The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 RK6Ga

 

 And you are Teacher or what?! ~Stefan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 5:04 am

Hayden var lidt overasket over at han stadig ville kysse med hinde. men selfølge gengælde hun hans kyss og smilte iment und lag hindes arm rundt om hans hals og tænkte kort over om han overhoved troed på hinde men det ville være ligemeget nu hun ville bare havd ham helt få hinde selv det skulle kunn være ham og hinde nu. und gængelde vidrer kysset og nød hans hænder over alt på hindes krop. hun lukkedede os hindes tung ud og fandt hans så de kunne snave rigtig.. hun blev så glad over da han sag at han elskede hinde. hun smilte imens hun snavede med ham. i kysset talte hun så og sag "Jeg elsker os dig Stefan" hun snavede vidrer med ham i noget tid men så løsnede hun sig fra ham selvom det var meget svært få hinde. hun kiggede på ham og smilte "Betyder det så at vi er sammen?" spurgte hun ham med et lidt lav stemme "Men kun vis du vil alså" tilføj hun så og kiggede med et smil på læbberne på ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 5:25 am

Han smilede til Hayden og nikke let til hende, han ville nu enlig også selv ha de var kærester men han var ikke sikker på at han ville kunne klare det her. Han kyssede videre med hende og da hun tog hænder om hans nak, lagde han hans egene om hendes talje mens han smilede til hende. Mens han kyssede videre, med hende fordi han ville holde sig til hende da han følte noget for hende noget der var meget stort. Hans hjerte slog meget hurtigere, mens han smile til hende han elskede hende det gjorde han. Han smilede til hende, også da hun trak sig lidt væk fra ham og kiggede på ham. Inden hun spurgte om de skulle komme sammen, det var en stor mavepuster for ham at hun ville det. Han smilede let til hende, og tog en stor indåndnig inden han kiggede på hende. "Ja jeg vil gerne komme sammen med dig, hvis du vil ha mig som din kæreste." Han smilede og lagde sin pande mod hendes og kysse hende så på munden igen. Han elskede hende virklig meget, det var han sikker på nu intet kunne skifte hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 5:52 am

Hayden blev så glad da han sag at han gerne ville være hnides kæreste, han er så godt nok hindes første men aligevel hun er så glad få at han kom i hindes liv. Hun ville aldrig kunne finde på at gøre ham noget,selvom det er en smule svært få hinde fordi hun dette øjeblik kunne mærkte hvor stærkt hans hjerte det bankede men hun ignorerede det bare og kiggede på ham og smilte. "Ja selvfølgive vil jeg have dig som min kæreste" sag hun og fnisede lidt. hun smilede så stort og var så glad som hun aldrig har været siden hun blev til en vampyr fordi sidden der ikke rigtig ikke var nogen som hun kunne snakke med uden at skulle dræbe dem. men ja få hans skyld ville hun os blive til et menneske igen hun viste godt at der fandes nogle hexser som der kunne finde ud af det..hun kig tæter på ham igen og smilte, så kyssede hun ham kort og smilte. "Jeg er så glad få at have dig nu!" sag hun og blev ved med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 28, 2013 7:30 am

Stefan smilede til hende og kigge på hende, da hun gik tæt på ham inde hun var i forvejen han smilede lidt til hende og stod så og lagde sin pande mod hendes. Han smilede til hende og nikke til det hun sagde, han smilede til hende og fanget hendes læber igen hvor han så kyssede hende meget inderligt og kigge hende i øjne. Han kyssede videre med hende mens han begynde og ligge sine arme omkring hendes hofter. Han smilede til hende og kysse hende igen, inden han træk sig væk og tog hende i hånden til sengen hvor ha så lagde hende ned og begynde og kysse hende på halsen hvilket bliv gjorde blidt. Han smilede til hende mens han kyssede videre han elskede hende, det gjorde han han elsket hende lige meget hvad han smile og kyssede videre på hendes hals hun kunne selv tag det næste skridt hvis hun ville ha mere. Sttefan fulget bare den måde han ville gøre det for hende, han ville gøre næsten alt for hende lige meget hvad. Men hvordan han ville tænke, ville komme senere han smilede og kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 5:07 am

Hun finsede da han lag hinde på sengen og begynde at kysse hindes hals.
Hun smilte og nød vært sekund med ham hun ville gerne have mere men måske ville det nu være lidt få hurtigt lige nu, ikke fordi hun ikke vil hun har ju haft andrer før ham som issac men han betyder meget få hinde og hun ville gerne lige vente bare en nat. så hun drejede sig over på ham og kiggede smilende på ham. "Skal vi ikke heller lige sove,så kan vi lave vidrer med det her i morgen" sag hun og kyssede ham kort hvorefter hun rejste sig,tog alt sit tøj af så hun kun havde undertøj på og lag sig i sengen ved siden af ham.


----------------------------------------------------------------------
//Så siger vi lige næste dag ikk Smile//

Den næste dag vågnede hun før Stefan og gik hurtigt i bad også lag hun sig ved siden af ham igen hvor hun så begynde at kysse hans kind også hans hals få at få ham til at vågne.Da han ikke vågnede af det kyssede hun ham på munden og kertegnede med en hånd hans overkrop. "Så vågn da skat" sag  hun stille og fnisede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
And you are Teacher or what?! ~Stefan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Party all night - Stefan
» På Café med en ny ven, forhåbentlig. :) (Stefan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: