at have hans hånd i hendes. "Jeg skal ikke noget her i ferien" Sagde hun med sit naturlige smil. "Så ja jeg vil helt sikkert gerne med hjem til dig" Da de nåede op til hoveddøren kom Lolle i tanke om, at hun jo skulle invitere ham inden for før han kunne komme ind i huset. Hun spekulerede på hvordan hendes mor ville reagere hvis hun fandt ud af at Lolle havde givet en hybrid lov til at komme ind. Af en eller anden grund stolede Lolle på Brendon,så hun smed tanken væk og håbede hendes mor ikke var hjemme. "Kom indenfor" sagde hun stadig med hans hånd i hendes. Hun havde kort glemt at han holdte hende i hånden.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Holding_hands
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 3:31 am

Brendon lyttede til hendes svar og smilte han var virklig ved og blive meget glad få lolle selvom de først lige har haft mød hindanden så kunne han godt mærke at de kunne få en ret god fremtidsammen, måske kun som venner med måske os som mere. "Det lyder virklig godt, så kan du måske og møde min Tvillinge søster Malia, hun plejer enlig få det meste og være hjemme eller på biblioteket hun er ikke så god med mennesker inu" svarede han hende med et smil også nikkede efter hun lad ham komme ind."Tak at du huskede jeg skulle få lov inu."sag han og smilte inu mere til hende. Da han ville gå ind mede hende kiggede han op og så en mistelten."Jeg troed ikke man stadig brugte dem" sag han og kiggede på hende."Nå men så må vi ju" sag han da han så lag en hånd på hendes kind og kyssede hende.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_mihfgxRjws1qdm4v9o4_250
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 5:00 am

Lolle ville rigtig gerne møde hans søster, da det kunne være Lolle selv fik en veninde mere. "Tja noget skal jeg jo vide efter al den undervisning jeg har fået omkring din slags" Sagde hun lidt flirtende. Hun hørte hans ord omkring mistelten. Hun havde glemt alt om at hendes mor havde hængt den op dagen før. Hun var faktisk lidt glad for at den hang der. "Du har ret" Sagde hun som svar på det han sagde. Da han lagde sin hånd på hendes ind, kunne hun godt mærke at der var noget specielt over ham. Og hans kys... Wow. Hun havde lagt sin egen hånd over hans hånd som lå på hendes kind. Hun havde kysset ham igen, og det havde føltes ret så godt. "wow" sagde hun uden at tænke over det. Hun havde lukket øjnene da de kyssede, da det var det mest normale at gøre. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_m93p02O1zF1rthe12
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 5:15 am

Brendon smile og nikke over hendes ord."Ja det rigtig, og vis du stadig mangler og lære noget så er jeg her alså få og hjælpe dig vis det skulle være" svarede han hende og smilte stor. Da Brendon og hende kyssede fik han den er merklig følse i ham igen som han havde med sin ex kæreste, det første han tænkte på og gøre var bare og løbe væk fordi han ikke ville miste hende også men så tænkte han at hun ville aldrig gøre det iværtfald var det det som han kunne føle i øjebliket. Han stoppede så med og kysse hende efter noget tid og smilede lidt til hende."S-sorry" sag han lidt stille, han viste ikke om hun enlig kunne lide det eller om hun ville have at han gjorde dette."Jeg håber det var okay?"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_inline_ng2jyu6HGf1sdk95x
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 8:32 am

Lolle rystede på hovedet af ham. Der var ikke nogen grund til at undskylde mente hun, så hun kyssede ham igen. Ja hun havde lige mødt ham, men det føltes rigtigt at kysse ham. Hvis det stod til hende, ville hun ikke bryde kysset, men det virkede også mærkeligt at hun kyssede ham igen. "Det var slet ikke dårligt" Sagde hun lidt efter chokeret over at hun havde kysset ham for anden gang. Hun slap hans hånd og kiggede væk, bange for at han kun havde kysset hende på grund af mistelten. "Det må du alså undskylde jeg ved ikke hvad der gik af mig" Sagde hun da hun kiggede væk. Hun var nervøs for at se ham i øjnene. Tænk hvis han slet ikke kunne lide hende. Hun følte sig virkelig dum.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Lilly-collins-2
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 8:48 am

Brendon lyttede til hendes ord og var lige ved og sige noget men der kunne han allerede føle hendes læber på hans igen og han kyssede hende tilbage, Han kunne vel tag det som et at det var i orden og kysse hende, og han kunne nu os godt lide og kysse hende. Da hun bryd kysset kiggede han på hende og smilte lidt."Hey det okay, jeg kan godt lide og kysse dig" sag han og tog hendes hånd igen."Lolle, du skal ikke undskylde få det, du er noget meget specialt få mig og jeg vil gerne tag det stille og roligt med dig siden min sidste kæreste bare har gjordt mig meget ond" sag han og sukkede lidt inden han smilte igen og kyssede hendes kind."JEg kan virklig god lide dig Lolle, og det er ikke noget løjn det passer"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_nfxjddhJlE1tli1ubo7_400
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:28 am

Lolle havde godt bemærket at han havde kysset igen. Det han havde taget hendes hånd igen gjorde at Lolle kiggede på ham. "Jeg tvivler på at du nogensinde har været ond" Sagde hun og vendte sig helt mod ham igen. Hun kunne tydeligt se at han mente hvert et ord han sagde. Hun gik lidt tættere på ham. Så dum som hun var spurgte hun "Mener du virkelig du kan lide mig?" Hun lagde den ene hånd på hans kind, den som han ikke holdte. Hun kunne tydeligt se på hans øjne at han talte sandt. Hun gentog sig selv, hviskende med ganske kort afstand til hans mund: "Jeg tvivler stærkt på at du er ond". Hun kyssede ham igen, men denne gang brød hun ikke kysset. Hun ville aldrig bryde kysset med ham. Ja hun vidste at han var en hybrid, og at han var farlig, men hun frygtede ham ikke. Hun kunne tydeligt mærke på ham at han ikke ville hende noget ondt.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_m8nwh7kxzH1ruz9j7
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:42 am

Brendon smilede over hendes ord."Tro mig i min gamle dage var jeg ikke helt så sød imåd Kvinder, få det meste brugte jeg dem og dræbte dem så" sag han og sukkede lidt han var virklig aldrig stolt af sig self. "Ja jeg kan lide dig Lolle, jeg virklig kan, selvom vi næsten lige har mød så kan jeg virklig god lide dig" sag han med et smil og kiggede hende lige ind i øjnene. "Det er jeg heller ikke mere" hviskede han og smilte så imåd hendes læber da hun kyssede ham igen og han kyssede hende tilbage, han ville ikke bryde kyssed med hende lige nu eller senere. Helle øjebliket med hende føltes bare så godt og måske var han forelsket allerede igen selvom han ikke ville gøre det igen såå havde hun laved om på det helle og han ville bare være med hende fra nu af.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_inline_n7t061mPbT1sfquyp
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:23 am

Lolle flettede fingre med Brendon, og lagde den anden hånd rundt om nakken på ham. Hun ville gerne holde ham tæt ind til sig og jage alle marridt han måtte have væk. Hun var ikke sikker men hun troede at hun var syg, for man kunne ikke bare stå sådan og kysse med en totalt fremmede, men hun ønskede ikke at stoppe. Han var så sød og blid ved hende. Hun ville bare holde om ham resten af livet. Hun smilede mod hans læber. Hun kunne godt lide tanken om at være hans for evigt. "Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan også rigtig godt lide dig" Sagde hun blidt imellem kyssene. Hun elskede at være så tæt på ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_mmc37yyG1E1r9xmfgo1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:34 am

brendon blev ved med og kysse hende han ville ikke kunne tænke sig på noget tidspunkt og gøre ondt på hende. han blev ved med og kysse hende imens hans ene hå gik ned til hendes hofte hvor han så holde om hende og pressede hende lidt tættere på ham."jeg vil aldrig at du forlader mig okay" mumlede han imod hendes læber med et lille smil. "jeg vil have dig få evigt lolle" tilføj han og blev så igen ved med og kysse hende.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_mf39bwQRYn1ruetnjo1_500


Sidst rettet af Brendon Fre Dec 26, 2014 9:47 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 11:39 am

Lolle smilede ved hans ord. Hun havde ikke troet at han ville føle sådan omkring hende. "Så må du finde en måde at gøre mig udødelig uden at jeg bliver en vampyr" Sagde hun flirtende til ham. "Jeg tror ikke min mor ville blive så glad hvis jeg gik hen og blev vampyr" Sagde hun lidt drillende. Hun holdte stadig sin ene arm om nakken på ham. Hun elskede at han trak hende tættere på sig, specielt fordi den luft hun indåndede var den samme som han indåndede. Hun kyssede ham igen blidt på munden. Hun var et kort øjeblik bange for at hendes mor opdagede dem, men kom i tanke om at hun ville kunne høre bilen komme kørende hvis det var. "Så skal du love mig en ting, at du ikke vil forlade mig. I don't want to get hurt" Sagde hun til sidst med en lille tåre i øjenkrogen.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_n7wqbdbxRd1rv86glo1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 11:52 am

Brendon grinede lidt over hendes ord og smilte så igen."det er ikke første gang en heks ville blive en vampyr også en af min gammle venners mor var bide og heks og vampyr" sag han til hende og smilede. Han ville aldrig gå fra hende mere fra denne dag i dag. Brendon blev ved med og holde om hende og smilte mere og mere han viste ikke hvordan hun gjorde det men hun gjorde ham bare rigtig glad lige nu og her. Brendon lyttede til hendes or og nikkede."jeg lover dig jeg aldrig går fra dig ig vis jeg skal gå kommer du med mig ig jeg ville aldrig kunne gøre ondt på dig fra nu af passer jeg godt på dig" sag han med et smil og gav hende et lille kys.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Logan_lerman_gif_by_albaloveme-d4f5ib7


Sidst rettet af Brendon Fre Dec 26, 2014 9:49 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 1:14 pm

Lolle krammede ham ind til sig. Hun håbede at det var sandt, og at hun Aldrig skulle miste igen. "Jeg stoler på dig" Sagde hun og trak ham med længere ind i huset. Hun havde lukket døren efter sig, hvis hendes mor nu kom hjem, så kunne hun ikke se Lolle var der. Lolle kom hen til trappen der førte op til hendes værelse. "Kom" Sagde hun til ham og slap hans nakke, men hun holdte stadig hans hånd i hendes. Hun havde jo taget ham med hjem for at kunne lære noget mere, omkring hans art. Hendes mor skulle heller ikke opdage at Lolle havde ladet en hybrid komme ind i huset. "Kom nu jeg bider ikke" Sagde hun flirtende til ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_n8rn1cKFM41ql639ho1_250
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 9:53 pm

Brendon smilede over hendes ord og kyssede hende på kinden."Det kan du os godt!, Du skal ikke være bange få at jeg bryder noget af det jeg siger, jeg siger altid sandheden" Svarede han hende og smilte da han gik mede hende ind og så hende gå op mod trappen og grinede lidt a hendes ord."Vis der er en af os som bider så må det godt nok være mig" svarede han hende lidt drillende og gik så bare med hende op på hendes værelse."Vi er da godt nok glad få at din mor ikke er hjemme inu" sag han lidt mere stille og smilte hele tiden.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_mnn094USjS1roeed5o1_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:12 pm

"Jeg får så meget skæld ud, hvis hun opdager dig" Sagde hun stille. Hun vidste han kunne høre hende om hun så hviskede i den anden ende af rummet. "Men du skulle jo lære mig en del om dig selv" Flirtede hun lidt. Hendes værelse var ret stort. Sengen var ikke redt, gulvet var rydeligt, væggene var hvide og betrækket på senge tøjet machede ikke. Lolle var måske lidt drillende, men det var en del af hendes blide og venlige natur. Uden den sjov hun selv lavede, var der ikke noget spændende ved at være heks. Hun havde stadig flettet fingre med ham da hun finder sin blok, med alle besværgelser, tegninger og ting hun har fået af vide om andre arter. Hun grinede lidt af ham, da hun tror han sikkert regnede med at de skulle have sex.


Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 200_s
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 10:36 pm

"Det gører hun ikke, selvom nor hun kommer er jeg god til og lave som om jeg er et menneske, jeg har laved som om jeg var en i næsten 100 år nu" svarede han hende med et lille grin, det var utrolig få ham og være så gammel nogle gang kunne and selv ikke forstå det selv at han stadig kunne se så godt ud med det alder han har. "Ja det rigtig, jeg skal nok lære dig alt som du gerne vil vide, bare spørge løs" sag han imens han kiggede lidt rundt på værlset og smile selvom det var rodet mindede det meget om hans egen værlse bare at han var meget luxus siden ham og Malia havde mange penge. "Nå men så skal vi i gang?" spurgte han og satte sig på sengen med hende."Hvad vil du så gerne vide noget om?"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_mznhjdc9hH1rx08zco4_250
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 26, 2014 11:17 pm

Lolle smilede lidt over ham. "Jeg burde faktisk ikke være sammen med så gammel en mand" Sagde hun grinende. Da han satte sig på sengen satte hun sig ved siden af ham og holdte øjenkontakten. "Jeg vil gerne lære alt om din fortid, og hvordan og hvorfor du blev hybrid" Sagde hun med et smil på læben. Det var måske ikke noget han ville snakke om, men han skulle føle sig fri til at sige det. "Du behøver ikke fortælle det hvis du ikke har lyst" Sagde hun og nussede hans hånd blidt. Hun sad med kryssede ben på sengen og kiggede direkte på ham. Hun ville ikke have han fortalte hende noget, hvis han ikke følte det var nødvendigt.


Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Tumblr_n49momq0751tyyj5yo1_500
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» You must be his Girlfriend ~ Lolle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: