The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Lets have fun Darling!~Barbara YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Lets have fun Darling!~Barbara YV6Ay
Tidslinje
Lets have fun Darling!~Barbara RK6Ga

 

 Lets have fun Darling!~Barbara

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 3:32 am

Sted: Baren
Tid: Lidt over ni om aften
Omgivelser: En del mennesker - både ældre og unge
Vejr: Det begynder at blive mørkt og ret køligt
Påklædning:
Lets have fun Darling!~Barbara Sev-matt-lanter-blog-medium_new

Àngel havde siddet hjemme det meste af dagen, uden noget rigtigt at give sig til, derfor havde han bestemt sig for at tage ned på baren. Det var det bedste sted man ville kunne møde andre mennesker, ikke fordi han var sikker på at han kendte nogen, men han kunne altid håbe. Han bevægede sig hurtigt igennem de begyndende mørke gader, da det var ret køligt udenfor og han havde ikke taget nogen jakke på.Han skubbede døren på til baren og så sig hurtigt omkring i lokalet, men fik ikke rigtigt øje på nogen han kendte. Han genkendte en gruppe af unge der havde sat sig i hjørnet, men det var ikke en gruppe han snakkede med. Han fortsatte derfor på til bardisken og slog sig ned. Han bestilte whisky som han plejede når han befandt sig på baren.
Àngel tog glasset til munden for at tage en slurk i håb om at han snart ville møde nogen ny mennesker eller måske en smuk kvinde som han kunne snakke med!.


Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 4:34 am

Clothes::Lets have fun Darling!~Barbara Tumblr_micbboazeZ1r1ilsao1_500


Baren virkede hurtigt som et sted hun gerne ville tilbringe noget tid, specielt om aftnen, der virkede det som..ja som om hun livede op, smed den blide pige og blev en sjovere en der elskede at feste og have det sjovt. Det var mørket og natten der tiltrak hende, første hende afsted og dragede hende mod morskaben, morskaber eller steder som grillen, som både havde mad også masser af sprut, ting hun meget godt kunne lide. Selv hendes måde at åbne døren, føre sig frem på, vidste at hun var skam selvsikker, troende på at hun var smuk helt ind til det inderste. De blå øjne landede hurtigt på en ung mand, ganske køn, ung på overfladen...også ja en vampyr. Nogen hun vidste allerede før hun trådte ind, han lugtede langt væk af vampyr, men hun smilede barer charmerende og gik op mod ham "jamen hallo handsome" sagde hun med en mystisk og endda fremmed accent, en man ikke kunne sætte fingeren på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:04 am

Han kiggede lidt rund da en ung smukke pige snakkede til ham.Han smile"Hey Darling" han gav hinde en lille elvator blik få lige og kunne se hinde helt.*Wow* tænkte han. Hun var lige noget få ham! Men så kunne han lugte at hun var en Hybrid han hader dem ikke..ikke dem alle kun nogen fordi hans mor blev drabt af en hybrid men han var ligeglad ligenu hun var lækker og han kunne godt tænke sig og snakke mere med hinde."Hvad laver du her darling? Er du alene here eller sammen med nogle venner" sag han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:17 am

Hun grinede melodisk og satte sig ved siden af ham "kan du ser nogen omkring mig skatter" spurte hun og slog ud med armene, han skulle nok blive sjov, præcis som en hun gerne ville tale med, han var lækker og hun kunne da bruge en til at have det sjovt med "så handsom, er du ude på sjov eller er du bare en af de kedelige fyrer, der knap og nap kan drikke alkohol" spurte hun og kørte foden op og ned af hans ben, mens hun så ham dybt i øjnene med et drillende udtrykke, hun lænde sig hen mod ham "så sexy, hvad er dit navn" hviskede hun i hans øre og nappede ham drillende i øreflippen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:29 am

Han grinede lidt."Nej jeg kan ikke se nogen andrer" så smilede han igen og kiggede på hinde."Jamen det må du ju så finde ud af om jeg er ude på sjov eller om jeg bare en af de kedelige fyrer baby."han blinkede og smilede drillende. han smilede breder da hun nappede ham drillende i øreflippen. Han kan godt lide soden nogen ting og det ville bare gøre at han ville blive inu vilder med hinde."Jeg er Àngel hvad med dig beauty?" hviskede han tilbage og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:59 am

Hun nikkede med gørerende, stadig lænet hen mod ham "det har du så sandelig ret i handsome, men jeg kunne gætte mig til at du kunne være yderst sjov" hviskede hun forførende i hans øre, strøg ham ned af halsen med den anden hånd, mens hun nappede ham i øreflippen. Efter noget tid lænede hun sig dog væk og smilede flirtende "Àngel, sikke et navn, må jeg sige det har jeg ikke ligefrem hørt før, men okay, mit navn er Barbara" hun smilede skævt og vendte så opmærksomheden mod bartenderen, da hun bestilte en vodka, stærk og tør
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 6:21 am

"Ja det har du ret i!Jeg er en af de sjove" han smilede charmerende. Nej vor han bare virklig elskede at hun nappede ham i øreflippen. Soden noget blev han helt vild af."Ja mit navn er fra Spanien derfor kender du denn nok ikke." han smilede og kiggede på hinde."Barbara det er et meget flot navn darling" da hun bestilte en vodka bestilte han sig en til. han elskede vodka det var noget som han drak vær dag. og det god var han ikke kunne blive fuld af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets have fun Darling!~Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Lets have fun Darling!~Barbara   Lets have fun Darling!~Barbara I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets have fun Darling!~Barbara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Uh! Cupcakes! - Barbara
» Nice to meet you - Barbara
» Come play with me, darling - Pernille & Ryder
» jamen goddag darling (Annie)
» Lets have some fun dude~Allison

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: