The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Lets take a little Swim ~Arason YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Lets take a little Swim ~Arason YV6Ay
Tidslinje
Lets take a little Swim ~Arason RK6Ga

 

 Lets take a little Swim ~Arason

Go down 
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Lets take a little Swim ~Arason Empty
IndlægEmne: Lets take a little Swim ~Arason   Lets take a little Swim ~Arason I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 6:34 am

Tid: 15:23
Sted: Mystic Falls Vandfaldt
Vejr: Solskin og varmt
Omgivelser: Fredsommelig,vandfaldet og tomt
Dag: Lørdag
Påklædning: http://www4.images.coolspotters.com/photos/932184/rose-leslie-and-erdem-fuji-floral-print-silk-satin-dress-gallery.jpg

Acacia havde begivet sig afsted på en gåtur, da det dejlige vejr havde været forfristende til at hun ville sidde indenfor. Hun var overrasket over at hun ikke havde mødt andre som havde fået samme ide. Hun havde fundet hendes sommerkjole frem og var derefter begivet sig afsted. Hun var gået til vandfaldet for at se om nogle var blevet fristet til at tage en dukkert eller dyppe tæerne i det kølige vand. Men endnu engang var hun blevet overrasket over at ingen lod til at være ude for at nyde det pragtfulde vejr.Et lille smil lå på hendes læber. Hun sad på græsset til vandet, med knæene trukket op og armene skråt bagud for at holde sig halvt siddende. Varmen fra solen gjorde hende helt afslappet og samtidig gav det hende lyst til en lur, men det ville være synd at spilde vejret på en lur. Hun lod de blå øjne glide rundt uden at få øje på andet en få fugle som sad rundt i træerne. Hun lod blikket flyve hen på vandfaldet og en trang til at hoppe i vandet slog ned i hende og et muntert smil bredte sig på hendes fyldige læber. Hun vippede hendes små sandaler af og rejste sig op og gik hen til vandet. Hun løftede op i den lange kjole da hun stillede sig i vandkanten og lod vandet skvulpe op over hendes fødder. Det var koldt på en forfriskende måde og kort lod hun blikket glide rundt.
Med en let bevægelse trak hun kjolen op over hovedet og afslørede hendes sorte bh og de små matchende trusser. Hun foldede kjolen sammen og smed den fra sig, så den ikke ville røre vandet. Langsomt gik hun ud i vandet og holde vejret mens hendes krop vendte sig til temperaturen. Hun lod en hånd glide ned over hendes flade mave, mens hun gik ud. Da vandet nåede hende til navlen, lavede hun et lille spring og forsvandt under vandet.
Tilbage til toppen Go down
 
Lets take a little Swim ~Arason
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Have I seen you here before?~Arason
» having a little walk ~Arason
» hallo human boy //Arason//
» A new enemy how lovely~Arason
» En latte og en gynge - Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: