The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik YV6Ay
Tidslinje
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik RK6Ga

 

 Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 12:43 am


Tid:
08:15
Omgivelser:
Alle eleverne er gået til time
Sted:
Skolen forhal
Vejr:
solskin, skyfrit, foråret er langsomt på vej.
På:
http://2.bp.blogspot.com/-EUseQbXlhSE/UMBt2OXeE_I/AAAAAAAAWhw/wFK6FG1W9sA/s1600/bw.jpg

Claire parkerede hurtigt sin bil kastede sig ud af den og nærmest løb op til skolen. Hun var stået forsent op idag. og det pirrede hende. Hun kunne ikke klare at komme forsent, hun kendte ikke noget der var værre. Solens stråler var lige begyndt at titte frem men det var stadig meget køligt. man kunne heldigvis mærke at solen langsomt varmede op igen..Hvis man altså stod et sted hvor det var vindstille og solen stod direkte ind på en.
Claire Skulle tage i mod en ny elev i dag som kom fra italien, han skulle heldigvis først være her 8:30, men Claire havde aftalt med rektor at de lige skulle mødes inden. Altså kl. 8..Heldigvis havde hun ringet til Rektor og fortalt om sin forsinkelse, så de havde snakket sammen i mens Claire havde kørt i skole. Claire havde en af disse smarte biler hvor telefon gik på radioen når nogen ringede og derfor kunne snakke og køre med to hænder.
Hun styrtede ind på kontoret og smilede"Godmorgen og undskyld forsinkelsen"kvidrede hun. Hun var blevet valgt til at repræsentere skolen elevråd og festudvalg da hun var en meget flittig elev, hun havde også lige meldt sig på cheerleader holdet, og var blevet optaget. De begyndte at snakke om de få detaljer de ikke havde fået nået før. Hun tog en kop kaffe og drak en tår imens hun lyttede. For skolerne i Italien var meget anderledes i forhold til USA.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 12:55 am

P: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Tumblr_mhkh3uoXHZ1rhlwnro1_400 Plus, sorte jeans, og sorte converse, og et sort slips. Og så en sort skuldetaske. og plus ringen(Den der ring som gør man ikke kan dø af overnaturlige væsner)

På trods af at han lige var kommet til Mystic Falls, så kunne han allerede deres sprog... Flydende, faktisk. Grunden til han kunne det var at han var... Ja, meget computernørd endelig. Eller, han spillede tit i sin fritid. Det krævede jo lidt at han kunne andre sprog, især når han snakkede med andre fra andre lande imens. Han var dog ikke en der smed tasken, og styrtede ind i værelset, og tændte pc'en. Men selvom han kunne deres sprog flydende, så var den italienske accent der, selvfølgelig. Accenten gjorde hans stemme meget mere charmerende. Han var gået hen til skolen, og blikket slået ned. Han var ikke genert... Bare nervøs. Alt var så anderledes i Mystic Falls, end byen i italien.
Så vidt han havde forstået var det noget med at han skulle... Snakke med rektoren, og en anden elev. Okay, han var meget nervøs... Især fordi han havde hørt om drab, og forsvindinger i skoven. Han vidste hvad det var... Man kunne sige han ikke selv var helt normal. Men det var hans hemmelighed.
Han fik øje på skolen, og begyndte at gå lidt langsommere. Han kom for tidligt. Han sukkede, og begyndte at løbe mod indgangen. Han tvang et smil frem da han gik ind i kontoret.
"Godmorgen." Han nikkede til både rektoren, og pigen.


Sidst rettet af Frederik Søn Feb 10, 2013 4:10 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 1:27 am


Claire kiggede over mod døren imens hun tog endnu en tår af sin kaffe. En fyr kom gående ind...Claire blev pludselig mundlam, men fik dog skrabet sig sammen til at smile roligt"Godmorgen, du må være Frederik..Fra Italien?"spurgte hun venligt imens hendes hjerne prøvede at berolige resten af hendes krop."Jeg hedder Claire Georgina Silverfox, og jeg er Elevråds formand, og festudvalgs formand"Sagde hun smilende og med sin venlige rolige stemme. Hun rakte hånden frem som en venlig gestus.
Rektoren tog over og begyndte at fortælle lidt om skolens traditioner, også byens, da de ofte hang sammen. Hun fortalte også om fravær og lektielæsning samt afleveringer og eksamnerne. Claire stod og havde en indre kamp om at slappe af imens hendes ydre stod og lignede en der lyttede og var helt rolig, imens hun havde det blide smil om læberne. Endelig fik hun slappet af i kroppen efter at hun ligesom havde lovet sig selv en lang svømmetur i aften.
Hun smilede roligt."Skal jeg vise ham hans skab og resten af skolen nu? også kan han få sine bøger, og komme til næste time?"spurgte hun rektoren om. Rektoren smilede og nikkede og svarede at bøgerne ville ligge parate hvorefter hun gav, ham hans nye skema og skabs kode.
Claire smilede venligt til ham og viste ham ud på gangen"Jeg viser dig lige hvor kantinen,idræts områderne, og dit skab er. Lokalerne er altid meget nemme at finde, der hænger de her små skilte forskellige steder på skolen, som f.eks den her"Hun viste ham et hvor der stod biologi/bioteknik."Også følger man ellers bare dem.."sagde hun med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 1:45 am

Roligt mødte han pigens øjne. Så rektoren havde... Arh. Med ét blev han helt forvirret. Hvorfor vidste han ikke. Han pressede kort øjnene sammen, og fik styr på sig selv. De begge to sad ned da han kom ind, men han satte sig ikke ned. Ikke endnu.
"Ja, italien." Han smilede venligt, og så på rektoren som han sendte et venligt nik. Han så på pigen igen. "Mig en fornøjelse, Claire." Han tog imod hendes hånd, og gav den et lille klem. Hurtigt slap han den igen, og satte sig ned.
Al den snak forvirrede ham godt, og grundigt. Men normalt blev han ikke så let forvirret. Så hvorfor nu? uhm... Han kørte en hånd igenmen håret, og kløede sig på nakken. Han blev noget lettet da Claire spurgt om hun skulle vise ham rundt. Måske var det fordi rektoren kiggede på ham...? Det måtte det være. Han hadede når voksne stirrede på ham. Som om de vidste alt om ham... Brr... Han rejste sig op, og kiggede på skemaet... Så mange timer... Han sukkede, og fulgte hende med ud på gangen.
"Lyder fint." Han smilede taknemmeligt. Selv snakkede han ikke så meget, men igen, han var ikke genert. Bare... Nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 6:01 am


Claire smilede let og betragtede kort sine negle selvom hun skævede over mod Frederik, hele tiden og blev nødt til at undertrykke et bredt smil konstant. Hun fik endelig styr på sit ansigt og kiggede op igen.
Claire smilede venligt og gik i en munter gang så skoene klikkede lystigt mod gulvet. Hun viste ham hvor kantinen lå i forhold til skolens indgang, hvor de forskellige toiletter var placeret rundt omkring på skolen."Hvad er din anden time i dag?"spurgte hun nysgerrigt og smilede da hun kiggede på ham. det lange hår lå hen over venstre skulder og hun pillede let ved det. Det gjorde hun altid når hun var spændt/nervøs."Så..hvorfor lige Mystic Falls?"spurgte hun nysgerrigt og kiggede frem for sig og førte ham hen mod en dør der førte udenfor"nu ved jeg ikke om du ryger..Men hvis du gør, forgår det herude, og helst ikke på parkerings pladsen" sagde hun med et smil, døren lå på en måde i midten af hele skolen, så det tog ikke særlig langtid at komme derhen lige meget hvor man var henne.
"Og hvis det går helt galt, kan du jo altid spørge en af de andre her på skolen!"sagde hun med et smil og tænkte let for sig*ja pigerne vil ikke få noget problem med at hjælpe dig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 6:52 am

Forvirringen forblev i hans hoved... Det irriterede ham lidt. Hvorfor blev han så forvirret? Så let, og hurtigt? Han kiggede sig slet ikke omkring, hans øjne bev ved med at søge mod hende. Han kunne ikke lade være... Men han holdt sig lidt bag hende, og stirrede på hendes hår, ryg, og endda hendes hofter. Da hun vendte sig mod ham fik han revet sit blik på hendes ansigt. Han smilede stort, og kiggede halvt på skemaet.
"Historie, åbenbart..." Han så på hende igen. Han betragtede hende nysgerrig, og begyndte så at kigge rundt... Men fandt hurtigt at hans øjne var på hendes ansigt igen. Hun var som en magnet. Det ville ikke undre ham hvis der var mange drenge der sultede efter hendes opmærksomhed.
Åh .. Ikke det spørgsmål... Han rømmede sig lidt.
"Fordi... Øh... Ja, fordi... Det virker som en rolig by." Forhåbentlig var det nok. Sandheden var at han havde hørt der foregik... Uforklarlige ting. Lig der var tømt for blod, og forsvindinger. Han ville undersøge det... Og prøve at finde de vampyrer. Han fulgte stille med hende.
"Jeg ryger ikke... Jeg kan ikke lide det, mine forældre..." Hans stemme knækkede lidt, men han fandt hurtigt fatningen. "... De sagde jeg ikke måtte." Han smilede bredt, og en anelse charmerende. Nu ville han jo være det.
"Jeg tror nu jeg ville foretrække at spørge dig." Han kom til at se kærligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 7:33 am


Claire smilede skævt da hun så hvordan hans blik fløj op i hoved højde. Hun kunne ikke rigtig få sig selv til at kigge ham i øjnene, og valgte selvfølgelig at kigge på hans læber i stedet, rigtig smart for det var altid det folk gjorde lige inden de kyssede. hun lod sit blik glide hurtigt over hans øjne, stadig med det blide smil,der bekæmpede det brede fnisende smil."Det skal jeg også have"sagde hun og kneb øjnene let sammen, ikke på en vred måde, nok mere..forførende,dirty agtigt. Men hun tænkte ikke helt over det."Jeg kunne vise dig hvor det var, hvis du har lyst? men du må nok hellere først lige få hentet dine bøger"sagde hun smilende og legede kort med en lok hår, inden hun lod den falde. Da han sagde at det virkede som en rolig by nikkede hun langsomt men rynkede så brynene let sammen og rystede let på hovedet"Rolig, desværre ikke"sagde hun med et blidt smil"Men det håber jeg ikke skræmmer dig væk"sagde hun med et skævt smil og grinede let med en blød latter. Byen havde haft nogle overfald her for nyligt der involverede overlevende ofre, men som intet kunne huske, og blinde spor der gjorde sagerne kolde.
Hun nikkede roligt og bed sig let i læben, hun turde faktisk ikke helt at spørge ind til hans forældre efter hans lille knæk. Hun lod som om hun ikke havde lagt mærke til det, hvis der var noget hun vidste om fyre så var det at de gerne ville virke stærke.og da han sagde det med at hans forældre havde sagt at han ikke måtte ryge og smilede et flot charmerende smil, følte hun sig blød i knæene og smilede sødt igen, nok det smil de fleste fyre altid prøvede at få hende til at smile, frem for hendes venlige smil, som nærmest bare var limet fast på hendes ansigt.
Hun rødmede let da han sagde det"Jamen..det kan jo tage tid at finde mig..jeg tror ikke vi har præcis de samme timer hele ugen"sagde hun med let røde kinder og lod igen blikket glide over hans læber da hun så hans kærlige blik...*satans blikket væk fra læberne! han vil jo bare tro at du er mærkelig hvis du allerede har tænkt dig at kysse ham nu, og du end ikke kender ham! Han er vild handsome..du må ikke skræmme ham væk!*tænkte hun og smilede skævt over sine tanker.
"nåh ja..Forresten der er året skolebal om en halvanden måned, der vil snart komme plakater op om det! Og på næste lørdag holder jeg fødselsdag/valentines party, da jeg bliver 18 her på torsdag, Mystic Street 7."sagde hun en smule spændt og håbede at han ville dukke op"Og det er med masker forresten, hvis du kan komme den dag..det er ret meget i sidste øjeblik at sige det, tror jeg"sagde hun med et let grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 8:51 am

Han så for en sikkerheds skyld ned i sit skema igen... Jep, han skulle have historie. Han stivnede kort da han så op, og lagde mærke til hun kiggede på hans læber. Han kunne ikke lade være med at se nedover hendes... Så fristende... Han stoppede sig selv da han mærkede at han skulle til at gå hen imod hende. Han så på hendes øjne, og blev næsten fanget af dem.
"Pudsigt." Mere kunne han ikke sige før hendes øjne blev... Forførende, og en anelse... Dirty. Blød i knæene var hvad han blev. Han sank en klump, og mærkede at hans skema gled ud af hans hænder, og hurtigt tog han fat i det før det endte på gulvet. Først ville man tro han var noget overnaturligt, men hvis man kendte hans fortid... Ville man vide det var noget hans far havde lært ham. Hurtighed. Han rettede sig op.
"Det ville jeg elske." Han smilede skævt, og en anelse charmerende. "Ja... Det burde jeg." Han lagde tryk på 'burde'. Han ville ikke forlade hende endnu. Han sagde til sig selv at det sikkert var fordi at det var en smule ondt bare at gå væk fra en pige. Han vidste skam godt at byen ikke var 'rolig', men han måtte lade som om han ikke gjorde. Han rynkede panden lidt, og lagde hovedet på skrå.
"Jeg er ikke nem at skræmme, men hvordan er der ikke rolig?" Han spurgte det som om det virkelig interesserede ham. Hvilket det gjorde. En der boede i byen var den perfekte at forhøre sig lidt efter... Så han havde et bedre indblik på byen, og en ide om hvor vampyrerne var. Eller hvilke væsner der nu hærgede. Han var glad for at hun ikke spurgte yderligere ind til hans forældre... Det søde smil der voksede på hendes fristende læber fik ham til at måbe lidt, og det virkede som om han kunne falde når som helst. Han tog sig sammen, og fik det charmerende smil frem igen, og rankede sig.
"Jeg kan da let finde dig hvis jeg får dit nummer." Okay okay, han indrømmede det gerne. Han prøvede at skaffe sig hendes nummer så han kunne ringe til hende når han lystede. Han kunne se hun tænkte noget... "Hvad tænker du på?" Han lagde hovedet lidt på skrå.
Han lod hende snakke ud, og kløede sig på nakken. Han lignede en der så ud som om han ikke kunne komme... Men så voksede der et stort smil.
"Du har snart fødselsdag. Hvor pudsigt... Det samme her. Jeg kommer med glæde. Det bliver spændende... Masker siger du? Jeg mener nok jeg kan finde ud af noget." Han gik helt hen til hende. *Kys hende, kys hende for pokker da også!* Men... Var det ikke lidt for tidligt? De kendte knap nok hinanden. Hans indre stemme råbte inde i ham... Men han kunne ikke. Turde ikke. Han smilede bare charmerende, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 2:33 am


Claire smilede blidt og lod blikket glide væk fra ham inden hun nærmest ville hoppe på ham."Kom, så viser jeg dig hvor vores "bibliotek" er, det er ikke rigtigt et bibliotek men de har bøger, og det er der vi skal hente dine"sagde hun med et lille sødt smil og bed sig diskret i læben med den ene hjørnetand. Hun blev lidt overrasket over hans hurtighed. Hun smilede da han sagde at han ville elske det, det fik hendes ben til føle blævrende igen."Ja det burde du, kom så følger jeg dig derover"sagde hun med et smil og tog blidt fat i hans arm for at få ham med over mod biblioteket. Hun kunne ikke lade være med at smile for sig selv, alt ved ham var tiltrækkende, hans parfume/deodorant, hans møde at snakke på, hans accent, hans øjne, hans udstråling, hans måde at være på, hans møde at gå på..Listen var uendelig, hun kunne i hvert fald ikke færdiggøre den lige nu og her, og hun ville så gerne have ham som sin date til årsfesten, men hun kunne ikke invitere ham..hun var en pige, det var jo drengene der skulle invitere og ikke omvendt! og hun var også vant til at det gik til på den måde! og sådan måtte det vel også være i Italien!..
Hun lavede en lille trutmund da han spurgte hvad der ikke var roligt"Hmm tjah..Altså folk dør og bliver "drænet" mener jeg nok de skrev i avisen, og de ofre som overlever, kan intet huske, eller siger intet. Noget med at de ikke må sige det, og derfor ikke kan..End ikke med hypnotisør kan de fortælle hvad der er sket..Det er yderst mærkeligt"sagde hun med et lille skuldertræk.
Da han spurgte om hendes nummer, sang englene højt hallelujah, inde i hendes hoved og i hendes tanker dansede hun en lille sejrs dans. Men udenpå smilede hun sødt og rødmede svagt"Når du nu spørger så sødt..Så kan det vel lige gå an."sagde hun med et halv stort smil. Hun fandt hurtigt en blyant og et lille stykke papir frem og skrev sit nr. på den."Så hvis du farer vild så ringer du"Sagde hun med et drillende smil.Hun smilede genert"Jeg tænkte på om jeg skulle kalde ind til møde i festudvalget i dag eller i morgen..Årsfesten er så tæt på, og der er stadig en del der mangler"sagde hun med et genert smil og lod hurtigt blikket glide ned for så at glide op på hans ansigt igen.
Hun bed sig nervøst i læben, for han lignede en der ikke kunne komme, og det ville virkelig være en skam hvis han ikke kunne! men da smilet bredte sig over hans læber, blev hun pludselig helt lettet og smilede en smule større."Ej er det rigtigt? hvornår har du da?"spurgte hun nysgerrigt og gjorde ingen tegn på at han kom for tæt på, tværtimod syntes hun at han var al for langt væk"Så kan jeg jo glæde mig ekstra meget til på lørdag"sagde hun og blinkede charmerende til ham og smilede stadig.*Kom nu..det her kan være chancen! bare lille kys..på kinden måske..eller nej IKKE kinden! så tror han at du går væk fra ham! men han har dit nr. MEN andre piger kan prøve på chancen..selvom de har time..Kylling!* hendes indre stemmer diskuterede på fulde drøn om hvad søren hun skulle gøre, nogle ville have hende til at gå langsomt frem, andre ville have hende til at hoppe direkte ud i det.. Hun var virkelig i tvivl om hvad hun skulle gøre!!

//jeg undskylder længden! x3 <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 3:31 am

Bibliotek? Var der et... Nå okay! Han begyndte at fumle med skemaet da hun greb fat i hans arm... Det føltes som om der blev sendt behagelige stød ind i hans krop ved hendes berøring. Han fulgte villigt med hende, og smilede skævt. Han følte en længsel efter at røre hendes bløde hud, eller mærke hendes læber mod sine... Hvilket var underligt, for det... Havde han jo ikke prøvet før. Han sukkede, men ikke irriteret... Nærmere af længsel.
"Super." Han rettede kort på sit slips da det irriterede ham, og løsnede det lidt. Han mærkede den vante pistol ved hans lomme, men den var godt gemt... Han hævede et øjnebryn af hendes forklaring... Vampyrer. Eller Hybrids.
"Javel ja... Uhyggeligt." Han fik lyst til at tilføje 'Så må jeg hellere beskytte dig'... Han tog sig sammen. "Så må jeg hellere beskytte dig." Han smilede charmerende. Han tog imod papiret, og puttede det i lommen hvor pistolen ikke var. Han smilede taknemmeligt.
"Tak." Han blev ved med at stå tæt på hende. "Jeg synes du skal indkalde til møde... Imorgen." Ingen bagtanke. Det syntes han bare.
Hun virkede glad for han kunne komme. Han skulle heller intet... Mente han ikke.
"Den 21 i anden." Svarede han, og trak lidt på den ene skulder.
Han så ned, og mærkede at han rødmede... Rødmen forsvandt dog hurtigt igen.
Blidt strøg han en hårlok væk fra hendes ansigt, og lagde så hånden ved hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 6:58 am


Hun smilede og kunne ikke lade være med at lade en finger glide forsigtigt hen over hans jakke, lige så stille, frem og tilbage som når man nusser en person. Hun kiggede på ham i et kort øjeblik og smilede stadig sødt. Der var et eller andet over ham..Det havde fuldstændig taget luften fra hende, slået benene væk under hende, taget hende med op på en lyserød sky! skudt hende med en af amors pile..
Hendes blik fløj hele tiden over hans læber. og smilede skævt, ganske svagt over det. Hun ville virkelig gerne mærke hans læber mod sine.. Hun skød tanken væk, eller prøvede på det. Det ville være mærkeligt at gøre det..når man ikke kendte hinanden..Kemien lå jo i personligheden...gjorde den ikke? det havde hun altid troet.
Hun smilede og rødmede let"Det behøver du slet ikke..Jeg skal nok klare mig, man skal bare ikke gå alene om natten, eller være i skoven alene eller når det bliver mørkt"sagde hun genert. Hun smilede blidt til ham"Det var så lidt." hun overvejede hans mening og nikkede"Det lyder faktisk som en god ide, så har de en dag til at forberede sig"sagde hun med et smil.
Hun smilede og nikkede"så regner jeg også med at blive inviteret til fest hos dig snart"sagde hun med et skævt smil. Og smilede lidt bredere da han rødmede det var sødt! og dan han fjernede hårlokken på hendes kind og lagde hånden på hendes hals bed hun sig let i læben og tænkte*Og what the hell!*. hun tog blidt fat i hans trøje og hev ham ind til sig inden hun pressede sin læber mod hans, hun kunne ikke stoppe sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:42 am

Han stivnede kort af at hun kørte en finger hen over hans jakke... Det var ikke fordi han ikke kunne lide det... Det var bare... Han havde ikke troet at hun kunne finde på det. Han lagde mærke til at hendes øjne fløj over hans læber... Selv kiggede han lidt på hendes... Hvordan kunne det være han følte sig så draget til hende? Kun få minutter efter at have mødt hende? Han skubbede spørgsmålene til side. Han smilede bredt da hun rødmede... Hvor så hun altså nuttet ud!
"Man ved aldrig..." Mere sagde han ikke.
Hvad skulle han ellers sige? Han grinede kort.
"Det kan du godt regne med."
Han fik et chok da hun greb fat i hans trøje, og pressede hans læber mod hans... Han lukkede øjnene, og lagde armene om hende. Han besvarede hurtigt kysset... Og nød det i fulde drag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:07 am


Hun grinede let. og så at han så hende kigge på hans læber, men han kiggede også på hendes. Hun smilede genert og kiggede roligt den anden vej i mens hendes kinder endnu engang rødmede en smule.
"Nej det er rigtigt nok, men jeg skal nok kalde hvis jeg en dag bliver overfaldet"sagde hun og klemte let øjnene sammen på den lettere forførende måde igen.
Hun smilede blidt til ham"Jamen så glæder jeg mig til at få den invitation"Sagde hun og smilede charmerende til ham. Da han kyssede igen smilede hun genert og lagde den ene hånd om bag hans nakke. hun kunne ikke helt fatte hvad det var hun lige havde gjort!? det lignede overhovedet ikke hende! Hans læber var langt ud over det hun havde forventet og fantaseret om, imens hun havde gået og snakket. Den anden hånd lå på hans brystkasse alt imens hun kyssede ham blidt tilbage, hun turde næsten ikke at stoppe med at kysse ham nu..Hun ville blive så genert og rød i hovedet når hun kiggede på ham igen.

// har sovet og set film sovet og set film heele dagen, derfor jeg er kommet på svaret, faldet i søvn i svaret vågnet og svaret xD jeg undskylder! den her gang var det godt nok en films skyld ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 3:40 am

Frederik smilede af at hun begyndte at rødme igen, og se den anden vej. Hun så sød ud når hun rødmede. Han lagde hovedet lidt på skrå, og betragtede hende med blide øjne. Han mærkede sommerfuglene i maven baske rundt.
"Godt, jeg vil nødig have der sker dig noget." Han stivnede kort af den måde hun klemte sine øjne sammen på. Så forførende. Br.. Skræmmende! Ikke fordi han ikke kunne lide det, mere det at det gav ham behagelige kuldegysninger.
Han slog en hæs latter op. "Gør du det, du vil nok være den første der får den." Og den eneste. Men det lod han være.
Han mærkede hendes hånd på hans nakke, og en på hans brystkasse. Hans hænder arme holdte om hende, og pressede hende blidt tættere på ham. Det var helt ubeskriveligt behageligt... Han havde helt fra starten af længtes efter at mærke hendes læber på hans. Pistolen i hans lomme var begyndt at blive tydelig, men han tænkte slet ikke på at gemme den. Hendes læber krævede alt hans opmærksomhed... Han turde ikke give slip, og ville ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:36 am


Hun smilede og kinderne forblev let rosa farvede, for hendes rødmen ville ikke forsvinde. Hun smilede genert, og kunne mærke varmen i hele kroppen. Hun havde aldrig følt sådan her før i en drengs selskab, eller ved at kigge på en dreng! eller.. noget med en dreng at gøre! hun vidste godt at det var fordi at hun aldrig havde mødt nogle speciel interessante drenge før.
Hun smilede grinede let"Nu føler jeg mig helt beæret"sagde hun med et drillende smil da han sagde at hun ville være den første der ville få en invitation. Hun smilede genert mod hans læber inden hun lod kysset forsætte, hun havde ikke lyst til at stoppe, havde bare lyst til at blive suget ind i hans læber. De var helt perfekte, dejlige og bløde, og helt fantastiske til det med at kysse! Hun kunne godt mærke noget prikke mod hende, men hun tog sig ikke af det, hun var helt i en anden verden lige nu, bestående af lyserøde skyer og Frederik midt i det hele! og nussede blidt men forsigtigt hans brystkasse med den hånd der lå på den, hun blev lidt genert, og følte engang i mellem at dette var grænseoverskridende, for hun havde aldrig gjort sådan noget her før!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 5:56 am

Det så virkelig sødt ud... Hun var virkelig sød. Helt igenmen vidunderlig. Enestående. Ubeskrivelig. Alt det var hun. Ubeskrivelig smuk, og dejlig. Han vidste han forelskede sig hurtigt, alt for hurtigt... Men ved Claire... Han fik sommerfugle i øjnene af at se på hende, og helt utrolig glad. En længsel efter at være tæt på hende... Beskytte hende... Blive hendes... At kunne sige at han var Claires... Claires kæreste. Okay, den tanke kom vidst liiidt for hurtigt.
Han smilede bredt, og charmerende. "Du burde være mere beæret over den skønhed du besidder." Okay okay, flirt. Han flirtede. Men det måtte han da også gerne... Sepcielt når hun var sådan en smuk pige.
Let strøg hans hænder ned til hendes hofter. Han nød hvert sekund... Hvert lille øjeblik... Og ville ikke have det til at stoppe. Det måtte ikke stoppe... Det var helt guddommeligt at mærke hendes bløde, og vidunderlige læber mod hans. Han mærkede pistolens form presse mod hans ben, men ville ikke tage sig af det. Han ville have mere... En let, og behagelig knurren kom op fra hans bryst. Et tegn på han nød det.
Så det var sådan det føltes når man var rigtig forelsket... Han kunnne lide følelsen. Følelsen af at være sikker på det var hende... Hende, han ville være sammen med. Hende, han ville beskytte... Hende, han ville tilbede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 6:37 am


Hun smilede og bed sig let i læben, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre eller opføre sig omkring ham, hun ville faktisk bare mest have sin læber mod hans og intet andet, også bare være med ham resten af livet, ligesom alle piger ville med de fyre de forelskede sig i, og alligevel føltes dette anderledes, der ville ikke være andre end ham, hun kunne se det hele med ham!
hun smilede og rødmede endnu engang så hendes kinder blussede let rødt op."Du er dejlig"hun opdagede ikke helt hvad hun havde sagt og da hun gjorde blev hun en smule mere genert, men det var sandt, al det han sagde, han gjorde..bare ham i det hele taget, ubeskrivelig dejligt!
Hun kyssede ham inderligt og åbnede diskret slipset så det han ned over ham på hver side af hans hals. hun pressede intenst sine læber mod hans endnu engang inden hun fjernede sig lidt fra hans ansigt.Hun smilede forførende til ham og hev let i slipsets ender, imens hun gik baglæns hen mod en bænk ved siden af hoved indgangen. Hendes øjne hvilede hele tiden i hans, og de var fyldt med begær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 6:58 am

Han ville mærke hende... Have mere... Han var begyndt at blive grådig... Han ville have så meget mere... Aldrig havde han følt sådan... Og han ville have mere end kys... Han trak lidt i hendes trøje, og knurrede højere. Han ville have alt han kunne få fra hende! Og hun ville få hvad han kunne give hende...
"Du er så smuk..." Hviskede han, og åbnede øjnene. Det at hun rødmede fik ham til at smile skævt.. Han kærtegnede hendes hofter.
Han gengældte inderligt kysset, og hev igen i hendes trøje, men kærtegnede igen hendes hofter. Han grinede svagt mod hendes læber da hun åbnede slipset. Han så på hende da hun fjernede sig. Han smilede selv forførende. Han kunne ikke andet end at følge efter hende, og grinede.
"Virkelig? Herpå skolen?" Han kunne se begæret i hendes øjne. Hans øjne var ikke fyldt med begær, men mere charmerende, og flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 7:25 am

Hun sukkede lavt af nydelse. den ene hånd nussede blidt hans hår omme i nakken. hun pressede blidt sin krop ind mod hans. hun havde aldrig haft lyst til at være sammen med en dreng på den her måde før. Den anden hånd nussede kærligt hans brystkasse ikke så forsigtigt som før, men hvor man faktisk kunne mærke det.
Hun smilede og rødmede let igen"Tak..du er også helt...vidunderlig lækker og flot"sagde hun med et skævt smil. Hun pressede let og intenst sine læber mod hans igen kort men kærligt.
Hun grinede charmerende og lavt og bed sig let i læben, ikke på en genert eller nervøs måde..overhovedet ikke! mere selvsikkert faktisk.
"vi kunne også...pjække..og se hvor vi ender"smilede hun flirtende og kyssede hans underlæbe. hendes blik hvilede på hans øjne. De smukke dybe øjne han havde.betagende, forføriske og fangende. det charmerende og flirtende blik fik hende til at længes endnu mere efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 7:44 am

Hun var så vidunderlig dejlig... Så forførende... Han følte længsel efter at mærke hendes hud mod sin. Det var anderledes denne gang. Han havde været sammen med piger før, men han følte mere længsel efter Claire end ved andre... Han sukkede nydende over hun nussede hans brystkasse.
"Søde, lad mig få det sidste ord." HViskede han drillende, og en latter kom igen fra ham. Sikke dog hun kyssede ham... Ikke at han havde noget problem med det. DET VAR DEJLIGT! Han bed hende forsigtigt i underlæben, drillende, og pirrende.
Han smilede forførende, og havde et frækt glimt i øjnene.
"Lyder..." Han tænkte sig om. "... Meget behageligt. Hvor ønsker den smukke pige vi tager hen?" Han så drillende på hende, og mærkede sit hjerte banke afsted da hun kyssede hans underlæbe. "Men kan vi skynde os?" Han kørte en hånd igenmen hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:14 am

Hun sukkede nydende og smilede lettere drillende. Hun havde mest lyst til bare at tage ham, tage ham med hjem, ind på hendes værelse også være sammen med ham. Hun smilede let, tanken om det fik hjertet til at banke ekstra hurtigt og lysten fyldte mere og mere af hendes krop, hver en celle sitrede, og havde lyst til Frederik.
Hun grinede let af det han sagde uden at svaret. hun smilede forførende. Hun sukkede nydende over det han gjorde ved hendes underlæbe, hun smilede og lod hånden glide om på hans ryg og kærtegnede ham.
Hun smilede"mine forældre kommer først sent hjem.."sagde hun med et blink i øjet. og kyssede ham blidt på halsen. op og ned med små nap og et kærligt smil."kom.."sagde hun med et skævt smil og tog hans hånd for at føre ham med ud til bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:20 am

Hvis det stod til ham ville han have været vampyr så han let kunne tage hende et sted hen. Hurtigt, og nemt. Men sådan var det ikke. Han var menneske... Mente han selv. Hun var så vidunderlig.. Nærmest som en gudinde. Så smuk, og vidunderlig som en! Han ville så gerne... Så gerne være hendes. Tilbede hende... Hans knurren stoppede da hun kærtegnede hans ryg, og en lyst til at stikke tungen ud som en hund kom... Mærkeligt. Han gjorde det ikke. Det ville da være underligt.
Han smilede frækt af det hun sagde.
"Hm.. Sikke et held." Mumlede han, og blev helt blød i knæene over hvad hun gjorde... Og blottede sin hals, og sukkede nydende. Nu var han da sikker på hun var menneske. Han så på hende da hun tog hans hånd, og førte ham hen til hendes bil. Han smilede lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:29 am

Hun lo let og sukkede nydende"Ja det er det"sagde hun charmerende. hun smilede og blev glad for at han nød det. hun smilede og lod læberne glide over hans hals og op til hans læber inden hun blidt pressede dem mod hans. Hun sukkede let og nydende mod dem og smilede til ham med et blik fyldt af begær.
Hun låste bilen op og satte sig hurtigt ind i det..to gader herfra, det kunne hun lige overleve regnede hun med. Hun smilede lettere frækt til ham.. Hun havde lyst til ham, og hvis ikke det var fordi hun havde hæmninger(nok fordi at hun var jomfru)havde hun nok spurgt om de ikke skulle gøre det nu, her i bilen.
Hun tændte bilen hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:33 am

Åh ha... Hvis hun ikke stoppede ville han falde om af nydelse! Okay... Chancen om han gjorde det var ikke stor. Men det var så behageligt... Så dejligt... Han blev så blød i knæene, og blottede blot sin hals mere... Indtil hun pressede sine læber mod hans.
Han satte sig ind i bilen, og betragtede den. Han smilede til hende, og betragtede hende... Så smuk!
Tavst lænede han sig tilbage, og blev ved med at se på hende.. Kunne ikke lade være. Det var helt ubeskriveligt så smuk hun var!

//Kort svar, sorry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:48 am

Hun smilede og blev ved med at vende hovedet mod ham også tilbage på vejen. hendes hånd lå på hans lår og nussede det kærligt. Hun drejede hurtigt op på sin vej og et godt stykke ned af den inden hun kørte ind foran et stort hus."velkommen til mit hjem"sagde hun med et smil inden hun kyssede ham, hun kunne ikke lade være, han var så dejlig og anderledes helt igennem unik. smuk...hans øjne fangede hende, gjorde hende mundlam..det havde hun aldrig været ude for før, hende som kunne snakke sig fra alt, det var lige før hun ville kunne snakke sig fra mord, hvis det skulle være. Men denne dreng..han formåede at lukke munden på hende, og føle noget hun aldrig havde følt før..Begær, lyst, hun havde lige pjækket! hun der aldrig havde pjækket! hun smilede let da hun tænkte på det inden hun gik ud af bilen og op mod huset, baglæns så hun kunne kigge på ham. Han lignede en guddommelig person..en der kun fandtes i drømmene og i film.Var det tilladt allerede at være forelsket nu!?

//det er okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik   Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» I don't think that I have seen you here before ~Frederik
» Hej there //Frederik//
» Helt ærligt...*Suk* - Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: