The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
I miss my old life//Claire privat// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
I miss my old life//Claire privat// YV6Ay
Tidslinje
I miss my old life//Claire privat// RK6Ga

 

 I miss my old life//Claire privat//

Go down 
ForfatterBesked
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 8:52 am

S lige udenfor skolen
O elver han ikke kende
V køligte solen er lige ståede op
T 07,50
P et par blå jeans og sko og hvid skjorte som på profil billede
Arason gik op mod skolen han ville helle være blivet hjemme og skjule sig for alt og alle han
havde sin normale påklædnige på og mange gjorde øjne og hvisket da han gik forbi fordi de mente at man ikke kunne gå sådan men det lod john bare siver ignem det var denne drengs naven john han gik vidre og begynde og nyne hans yndlings sang mens han stadig tænket på New York hans far eller hans mor havde tvunget ham herude og bo fordi han var kommet i meget støre ballade ende normalt hans far som arbejede på poletistation havde sagt ja og forklarde moren at han ville lære mere om livet ude hos ham i denne død kedlige by han sukkede og gik op af vejen hvor alle elver stod i gruppe han sætte sig selv ned og kiget på alle de andre der stod og snakkede han tog sin mp3 i ørneog begynde og høre musik imens han nynde med //det er sangen han nynde og høre er nickelback far away//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 10:19 am

på: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSyLoLiZOkbPY9zl9V93mUQH0XufL5l1ZAopeRJ0PzrlKzoZFop

Claire parkerede sin bil, slukkede for motoren og tog sin taske. hun låste den da hun havde lukket døren efter sig, tog en dyb indånding og gik op mod skolen. hun havde sit sædvanelige venlige smil på og sagde hej til dem hun kendte på vejen.
Nogle af dem stod og kiggede på en bag hende, hun vendte sig om og så en dreng hun ikke havde set før. hun smilede venligt og kiggede tilbage på sine veninder og fandt hurtigt ud af at han åbenbart var ny, da nogle af de andre stod sagde det lavt.
Claire trak let på skuldrene og gik over til ham"Hej.Du er ny her er du ikke?"spurgte hun venligt og smilede blidt."Jeg hedder forresten Claire."sagde hun muntert og betragtede ham lige så diskret"Jeg er formand for festudvalget og medlem af elevrådet. så hvis der er noget så siger du bare til!"sagde hun og håbede han ville snakke med hende. Claire elskede når der kom nye elever til skolen, flere venner var altid dejligt da hun jo var et meget socialt menneske.
Hun havde ikke rigtigt opfanget at han hørte musik.

//håber det er fint nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 10:37 am

John kiget op og heldigvise var hans musik ikke så højt så han nikkede roligte til hende
han havde aldrig før haft så let med og sigde noget til persone og han var blivet så meget pisede på at han ikke lige var den der var så let og komme ind på "hej Hedder john" svarde han og der kom et lille smil frem på hans mund da hun begynde og fortælle hva hun stod for han nikket tildet men syndes stadig denne by var kedlige "sker der aldrig noget her om jeg må spørge min far arbejder på staion men han ved jo ikke hva der sker omkring stederne af den grund" svarde john og smilte til hende han havde ikke længe så meget musik han ville høre mere "ja jeg ved bare ikke helt hva jeg skal ha idag tror der står fysik men er ikke sikker" svarde han og sende hende et lille smil imens han kløede sig bage hovedet hun havde garangtert set hans far på et tidspunkt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 6:02 am

Hun smilede blidt til ham"Hvad har bragt dig til Mystic Falls?"spurgte hun nysgerrigt og smilede venligt til ham"om der sker noget...Jo der er en masse overfalds sager, men man hører aldrig rigtig noget om det, for ofrene kan intet huske, og politiet går altid død i deres søgen efter spor og vidner"sagde hun og rynkede let på brynene men trak så på skuldrene"også holder vi en masse fester, og folk er mystiske og hemmeligheds fulde"sagde hun og lo blidt, hun fandt det lidt komisk."Ej det er en hyggelig by, og der er plads til alle her!"sagde hun blidt og smilede beroligende."Nååh..Jamen hvor er din mor så?"spurgte hun nysgerrigt."Boede du sammen med hende før du flyttede her til?..Ej du skal bare sige til hvis jeg skal stoppe..kan blive meget nysgerrig" sagde hun og blev en smule genert men det forsvandt hurtigt igen.
Claire lyste pludselig op"Ej jeg har fysik nu!.Vi kunne følges der over hvis du ikke har noget i mod det?"sagde hun venligt og kiggede på ham med hovedet let på skrå
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeLør Feb 09, 2013 2:22 am

han smilte for at gengælde hendes smil "jeg blive sendt herude af min mor fordi jeg var i problmere i new york så ja det var derfor så min mor regnde med at min far kunne hjælpe mig så jeg fik en ny start" svarde han og sukket han kiget op på hende igen "så det forklare også hvorfor min mor ikke er med ikke" han nikkede til det alt sammen "det har min far også forklaret mig at de lige pluslige ikke kan komme vidre i sagen hvis jeg skulle sigde min mening var det en serie mordere ikke andet og du må godt såørge mig om ting men jeg svare nok ikke på dem alle sammen" han sendt hende et lille smil "tror jeg ikke der er jeg inde altid i ballade så der er ikke så meget og komme efter der og fester der skal man først kende nogen her hvilket jeg ikke gør" han sukkede og rejste sig op "jo vi kan godt følges til fysik og du kan godt spørge mig om ting men er ikke altid jeg svare dig fordi nogen personer vil jeg godt lære og kende først" han smilte og stod klar til og gå "skal vi gå til fysik nu" sagde han og man kunne godt høre hans accent var en blandnig mellem amrikansk og italinske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 3:19 am

Hun nikkede smilende"nååh okay..så er du er sådan en rigtig ballade mager?"spurgte hun med et venligt drillende smil"Det skal man passe på med her..Byen er ikke så stor, så man bliver hurtigt opdaget"sagde hun med et blidt skuldertræk og smilede venligt. Hun regnede med at hans forældre var skilt, siden hans far boede her og moderen i Newyork. Hun smilede og nikkede"Faktisk er jeg ligeglad og vil helst ikke vide noget om det!"sagde hun smilende og trak let på skuldrene, hvis hun blev blandet ind i det, ville hun få for meget at tænke på og bekymre sig om, og det og det andet! og det gad hun bare ikke!
Hun smilede venligt"Ja lad os gøre det!"sagde hun med et smil og førte ham hen mod fysik lokalet"SÅ hvordan er New York? Jeg har aldrig været der!"sagde hun spændt og smilede sødt til ham

//sry det ikke er længere..krea svigt på vej x__X
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I miss my old life//Claire privat// Empty
IndlægEmne: Sv: I miss my old life//Claire privat//   I miss my old life//Claire privat// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I miss my old life//Claire privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I Miss my old life i dont know love anymore Cherry Privat
» Should i care? -/Claire/-
» I never thought that I would meet anyone else like me ~Claire
» life change...but i'm still like i always was - Evan Shadow-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: