The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 RK6Ga

 

 And you are Teacher or what?! ~Stefan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:23 am

Han åbent øjne og smile til hende og satte sig så op imens han kigget på hende han kunne ikke lade være med og smile for sig selv inden han satte sig op bøjet sig frem og mødte hendes blik mens han smile for sig selv "hvordan snakke" sagde han drillende og smile til hende inden han lænte sig tilbage af og fanget hendes blik. Mens han kigget på hende hun var en smuk kvinde ingen tivele om det han smile for sig selv og til hende Inden han rejste sig op "hva skal vi nu hvilken måde ville du tale på der oppe" sagde Stefan og grinte til hende. Mens han kigget på hende stadig væk han var helt fortabt i hendes øjne det var han der var noget mystisk over dem.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:29 am

Hun grinede lidt men smilte så hvilket hun har gjord siden hun møde ham idag. hun tænkte kort over hvad hun skulle svare ham."mhm du kan ju finde ud af hvilken måd vi skal snakke på" sag hun drillende og gik hen måd trappen som førte op til hindes stor soveværelse. hun kiggede over til ham og smilte."kommer du med eller bliver du her?" sag hun smilede med et lille grin. Hun viste hvirklig ikke hvad der gjorde at hun kan lide ham her men der var bare noget over ham som fik hinde til det.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:48 am

Han rejste sig op og smile charmermde til hende i det han gik med hende da hun spurgte ham om det gik han med hendeop af den trappe hun stod ved han smile for sig selv og følte noget han ikke havde følt før hva var der dog galt med ham. Han ryste den ud af hoved og gik hen til hende hvor han så stod og smile charmernde til hende og kigget op med hende hvor de skulle op henne han smile og kigget på det og hende bagefter . Han smile og hang hans jakke hvor han bagefter stod i en helt våd T-shirt der nok ville gøre ham syg. Han smile og tog også hans sko af så han havde normal tøj på igen den eneste dårlig ting der var ved det var at det var helt gennemblødt. Han smile til hende og tog solbrillerne helt af. Han smile til hende "jeg glæde mig allerde " sagde Stefan og smile drillende til hende mens han vente.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:58 am

Hun grinte lidt da hun så hvor gennemblød han var. Hun gik med ham ind på hindes værelse
http://2.bp.blogspot.com/-fUAIz89ICYg/UACaLdK3l5I/AAAAAAAAAe0/SXQOphHRRV0/s1600/301VampireDiaries0135.jpg
Hun kiggede på ham igen og smilte."Nå men vis du vil kan du bare tag noget af dit våd tøj af vi vill ju ikke have at du bliver syg vel" hun fnisede lidt og så helt på ham igen. Hun kunne pluslig mærke et eller ander som hun aldrig følte før hun viste bare ikke hvad det var så hun rystede lidt på hovedt og smilte til ham igen.."Og vis du vil kan du os bare låne noget tøj jeg tror der er stadig noget tøj fra min bror" selvom hun hader hindes bror havde hun stadig alle de ting som han ikke tog med den gang han gik fra hinde.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:18 am

Han smile til hende da hun komenterte hans tøj og de var inde på hendes værelse. Han smile og gik ind sammen med hende han kunne ikke lade være med og grine lidt da hun sagde det med tøjet og gav ham blikket eller det følte han det som "nej jeg klare mig jeg skal bare ha alt det våde tøj jo og så er det klar imorgen" sagde han og smile stort til hende mens han begynde og tag tøjet af han havde aldrig haft den frygt for og vise sin krop men han gjorde det normalt heller ikke han smile og tog så tøjet af og efter et stykke tid havde han næsten alt tøjet af. Han smile op til hende og kigge så på sig selv "skal jeg også tag underbukserne af" sagde han for og se hvordan hun ville reagere nu når han spurgte om det de var nemlig også gennemblødt fra regne af jo men han ville se hvordan hun ville reagere inden han gjorde det. Han smil stort og drillende til hende og vente så på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:28 am

Hayden satte sig på hindes seng imens han var igang med og tag hans tøj af. Hun så helle tiden på ham imens han tog sit tøj af, hun bed sig kort i underlæben da hun så hans krop.Hun syndest at den så meget godt ud.Hun begynde og grine lidt da han spurte hinde om han skulle tag sin underbukser af. "Mhm det må du enlig selvbestelle" hun smilede drillende til ham. "jeg har ikke noget imåd det" hun fnisede lidt og bed sig i underlæben igen det gjorde hun altid når hun kunne lide hvad hun så. Hun tog hindes jack af og lag den væk og læggede sig så ned i sengen men kiggede stadig op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:44 am

Han grinte til hende da hun svaret at hun ikke havde noget imod det og at han selv måtte bestemme han grinte lidt . Mens han kigget på hende igen hun så nu meget godt ud han kunne ikke lade vær med og grine mens han stod foran hende og fik dem trukket helt af mens han gik over til sengen hvor hun var i. Mens han smile for sig selv og lagde sig i sengen ved siden af hende han smile bare til hende og vente på om hun ville sige noget i det han lage sig helt nøgen ved siden af hende han smile for sig selv mens han kigget over på hende hun så også godt ud han smile til hende. "skal du ikke også ha noget tøj af" sagde han og smile drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:52 am

Hun smilede og grine lidt da han tog sin underbukser af og var helt nøgen. Hun kiggede kort værk fra ham og smilte få sig selv. så kiggede hun på ham igen og smilte. Da han lag sig ved siden af hinde smilte hun lidt mere og kiggede på ham.."Jamen det kunne jeg godt!" hun smilte og rejste sig op få og tag hindes tøj af. Hun begynge med at tag hindes T-shirt ag også hindes busker så hun kun havde undertøj på. "det må vel være fint nok ikk?" sag hun drillende og kiggede over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 12:22 am

Stefan grinte og kigget på hende han smile lidt da hun spurgte om det var nok. Han rystede på hoved drillende. "hvis jeg er nøgen skal du også være det" grinte Stefan og smile uskyldigt til hende. Mens han lå og kigget på hende det tænde ham nu at hun viste noget af hendes krop. Han smile og rødme så svagt da hans lem begynde og rejse sig han prøvet og lade som ingen ting og smile til hende. Men det kunne tydligs se at han tænde på hende han smile lidt og prøvet og dække den med dyne mens han kigget på hende. Han håbet bare ikke hun ville lege allrede nu eller jo han havde ikke noget imod det hvis det ville være. Han smile op til hende igen og vente på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 12:30 am

Hun rullede lidt med øjnene men dog med et smil på læberne da han sag at hun os skulle være helt nøgen. Enlig er hun ikke bange få og vise sin krop til andrer men det var på en måd noget andet denne gang. "Ok fint men du skal kigge væk" sag hun sød og fnisede lidt. Hun tog resten af hindes tøj af og skynde sig med og ligge sig under dynen hvor efter hun så lag mærke til at han var tænt. Hun smilede og kiggede på ham igen. "Nå er der noget du ser som du kan lide?" hun grinte lidt og så på ham. *Der er noget på ham som jeg godt kan lide men hvad* tænkte hun få siden hun måde ham kunne hun ikke stoppe med at smile og hun var helle tiden glad soden er en enlig næsten aldrig hun plejer altid og være lidt af en bitch når hun møder ny folk.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:01 am

Han ryste på hoved "jeg er slet ikke tændt Hayden" sagde han og smile drillende mens han kigget på hende. Han havde en eller anden lyst til og kysse hende hvorfor viste han ikke. Men den følse var der hele tiden ved ham han kigget på hende og uden han tænke over det kysset han hende på munden Det var ikke et kort men heller ikke et hurtiget det var et kys som man normalt gav en på munden. Han smile og lukket øjne mens han prøvet og finde hendes tunge det eneste han ikke lagde mærke til var at hendes læber var iskolde. Han nydt kyset som hun hvis forsætte hvor han så begynde og kærtegne hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:08 am

Hun grinede lidt da han sag at han ikke var tændt "Ja så siger vi det Stefan" hun smilede og blev godt nok overasket over at han begynde og kysse hinde, men hun gengælde hans kyss. Enlig vis hun var helt ærligt ville hun havde gjord det siden de mådes i dag. Hun blev ved med at kysse ham og det føles enlig helt vildt godt, men det var ikke kun det der var os et andet følse som Hayden aldrig havde inu det var ikke et dårligt følse det var faktisk et meget godt et. Hun smilte imens de kyssede og lag en af hindes hænder på hans hals få og kærtegne den.Det enste som hun nu var bange få at han ville spørge hinde hvorfår hun var så iskold.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:23 am

Han mærket hendes hænder kærtegne hans hals og overkrop han smile og gispet glad da hun kærtegnet hans mave han lukket øjne og kysset videre med hende han følte kulden men det var enlig dejligt og mærke den han følte helt klart en kulde men den føltes også så godt. Han kysset videre og håbet enlig snart hun ville gøre et eller andet så de kunne ha det lidt sjove hvis hun da ville ellers måtte han jo bare vente han kærtegnet hende stadig og kyset videre med hende. Han prøvet sadig og kærtegne hende så godt han kunne men det blive også lidt svært da hun virkelig ramme alle de rigtig steder han stønne svagt inde i kyset fordi det var så dejligt det hun gjorde ved ham det var det.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:32 am

Hayden blev ret glad få at han ikke sag noget til at hun var så kold men ok hindes vindu var os åben så det ville nok havde været normal at man var lidt kold. Hun smilte ind i kysset og blev ved med at kærtegne ham, men hun var bare ikke sikker på om det var godt vis der ville ske mere imellem dem lige nu og her, hun ville gerne have at der sker mere men af et eller andet grund viste hun ikke helt hvad det lige var som hun skulle gøre.Enlig plejer hun altid og hoppe op på drenge når hun vill have dem men ved Stefan var det ikke soden selvom hun havde soden en lyst til ham. Hun var genert ja det var det som der var galt med hinde lige nu men vis han ville gør et eller andet så ville hun være med til det ligemeget hvad det ville være.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 4:00 am

Han smile og ryste meget lidt af hendes kærtegne. Mens han kyset videre med hende han prøve og løfte hende mere over mod sig men opgav han var jo ikke en af de stærkste. Han smile til hende og fik sig selv overne på hende mens han smile drillende og kyset hende drillende på panden mens han rejste sig og smilte stolt ned til hende han var stolt over det her at han lå over hende og havde styringen.Han grinte ned til hende og smile så meget støre uhh hvor han følte han havde hende lige nu han smile og nyd stadig hendes kærtegne men han elskede nu og se stolt ud og kigge på hende. Mens han kigget omkring i hendes værelse han kunne ikke tag det her hun var jo så sød og nu drille han hende bare mere for og friste hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 4:11 am

Hun smilede af hans forsøg på at få hinde til at ligge oven på ham men hun var ju meget stærker end ham selvom det er lidt dummt at hun er stærker fordi det er enlig drengen der skal være stærker end pigen. Hun så på ham da han pluslig lå oven på hinde hun fnisede lidt da han gav hinde et kys på panden og så ham lige ind i øjne. hun kunne godt se hvor stolt han var lige nu. Hun grinte lidt over det, men aligevel hun svanede på en måde hans læber på hindes så hun lag begge hindes hænder på hans ryg og pressede ham lidt tætter på hinde igen. Så så hun ham lige ind i øjnene og smilte stort. "Vi er vel ikke allerede ferdig?" sag hun med en lidt lav stemme og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 4:28 am

Han grinte til hende og kigge uskyldig på hende da han følte hun preset ham ned på hende.Han smile og gengælde kysset mens han smil uskyldigt. "ved ikke hva du taler om Hay" sagde Stefan og smile drillende til hende. Mens han kysse hende drillende på kinden han elsket bare og drille hende lige nu for ja han havde den følsere for hende men det var for at de også skulle ha det lidt sjovt ellers ville de jo kede sig og han håbet enlig hun ville sætte ham på plads og lære ham nogen manere. Han kysset hende dog igen på munden bagefter mens han stadig nød hendes kolde hænder på hans krop det føltes meget godt han smile dejligt og kigget på hende med et stort smil og lukket så øjne.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 4:38 am

Hun rullede med øjnene og smilte imens han viste precis hvad hun snakkede om. Hun gændgælde vær eneste kys fra ham og smilte imens. Men så syndest hun at det var nok med at han skulle pine hinde så hun tog sig sammen og drejede sig med ham så hun nu var øverst. Hun så på ham og fnisede lidt. Hun så at han skulle til og sige noget med nej det fik han ikke lov til hun kyssede ham med det samme på munden og smilte stort. Hun kunne ikke stoppe med at kysse ham det føltes så godt. Og nu blev hun lidt klar over hvilken følse det måske var hun havde få ham. Det var kærlighed. *Nej det kan ikke passe* tænkte hun og stoppede med at kysse ham. Hun så på ham og rystede lidt med hovedt, så lag hun sig ved siden af ham igen og sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 7:55 am

Han grinte og smile for sig selv da han lå nederste og kigget op på hende. Han skulle lige til og sige noget men bliv afbrudt af hendes kys han kysset glædeligt med og nyde det bare det her. Han smile til hende og kysse videre med hende selv om hun lage sig selv ved siden af ham. Han smile og nusse hende på kinden i det hun sukket og lage sig ned ved siden af ham. Han smile til hende og kysse hende på munden igen. Han smile og lukket øjne igen og tvang sig selv fra hende mens han smile og kigget hende i øjne han elsket hende virkelig meget det gjorde han ville ikke bytte noget for hende eller være væk fra hende men han skulle jo hjem det var han nød til. Han sukket og smile så stort til hende igen. Mens han kigget på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 8:04 am

Hun smilte lidt og gengælde de kys han gav hinde men sukkede så igen. Hun kunne ikke live vidrer med det her hun skulle sige til ham hvad hun var fordi hun var forelsket i ham ja det var hun ligemeget hvad andrer ville sige hun var det bare selvom at de lige havde mødes. Hun rejste sig op og tog noget af hindes tøj på igen, så kiggede un tilbage til ham og smilte lidt. "Stefan der er noget jeg skal fortælle dig inden alt det her kan gp vidrer mellem os to!" hun kiggede ned på gulvet og prøved hindes beste på ikke og begynde at græde der var alt få mange mennskelige følser i spilet ligenu men det syndes hun enlig var okay. Hun kiggede tilbage på ham og tog en dybt inånding får hun sag måske de sidste ord som hun ville sige til ham fordi han måske ville være bange eller sur på hinde nu. " Det er måske lidt svært at sige men ja jeg er." hun tog en lille pause inden og sag de sidste ord "en vampyr!." hun så på ham og mistede en tår. "Men du skal ikke blive sur eller bange nu få jeg kan rigtig godt lide og og jeg kunne aldrig gøre noget imåd dig." hayden kiggede væk igen men så tilbage til ham. "Jeg er forelsket i dig" sag hun med en meget lav stemme og kiggede ned i jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 05, 2013 9:28 am

Han havde lukket sine øjne og lytte kun halvt med men da hun sagde
hun var vampyr slog noget klik i hans hoved. Han kigget forvir op på hende.
Han var helt forvir han rejste sig op og gik ud på wc for og kaste vand i hans hoved.
Hvad havde hun sagt hun var en vampyr en blodsugere en dæmon.

Han ville helst ikke ha at hun tror han var bange så efter et par minutere på wc.
Gik han ind igen og begynde og kigge på hende han sank en hurtig klump. Mens han ville finde
ud af det "findes der også jeg ved ikke varulve og hekse så" sagde Stefan for og få øjeblik i det igen.

Han var nemlig stadig forvir og bange han sagde det mere for og undgå og komme ind på det andet.
Han sank en klump og smile til hende eller høre det til eventyr" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 05, 2013 9:36 am

Hayden kiggede stadig på gulvet u d var så ked at det at hun ikke hade sagt noget til ham fra starten.Da han så kom tilbage kiggede hun på.hindes ansigt var fyldt med tåre." ja der findes os varulve og hekse og hybrider der vampyr og varulve" hun sukkede lidt må ske ville han ikke tråg på det hun siger.

Da han spurgte hinde om det hørte med rystede hun på hovedt.
"Nej alt det jeg siger er sandt!"
Hun viskte ikke hvad hun ellers skulle sige. Efter noget tid kunne hun ikke holde det ud mere og kig bare til ham og gav ham et kram." Vis du vil gå kan jeg godt forstå det, men som sagt jeg ville aldrig køre dig noget fordi." Hun begynde at snakke lavt igen." Fordi jeg er forelsket i dig hvilket nok lyder dummt fordi vi først lige har mød hindanen!" Hun krammede am stadigvæk og kggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 07, 2013 1:05 am

Han bliv helt overvælde og så på hende.
Men han gjorde ikke noget han lod hende bare kramme ham.
Mens han var forvir over det hele, han sukket og løfte så sit hoved.
Han sende hende et smil, mens han kigget på hende.
Imens han lagde hans hoved på hendes skulder og smile lidt til hende.

"hmm jeg tror jeg klare mig hvis bare jeg ikke selv blive til en vampyr" sagde han og smil
til Hayden men for sig selv tænke han at han måtte passe bedre på nu når der fandtes disse væsner.

Han kigget på Hayden og rejste sit hoved op "er der andre vampyr inde dig"
sagde han og smile opmuntrene til hende inden han lagde sit hoved ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 07, 2013 1:39 am

Hayden blev så glad over at han ikke ville gå eller at han ikke blev bange få hinde so hun begynde med at smile igen. Da han spurgte hinde om der fandest flere Vampyr nikkede hun."Ja der findes en som der hedder Kathrine! hun er min Doppelgænger, vi liner hinanden på en prik!" sag hun og smilte lidt."Så du skal hvirklig holde øj med om det er mig eller hinde du snakker med!" tilføj hun så. Hun ville ikke at Kathrine gjorde ham noget også troed han at det var hinde, hun sag ju at hun aldrig ville gøre noget imåd ham. Hun kiggede på ham igen og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:10 pm

Han nikke bare, men han troede ikke på hende han ville ikke tro der var overnaturlig væsner det kunne ikke lade sig gøre det kunne det ikke. Han smillede bare til hende og nikkede han forstod hende godt han smile frækt og flabet til hende, og lagde sig i sengen mens han kiggede op på hende nu skulle de da bare hygge sig. Han smilede flabet og kyssede hende mens han stod op hvor han så lod det blive til en snav hvis hun jo ville. Han lod hans hænder glide rundt på hendes krop mens de kyssede, og nussede hende der ved over hele kroppen. Stefan elskede den kemi de havde sammen, den var så god og som om det aldrig vil ende, han lukkede hans tunge ud så de kunne snave rigtig mens han kærtegnet hende blidt det var så godt. Han smilede bare til hende og kigge hende i øjne mens han kyssede videre. Men man kunne se det havde påvirket ham for han elskede det hans elskede at hun var så kold Hans tunge ledte stadig efter hendes mens han kyssede. Han måtte ha ordene ud, han var jo besat af hende i kyset talte han også mens han søgte efter hendes tunge. "Jeg elsker dig, Hayden og jeg skal nok passe på med din dobblegænger." Sagde han og smile til hende, mens han ledte videre med hans tunge for at finde hendes.//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: And you are Teacher or what?! ~Stefan   And you are Teacher or what?! ~Stefan - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
And you are Teacher or what?! ~Stefan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Party all night - Stefan
» På Café med en ny ven, forhåbentlig. :) (Stefan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: