The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
jamen goddag darling (Annie) YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
jamen goddag darling (Annie) YV6Ay
Tidslinje
jamen goddag darling (Annie) RK6Ga

 

 jamen goddag darling (Annie)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 6:43 am

Tid: 24:33
Sted: club 21
Omgivelser: en masse dansende unge, mange der er fulde
Vejr: der regner svagt, det er mørkt og skyet
Påklædning: slidte jeans, stram sort t-shirt.

Mørket var behageligt, det gav ham muligheden for at jage, dræbe og spise af de dumme naive menneske som nu troede han fandt det mindste smule interesse i dem...hvilket han sjælden gjorde, der var nok en hans interesse faldt på, men det var så også kun et one night stand der medførte at han blev far.
Han rystede på hoved, missede mod den mørke og overskyede himmel, mens han traskede afsted mod club 21..hvorfor dog kalde en klub det, var det fordi man skulle være over 21 for at komme ind...så skulle han nok komme ind, han var da meget meget mere ned 21. han smilede mystisk da han endelig kom ind på klubben, nu skulle der jages. han lagde armene over kors før han gik op til baren for at bestlille. Alkohol var en god måden at starte det hele på, gjorde dem nemmere at manipulere med og derpå at slå ihjel
//håber det er godt nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 6:56 am

Påklædning: jamen goddag darling (Annie) Minka-kelly

Annie havde været på clubben i cirka to - tre timer og var end ikke blevet fuld. Hun havde altid holdt af at feste og havde derfor ikke sagt ned, da hun var blevet inviteret med der hen tidligere på dagen, dog var hendes så kaldte date, gået under bordet. Hun sad på en af barstolene og betragtede ham, mens han lå ovre i et hjørne og opførte sig som en barn. Han var åbentbart ikke så sjov igen når han blev fuld.
Annie sukkede svagt og drejede sig væk fra ham og koncentrerede sig i stedet om hvad hun skulle have at drikke. Hun var ikke træt og havde ikke tænkt sig at tage hjem, bare fordi der ikke havde været noget ved hendes date alligevel. Hun trommede på disken, med hendes velplejede lange negle, i takt med den høje musik. Bartjeneren var ved at lave en større bestilling til to piger, og den anden bartjener var dybt begravet i en samtale med en stor barmet pige, som tydeligt gerne ville vise dem frem hvis hun blev spurgt. Et muntert smil spillede på hendes læber, da der åbenbart ville gå noget tid før hun ville få sig en drink. Hun kastede kort et blik hen på hendes date, og det muntre smil forblev på hendes læber. Han kravlede rundt på gulvet, og var ved at chikanere nogle unge drenge og deres piger.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:06 am

Læner mig op af disken som om jeg næsten eger stedet, gider ikke engang at se på de piger der nu engang kigger på mig...det interessere mig ikke, ingen af dem gør. Det gjorde de jo englelig aldrig, det er blot blodet han var er ude efter, så det eneste han ville med dem, var at forfører dem også dræbe dem, det var ligesom hans mønster her i livet.
han så uinteresseret rundt, mon der bare var en der kunne fange hans interesse også måske holde længere end et par timer, måske helt op på en aften før hun måtte lade livet for hans umættelig tørst. hans øjne faldt dog på en mørkhåret pige, en som kiggede ned på den virkelig fulde idiot på gulvet. bare synet af denne mand...nej dreng fik ham til at fnyse før han vende blikket mod bartenderen "en magerite...nu tak" brummede han med en stærk brittisk accent
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:13 am

Annie skjule smilet bag hånden, da en latter slap ud af hende. En af pigerne havde hældt sin drink i nakken på hende så vidunderlig date. Han havde nu også fortjent det, da han havde været ved at vælde hende, da han skulle op at stå. Hun valgte derefter hurtigt at vende sig om og be til at han ikke skulle begynde at lede efter hende, eftersom hun ikke lige gad at være babysitter, når hun havde været foreberet på at have det sjovt.
Hendes blik faldt dog på den unge mand, som havde en britisk accent. Hun havde altid elsket mænd med en accent, præcis hvor vidste hun ikke, det havde bare en vis charme som hun så godt kunne lide. Hun vendte dog hurtigt blikket mod bartjeneren, for at se om det lykkedes ham at skabe noget kontakt. Nu havde hun jo ikke engang forsøgt selv, men pænt ventet til hun mente at han var klar til næste bestilling. Hun rettede på pandehåret og støttede albuerne mod disken og lænede sig lidt frem.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:25 am

Han sukkede og så lettere irriteret på bartenderen, skulle man virkelig stå og vifte med kontanter før man fik hvad man ønskede. Men fair nok kom det til stykket, så havde han pengene og kunne nu godt give dem ud hvis det var det der skulle til. Dog fik han lidt efter øjenkontakt bartenderen og hans tog sine hypnotiske evner i brug "en magerita...nu" hans stemmer var næsten en svag spinden og forførende en, hvilket samt hans små evner fik bartenderen igang og kort efter fik han sin drink. han betalte hurtigt før den og vendte de blå øjne til siden, hvorpå de mødte den unge mørkhårede kvindes øjne. han hævede øjenbrynet og nikkede kort som et hej, før han igen så ligegyldigt rundt
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:34 am

Annie smilede charmerende til ham, da han nikkede som hilsen, da hans øjne faldt på hende. Dog sagde hun ikke noget til ham, da hun skulle skynde sig at få fat på bartjeneren inden han blev optaget igen. "Hey!"sagde hun med en charmerende lys stemme og smilede til bartjeneren som vendte sig mod hende, da han havde hørt hende. Han stillede sig an, som da han havde snakket med den storbarmede pige før. "En vodka sprite tak"sagde hun inden han kunne så sige noget selv. Eftersom hun ingen taske havde medbragt, brugte hun sin bh til at opbevare hendes penge, noget hun havde gjort efter de første gange hun havde været ud til fest, da hun hadede at slæbe rundt på en taske. Hun drejede hovedet og lod blikket falde på den unge mand, mens hun ventede på hendes drink. Hun trak en seddel frem fra bh'en og lade på disken, da bartjeneren stillede hendes drink foran hende. "Tak" sagde hun med et charmerende smil og tog drinken og nippede til den.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 11:06 pm

Han lagde armene over kors, var i sandhed ligeglad, hvilket ogsaa godt kunne se paa ham, faktidk skulle man vaere ud over det saedvanlige, foor han gad bare overveje at skaane en fra dooden. Han vendte sig om, laenede sig op af disken, udvalgte sig ligesom aftnens menu, hvilket han ogsaa gjorde, da han fik ooje paa en brunette, en han hurtigt fik over til sig. Hans smilede charmerende og vinkede hende hen til sig med den ene pegefinger, hvorpaa han forsvandt ud paa et rum med hende.
Han kom alene ud igen, lidt efter denne gang med et smil paa laeberne, han sukkede og gik op til baren, nu var han maet...hvilket betood nu kunne han have det sjovt. Han stillede sig op i baren, strakte sig kort og sukkede "en vodka tak" brummede han og holdte fingeren oppe. Han skaevede svagt til den moorkhaarede og haevede oojenbrynet af hende, hvem mon hun var? Og kunne hun vaere sjov at lege lidt med?
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 11:21 pm

Annie fulgte den unge mand med øjnene, da han forsvandt ind i et rum med en pige. Hun smilede skævt og lod blikket glide rundt, da hun regnede med at de nok blev der inde i noget tid. Hun nippede til sin drink og lod kort hendes øjne søge efter hendes tidligere date, som lod til at være forsvundet i mængden af dansende og drikkende unge mennesker.
Ingen af de unge mænd fangede hendes interesse, de var allerede godt fulde og når hun ikke var lige så fuld var de ikke længere attraktive. Flere af dem svedte af at danse med pigerne og resten svagede mens de stod og kiggede på andre som havde scoret. Hun sukkede svagt og fik øje på den unge mand som kom tilbage alene, hun smilede skævt og kiggede kort bag ham, da hun forventede at pigen ville komme ud der fra. Hun undrede sig kun kort over det, pigen kunne jo være gået kold.
Hun nippede til drinken igen og brugte baren som ryglæn, da hun havde fronten mod de dansende. Hun smilede charmerende til den unge mand, da hun så at han skævede til hende. "Har du det sjovt?" spurgte hun og drejede sig lidt, så hun havde fronten mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 11:34 pm

Han saa rundt, begyndte nu at kede sig, hvilket normalt ikke var godt, han havde tendenser til at gooree dumme ting naar han kede sig...han kunne i teorien goore hvad han ville, inge kunne draebe ham, hvis han blev fanget kunne han faa dem til at glemme, selv ikke en normal vampyr var underlagt hans magt. Den moorkhaarede toos stemme fik ham til at vende sig om og haeve oojenbrynet "aah kaere ma har det kun saa sjovt som man nu selv goor det" han smilede skaevt og tog et skridt hen mod hende med sin vodka i haanden, hvis han ville kunne han faa hende til alt, bare ved et blik ogsaa ville hun vaere i hans vilje, men hende her saa interessant ud. Han rakte hende sin haand med et smil "vil de danse" spurte han og smilede straalende til hende
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 11:44 pm

Hendes charmerende smil forblev på hendes læber, da han svarede hende. Han var allerede tusind gange mere interessant end de andre drenge som var dukket op på klubben. Hun nikkede til det han sagde, og kunne jo ikke give ham andet end ret. Hun stillede drinken fra sig på disken og sendte ham et forførende smil, da i det hun tog hans hånd. "Selvfølgelig vil jeg det"svarede hun ham og lod sig glide ned fra barstolen. Hendes sko gjorde hendes syv centimeter højere end hun var, og gjorde hende 175 centimeter høj. Hun blinkede til ham, da hun lod fingrene flette ind i hans og trak ham med sig ud på danse gulvet. Hun var ikke typen som var genert når det kom til drenge som så godt ud. Hun kunne ikke se hvorfor hun skulle blive det, det kunne godt være at nogle så det som en charme at en pige rødmede når en dreng tiltalte hende. Men Annie syntes at det bremsede al det sjove, hvis man ikke turde slå sig lidt løs.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:00 am

Han smilede og gav hendes haand et klem, mens han fulgte med hende ud paa danse gulvet, han svigede hende rundt og ind mod sin haarde bryst, han var skam traenet, det kom nok ogsaa til forklaring da han i sit menneske liv var jaeger...hvilket man fik en del muskler af "mhh, en vild pige ser jeg" han var ikke bange for at tage hvad han ville, om det saa var blodet eller noget saa simpelt som et kys, saa var der intet der stoppede ham. Han svingede hende ud igen og ind il ham "er det saa nu jeg skal komme med en eller anden latterlig scory replik som...hvor har du vaeret hele mit liv" han rystede paa hoved og grinede stille af det, han havde altid fundet score replikker latterlige, hvorfor ikke forfoore folk paa en anden maade end at sige noget saa latterligt som "hvor har du vaeret hele mit liv?" Det var sgu da ogsaa det dummeste at sige
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:12 am

Annie smilede muntert da han svingede hende rundt, og derefter ind til hans bryst, som hun kort berørte med den hånd hun havde fri. Hun smilede charmerende til ham. Alle piger drømte om at finde en fyr, som havde en veltrænet krop som de kunne prale med.
Hun slog en muntert flirtende latter op, da han kaldte hende en vild pige. "Du kan måske lide vilde piger?" spurgte hun charmerende, da han svingede hende rundt igen. Hendes smil blev muntert da han snakkede om score replikker, hun havde aldrig fundet dem brugbare, men hvis en dreng kunne komme op med en som hun ikke havde hørt før måtte hun give ham det. Men hun havde altid kun set scorereplikker, som alt andet end scorende, med mindre de blev sagt rigtigt.
"Den replik er for tidlig at bruge" svarede hun med en muntert flirtende stemme, og blinkede til ham. "Men jeg myrder dig hvis du spørger om det gjorde ondt da jeg faldt" tilføjede hun med et charmerende smil. Hun havde altid hadet den replik, og den var helt klart den dårligste replik man kunne komme op med.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:38 am

Han smilede og blinkede "hvem vil have en kedelig pige, naar man kan faa en veld en...der er mere spaendende" han trak paa skulderne, kunne virkelig ikke tage de tooser som knap nok kunne noget selv, hvis de kunne slaa sig loos, have det sjov, men stadigvaek kunne tage vaere paa sig selv. Han nussede hende ned af siden, videre ned af laaret, da han vendte hende hurtigt om, trak hendes ene ben op mod sin hofte, mens han lod hende falde en smule bag over "aah, kaere jeg har aldrig vaeret saa meget for score replikker, det er for boorn der ikke ved hvordan man forfoorer" han smilede og trak paa skulderne. Hendes spoorgsmaal fik ham til at grine "hvorfor skulle de falde ned fra himlen" spurte han og haevede oojenbrynet, falde ned fra himlen.
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 1:05 am

Hun smilede til ham da han løftede hendes ben op, hun lukkede hånden om hans nakke da han lod hende falde lidt tilbage. Hun kunne lide at han virkede som en selvsikker fyr.
"Og du ved åbenbart hvordan man forfører?" spurgte hun med et drillende glimt i de brune øjne og med et charmerende muntert smil på de fyldige læber. Hun nussede hans nakke med ved at lave små cirkler med pegefingeren og lænede sig op, så hun ikke lænede sig bagud, men kom tættere på ham. "Måske fordi de smed mig ud" sagde hun med et muntert smil og blinkede til ham. Hun var ikke altid lige betegnelsen af en engel, men hun var nu ikke led over for alt og alle hun mødte. Men hun kunne lide at slå sig løs og ikke altid som en sød lille engel ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 8:20 pm

Han trykkede hende mod sig og trak paa skulderne "jeg har nok vaeret sammen med flere piger end nogen af de drenge" han smilede straalende, lagde hendes ben ned, hvorpaa han lagde haanden mod hendes laen. Han svingede hende rundt og tilbage, dog saa hun havde ryggen mod hans bryst og armene krydset over hendes bryst. Hendes svar fik ham til at grine "acciosere de dig med en engel, soode du er ingen engel, jeg har set engle. Du derimod er noget hen af af...jeg ved ikke en vild kat" hviskede han forfoorende. Den forfoorende stemme, fik ogsaa han accent til at blive staerkere, samt r'erne blev til e spinden.
Tilbage til toppen Go down
Annie
New user
New user
Annie


Antal indlæg : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 27/03/13

jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:36 pm

Annie havde aldrig ment at det at drenge havde scoret mange piger, var videre charmerende, men man skulle vel heller ikke dømme dem for det. Hun havde selv været med nogle stykker, men ikke et stort tal som ville få øjnene til at poppe ud af hovederne på folk hvis hun afslørede tallet.
Hun smilede charmerende, da han svingede hende rundt igen og trak hende ind til sig igen. Hun flettede fingrene ind i hans, da han holdte hendes arme krydset foran hendes bryst. Hun skød bagdelen lidt bag ud, for at pirrer ham lidt. ”Det er også sjovere at være en vild kat” sagde hun forførende og slap hans ene hånd og svingede sig selv ud, så hendes hår kort svævede omkring hende. Hun snorede væk fra ham, til deres arme var strakt ud, stadig uden at slippe hans hånd. ”Miiauuv..” sagde hun flirtende og blinkede til ham. Hun havde aldrig været bange for at gøre sig til grin ved en fyr, der fandtes jo mange af dem og skræmte man en væk, ville man hurtigt finde en ny. Eftersom drenge stort set altid var ude efter en de kunne tage med hjem. Men hun havde nu tit gået hjem alene, da hun mente at man havde lov til at være kræsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jamen goddag darling (Annie) Empty
IndlægEmne: Sv: jamen goddag darling (Annie)   jamen goddag darling (Annie) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jamen goddag darling (Annie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: