The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 RK6Ga

 

 Have I seen you here before?~Arason

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:06 am

"Jo det var dig som da skubede mig ind i poolen."hun smilede lidt og gengælde hans kys som han gav hinde."okay vis du ikke rører dig så går jeg ind i huset alene" hun smilede og sag det drillene.Så gik hun bare ind i huset og ind i køkknet vor hun så tok et æble og spise det bagefter gik hun ind på badværelset og tåg hins våd tøj af. Så tåg hun en håndklæd rund om sig self og kig ind på hindes værelse vor alt det tøj hun had var i. Så kiggede hun efter hvad hun kunde tag på men hun kunde ikke rigtig bestemme sig.Hun skulle smile ved tanken af at Arason måske stadigvæk bare stoed ned i haven.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:36 am

han smilte da hun gengælde det han smilte og løfte det ene øjebryn da hun gik ind igen han tog sig til hans hovede og rykket hel ud til kanten han ville ikke springe i næ nej han ville bare nyde og kigge ned i vandet mens han vente på at hun kom tilbage han smilte for sigg selv og kigget på vandet imens jeg kigge lidt på mit tøj smile og begynde og nynne en sang smile i mellem tiden og lege lidt med mit hår
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:47 am

Efter noget tid fande hun det som hun skulle have på.
Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Tumblr_mblvp1q7oI1riw6mzo1_400
Hun gik lige så stille ned i haven igen vor hun så at han stadigvæk stoed der.Hun smilede dig få sig selv også gik hun meget stille bag ham og skubede ham hin i poolen og grinede vor efter hun så skynde sig og løbe ind i huset få nu troed hun han ville være lidt sur på hinde er han ville skube hinde i poolen igen. Hun løb op i hindes soveværelse og gemte sig der og prøved på ikke og grine så han kunde høre hinde.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 9:01 am

han smilte for sig selv men inden han nåede og reagere blive han skubbet i vandet han lande i vandet og svømmet op mens han hørte nogen grine og løbe ind i huset igen han svømmet op af poolen det var jo det eneste tøj han havde på og med sig han smilte og gik op af vandet imens han råbet ude fra haven "jeg kan ikke komme ind i nu da jeg er hellt genemblødt eller må jeg godt gå ind "råbte han ind til hende eller det varjo nærme ind i selve huset nu vente han bare spændt på svaret
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 9:21 am

Hun råbte op fra værelset."Du kommer bare ind det er okay" hun skulle begynde og grine igen.Hun syndest det var så sjovt at hun hade skupet ham ind i poolen.Så lag hun en hånd på hindes mund så han ikke kunde høre vor hun var.Hun sad bare på hindes seng og smilede.Hun viste ikke hvorfår men hun var lidt underligt lige nu.*han kommer aldrig til og finde mig* tænkte hun og smilede lidt få sig self.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 9:36 am

Han smilte og gik ind han gik mod badeværlset fordi han skulle ha det våde tøj af uheldigvise havde han ikke andet med han sukket og begynde og tag det af sjovt nok var hans underbukser stadig tøre han smilte og fik det af han kiget lidt på de ar han havde fra en kniv af som den gang han hjælp en bande tilbage i New York han smilte for sig selv og kiget på sig selv i spejlet man kunne se han trænte meget han smilte og kiget på sig selv så stærke var han nu helle ikke selv om det så ud til det han begynde og gå mod sove værlset for at spørge hende hvis hun var der om hvor han skulle sove ikke fordi han var træt det var han langt fra til sidste stod han foran døren ind til hende og smilte "fundet" sagde han drilende og sætte sig ved siden af hende "hvor skal jeg sove når det er"smile sødt
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 10:07 am

Hun sad bare på hindes seng intil hun sp ant døren gik op og han kom ind."Ey jeg troed ikke du ville finde mig." hun grinede lidt og kiggede på ham da han satte sig ved siden af hinde.Hun smilede til ham."Hmm du kan sove vor du vill.Men du er da vel ikke træt i nu vel?." sag hun smile.Hun var lang fra og være træt hun var altid op til klokken lort om aften selvom hun skulle i skole næste dag men enlig gik hun ikke så tit i skole kun nor hun hade lyst til det hun kunde ikke bruge skole til noget som hels.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 10:15 am

Han ryste på hovedet og smilte til hende "niks det er jeg ikke hva sigde du til og tumle lidt rundt så vi kan se hvem der er stærkst " sagde han smilende og drillende for at se om hun ville dtag udfordringen op mod ham men han trode nu for at være ærlige at hun var den stærkest af dem han smilte til hende og vente nu på hendes svar men hvis hun ville lave noget andet var det også ok han nussede hende lidt på kinden mens han vendt på hendes svar han elsket hende det var sikkert lige gyldig hvem der var stærkst
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 12:10 am

Hun grinede lidt"Det lyder sjovt.Men jeg er nok denn skærkeste" sag hun smilene og tog en pud og kastede den på ham. Så begynde hun ag grine igen og kastede en pude til på ham. Hun syndest det var meget sjovt. Hun gjorde ellers soden nogle ting med hindes bror eller far da hun stadivæk boed hjemme. nogle gang savnede hun og kunde fjolde rund med nogen men nu har hun arason som hun kunde gøre det med.


Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 12:25 am

han smilte lidt og enden han kunne nå og reagre fløj en pude på ham som han ikke nåede og undgå så han faldt tilbage i hendes seng og den anden ramte ham på maven fordi den ene havde vælte ham alrede hold da op hun var stærk i forhold til ham han smilte og kiget på hende "okay det er sandt jeg er det svagste køn lige nu" sagde det smilende og kiget op på hende "du er den stærkste i vores lille flok hvad vil du nu så" sagde han smilende og kiget drilende op på hende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 12:37 am

hun grinede lidt."Ja jeg sa ju at jeg er den stærkeste" hun smilede og kiggede på ham.Så satte hun sig på hans hofter og lænede sig frem. deres ansigter var tæt på hinanden. hun smilede drilende."Nu kan vi ju se hvem af os da er den den hurtigste. hun finesede og ståed hurtig op fra ham og løb ned måd stuen.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 12:52 am

han smilte og havde regnde med at de skulle kysse men det skulle de vist ikke han kiget op på hende og revsig selv op da hun løbe men han var ikke den der løbet meget så han prøvet og ind hente hende men hun havde også bedre kondig ende ham selv han løbe efter hende så hurtiget han kunne men hun ville stadig være der nede før ham
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 1:14 am

hun løb alt hvad hun kunde da hun så var ned i stuen smilede hun."Jeg er den stærkeste og hurtigste" sag hun og lod sig falde på sofaen.hun trak vejret lidt hårdt hun var enlig ikke en som da løber meget men hun viste ikke hvad de ellers kunde gøre. hun kunde vel godt hade kysset ham da de var der op men hun er alt få genert pige selvom han er hindes kæreste.

Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 1:30 am

han smilte til hende og var selv virklige meget forpuste da han kom der ned
til hende "du har fortjent en præmie hvad er det du vil ha som præmie " sagde han smilende
og kiget på hende inde han smidt sig selv på gulvet og smilte op til hende mens han fik styr på hans vejtrækning han kiget op på hende imens han smilte "hva skal din præmie være" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 1:47 am

hun smilede og kiggede på ham."Hmm godt spøgelsmål det må jeg lige tænke over." hun smilte. hun strakte sig men imen hun gjorde det faldt hun fra sofaen og landede på ham. hun grinte og kiggede i hans øjne."Sorry det var ikke med vilje" sag hun sød og begynde og grine igen fordi hun tænkte nok at hun had set sjovt ud imen hun faldt ned.

Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 3:08 am

han smilte og grinte igen da hun lande oven på ham "så du ved det ikke det ser det da ud til nu" sagde han drilende og kiget ind i hendes øjne imens han vente på hendes svar han elskede hende det gjorde han virklige han smilte til hende "vente stadig på du ber om din præmie" sagde han drilende og smilte til hende imens han kiget ind i hendes øjne han elskede hende sådan var det og sådan ville det altid være
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 3:30 am

"Jeg ved ikke hvad du snakker om"sag hun smilene imens hun så ham i øjnene. Hun var virklig forelsket i ham hun vill ikke have en anden mere. Få hinde vil det altid være ham og ingen andrer hun ville aldrig komme til og elske en anden så meget som hun elskede ham.hun smilede"Okay min præmie hmm lad mig tænke lidt over det.." hun smilede. hun viste hvad hun ville have. hun blev ligene på ham og kiggede vider på ham.."okay nu ved jeg hvad jeg vill have." hun ventede lidt med og sige hvad det var men til sidst sag hun det så."et kys" hun smilede og kiggede på ham.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 3:48 am

han smilte drilende til hende mens hun tænket på hvad hun ville ha han fortrække ikke en mine kiget bare op på hendemens han vente han smilte og lukket hans æjne et øjeblik og åbent dem så igen "et kys " sagde han smilende og løfte ikke hans hovede op i nu "så kom og tag det" sagde han smilende og kiget op på hende imens han smilte til hende han elsekde hende det gjorde han virklige han sukket og smilte til hende for at vente på hun tog præmien "væresågod og tag præmien" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 4:49 am

"Ey hvorfår skal jeg self tag premien jeg vil få den" sag hun drilende men så lænede hun sig frem så deres ansigter ikke var så langt væk fra hinanden. hun smilede og kiggede i hans øjne. og igen som det altid gjorde nor hun kiggede i hans øjne fik hun den dejlig følse af glade og kærlighed i sig.hun smilede og begynde at kysse ham blidt.


Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 5:13 am

han smilte og nikket da han så hende bevæge hendes hovede tætre på ham han nikket til at hun havde sit hovede ikke så langt fra ham nu han smilte til hende og vente på hendes næste træk da hun til sidste lagde hendes mund ned på hans og kyset ham blidt hvilket han gengælde og kyset hende blidt også han smilete da han kiget på hende ind i hendes øjne han viste hun var den eneste ene for ham han sukket og smilte til hende imens han kiget hende i øjne og gengælde hendes kys
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 5:26 am

hun smilede imens hun kyssede ham. Hun ville ikke stoppe med at kysse ham.I værfald ikke i nu så hun udvidede kysset og lukkede hindes øjne. hun syndest det var en dejlig følse at kysse ham. og nu viste hun at det ikke skal være en anden en det ville altid kun være ham ligemeget hvad!.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 5:57 am

han smilte og lukket selv hans øjne og kyset med og lode hende holde tempoet
som hun ville ha det han sukket nydene i kyset og lod hans hånd glide op og begynde og kærtegene hendes kindere imen han stadig havde lukket øjne han elsket hende hun ville være den eneste han ville være sammen med og sådan var det han elsket hende over alt på jorden
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 6:47 am

hun smilede og nød at han kærtegnede hindes kind.lige nu ville hun ikke stoppe med og kysse ham det føles så godt hendes læber på hans. Hun ønskede, at dette øjeblik aldrig ville ende, at de bare kunde kysse helle natten.hun smilede imens hun kyssede ham. hun elsker ham virklig meget hun kunde ikke leve uden ham mere.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 7:52 am

han smilte til hende og holde stadig kyset imens hans hænder begynde og gøre op af hendes arme til de nåede halsen hvor han begynde og åben for hendes udesende eller så man kunne se hele hendes hud "håber der er iorden smukke" sagde han og kyset hende igen imens han lod det falde ned og nusede hende på hendes arme og kyset hende vidre imens han lukket øjne og nydt det med stor vel begha
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:03 am

Hun nikkede."det helt okay" sag hun og smilede. så gendælde hun hans kys igen. hun syndest det var lidt pinligt at han kunde se så meget af hindes hud nu men enlig var hun ligeglad hun var sammen med ham. og hun ville bare blive ved med at kysse ham. vis der ville ske mere så ville det os være okay. hun elsker ham så hun vil gøre alt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Have I seen you here before?~Arason - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Have I seen you here before?~Arason
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» having a little walk ~Arason
» hallo human boy //Arason//
» A new enemy how lovely~Arason
» En latte og en gynge - Arason
» Lets take a little Swim ~Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: