The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 YV6Ay
Tidslinje
Have I seen you here before?~Arason - Page 5 RK6Ga

 

 Have I seen you here before?~Arason

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 2:26 am

hun fnisede lidt."gøre hvad?" hun smilede.hun kunne nok tænke sig hvad han snakkede om men hun ville høre det fra ham. hun gengælde hans kys og smilede. så gik hun et paar skrit fra ham og tog hindes trøje af og smit det på gulvet.så nu havde hun kun bh og underhylder på."Nå men jeg venter i poolen på dig" sag hun smilende og gik ned i kellern til poolen vor hun så tog rasten af hinde tøj af og gik ind i vandet. imens hun ventede på at han ville kommer svømmede hun bare lidt.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:03 am

Han smilte og gik efter hende efter han havde rodet op efter maden gik han efter hende hvis han ikke havde været varulv var han nokblivet væk han smilte og gik med den vej han havde set hende gå han smilte for sig selv og gik med hende han elsket hende og da han inde nede i kælderne smilte han og smidt også alt hans tøj ved siden af hende og smilte drilende til hende oppe fra kanten "når hva laver du er du en fisk" sagde han smile og gik selv ud i vandet han sukket da han mærket vandt omkring sig det var så dejliget
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 10:25 pm

Hun kiggede på ham og smilede. "Hvad nej jeg er ikke en fisk!" hun svømmede over til ham og så på ham. Så svingede hun hindes ben rundt om hans hofte og hindes arm rundt om hans hals. så kiggede på ham og smilede drilende.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 1:47 am

han sukket og svømmet ikke han smilte til hende men fik sig et chok da hun svang sine ben om hans hofte han smilte til hende og kiget undrne på hendes drilende blik mente hun at han var sjov eller noget andet han viste det ikke så han smilte bare gengælden til hende imens han kiget på hende hold fast hun så virklige godt ud han smilte til hende og talte så "så er du ikke et dyr eller hvad"sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 1:54 am

hun smilede og kiggede på ham."Nej jeg er ikke noget dyr.Jeg er en heks."sag hun og fnisede lidt. hun var så glad at hun hade ham hun vill ikke have en anden mere.så kiggede hun på ham igen og smilede. efter noget til begynde hun og kysse ham blidt imens hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 2:04 am

han grinte til hende"så er det jo mig der var et dyr så "sagde han og smilte til hende imens han kiget på hende han elskede hende hvorfor han havde været så heldig med og finde hende alrede til og starte med han mærket hendes læbe mod hans han var for mærklig lige nu han ville nemlig ikke kunne gengælde det lige med det samme men han prøvet
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:48 am

hun nikkede."Ja det er dig som da er dyret."hun smilede.hun mærkede at han ikke ville gengælde hindes kys. det såret hinde lidt."Er da noget galt?..Har jeg gjord noget forkert?" hun tog hindes ben og arme fra ham og kiggede bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:56 am

han ryste på hovedet der var ikke noget galt han smilte og kyset hende på munde han ville ikke ha hende til og føle sig uønsket hvilket han vist havde gjorde han sukket og slap kyset "der var ikke noget galt jeg var bare overasket"sagde han med et smil og kiget på hende inden han kyset hende på panden han elskede hende det gjorde han virklige han ville ikke skubbe hende væk han smilte og kom med et grin "er jeg så en hund eller en kat"sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:11 am

"Overasket?" sag hun lidt forviret.hun følte stadivek hun har gjord noget forkert men viste det ikke soden hun var altid den type pige som da gav sig skyl i ting selvom hun ikke har gjord noget men soden var hun bare. hun fnisede lidt."Du er ingen af delene du er en Ulv" sag hun smilene og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:20 am

han sukket og smilte"mig en ulv du drømme virklig meget da jeg har jo ikke en pels" sagde han og smilte til hende han elskede hende af hele sit hjerte men ham en ulv det var da sjovt og tænke på at hun mente han var et dyr han kyset hende på kinden og sagde så drilende "hvor kom vi fra" sagde han smilende imens han kiget på hende med et smil og rodet hende i håret "hævn" sagde han smilende og prøvet og svømme fra hende for at de ikke bare stod som to tutleduer
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:39 am

"Jaa du er en Ulv"hun fnisede lidt.hun laved som om hun var choket da han svømmede væk fra hinde."Hvor er det du vil hen?" hun svømmede efter ham og hoppede så på hans ryg.så grinede hun og hold godt fast i ham"hvad vil du så gøre nu" hun blev ved med og grine.hun syndest at det var så sjovt og være sammen med ham de var ikke kun kærester de var os som bedste venner de kunde kysse og lave alt det anede men også have det sjovt og fjolde rundt.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:28 am

han smilte og fik et chok af hendes hop på hans ryg og grinte så til hende han vendte sit hovede og kiget ind i hendes øjne han smilte til hende og nikket "nu kan den lille ulv ikke gøre noget" sagde han uskyldiget og kiget op på hende drilende mens han smilte til hende "hva vil den store og stærke kvinde ha"sagde han drilende og kyset hende på munden imens han kiget hende i øjne han smilte til hende og vente på hun tog det næste skridt
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 3:52 am

hun smilede."Ja det rigtig nu kan den lille ulv ikke gøre noget." hindes smil blev breder. hun gengælde hans kys og smilede imens. Hun elskede at mærke hans læber på hindes.så tænkte hun kort evter hvad hun ville ha."Hmm et godt spørgesmål" hun fnisede lidt.Hun lagde armene om hans hals og kiggede i hans øjne, så begynde hun og smile igen. hun kunne bare ikke stop med og smile nor hun kiggede på ham hun var denn lykkeligste pige i helle verden.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 4:48 am

han smilte flabet til hende og kunne jo ikke gøre noget ved det han smilte flabet til hende igen
"jeg ved godt du er stærkest men er du også hurtigeter ende mig" svarde han drilende og smilte til hende hun gjorde bare noget så han ikke kunnne lade vær med og smile når han kiget hende i øjne hun var bare så smuk og hun havde ham i sit kram han smilte til hende og smilte drilende til hende igen "hva venter du på frække" sagde han drilende og smilte lidt flabet imens han kiget på hende han kunne ikke tag øjne fra hende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:38 am

"Ja jeg er nok os hurtiger end dig" sag hun og fnisede lidt. Nej vor hun bare elskede og se på ham måske lyder det dum men hun elsker og se på han han var så lækker hun ville ikke nogen andrer end ham!. "Hvad jeg venter på?." sag hun smilende"Jeg venter ikke på noget" sag hun drilende og begynde og kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:03 am

han smilte frækt til hende og kiget på hende igen imens han grinte til hende og da hun kyssede ham gengælde han det og kyset hende meget ivriget han elsket hende og det var han sikker på han lod hende tag lidt over og kyset stadig hende han kiget på hende og begynde og prøve på at få hendes tunge ind i hans mund mens han kiget på hende med smilne øjne han kiget på hende igen han kiget drilende på hende hvor han dog elskede hende det var virklige som om han havde det som om verden hele tiden valget ham "du bestme frække" sagde han og kyset hende igen
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:45 am

hun smilede breder imens de kyssede hun ville bare ikke stoppe med det lige nu det var så godt. Så begynde hun og kysse ham med tunge. hun smilede og fik deres tunger til og leje med hinande. hun smilede "okay" sag hun og gengælde hans kyss igen.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 6:33 am

han smilte og gengælde hendes kys imens han ind ånde hendes duft han kiget frækt på hende og smilte til hende mens han kyssede endenu mere med hende han mærket vandet om dem og lod sig glide ned i den med hende så hun lå øverst imens de var i vandet han smilte flabet til hende og kysede vidre han elskede hende af hele verden han smilte frækt til hende igen
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 6:49 am

Acacia tænkte lidt over hvorfor han indåndede hendes duft, men hun havde intet imod det. Hun var ret optaget af ham. Det var ikke kun ham, der kunne mærke vandet omkring dem, det kunne Acacia også og hun kunne godt lide følelsen. Det var en smule underligt at ligge her i vandet med ham, men igen meget rart. Acacia smilede skævt over hans frække og lidt flabede smil, hun pressede sig en smule ned mod ham og ned deres fælles kys. Hun kunne godt lide at være tæt på ham men manglede måske en smule mere af ham, eftersom hun blev mere ivrig efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:35 am

han kunne mærke hendes læber mod hans hendes ben om hans hofte han kunne ikke være mere lykkelig han smilte og kyssede med imens han lige så stille begynde og kærtegne hendes skulder og side på maven han smilte og dufte til hende igen det kunne han jo ikke undgå han smilte og kyssede hende inderliget igen imens han nød deres vand og dem imens de rørte hinaden han følte bare trin med hende og lod hende bestemme tempoet
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:52 am

Acacia smilede hun følte sig bare så god med ham. Nor hun var sammen med ham skulle hun ikke tænke på det som der var sket før i tiden før hun møde ham!.Når hun var sammen med ham tænke hun kun på ham og hinde. Hun nød han berøringer hun elskede ham så meget. Så begynde hun og kysse ham med tunge igen.Hun kørt med hindes hænder i hans hår vor hun så bare lade hindes hænder være. Så pressede hun sig lidt mere ned mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 8:39 am

han gav et dybt suk fra sig selv og kyssede med mens deres tunge legde sammen men det gav kuldgysniger i ham han smilte frækt til hende og nøde bare deres kys og alt det andet imens rejste hans lem sig han smilte og stønnede lidt imens han kyset vidre med hende han smilte flabet til hendeog kysede vidre intet betød noget mere for ham ende hende det var sådan han havde det han kyset vidre og mærket at hans lem rejste sig lidt mere han kom med nogen støn og lod stadig deres tunge lege sammen
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 4:22 am

Hun smilede og kyssede vider med ham.
Hun nød vært sekund sammen med ham hun skulle aldrig have en anden.
De blev ved med og kysse og efter noget tid kunne hun godt mærke han lem.
Så begynde hun og smile og pressede sig lidt mere mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 4:05 am

Arason smilet og kyssede videre med hende. Mens hun lagde sig tætre på ham han nusede eller nærme sagt leget med hendes hår og grinte så mens han kom med nogen støn. De hyggede
sig virkliget lige nu han elskede hende og det var så sjovt det de lavet det var det men de kunne jo ikke holde sig fra hinaden john allias arason smilet bare og kyssede videre med hende og kærtegnet hendes ryg blidt men det sjovst var jo at de ikke druknet hun havde leget lidt med nogen magi det var han sikker på han smilet blidt til hende og kysse videre mens hans lem rejste sig helt op han stønet højt da hun presede sig tæt på ham ham det var så dejligt han kunne ikke finde ord for det sådan var det og hygge sig med hende i poolen skulle de først gang ha sex i poolen han grinte lidt ved tænken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Have I seen you here before?~Arason - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Have I seen you here before?~Arason
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» having a little walk ~Arason
» hallo human boy //Arason//
» A new enemy how lovely~Arason
» En latte og en gynge - Arason
» Lets take a little Swim ~Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: