The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Have I seen you here before?~Arason YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Have I seen you here before?~Arason YV6Ay
Tidslinje
Have I seen you here before?~Arason RK6Ga

 

 Have I seen you here before?~Arason

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:15 am

Tid: Tidlig aften
Sted: Vandfalet
Omgivelser: Vandfaldet, men ingen andre mennesker
Vejr: Solen er ved at gå ned efter en dejlig, varm dag, sammen med en kølig brise
Tøj:
Have I seen you here before?~Arason Acacia-clark


Acacia sad ved bunden af vandfaldet, på nogle sted hvor hun ikke blev våd. Hun havde sit hår løst, så det lignede at flammer omkransede hendes ansigt når vinden legede med det.Hun sukkede stille og så op imod vandfaldet og nød den kolde vind og hvordan den kølede hende en anelse ned. Et lille smil spillede om hendes læber, men det var ikke det sædvanlige drilske eller skæve smil, det var bare et lille, glad smil, da hun inderst inde var lykkelig over at være for en gangs skyld helt alene ude, skjulte hun sig ikke bag sin væg helt så meget som hun plejede, hun lod sig selv nyde sin glæde for en gangs skyld, selvom hun godt vidste at det ville blive kort, for så snart hun gik fra vandfaldet, skulle facaden op igen og hun skulle virke som den kolde, unge pige de fleste kendte hende som, hvilket også var bedst for hende selv og alle andre.

Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:49 am

John gik ned mod Vandfaldet han havde brug for at få styr på sine tænker. Han var jo en varulv nu og han ville ikke skade nogen da han ikke kunne styre sin vrede i den styrke han havde nu. Han sukket og gik vidre. Da han havde fundet et sted hvor han ikke trode der var nogen begynde han og slog mod træet han havde fundet som syndebuk.Hans hænder begynde og blive meget blodige mens han slog mod den men til sidste da han slog lavet han et flyvespark mod træet. Men i det den ramte træet mærket han en smerte der var ubeskriveliget stor. I det han gav et ulvehyl fra sig og faldt mod jorden. Han lukket sine øjne og kiget op på himlen imens han holde tårne inde *hvorfor lige nu og her* tænket han bittert. i det han begynde og kravle mod vandfaldet som en hund på grund af smerten i hans ben.P kig på billede
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 6:06 am

Acacia blev vider sidene der vor hun var hun nyd stillheden men sukked sammen da hun pluslig høre en Ulv som der hylede. Hun stoed op og kigged rund omkring.Hun kænde til ulve men var alligevel bange få dem fordi en a hindes gamle venner blev dræbt af en ulv og nu var hun os bange få at det samme måske ville ske få hinde. hun gik lidt rund få og se om Ulven var i nærheden.Pluslig så hun er ung mand som der nok var på hindes alder. Han så ud som om han hade ond. und gik langsom hen til ham."Er du okay? Kan jeg hjælpe dig?" sag hun rolig og med et lille smil på læben.Måske var det ulven som der såed ham tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 6:51 am

Han kiget på hende og nikkede som et tegn på om hun ville hjælpe ham. Det måtte hun meget gerne endeda det føltes enda som om hans ben gjorde helvedes ondt det brændte jo nærmest. Han kiget på hende og smilte et meget lille smil mere fordi han havde så ondt i hans ben der nok var brækket eller forstuvet. Han kravlet ind så han var oppe af en træ stamme der faldt nogen ¨få tåre og smilte så til hende hvorfor viste han ikke men det var nok fordi hun havde været sød og tilbudt sin hjælp. Han prøvet og få øjne kontakt med hende og det lykkes vist imens han smilte til hende. Der var et eller andet over hende men han kunne ikke sætte finger på hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 7:16 am

Hun smiled lidt mehr og satte sig ved siden af ham. Hun kigged på hans ben."Det sehr ikk særlig godt ud!.Jeg tror du skal på hospital med det". hun seher på ham igen og begynde med det samme og smile igen. Hun viste ikke hvad det var men han gjorde at hun ikke kunde stoppe med at smile."Vis du vill kan jeg ringe efter en ambulance." Hun viste at hun nok skulle gå lidt ud af skoven få at kunde ringe efter ambulancen men hun var ligeglad hun var bekymret om ham. selvom hun først lige hade møde ham men af et laned grund som hun ikk vidste hvorfår føgels det få hinde som om hun har kend ham længe.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 7:26 am

Han kiget på hende da hun sætte sig ved ham og sagde det til ham han kunne godt se det men hvad så med hans far grunden til han var gåede herud var for at undgå hans far og da hans far var poletiet han sukkede og smilte så til hende igen "kan vi ikke finde noget andet vil helst ikke på syg huset fordi så høre min far om det og han er meget kendt i byen" svare han og sukke mens han kigge hende i øjne "så kender du ikke en anden ting vi kan gøre" sagde han og smilte skævt til hende der var et eller andet ved hende der fik ham til og være åben enda meget for hende så meget åben havde han ellers aldrig været over for nogen han smilte til hende og vente nu bare på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 7:42 am

"Hmm."hun tænke over hvad hun ellers kunde gøre også viste hun lige hvad hun skulle gøre."Jeg kunde gøre noget så dit ben ikke gør så ond mehr." hun var ju en heks så hun vidste rigtig mange ting om hvordan hun kunde hjælpe ham med.Men hun var lidt bange få hvad han ville sige til det få alle andrer kan ikke lide hinde fordi hun er en heks alle siger bare at hun ikke er normalt og at hun kommer til og være alle uden nogle venner eller familie.Det var nok os krunden til hvorfår hun ikke har så mange venner og hvorfår hindes familie ikke ville have noget at gøre med hinde. De eneste som der ville snakke med hinde var hindes Bror og Lille søster.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 8:08 am

Han smilte til hende og nikkede han ville bare ha smerten væk han var ligglad med hva hun gjorde for at det ville ske eller næsten ligeglad med alt bare smerten gik fra ham han smilte til hende og nikkede imens han vente på hva hun sagde han skulle gøre "skal jeg gøre noget bestemt inden du begyndere eller skal jeg bare slappe af" svarde john og smilte til hende imens han vente på hendes svar kiget han lidt nærme på hende havde han set hende før nej det kunne ikke lade sig gøre det var han da helt sikker på han smilte stadig til hende. Imens han vente på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 7:15 pm

Hun var lidt usikker og skulle lige tænke lidt over hvad der ville være best som hun kunde gøre.Hun viste mange ting som hun kunde gøre lige nu men en ting viste hun ville hjælpe ham med det samme. "Nej du skal ikke gøre noget..Bare slapp af" hun smiled til ham.Hun lag hindes hænde på hans ben som der gjorde ond, lukked hindes øjne og started med at mumle noget.Efter noget tid åbned hun hindes øjne igen og så på ham."Er det bedrer nu?" hun smiled igen.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:47 am

Han smilte til hende igen og nikkede da hun sagde at han bare skulle slappe af han mærket hendes varme hånd på hans ben han mærket hans bens smerte forsvinde han knepe hans øjne sammen og lagde sit hovede mod træ stammen han kiget på måne mens han mærkede hendes hånd på hans ben smerten var der ikke længe bagefter han kiget underliget på hennde men smilte så *tak skal du ha det var sku sødt af hende* tænkte john og smilte til hende imens han bare kiget over på hende han havde en underlige følse i maven han viste ikke hva det var men ville heler ikke vide det da ikke i nu hvis det var "tak"mumlte han og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:59 am

Hun nikkede."Det var så lidt." hun tog hindes hænder til sig selv igen.Hun var glad få at han ikke spurge hvordan hun gjorde det få hun ville ikke have at han bare ville gå fra hinde vis han vidste at hun var en heks. De fleste gik fra hinde fordi hun er en heks."Jeg er Acacia."hun syndest at han skulle vide hindes navn og hun ville os gerne blive med at snakke med ham hun var glad få at have måde ham ellers var ju bare helt alene. Hun smilede helle tiden og kunde ikke stoppe med det måske var det på grund af ham. Ham som hun lige hade mød men alligevel var da noget på ham som der gjorde hun kun smilede og hun ligeplusig var meget glad.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 2:12 am

Han smilte til hende og nikket han tog sig til hans ene arm og mærkede på den den var stadig hård ved det der lige var sket. Han smilte til hende igen mens han tog sig til hovede og sætte sig frem i lyset så hun kunne se ham helt "mit naven er john Arason shadow" Svarde han og smilte til hende det var første gang han havde fortælte hans fulde naven til nogen han gav kun folk joh eller slet ikke hans naven eller noget af det men hende her åbent han sig meget hurtiget for han smilte og kigget på hende selv om der var noget sort pande hår der dækket hans øjne men han var ligeglad han kiget på hende han havde en god følse som han ikke kunne beskrive overfor hende han smilte og håret lå stadig på samme måde jo så der var ikke rigtige noget og komme efter der han smilte stadig til hende og viste ikke hva han skulle sigde
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 2:30 am

Hun blev ved met at smile."Det er rat at møde dig." Hun var lidt usikker på hvad hun nu eller skulle sige hun kunde os bare gå tilbage til det sted af vandfaldet vor hun lige var men nej det ville hun ikke hun ville blive ved ham. Hun viste ikke hvorfår men det ville hun bare.Hun tænkte lidt over hvad hun kunde snakke med ham om også viste hun noget."Hvordan er det enlig sket med dit ben?" spurte hun roligt og stille.Hun troed at det måske var ulven som hun had hørt får som der gjorde det men så ville det nok hade blødet eller noget i denn art så derfår spurte hun ham bare.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:58 am

Han smilte til hende og da hun spurgte om det med hans ben bliv han meget usikker skulle han fortælle hende hva han var hun havde nok høret hylet skulle han sigde det eller ej av det var meget sværet for ham han sukket og kiget på hende "jeg lavede bare et spark mod træet ikke så langt herfra og mit ben ramte så forkert men vil du med ind til byen" han rejste sig op og smilte lidt til hende "og du kan kalde mig Ara Shadow eller johnny hvis det er" sagde han og smilte til hende imens han gav sin hånd "vil du måske med ind i byen og spise" sagde han og smilte til hende for at lette stemningen lidt "og er foresten 18 og ny i byen har boede i new york fra jeg var 5 til nu hvor jeg er flytte tilbage" han smilte til hende og vente på hun ville tag imod hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:12 am

Hun nikkede da han forklarede hinde hvad der var sket med hans ben.Hun var lidt usikker om han hvirklig sag hade sagt sandheden men hins mistanke gik igen da han spurgte hinde om de skulle ud i byen og spise noget. hun var enlig meget sulten hun had ikke spist noget siden hun ko hjem fra skolen i dag. "Ja jeg vil meget gerne ud i byen med dig."sag hun smilene."Du kan bare kalde mig Aca eller A vis du vill."hun smiled breder igen han var den første person som hun rigtig had snakked med her i mystic falls siden hun var flyttet her til fra 1 år siden.hun kigged kort på hans hånd og tænke kort efer og tåg så hans hånd så."Jeg er 19 og har boed her i 1 år jeg kommer enlig fra malibu."sag hun smilene og med en meget sød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:28 am

Han smilte da hun tog imod hans hånd og så begynde han og gå med hende mens han smilte til hende han havde ikke ondt i sit ben og det var jo ikke brækket havde han opdaget for så ville han slet ikke kunne støtte på det så det var kun forstuvet han havde været meget heldig og måske meget bedre da han havde mødt hende "må jeg ikke kalde dig cia" sagde det med et smil og gik vidre mod byen med ham "en ide til hvor vi skal spise" sagde han og smilte til hende imens han gik ind mod byen med hende han havde stadig den mærklige følse i sin krop som om han ikke kunne få luft han kende ikke den følse han havde aldrig prøvet den før han sende hende et smil igen og gik så sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:51 am

Hun smilede og nikkede."Ja cia det lyder os meget godt." hun bliver ved med at smiler og går med ham sammen in til byen.Hun tænker lidt over vor de kunde tag hen da han spurte hinde."Vi kunde tag i Mystic Grill det er meget hyggligt der!."sag hun smilene imens hun kiggede på ham.pluslig kunde hun mærke hvordan hun fik et meget underligt føgelse i hindes mave men det var ikke noget som da gjorde ond det var noget som da gjorde hinde inu mehr glad end hun allered var nu.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:26 am

Han nikket il hende da følsen var der igen der var et eller andet ved hende det var der bare han smilte og gik med hende og stoppet så op "jeg ved ikke hvor det ligger henne cia" svarde han forsigtiget han kiget ned i jorden bagefter han var flov over at han ikke viste hvor det var han sukket og kiget så op på hende igen "kan du vise vej jeg kender ikke så meget byen det er længe siden jeg har været her" smiler og kigge hende i øjne kan mærke følsen igen af at hun har en indflydlese på ham imens han overvejer og fortælle hende at han er en varulv smile og vente på hvad hun sigde
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:44 am

Hun fnised kort fordi hun syndest at det var sød at han ikke viste vor det var hende."Det gør ikke noget jeg skal nok vise vejen." hun smilede sød. så kigged hun på ham igen også i hans øjne der fik hun følsen igen følsen af glade og hindes krop blev helt varm.Hun smiled og gik vider med ham.nogle gang kigged hun lidt til ham og smilede. hun tænkte lidt over hvad det følse kunde være måske var det......kærlighed.Ja måske var det kærlighed hun had aldrig elsked får men siden hun møde ham smilede hun og var glad. soden blev det ju altid beskrevet af hindes mor nor hun snakked om det da hun var en lille pige at kærlighed var soden. men hvordan kunde hun være forelsket i en fyr som hun først lige hade mød fra noget tid siden.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 7:43 am

Han smilte og rødmedte lidt men fulgte så med hende da hun viste hvor det var hvordan kunne den følse være der han kunne ikke foklare det det var så svært og forklare den følse han havde for hende han havde aldrig høret om kærlighedens følser før men han viste der var noget ved hende der var et eller andet ved hende det var sikkert og han kunne bare føle det i hele hans krop det var som om den spænde og så bliv slap igen hva var det dog for en følse han viste det ikke men den gjorde det bare bedre med at han ville åbene sig mere for hende enda fortælle at han var blivet en varulv og hvordan efter hvad han kunne huske hende han fulgte efter hende igen mod det sted de skulle spise
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 8:37 am

Efter noget til ankom de ved mystic Grill hun åbned døren og gik sammen ind med ham. Hun kiggede lidt vor der var et bord fri så gik hun sammen med ham til et tomandsbord og satte sig ned sammen med ham."Hvad kunde du godt tænke dig og spise?" sag hun med et sød smil på læben. følsen som hun har siden hun har sæt ham ind i øjnene er stædigvæk ikke væk inu hun kan ikke stop med at smile og helle hindes krop er varmt. Nu vidste hun det at det bare kunde være kærlighed. Hun troed aldrig på det men da fandest kærlighed ved første blick.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 10:42 am

han smilte og fulgte med hende ind da det ikke var så normalt for ham det andet her han forstod ikke hun ikke havde set hans hænder men det var han ligeglad med den følse hvad var det kærlighed det måtte det være han havde høret fra andre om hvordan følsen var han ville aldrig forlade byen ikke længre det kunne de godt glemme dem der var efter ham han smilte til hende og viste ikke helt hvad "hvad vil du da ha og spise" svarde han og smilte til hende han havde en følse for hende der bare bliv stærke af at de var så tæt ved hinaden den følse var så vidunderlige
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 9:05 pm

hun tænkte kort efter hvad hun kunde spise."Hm jeg tror bare jeg tag en burger og en Cola." hun smilede sød.
hun kunde ikke stoppe med at kigge på ham eller stoppe med af smile.
Det var virkelig første gang som hun kunde lide en dreng og hun ville os gerne fortælle ham at hun er en heks.
Hun var lidt bange få at sige det til ham men hun vil nok sige det til ham et andet tidspunkt men ikke nu.
Nej ikke nu måske ville han bare gå så! også ville hun være alene igen som hun har været siden hun boede her.
Den eneste ven som hun har er hindes bedste veninde Allison.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 2:07 am

han nikket og kiget på hende hans øjne kunne han ikke tag fra hende han smilte igen
hvad var den følse dog han viste det virklige ikke han smilte og tog sig til hans hår og lagde det om bage det ene øre for at det ikke skulle dække hans øjne han skulle ikke klipes i nu det var først når hans hår blive på længede med en piges ikke før han smilte til hende igen og nikket "jeg tag det samme selv med pomfriter til så kan vi dele dem " svarde han og smilte til hende imens han begynde og finde pengene frem og gå op og bestille det


Sidst rettet af Arason Lør Feb 23, 2013 2:28 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 2:23 am

Hun smilede og kiggede kort i hans øjne vor efter hun fik det varmt i helle kropen igen og smilede mehr. "Okay det kan vi godt." sag hun og smillede.Da han gik op få at bestille kiggede hun kort til ham også kiggede hun på boerd og tænke lidt efter hvordan hun bedst kunde sige til ham at hun er en heks. hun ville så gerne ud med det men hun viste ikke hvordan hun skulle sige det.Hun kunde ju ikke bare sige.*Jeg er en heks*. Så ville han nok grine af hinde. Men hun ville nok finde de rigtige ord at sige det på til ham. Hun ventede på at han ville komme tibage imens begynde hun at spille lidt nervøs med hindes hår.


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Have I seen you here before?~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Have I seen you here before?~Arason
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: