The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 RK6Ga

 

 Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 10:45 am

hun smilede blidt, det havde gjort lidt ondt i starten, men ellers havde det været perfekt og som en hver pige havde drømt det skulle være! hun smilede forelsket til ham og trak ham ned til sig og kyssede ham kærligt.
"mm helt fantastisk.. hvad med dig?"spørger med et lille drillende grin.
Hun kunne mærke at de var til for hinanden, det ville en hver pige nok sige eller tænke, men her kunne hun virkelig mærke at det var rigtigt. hun rullede over til ham og puttede sig ind til ham med et lille uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 18, 2013 3:45 am

Han smilede skævt, og gengældte kysset.
Han grinede lavt.
"Mere end fantastisk." Han smilede drillende.
Han lagde sig på siden, og så på hende. Han lagde en arm om hende, og kyssede hende på panden da hun puttede sig ind til ham.
Så stivnede han.
"Hvornår var det nu dine forældre var hjemme?" Han hviskede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:54 pm

hun smilede blidt til ham og holdte kysset lidt inden hun stoppede det. Hun kiggede på ham og smilede let for sig selv, og kunne ikke forstå at hun havde gjort det her. ikke fordi hun fortrød det..overhovedet ikke! men, det lignede bare ikke hende at gøre sådan noget.
Hun smilede og blev lidt genert"det var godt!"sagde hun og nussede hans mave.
hun holdte hurtigt vejret da han spurgte og kiggede over på sit ur. kl. var lidt i 6. hun kiggede på ham igen og kunne ikke lade være med at grine."snart"hun sagde det blidt og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 3:12 am

Det var så utroligt. At blive forelsket så hurtigt... Det var ikke normalt. Men det betød intet for ham nu.
Det eneste der betød noget var Claire. Hun var den der holdte i hans verdens balance. Og det ville hun helt sikkert blive ved med at være.
"Jeg elsker dig, Claire." Hviskede han så.
Han nussede hendes hofte.
"Skal jeg smutte?" Spurgte han nysgerrig da hun havde svaret, og kysset ham. Åh... De kys... Hendes læber... Lige til at dø for. Ikke at han hellere ville dø end at kysse hende, han ville gå igenmen ild for at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 10:57 pm

Hun kiggede på ham med lykkelige øjne, hun havde ikke være så glad før ihvertfald ikke på den her måde, måske var det også fordi hun var forelsket at alle følelserne blev forstærket. Hun smilede til han og kyssede ham på kinden." Og jeg elsker dig Frederik" sagde hun blidt
Hun smilede og rystede let på hovedet. Bliv hos mig" sagde hun lavt og nød hans hænder. Hun kyssede ham kort igen med et lille smil." Du må aldrig forlade mig Frederik" hviskede hun og puttede sig endnu engang ind til ham med et lille sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:07 pm

De tre ord 'jeg elsker dig' var det han elskede at høre komme fra hende... Især med hans navn til sidst. Han nussede hende på kinden, og smilede skævt.
"Hm.. Hvad nu hvis dine forældre kommer ind for at se til dig?" Han smilede kærligt til hende, og grinede lavt ved tanken men gøs også. Han ville ikke give Claire problemer.
Aldrig forlade hende...? Det ville han heller ikke, men på et tidspunkt måtte han jo tage hjem?
"Jeg skal hjem på et tidspunkt, Claire. Men ellers ville jeg gerne blive." Han lagde armene om hende, og trykkede hende ind til sig. Han kyssede hende blidt på panden, og hørte efter om døren blev åbnet, eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:33 pm

Hun smilede blidt og kyssede ham på halsen. Hin nød virkelig at ligge her med ham og ville ikke have at de rejste sig.. Men det blev de selvfølgelig nødt til på et eller andet tidspunkt.
Hun smilede og tænkte over det han sagde" hmm.. Så må du bare gemme dig under dynen" sagde hun drillende" de plejer normalt vare at råbe Hej og jeg går ud på trappen og siger Hej også går jeg ind på mit værelse igen og når vi spiser aftensmad snakker vi sammen... De kommer ike herind, det er sjældent" sagde hun med et lille smil.
Hun grinede let" nej du må aldrig forlade denne seng" sagde hun og grinede blidt." Så bliv.. Lidt endnu." Sagde hun kærligt og pressede sig lidt ind mod ham og lagde hovedet på hans brystkasse. Hun lyttede selv efter døren men havde lukket sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:40 pm

Frederik smilede blidt til hende.
Gemme sig under dynen? Han hævede et øjnebryn, og grinede kærligt.
"Hm... Det var da en ide." Hviskede han, og smilede skævt.
Han strøg hende over kinden.
"Chancen er der stadig." Han ville ikke... Løbe risikoen.
Han lukkede øjnene, og smilede skævt.
"Aldrig? Vil du lænke mig fast?" Han smilede drillende, og åbnede øjnene.
Han sukkede som om han følte sig tvunget, men han ville gerne blive. Han lavede bare sjov.
"Skal jeg...?" Han smilede drillende.
Han strøg hende over håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:07 am

Hun smilede varmt til ham.
"En meget god ide"sagde hun og grinede blidt til ham.
nød hans berøringer og smilede til ham"... Ja det vil jeg!"sagde hun og kunne ikke lade være med at grine blidt.
Hun kiggede på ham og ville ønske hun kunne gemme ham under dynen og gemme sig selv sammen med ham. Det ville være rart, hun kunne mærke hun ikke kunne blive træt af ham.
Hun smilede drillende"bliv her" sagde hun med et lidt charmerende smil og lagde armene tæt om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:20 am

Han nussede hendes ryg kærligt.
"Jep, du er meget klog." Han smilede skævt.
Han så overrasket på hende, og munden var som et O.
"Seriøst?" Han smilede skævt.
Han trak dynen over dem, og kyssede hende på halsen.
"Okay... Men jeg tænkte på... Hvis de nu kommer... Hopper jeg bare ud fra vinduet?" Han grinede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeOns Mar 06, 2013 11:12 pm

Hun smilede og nød hans berøring og nussede hans brystkasse.
Hun lo kærligt over det han sagde og kyssede ham kærligt smilende.
Hun smilede over ham da han tog dynen over dem og ned blidt da han kyssede hende på hals.
Hun grinede let over det han sagde" eller vi kunnefp tøj på hurtigt og sige vi havde lavet lektier og jeg havde sat dig ind i hvor langt i er nået fordi du lige er startet i dag?" Sagde hun med et skævt smil og kyssede ham hurtigt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 7:40 pm

Han elskede hende. Han havde faktisk ikke troet det var muligt at forelske sig så hurtigt i en person, de havde jo nærmest kastet sig over hinanden, efter at have forladt rektorens kontor. Det havde været lidt underligt, men allermest rart og dejligt.
Han gengældte blidt kysset og smilede mod hendes læber. Han lagde armene om hende og trykkede hende ind til sig. Han lukkede øjnene.
"Det kunne vi også, men så skal vi jo stå op og jeg skal slippe den fantastiske pige i mine arme." Han kyssede hendes skulder.
Han smilede blidt over hende. "Min smukke Claire." Hviskede han kærligt og kyssede hende blidt på læberne. Han nussede hendes ene hofte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» I don't think that I have seen you here before ~Frederik
» Hej there //Frederik//
» Helt ærligt...*Suk* - Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: