The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// YV6Ay
Tidslinje
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// RK6Ga

 

 uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeLør Feb 09, 2013 9:18 pm

Påklædning:: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Tumblr_mac4qmdPYm1ql2t3wo2_250
Plus:: et par hullede lavsidende jeans også et par høje sko, så alt i alt er hun godt omkring 1,78 høj, også har hun sin daglys ring på pegefingeren, hår som på billedet <--.
Tid:: 12:56.
Sted:: Caféen.
Omgivelser:: En masse mennesker.
Vejr:: Aolen skinner smukt over byen det er et par timer siden at det har regnet, hvilket man kan mærke på naturen.

Naturen var i orden igen, efter den massive regn skylde, var det som om alting bare var i fred, solen var kommet frem godt et par sekunder efter regnen sluttede, den varmede og sendte glæde ud i folk på sin vej. På en café i læ, sad en ung kvinde, med virkelig skarpe blå øjne og nej det var ikke som dem de bare var krystal blå, nej de her, lyste næsten op i hendes ansigt, gav hende en smule uskyld.
Hun var faktisk smuk på sin helt egen måde, måden hun vidste mave, en mave som var virkelig tynd, men den sorte og grå stribbede bluse stod virkelig i godt kontrast til hendes alt for blege hud. Hun smilede mystisk til folk, mens hun drak stille af sin the, efter lidt tid, rejste hun sig dog elegant op og gik ind for at hente noget mere, noget mere som kunne fylde halsen og måske gøre sulten mindre, ikke at hun var sulten nu, men hun kunne blive det hen af dagen.

//håber det er godt nok :d


Sidst rettet af Antonia Søn Feb 10, 2013 5:15 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 4:43 am

Påklædning: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Gemma-ward-picture-2 plus et par lavtaljede, lyseblå jeans og sorte converse

Miranda kom ind i caféen med så glidende og utrolig elegante skridt, at det kunne måles med en vampyr, og med sin overdådige skønhed, men det var hendes udstråling som havfrue der gjorde alt dette, dog var hun naturlig smuk med sine 1,78 meter, lange ben og de havblå øjne og det lille smil om altid bar rundt på. Og da hun kom ind i caféen, var der så propfyldt, at hun sukkede stille og så smuttede op til baren for bare at få noget at drikke. Noget the måske? Ja, hun kunne godt trænge til noget the, så det var det hun bad om at få imens hun smilede sødt til ham der betjente kunderne for dagen. Han blev helt forfjamsket og begyndte at stamme, men Miranda smilede bare til ham, som om der intet var galt. Hun kendte godt effekten ved sin udstråling og kunne ikke gøre for det.

//Det er helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 4:47 am

Hun stod lænet op af disken, mens hun ventede og så sig omkring, det var ikke fordi det var det grimmeste sted i verden, her var vel hyggeligt nok i sig selv kunne man sige, smukt og dejligt. Hun så sig tilbage da hun så en ung kvinde komme ind, smuk kunne man sige, blond hår, lange ben, flotte øjne. Hun smilede blidt og var i overraskende godt humør "en the drikker ser jeg" kommenterede hun melodisk, mens hendes virkelig lyse blå øjne betragtede hende, men kunne sige at de øjne var kende tegnet på hende, hvem hun var, netop fordi de var så unaturlige og usædvanlige blå.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:51 am

Miranda hørte en kvindelig stemme og så hurtigt og blidt på ejerkvinden og smilede venligt. "Hellere the end kaffe, plejer jeg at sige," sagde hun med en blid klukken og så på pigen med de strålende, blå øjne. Det måtte hun sige, den pige havde virkelig nogle øjne, som man kunne kalde blå, de skinnede jo nærmest ud over det hele. Mirandas smukke, spanske accent kunne let høres, og de spanske træk kunne også ses ved den gyldenbrune hud og de store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 6:18 am

Hun grinede og nikkede "sjovt et plejer jeg også altid at sige, the er nu en verdens vidunder som ikke mange forstår" grinede hun og tog imod sin the da den kom "hvis de har lyst, har de så lyst til at gøre mig med selvskab" spurte hun og hævede øjenbrynet spørgende, mens hun betragtede havfruen med varme i de blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:19 am

Miranda smilede bredt og nikkede, glad for at have fundet en anden der elskede the præcis som sig selv. "Jeg kunne ikke sige det bedre selv," sagde hun med en blid latter og tog selv imod sin blandede urtethe da hun fik den og så på pigen med et lille nik. "Jeg ville være beæret over at gøre dig med selskab," sagde hun med et varmt smil og synes allerede godt om pigen med de klare, blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:23 am

Hun smilede større, fattede ikke helt at denne pige her, faktisk mente det samme som hende selv, det var ufatteligt og fuldkommen noget hun ikke havde forventet. Hun nikkede og gik hen mod et ledigt bord, det var ved en hjørne sofa "jeg er beæret at de vil være i mit selvskab" hun smilede blidt til hende og satte sig på den bløde sofa "så må jeg spørge hvad deres navn er" spurte hun blidt og lagde hoved på skrå, mens hun kørte skeen rundt i sin the kop
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:44 am

Miranda nød at snakke med en anden med de samme meninger som hende selv, men det var nu alligevel meget morsomt. Det var sjældent at man mødte en anden theelsker. Hun smilede varmt til pigen. "Det glæder mig," sagde hun i en varm tone og smilede blidt og sødt til pigen idet hun fulgte efter hende over til hjørnebordet og lod sig selv dumpe ned i sofaen Og satte theen fra sig på bordet. "Mit navn er Miranda," sagde hun med et varmt smil. "Og Deres navn er?" Hun tog glasset op og tog en lille slurk.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:52 am

Hun smilede og tog en tår af sin the, hun sukkede og lagde fingrene om den, nød varmen sive igennem hende, denne lille varme fik hende til at savne det udødelige liv, at være udødelig var elskeligt, men også ufatteligt hårdt, man kunne ikke elske nogen af frygt for at skulle se dem blive gammel også forsvinde væk. Hendes øjne var igen på Miranda og hun nikkede "mig en fornøjelse Miranda, mit navn er Antonia Concetta Dafne Debora Delfina Concepción Avannaa Westerfield, men kald mig bare Toni, det gør folk nogle gange" hun smilede bredt og tog endnu en tår af sin the.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:18 am

Miranda anede intet om de udødelige væsner der gik rundt iblandt dem, hun kendte kun til havfruer, og hun anede ikke engang hvor mange andre der var som hende selv rundt omkring i verdenen. Om de var ved at uddø eller om der strømmede med dem. Hun smilede let over pigens lange navn. "Hvorfor bare Toni?" spurgte hun blidt og så på hende med et spørgende blik imens hun lagde hovedet let på skrå og betragtede Antonia. "Dit første navn, Antonia, er smukt, folk burde ikke prøve at forkorte et smukt navn," sagde hun med ærligheden strålende fra sit havblå blik. Hun smilede varmt til den anden og tog endnu en tår fra sin the og var forsigtigt med ikke at lade vandet fra den ligge på hendes læber for længe, og det var tydeligt at se, at hun havde gjort det mange gange, hvilket hun jo havde været nødt til da hun ofte havde drukket the sammen med sin faster og nogle andre betydningsfulde personer i Spanien. Det havde været irriterende at skulle bruge timer og atter timer på at sidde, se yndig og uskyldig ud og drikke the uden at forvandle sig. Uden at have muligheden for at nyde den dejlige, varme drik, som hun elskede.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:29 am

Hun trak på skulderne "Antonia virker bare så fint og fornemt, jeg føler mig vel ikke værdig nok til et så smukt navn som det" hun trak på skulderne og så ned i sin kop, Toni var fint nok med hende, i lang tid havde hun kaldt sig Antonia, men nu ville hun være en ny, måske endelig komme sig over det faktum at hun aldrig havde mødt sin mor og nok heller aldrig ville komme til det. Hun smilede og trak vejret ind, før hun tog en tår af sin dejlige the, hun kunne englelig ikke mærke varmen som ville give normalle mennesker forbrændinger, men da hun var vampyr og derfor død så kunne hun ikke mærke den slags på sig "men fortæl om dig selv Miranda" forslog hun og smilede blidt, før hun rettede de blå øjne mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:44 am

Miranda betragtede lettere undrende Antonia. "Hvorfor dog ikke?" spurgte hun blidt og smilede varmt og spørgende til den anden, selvom hun godt halvt om halvt kunne forstå hende, for Miranda synes selv at hendes navn var lidt for fint, men fandt sig alligevel ikke i kælenavne som Mir eller Mira, da det var hendes mor der havde navngivet hende på sine sidste dage. Hun smilede varmt til pigen og trak let på skuldrene. "Hvad vil du vide?" spurgte hun roligt og så på Antonia med et lille smil og tog selv endnu en tår af sin the, selvom den var varm, nød hun hvordan drikken gled ned ad hendes svælg.

//Ved ikke om der kommer flere svar i dag, for smutter i seng her om lidt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:47 am

Hun trak på skulderne "jeg ved det ikke, det giver mig bare det minde om at jeg aldrig har kendt min mor, det har altid været mig, min bror og min far, jeg ved ikke om det var hende der gav mig navnet eller ham, men det minder mig altid om hvordan mon hun hade været, smuk livlig eller.." hun tav og smilede skævt til Miranda, overrasket over faktisk at havde fortalt lige præcis dette til hende.
Hun lagde hoved på skrå "det ved jeg ikke, hvad kan du lide at lave, læser du bøger, hvad læser du, hvad laver du når du keder dig, holder du af at gå en tur på stranden og bare så ud over vandet og himlen i timevis" spurte hun og smilede blidere til hende end før

//okay sov godt hvis det er Smile
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:44 am

Miranda nikkede forstående og bed sig selv let i underlæben. "Jeg kender følelsen, jeg har aldrig selv kendt mine forældre, men jeg kan ikke tage et kælenavn, for jeg ved, at det var min mor der navngav mig de sidste dage hun levede," sagde hun med et sørgmodigt smil.
Hun klukkede blidt og tøvede kort med sit svar imens hun tænkte sig selv om. Det overraskede hende, at hun nævnte det med stranden og havet, men hun viste det ikke. "Jeg læser ikke så meget som jeg gerne vil, jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at begynde på en bog," startede hun med et lille smil. "Jeg elsker dans, selskabsdans, for at være mere præcis, jeg holder af at synge og ja, jeg elsker at være ude ved havet og at dykke." Hun klukkede blidt og smilede varmt til Antonia. "Og nu må det være din tur, fortæl mig om dig selv," sagde hun blidt og opfordrende.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 7:17 am

Hun nikkede og smilede "jov, jeg elsker havet og skoven, efter at det har styrt regnet plejer jeg altid at gå mig en tur, bare se hvordan alting klarer op igen efter regnen, det er så smukt. Jeg holder af at læse engang imellem, men så skal det altid være ude på terassen i regnvejr, mens det regner" sagde hun og grinede blidt, hun drak af sin the og sukkede igen nydende
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitimeTors Feb 14, 2013 8:41 pm

Miranda nikkede og lyttede opmærksomt, og kunne ikke lade være med at smile over Antonias svar. "Det lyder da meget dejligt," sagde hun bifaldende og klukkede blidt. "Hvor længe har du været byen?" spurgte hun så og så nysgerrigt på hende og med et opmuntrende smil. Hun kunne godt lide Antonia, hun var ... anderledes, noget Miranda godt kunne lide ved andre.

//Undskyld tiden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//   uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvem er jeg? - Miranda
» And hallo to yoy too //Miranda//
» Et gammelt par - Miranda
» En dobbelthed - Miranda

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: