The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack YV6Ay
Tidslinje
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack RK6Ga

 

 Oh, a little puppy, how sweet ~Jack

Go down 
ForfatterBesked
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

Oh, a little puppy, how sweet ~Jack Empty
IndlægEmne: Oh, a little puppy, how sweet ~Jack   Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 4:39 am

Tid: Middag
Sted: Fells Churh
Vejr: Mørke skyer og en lidt hård vind og koldt vejr
Omgivelser: Fredeligt, dog ret trist
Påklædning: Bliver beskrevet i teksten
_____________________________________________________

Alma var næsten lige kommet hjem til det gamle parlæ der lå længere inde i skoven, Fuego-parlæet, som tilhørte hendes familie og som hun selv havde fået opbygget for snart femhundrede år siden. Men efter at hun havde lagt sine ting til stuepigen, Mary, var hun gået over til den gamle ruin. Hun nåede derover på få sekunder, og stod der og så op på de sørgelige rester af den engang så smukke kirke. Og nu gik hun rundt i et par mørkeblå Lewis bukser og hvid bluse og en sort trøje udenover sammen med et par sorte støvler, og lod langsomt fingrene køre over en væg, hvor man kunne se små, sørgelige rester af dens forrige skønhed og pragt. Hun havde virkelig elsket den kirke for al dens skønhed, dens pragt og stolthed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh, a little puppy, how sweet ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, a little puppy, how sweet ~Jack   Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 4:50 am

Den sorte skjorte flagrede om hans krop da han hurtig som lynet løb mellem træerne. Han hoppede op, og landede perfekt på en gren. Han sad på hug, og kiggede lidt rundt. De sorte jeans sad perfekt på ham. Han hoppede ned igen, og landede perfekt med de sorte converse sko. Det sorte hår der gik ham til skuldrene var taget væk fra ansigtet.
//Som i profilbillede.//
Han begyndte at gå hen imod Fells Church. En skikkelse var der henne.
Hurtigt var han igen oppe i et træ, og så ned på skikkelsen.
En pige.
Han hoppede ned, men desværre knækkede en gren...
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

Oh, a little puppy, how sweet ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, a little puppy, how sweet ~Jack   Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 5:07 am

Luften havde bragt stanken af den mærkelige blanding af vampyr og varulv med sig og allerede før det havde hun fornemmet at en anden havde nærmet sig med en hurtig fart. Hun slog en kort latter op da hun hørte grenen knække. "Selv med dine vampyriske gaver larmer du utrolig meget, hybrid," sagde hun idet hun vendte sig om og stod kort efter nogle meter fra den mandlige hybrid. Det havde ikke taget hende mindre end et sekund at stå foran ham. Hun rystede let på hovedet over ham og klikkede lidt med sin tunge inden hun smilede til ham. "Det nytter sig aldrig at prøve at snige sig ind på en der er ældre end én selv, min unge hybrid," sagde hun i en blid tone og smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh, a little puppy, how sweet ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, a little puppy, how sweet ~Jack   Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:23 am

Han smilede skævt på trods af hendes nedladende kommentar.
Jack så på hende.
"Måske gjorde jeg det med vilje?" Sagde han, og lagde armene over kors.
Han hævede et øjnebryn, og så på hende ligegyldighed i øjnene.
"Det er jeg faktisk ret ligeglad med, og jeg er ikke din unge hybrid."
Et uskyldigt smil kom over hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, a little puppy, how sweet ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, a little puppy, how sweet ~Jack   Oh, a little puppy, how sweet ~Jack I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, a little puppy, how sweet ~Jack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Not all angels are sweet ~Kol
» and who exactly are you? -/Jack/-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» Cappuccino! Merci ~ Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods :: Fell's Church-
Gå til: