The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
And you are Teacher or what?! ~Stefan YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
And you are Teacher or what?! ~Stefan YV6Ay
Tidslinje
And you are Teacher or what?! ~Stefan RK6Ga

 

 And you are Teacher or what?! ~Stefan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 6:46 am

Tid: 14:45
Sted: Klasseværelserne
Vejr: Skyet og kold blæst
Omgivelser: Stille og tomt
Dag: Torsdag
Påklædning:
http://www4.images.coolspotters.com/photos/958678/elena-gilbert-and-bdg-high-low-cardigan-gallery.jpg

Hayden sad i et af klasseværelserne.Ja i dag var det en af de få dage hvor hun faktisk kom til skolen.De havde været i gang med en opgave som skulle laves færdig dagen efter. Hun havde valgt at blive ved med at lave på det, da hun alligevel ingen planer havde inden for de næste timer og lige så godt kunne arbejde videre mens hun havde det hele fremme.Det eneste hun skulle var at finde svar på nogle spørgsmål i en tekst, ikke det sværeste da hun bare skimtede igennem for ord, som var i selve spørgsmålet. Blyanten mellem hendes fingre trommede en tilfældig melodi på bordet og var den eneste lyd ud over hendes åndedræt. Hun løftede hånden for at stryge et lok af hendes pandehår om bag øret, så det ikke hang ned foran hendes syn og irriterede hende. Det var ikke en af de sjovere lektier, men hun behøvede dog ikke at bruge hjernen, da svarene stod direkte i teksten og det eneste hun skulle var at finde dem.Hayden sukkede kort da et af svarene legede kostbar, hun lagde blyenten fra sig og lænede sig tilbage mod ryglænet, samtidig med hun lod de flotte brun øjne svæve mod vinduerne. Udenfor varslede det om regnvejr. Skyerne var begyndt at blive grå og ud fra træernes bevægelser, var blæsten også taget til siden hendes sidste time var sluttede. Da hun så kiggede mod døren kunne hun en en fyr som hun aldrig har haft set her på skolen men det kan nu os være fordi hun næsten aldrig var der."Hvem er det lige du er?" sag hun og smilede lidt til fyren som der stoed ved døren.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:48 am

Stefan gik med hurtig skridt mod skolen han var meget sent på den idag eller det var han jo altid han smile og gik videre mod selve skolen mens han mærket regne der begynde og øse ned over hans krop. Han trak sin Jakke længere omkring sig og da han kom ind og stod ved klasse værleset. Stefan var ikke en der ellers som sådan lod sig fokusere på en ting men mere flere han smilte og lænte sig tilbage mens han kigget på gangen der var ikke rigtig nogen. Han fik dog taget sig sammen og gik ind af døren mens han gik mod klasse værlset hvor han lagde mærke til en pige hun så ud til og være yngre ende ham han kigget på hende. "hva laver du her alel har jo fået fri for længst" han kigget stadig forviret på hende og så så at hvem der ende havde gjorde det havde plante ham helt vildt tæt på denne pige han sank en klump og gik så ind men han beholde hans solbriller på og begynde så og kigge det igennem den prøve de begge havde. Men han følte dog hele tiden hun holde øje med ham. P And you are Teacher or what?! ~Stefan 76792PCNRichard01-4531862761088700600
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 9:14 pm

Hayden så på fyern helle tiden hun kunne bare ikke finde ud af hvem han var. Hun var ju godt nok over 300 år så hun måtte have set ham før her i mystic falls. Hun rejste sej op og stoed lige pluslig foran ham. Hun smilede skævt og kiggede undersøgene på ham. "jeg er her allene fordi jeg skal have laved min lektier ferdi og fordi det nok er bedst få alle de andrer" hayden blev ved med at smile og så på ham. "Hvad med dig? Hvad laver du her?" hindes højne gik vidrer til has hals. Ja hun var sulten hun havde ikke foed noget blod i lang tid men hayden kunne holde til det hun var med en af de ælste vampyr her i mystik falls. hun blev ved med at se på hans hals og smilte. Ej vor hun dog bare godt kunne tænke sig og drikke fra ham lige nu.men nej det ville ikke være så godt ikke her på skolen. Hun kiggede igen på ham og sag smiledene"Jeg er Hayden bare så du ved det"
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 10:50 pm

Han kigget forbløfete på hende da hun lige stod foran ham "hvordan gjorde du det det ene øjeblik sad du ned og det næste stod du op foran mig" han var både bange og overasket over det. Han sank en klump og kigget videre på hans opgave. Men han lage mærke til hun kiggget på hans hals han viste ikke hvorfor men det så ud til hun tænke over noget. Han var ved og blive lidt provokert men da Han fik hendes navn at vide nikket han mens han kigget på prøven som han ikke var færdig med langt fra han sukket og tog hans solbriller ned mens han begynde og vippe på hans stol han tænke over noget og fik der efter et smil på munden "Stefan" svarde han hende der hedde hayden. Mens han stadig vippet han orket ikke de her prøve de to alt for meget tid.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:07 pm

Hun kiggede på ham og fnisede lidt "Det er bare soden nogle ting jeg kan finde ud af..Jeg er meget hurtig" sag hun smiledene..Hun nikkede da han sag hvad han hed men stadig hun kunne ikke huske at han os gik på skolen men det kunne ju enlig være ligemeget. "Nå men skal jeg måske hjælpe dig med opgaverne?..Jeg er nemlig ferdig med min!" hun smilede skævt til ham. Og igen kiggede hun på hans hals hun kunne fornemme blodet i ham, og hendes blodårer under øjnene trådte langsomt frem efter tørsten.. Hun tog en dyb indånding og de forsvandt igen, men hun var bare tørstig.Hun bed sig i læben og kiggede på ham og håbede at han ikke så det som der lige var sket med hinde.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:24 pm

Han kigget på hende da hun sagde det og tænke bare for sig selv. *helt sikkert hun skjulere noget *var hans tænke. Han tog en dyb indeånige og ryste på hoved. Mens han kigget på prøven han ville faktisk bare glemme alt om den men den var en af de vigtigste prøve man havde så han kunne bare ikke lade den være han nikket til hende men forsætte så "ja men vil helst ikke lave den i skolen har det beste et sted hvor der er mere du ved hjemligt. Han kigget på hende for og se hvordan hun ville reagerne han så dog også hendes øjne med lod vær med og komentere det mens han begynde og pakke sin prøve ned mens han stadig holde øje med hende så tryg var han nu heller ikke han kigget op og smile til hende, Idet han rejste sig op for og strække benet mens han stadig kigget undersøgende på hende
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:38 pm

Hindes smil blev lidt stører da han sag at han ville gå fra skolen."mhm vis du vil kunne vi tag hjem til mig så kan jeg hjælpe dig." men nej hun havde ikke nogen bagtanker enlig syndest hun at han var lidt anerledes som alle andrer mennesker hun havde mød får. Vis det var ville hun havde bit ham lige her på stedet men nej der var noget på ham som der gjorde at hun ikke ville gøre det. "men vis du ikke vil have noget hjælp til det er det os fint" hun smilede igen og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:55 pm

Han kigget overvejene på hende, og bestemt sig så. Han nikke og rejste sig så op, og tog tasken på ryggen mens han kigget på hende. Han svang sin taske over skulderne og kigget på hende. Mens han sank en til klump han kigget på hende og nikke så "jeg sige ja tak til hjælpen hvor bor du så henne om jeg må spørge" sagde han og smile til hende igen. Mens han kørte en hånd gennem hans hånd og rejste sig helt op. Mens han kigget på hende han forstod hende ikke det var som om hun var mere ende en person hende her eller sådan syndes Stefan det føltes han tog en dyb indånding og gik op til siden af hende "du viser vej Hayden" sagde han og smile til hende mens han gik med hende når hun ville begynde med og gå.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:02 am

Hun smilte til ham."Okay super jeg pakker lige min ting sammen" hun kig til hindes plads hvor hun sad før og begynde med og pakke sammen. nogle gang kiggede hun til ham og smilte. hun viste ikke hvad det var der fik hinde til og smile helle tiden men det føles mærkelig få hinde. "alså jeg bor ikke så lang væk her fra ca. 2km!" sag hun og tok hindes taske."så nu kan vi gå" hun begynde og så sammen med ham ud fra skolen. det rejnede stadig og begge blev ret våd lige da de kom ud fra skolen. Hayden sukkede lidt hun elsker enlig rejn men ikke når det ølægger hinde hår.Men hun gik vidrer med Stefan til hindes hus.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:18 am

Stefan begynde og går med hende der hen hvor de skulle hen da han mærket regne falde ned over ham han kom med et nys og gik så videre med hende. Men han kunne ikke komme sig over hvordan hun var der var et eller andet mystisk ved hende men det tænde ham faktisk også han havde altid tændt på mystisk kvinde og hende her var meget mystisk han smile og gik med hende der hen af hvor han så et hus lidt fra dem han kigget om på hende da han stoppet op "hvor nu hen af" sagde han mens han holde sin jakke for sig i det der lød et torden skral og der så en lyn i himmel det var virklig lorte vejre han havde en ide om at han nok ville blive nød til og overnatte ved hende på grund af vejret selv om han helst ville kende hende inden sådan noget skete men det ville vejret sikkert ikke.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:28 am

Hun smilede få sig self pga det dejlige vejr hun elsker rejn, torden bare alt det mørke. Hun så over til ham da han stoppede op og sag."Det er lige det hus der over" hun smilede og pejede på et stort flot hus http://vampirediaries.alloyentertainment.com/files/2012/05/elena-gilberts-house-on-vampire-diaries.jpg hun gik så vidrer med ham og ind i huset. Hun tog hindes jack og sko af og lag hindes taske på gulvet. "Vis du vil kan du os blive her i nat! Det er nok ikke så sjovt og skulle gå hjem i det her vejr!" hun kiggede på ham og smilte skævt. "Nå men du kan gå i køkknet og tag det du vil også i stuen jeg tror lige jeg tag i bad så jeg ikke bliver sy!" hun smilte og gik op ad treppen.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 2:53 am

Stefan kigget på hende og fulgte bare med hende ind i hendes hus da det så meget godt ud han smil til Hayden og nikket så. Da hun sagde det han gik ind og begynde og kigge sig omkring mens han kigget rundt omkring i hendes hus der så ud til og bære mange gammel ting sådan så det bare ud da. Stefan sank en klump der var noget galt det var han helt sikker på han prøvet og få styr på hvem hun var og så videre men det eneste han kunne finde ud med sig selv var at hun bare var en elev som ham selv. Han sukket og smile igen for sig selv han havde nu ikke noget imod og overnatte her nu når han tænke over det han sukket og sætte sig ned i en sofa mens han stadig kigget sig omkring med øjne da han var meget spænt på hva der ville ske og så videre da han jo bare skulle ha hjælpe til hans prøve. Han fandt prøve frem og begynde og tænke lidt over den.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 3:05 am

Som Hayden ju sag gik hun lige hurtigt i bad så hun ikke skulle blive syg, men som hun viste kunne hun som vampyr ikke blive syg. Hun tog noget nyt tøj på http://www4.images.coolspotters.com/photos/851969/elena-gilbert-and-krma-jade-leather-jacket-gallery.png og gik så ned til ham. Hun sag ikke noget så hun kunne kigge lidt på ham og hvad han lavede. Hun smilte få sig selv og gik så længer ind i stuen så Stefan kunne se at hun var tilbage. hun satte sig ved siden af ham og kiggede på ham."Nå hvilken opgaver er det så du skal have hjælp til?" sag hun smilende og blev ved med at se på ham. et eller andet var der på ham som Hayden godt kunne lide hun viste bare ikke hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 3:34 am

Han kigget på hende og nikke til hende "ja tak jeg vil gerne ha din hjælp" sagde han og smile til hende. Han lænte sig tilbage og kigget på hende mens han stadig sad og leget med blyanten nu havde han lagt mærke til hun sad meget tæt på ham. Han kigget forviret på hende og sank en klump de sad meget tæt på hinanden han rykke sig lidt de kendt jo dårlig nok hinanden han sank en klump og kigget på prøven igen "når skal vi lave den" sagde han og smile lidt til Hayden mens han kigget på hende og slappe af mens han kigget på dem og stadig forsøgte og arbejde med hans arbejde han hade de her prøve det gjorde han altid. Han kaste med blyant så den fløj ned på gulvet. "jeg opgiver" råbte stefan og kigget ned på opgaven.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 3:42 am

Hun kiggede på ham og blev en smule forviret da han rykkede sig, men det var nu os ligemeget. hun begynde og grine da han råbte."Du skal ikke bare opgive" sag hun smilende"vi skal nok klare det her!" hun rejste sig op og hentede blyenten igen, så satte hun sig ved siden af ham igen og begynde og lave de fleste af hans opgaver."Så nu er din prøve næsten ferdig!" hun kiggede op på ham og smilte lidt."Så nu kan vi lave en lille pause og snakke lidt om hindenanden!" hun smilte og kiggede på ham"fortæl mig noget om dig selv..jeg vil gerne vide mere om min ny ven" hun fnisede lidt. sag hun hviklig ny ven? hun kunne da ikke blive venner med et mennske eller? nå men enlig er det ligemeget hvad han er hun var glad få en ny ven.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:02 am

Han kigget på hende da hun sagde det og kom tilbage. Han Nikke til hvad hun sagde det havde hun nu ret i han tog sig til håret og kigget på hende mens han tog sig til hoved han kigget på hende da hun ville vide noget om ham han ville ikke bare gi hende alt af vide om ham så han beslutte sig for ikke og reagere på den måde han ville være sød og fortælle lidt "der er ikke så meget at fortælle" sagde han og smile til hende. "jeg har boet i New York og er nu flytte til byen jeg elsker fester ja det er vel det din tur" sagde Stefan og smile drillende til hende. Mens han gjorde sig klar til og finde på noget og tilføje til hende "hva med dig du lyde meget mystisk" sagde Stefan og smile til hende. mens han gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:14 am

Hun nikkede til det han sag."Har du ikke mere og fortælle?" hun smilte og kiggede på ham..Hun skulle ikke sige at hun var Vampyr ikke i nu måske lidt senere vis hun ved at hun kan stole på ham men alt det aned det kunne han vel godt få at vide. "Jamen jeg er 19 og jeg har boed her helle mit liv og jaa enlig har jeg ikke såå meget at fortælle jeg bor selv her i det hus og begge min forældrer er død men det er nu os et par år siden." hun smilte lidt og prøvede ikke at hindes mennskelige følser kom frem så hun måske skulle grade fordi det enlig var en meget slem død som hindes forældrer havde.."Men ja ellers hat jeg ikke meget at sige om mig jeg er som du allered sag meget mystisk" hun smilede og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:27 am

Han nikket og smile til hende inden hun kom ind på det men han ville stadig ikke fortælle hende om hans liv det ville han bare ikke. Han smile til hende igen og nikke så "ja jeg er selv 19" sagde han og nikke han ville ikke snakke om hans forældre eller noget andet han lænte sig tilbage og kunne øre det var alt for stort uvejr til han ville kunne tag hjem han kigget på hende igen "jeg skal hvis overnatte her hvor vil du ha jeg sover henne" spurgte Stefan om mens han undersøgt hende lidt hun så stadig godt ud han smile og kigget lidt på hende men fik så hans alvorlig mine frem igen. "eller skal jeg finde et andet sted og tag hen" sagde Stefan og smil lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:35 am

Hun nikke."okay" hun syndest det var smule mærkligt at han ikke havde meget hvad han kunne sige om sig selv men enlig kunne det os være ligemeget hun viste noget om ham nu.Da han sag det med at overnatte kiggede hun ud af vinduet og så at det regnede virklig meget og det tornede os."Nej du behøver ikke og finde et andet sted" hun smilte og kiggede på ham igen."du kan sove i det gammle værelse fra min bror vis du vill" hindes smil blev lidt stører få hun viste vis han ikke ville sove der blev han nød til og søve ved hinde eller på sofaen men det ville han nok ikke hvem vil os det. "Men vis du ikke vil sove i hans værelse tror jeg næsten du bliver nød til og sove ind ved mig!" tilføj hun så.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:20 am

Han kigget på hende og viste ikke hvad han skulle sige da hun sagde han kunne sove på hendes brors værelse eller sammen med hende. Han tænke lidt over det men det var som om hans tænker kun var at han ville lære hende bedre og kende og hvad den anden ting var viste han ikke men han ville så gerne sove med hende han havde en lyst til hende fordi hun var så mystisk men han ville nu heller ikke blive brugt han tænke kort over det og takket nej til hendes værlse men der var noget med hendes øjne der gjorde han ville sove inde sammen med hende. Han sukket og smil til hende "jeg vil gerne sove inde ved dig hvis jeg må hay" sagde han og smile lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:35 am

Hayden så på ham og smilte."Okay det fint det må du gerne." hun blev ved med at kigge på ham.Der må være et eller andet på ham som der gør at hun godt kan lide ham og at hun ikke vil dræbe ham. eller var det måske fordi han var en af de eneste drenge som der var sød imod hinde og som hun kunne snakke med?..de fleste plejer enlig bare og ville sove med hinde også smutter de igen. men soden tror hun ikke han er, ja det må nok være grunden til at hayden kan lide ham. men ikke lide lide ham alså hun er ikke forelsket i ham det kommer hun nok aldrig til, rejner hun med han er ju bare et menneske og en vampyr kan ikke være sammen med et menneske eller kan de?. "nå men vil du gerne have noget at spise eller noget andet?" sag hun så få og få al de andrer tanker væk som hun lige havde om ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:16 am

Han ryste på hoved og kigge på hende "nej ellers tak Hayden" sagde Stefan og smile lidt til hende inden han begynde og rejse sig op for og strække ben lidt mens han smile til hende og kigget på hende. Han kigget sig omkring og så på hende igen han smile igen til hende "hva så nu skal vi lave et eller andet spil eller noget helt andet Hayden" sagde han og smile til hende på en charmerne måde til hende. Han kigget på hende og satte sig så i en stol der inde hvor man faktisk sad meget godt i han smile drillende til hende og kigget der ved på hende "når hva vil du så lave Hayden" sagde han og smile charmerne til hende. Inden han kigget sig omkring igen fra der hvor han sad han smile igen og kigget op på hende med et drillende blik.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:24 am

Hun smilte og kiggede over på ham."Mhm enlig har jeg ikke rigtig nogen ide om hvad vi kunne gøre" hun så vidrer på ham og smilte. Hun kiggede kort ud af vinduet hvor det stadig rejnede og tornede. hindes smilt blev breder hun elske dette vejr, hun kiggede over til stefan igen og smilte lidt da hun så han drillende smil."hvorfår smiler du soden Stefan?" sag hun og grinte lidt. I hindest øjne betyder soden et smil at man godt kan lide hinde. "Men vis du vill kunne vi ju allerede gå op på mit værelse og snakke lidt der" sag hun så og smilte lidt sød til ham.og igen tænkte hun over hvorfår hun kunne lide ham og hvad der var så speciel ved ham at hun ikke allerede ville havde dræbt ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:41 am

Han grinte og smile til hende da hun forslå at de bare kunne kom op nu og snakke han smile til hende og gjorde klar til og spørge. "hvordan snakke" svarde han og smile charmernde til hende mens han tog sig til håret og kørte en hånd gennem det mens han undersøgte hende og smile lidt til hende igen mens han læne sig tilbage i stolen hold fast han var smadret i hoved idag. Han sank en klump og kigge så på hende igen mens han smile for sig selv og kigget på hende *hvorfor kan jeg ikke får øjne fra hende det er provokerne* tænke han i det han bagefter tog sig til hoved og smile lidt for sig selv. Han sukke og lukke øjne lidt.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:48 am

Hun grinte lidt da han spurte hinde om hvordan de skulle snakke."Jamen vi skal bare snakke helt normal som vi os gør lige nu" sag hun og smilte lidt drillende til ham. Da hun så så at han lukkede øjnene og lænte sig tilbage i stolen gik hun hent til ham med en vampyrfart så hun stoed lige foarn ham. Hun smilte skævt og kiggede på ham *han er da enlig ret lækker ja det kan man vel godt sige han er* tænkte hayden imens hun kiggede på ham og hindes smil blev breder.."Men vis du vill snakke på en anden måde så kan du os bare sige hvordan" hun smilte og kiggede på ham.Hun var selv lidt overasket over det som hun sag enlig flirtet hun ikke meget med drenge men ved ham var det anerledes.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





And you are Teacher or what?! ~Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
And you are Teacher or what?! ~Stefan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Party all night - Stefan
» På Café med en ny ven, forhåbentlig. :) (Stefan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: