The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hello my dear -Crystal- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hello my dear -Crystal- YV6Ay
Tidslinje
hello my dear -Crystal- RK6Ga

 

 hello my dear -Crystal-

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeLør Mar 09, 2013 1:34 am

  • Påklædning: Sorte hullede jeans og en stram grå t-shirt med huller
  • Tid: 22:30.
  • Sted: Skoven, dybt inde.
  • Omgivelser: øhh skov.
  • Vejr: det er mørkt, køligt og regner ganske lidt


Den mørke skikkelse bevægede sig smidigt igennem natten, slank og adræt, faren var tydeligt. Skikkelsen vidste ikke meget, da den var i mørket, men omridset af den sagde tydeligt at det var en mand, nok omkring de 22-24 år. Man kunne dog se snuden af hans sko, der stak frem og ud i månen skær, den måne der var godt på vej op og i aften var halvfuld. Smilet dukkede frem og de hvide tænder var syndlige som han endelig trådte frem og ud i lyset, nu var det helt tydeligt at se at denne mand eller som han hed Ash var en høj mand, med mange tatoveringer og pjusket mørkt hår. Her til aften var han vel i godt humør, han havde en smøg i mundvigen, en falske vodka i lommen og rendte rundt, hyggede og drak med skiftevis af flasken og røg af smøgen.

//undskyld det ikke blev så langt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeLør Mar 09, 2013 6:59 am

Roligt og med næsten lydløse skridt gik den unge heks ved navn Crystal igennem skoven. Hun trak sin jakke tæt om sig da regnen og kulden ikke var en særligt rar blanding. Normalt havde hun en flamme tændt i håndfladen, men hun havde for travlt med at varme sig selv ved at kramme sig selv. I aften var hun herude for at komme lidt væk fra det tomme hos. Som mange andre aftener var hendes storebror Dorian ikke hjemme, og hun brød sig bestemt ikke om at være alene hjemme i deres hus. Det havde været hyggeligt nok de første gange, men nu var det bare ubehageligt, og hun vidste aldrig hvilken tilstand Dorian ville komme hjem i. Med et lavt suk fortsatte hun turen med blikket ned og frøs egentlig ret meget.


//Har heller ikke meget krea ^^
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 12:21 am

Han smilede som lugten af heks nåede hans næse, eller det var nu faktisk bare hendes bankende hjerte der gjorde ham opmærksom på hendes tilstedeværelse, på at hun var lige i nærheden. Stille og faktisk meget lydløst, fulgte han lugten ti han fandt hende, han lagde hoved på skrå og fulgte efter "jamen fryser man" spurte han blødt og med en stærk brittisk accent. Han havde selv en jakke på også selvom han ikke havde den største brug for den, hans hjerte slog ikke og havde ikke gjort det længe, så derfor følte han bare ikke den kulde som alle andre nu gjorde "vil du låne min jakke" spurte han efter at havde taget flasken med vodka ud, taget jakken af og skoddet cigaratten. Han smilede skævt og rakte hende jakken, en varm sort en, der faktisk havde en svag lugt efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:45 am

Egentlig havde Crystal hørt noget bag sig inden en mandlig stemme kom frem, men alligevel blev hun overrasket, da hun som altid havde fået sig selv overbevist om at det var hendes fantasi. Hun vendte sig hurtigt om, og vidste udemærket hvilke væsner der levede i den her verden, takket været hendes magi. Drengen var flot, selvfølgelig, men hun var ikke hundrede procent tryg. Alligevel nikkede hun til hans spørgsmål. "Det er hundekoldt.." svarede hun lavt og lagde sine arme tæt om sig selv i et desperart håb på at holde sin kropsvarme inde. Hun rystede mildt på hovedet da han tog sin jakke af. Hvor meget hun end ville ønske hun bare kunne rive jakke til sig og få varme fra den, var hun ikke egoistisk nok. "Nej, du skal ikke fryse for min skyld. Men tak" sagde hun med et blidt smil. Hun trådte dog tættere på ham, det var svært for hende at lade vær, hun var dog ikke sikker på hvorfor. "Mit navn er Crystal Grey. Og du? Hvilken person går rundt ude i en stor, kold, våd skov og drikker vodka helt alene?" spurgte hun med en blid stemme og et venligt smil. Hun stod efterhånden ret tæt på ham, egentlig fordi hun gerne ville mærke hans kropsvarme, opfange den. Nu hvor hun stod så tæt på var det dog nærmere hans duft der lokkede hende, men hun var stadig ikke tryg ved ham. Vodkaflasken sagde rigeligt, hun kendte den type.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 10:21 pm

Han rullede øjne og grinede hæst af hende, stædige æsel. Dog tog han aldrig et nej for gode, så han gik hen mod hende som hun trådte mod ham og blidt lagde han jakken om hendes skuldre "skid hul i mig, lige nu fryser du kærer og vi skulle nødig have at kæresten får af vide via avisen, du er blevet funder bundfrossen og død af kulde vel" han prikkede hende drillende på kinden og lagde flasken fra sig "Crystal Grey hvilken fornøjelse at møde dig" han kyssede blidt hendes håndryg, han vidste selvfølgelig godt hvem hun var, han kendte hendes bror meget godt, men hvorfor ødelægge alt det sjove nu "mit navn er Ash" han blinkede til hende og lagde armene over kors, betragtede hende. Hun var køn, måske løb sådan noget igennem familien, selv opfattede han ikke sig selv som smuk, jo vidst var hans søster gude smuk, men han havde aldrig selv nået hendes niveau, med hans tatoveringer var det ikke ligefrem forelskelse han bragte frem i piger som Crystal, medmindre hun var så meget vant til Dorian at hun ville...hvem vidste, han grinede "jamen kæreste, det kan du jo se jeg gør, ikke sandt" spurte han og smilede drillende til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:07 am

Egentlig gjorde det ikke Crys noget at Ash var stædig, hun havde virkelig brug for noget varme hurtigt. Hun lo hjerteligt over drengens ord, ikke hånligt, bare med en stor portion glæde i. "Kæresten? Drenge går en stor bue uden om mig! Kun min bror vil savne mig.." Hendes forældre ville også, men Dorian ville nok mest. Faktisk smertede hans ord hende en smule, hun havde aldrig haft en kæreste, hun var alt for bekymret omkring Dorian til at kunen give slip og lade sig selv tænke på andre end hende selv og ham. Hun rødmede en smule over hans kys, men håbede nu mørket skjulte det. "Mig en ære.. Jeg synes jeg har hørt dit navn før? Men.. Det er sikkert en anden. Jeg har ikke mødt dig før" sagde hun blidt og puttede sig ind i hans jakke. Diskret tog hun en dyb indånding, Ashs duft var virkelig skøn og beroligende. Bagefter lod hun sit blik finde hans med et lille smil. "Din jakke.. Den dufter godt.." sagde hun med en lille blød stemme. Det var ikke løgn, men alligevel vidste hun ikke hvorfor hun sagde det. Egentlig var det jo en ret sær ting at sige til folk, men hun kunne ikke lade vær. "Men hvorfor er du herude? Alene? Jeg mener.. Har du ikke venner, kæreste og familie at være sammen med?" spurgte hun blidt og holdt hans jakke tæt ind om sig, for at holde kulden ude, hvilket hjalp lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 am

han hævede øjenbrynet overrasket "ingen..det må da være løgn, du er en smuk kvinde, jeg må sige virkelig smuk" han lagde sin hånd på hendes kind, strøg blidt den bløde hud, mens han betragtede hende. han smilede endda da det kom som et chok, havde hun ikke haft, selv han havde haft og han var ikke den kønneste i verden. han nikkede over hendes ord "ja jeg mener også dit efternavn virker meget bekendt, men måske er dit efternavn bare udbredt" han trak på skulderne og smilede skævt. han klukkede da hun begyndte at dufte til hans jakke "okay, det har jeg så aldrig hørt før, det er ikke sådan at folk sige jeg dufter godt" grinede han og rystede på hoved, hun overraskede ham virkelig, den måde hun var på, det hun sagde og gjorde, alt sammen noget det virkede overraskende. Hendes ord fik ham igen til at hæve øjenbrynet og ryste på hoved "ingen kæreste, jeg har nok ikke mange venner og min søster har travlt med at knalde sin mand" han trak på skulderne "så jeg nyder bare min dag og sådan noget..men hvad med dig du smukke helena af troya" spurte han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:41 am

Crystal lo lidt og rystede på hovedet med et smil. "Jeg lyver ikke.. Det ligger ikke til min natur Ash. Men tak for komplimenten. Du er heller ikke helt skidt lavet" sagde hun drillende og blinkede drillende inden hun igen trak hans jakke om sig, nu mere for duftens skyld. Selvfølgelig var hun fuldt ud klar over at hun var smuk, men folk plejede ikke at nævne det, desuden plejede hendes udseende heller ikke at spille en vigtig rolle for hende. Hun rystede lidt på hovedet. "Mit navn er bare kedleigt og normalt.. Desværre.." sagde hun blidt og smilede venligt og varmt til ham. Hun stillede sig tættere på ham og pakkede sig godt ind i sig selv, og hans jakke. "Men det gør du.. Det er ret beroligende.. Desuden er din jakke også dejligt varm.." Det sidste tilføjede hun mest for at gøre det mindre underligt og sært. Mest af alt ville hun helst putte sig tæt ind til ham for at mærke nærvær, tryghed. Bare en person tæt på. Alligevel blev hun pænt stående omkring tyve centimeter fra ham, men helst heller ikke længere væk. Igen fik hans ord hende til at grine. "Så smuk er jeg heller ikke. Jeg flygter fra stilheden og ensomheden hjemme. Jeg hader at være alene hjemme, alene generelt.. Din søster lyder til at minde om min bror" sagde hun med et lille medlidende blik. Dorian var ikek ond, han knaldede ikke med tøser for at sætte Crystal til side. Men det satte alligevel spor i hende.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 4:22 am

han rystede på hoved af hende, kaldte hun ham smuk, ham som var måske mere ødelagt end nogen anden, mere farlig end nogen anden unge hybrider. Det var ikke så meget hans styrke der gjorde ham farlig, men det faltum at efter tortur og de største smerter, var der intet der kunne stoppe ham fra at få hvad han ville. Han trak dog på skulderne "jamen det glæder mig da du nyder udsigten" han slog ud med hænderne og smilede skævt til hende. Bare for at se hvor langt han kunne gå med hende, gik han om bag hende, lagde armene om hende og trykkede hendes ryg ind mod hans bryst, han begravede ansigtet mod hendes hals og tog en dyb indånding, sukkede stille og lyttede til hende "i det mindste ønskede din mor ikke en datter, i virkeligheden hedder jeg Ashley" brummede han og lagde hænderne mod hendes mave, han korte fingrene op og ned af hendes lår, forførende og alligevel så blidt "synes du jeg lugter godt, men jeg kan da kun sige det samme til dig" han tog endnu en stor indaanding, mens han lagde hånden på hendes lår, kørte fingrene op og ned "mhh du dufter godt, som roser på en sommer dag" hviskede han mod hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 5:27 am

Hun smilede lidt over ham og holdte nøje øje med ham. Ikke fordi hun var bange, bare fordi hun var intresseret i ham og hans bevægelser, hvad han lavede og gjorde. Det var underligt og unaturligt når de kun havde mødt hinanden, men alt ved ham virkede spændende. "Selvfølgelig.." sagde hun lavt, med en elegant stemme, til at hun nød hans udseende. Hun drejede hovedet efter ham da han gik om bag hende, men lod ham roligt og trygt gøre det. Der var ikke nogen sjette sans der sagde at han ville gøre noget, ikke noget ondt. Hun nød at blive trykket ind mod ham og løftede hovedet en smule så hendes ansigt var tættere på hans. Hun lader blidt armene over hans, og havde det pludseligt langt bedre. Hun smilede over hans fortælling om hans mor. "Ashley? Sødt.. Det er i det mindste et normalt navn" sagde hun blidt og hentydede til at man ikek mødte mange piger der var opkaldt efte skinnende krystaller. Hænderne mod hendes mave var perfekt, helt i orden med hende. Hun havde det egentlige mere hårdt med hans nussen på hendes lår. Ikke at det ikke var skønt, men hun havde aldrig haft en dreng så tæt på sig før. "Jeg er bare en normal heks, dufter jeg virkelig så fantastisk?" spurgte hun blidt og ville ønske hun havde modet til at stjæle et kys, bare et lille et. Det var fuldstændigt sikkert at hendes lyst og interesse i ham ikke var det smarteste. Men hun kunne ikke lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 6:11 am

Han trykkede hende mod sig og af en eller anden grund passede hun perfekt i hans arme, han kørte næsen op og ned af hendes hals, lyttede stille til hende og lukkede øjnene og grinede så dybt at det rumlede i hans bryst "øh synes du det er sødt at hedder Ashley som dreng...nej tal du Ash er bedre" han lod fingrene glide op og rundt om hendes mave, han lagde hånden mod hendes kind "så uskyldig du er, jeg burde bare gå, for helt ærligt jeg er alt for fuckeed up til overhoved at være i nærheden af dig, men jeg har stadigvæk lyst til det her" han nussede sin næse mod hendes og sukkede stille "bare skub mig væk hvis det er" han nappede hendes underlæbe drillende, stadigvæk med en hånd på hendes kind.

//sorry har inge kreae lige nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 6:29 am

Hun smilede stort og ret glad af at stå i hans arme. har det meget bedre og mere trygt her, i hans favn og næd virkelig hans duft. Hans ord fik hende til at smile endnu større. "Ash er fint.. Ash er sødt.." sagde hun med et smil og så ind i hans øjne. det var svært at forstå de var så tæt pp hinanden."Ash du er en sød person.. og lad vær at kalde mig uskyldig.. det er ikke fedt i vores dage at være jomfru når man er 21 vel?" sagde hun blidt, næsten uden luft da hans duft virkelig gjorde noget ved hende. "Nej du må ikke trække dig væk nu.." sagde hun lavt og lagde en hånd mod hans nakke inden hun blidt pressede sine læber mod hans. Dorian ville blive sur, men Ash var skøn i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 6:50 am

han trak på skulderne "det er bedre end et kvinde navn" trækker på skulderne pog smilede bredt til hende. Han gispede overrasket da hun lagde sion hånd mod hans nakke og trykkede sin læber mod hans, men denne lille ting fik ham også til at sukke nydende og vende hende om, trykke sine læber hårdt mod hendes "du burde ikke gøre det her...jeg er ikke god for dig" hviskede han mod hendes læber, mens han lagde armene tæt om hendes liv. Nok var han ustabil som bare pokker, men han var ikke hjerteløs og hende her skulle ikke lide under for hans dæmoner og psykiske problemer, dog kunne han bare af en eller anden grund ikke give slip på hende. Hun var så blød, duftede så godt at han ikke kunne dy sig at slippe hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 7:01 am

Hun smilede lidt og var kun rigtig glad for hans reaktion. hun vidste udemærket godt at det her ikke var det bedste parti at tage, men der var noget helt specielt over Ash i hendes øjne. hun lagde armene om hans hals og tyssede lidt på ham. "Du bekymre dig om hvad der er godt for mog.. det er rigeligt. Dorian behøver ikke at vide noget.." sagde hun lavt, stadig uvidende om at Ash kendte Dorian. hun sukkede lavt og kyssede ham mere ivrigt, ikke fordi hun ville være påtrængende men hans duft og berørelse var svære at modstå. Egentlig lignede det hende ikke at springe på en fyr, men Ash var dragende. hun slap hans læber lidt og så ind i hans øjne med et undskyldende smil. "er jeg for påtrængende nu?" sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 7:15 am

han trykkede hende mod det nærmeste træ, sukkede mod hendes læber og kyssede hende igen, han lagde sine hænder mod bag lår, da han holde hende oppe, mens han samtidig gjorde mere dybte i kysset. Han kyssede hende ned af hendes hals "mhh du skal passe på med hvad du siger, jeg er ustabil" napper hendes kraveben og nusser hende op og ned af låret, før han trykkede sine læber hårdt mod hans "du er så smuk, jeg burde gå min vej" stiller hende ned igen, mens han betragtede hende stille "du har virkelig smukke øjne" nusser hendes kind, mens han smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 7:37 am

Uden tvivl og tøven lod hun Ash gøre hvad han ville. Hun var noget nær forelsket i ham, også selvom hun ikke havde kendt ham længe. han var speciel og dejlig. igen tyssede hun på ham. "Jeg er vant til min bror, du skal ikke tænke på det.." svarede hun lavt og med et suk. Hun pressede sine læber mod hans igen med et lille suk, både af nydelse og en lang længsel der blev tilfredsstilt. hun havde aldrig følt nogetså stærkt for en dreng. hun så ind i hans øjne. "du må ikke få fra mig nu Ash.. bliv hos mig. jeg ber dig" sagde hun bedende og så kærligt ind i hans øjne, kærligt allerede nu. hun kyssede ham kort igen og smilede, mens hun trak ham tæt ind mod sig. "bliv.." hviskede hun lavt og kyssede ham blidt på halsen. lidt desperart krammede hun sig ind til ham for at føle trygheden.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 7:49 am

han sukkede mod hendes læber og smilede stille, han kørte hånden igennem hendes hår og trykkede igen sine læber hårdt mod hendes. Blide kys og alt deromkring var ikke et område han var speciel god ved, han elskede ikke, men havde sex med den han nu var sammen men. Men han kunne ikke slippe følelsen af at hun fortjente så meget mere end hvad jan kunne give hende..meget mere. Han lagde armene tæt om hende og sukkede stille. Indsnussede hendes duft og brummede dybt over hendes kys på haksen "jeg....det ville være at sårer dig og jeg er bare ikke din prins på den hvide hest" hviskede han og holde stadigvæk hånden tæt i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:01 am

På det tidspunkt brød hun sig ikke længere om hans ord. men hun ville stadig have ham tæt på sig. Lidt af frygt for at miste ham allerede, når hun kun lige havde mødt ham. "Ash du er præcis som du skal være.. jeg ber dig, du må ikke forlade dig allerede.." hun lød næsten som om hun græd, selvom det kun var tæt på. "Ash jeg ber dig.. jeg holder af dig.." hun var vant til svigt, men hun ville give slip nu. hun trykkede sig ind mod ham og skjulte sit ansigt.ind mod hans hals. "du giver mig tryghed, du gør mig sikker.. du må ikke forlade mig" sagde hun lavt og lukkede øjnene tæt, hun kunne ikke overskue at skulle være alene allerede igen.

//ikke meget krea, og skriver på mobil ^^
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:12 am

han satte sig ned og satte hende på sit skød, trykkede hendes kind mod sit bryst, mens han strog hende ned af ryggen, sukkede og begravede ansigtet mod hendes smukke hår. Ham lagde hånden mod hendes kind, fik hende til at se på ham, mens han strøg hende ned af kiden "jeg går ingen steder, men sig ikke jeg advarede dig, for tro mig jeg gider ikke have pegefingre mod mig hvis det går galt, for jeg advarede dig" hviskede han før han igen kyssede hende, han kunne faktisk bare ikke lade hver med et kysse de bløde læber hun ejede. Han betragtede hende længe "jeg fatter dig ikke, du er søster af Grey, hvilket man da kan se da de kønne gen løber igennem familien, men du er smuk og fantastisk. Jeg er ødelagt og ustabil, hvad vil du mig overhoved" spurte han stille og smilede svagt til hende.

//goor intet, sidder ogsaa selv over mobilen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:22 am

Hun så ind i hans øjne med tåre i øjnene, af ren frygt for at bliver efterladt.Hans ord fik hende dog til.at smile lidt og hun nikkede en smule. "Tak.. jeg vil ikke være alene.. du er selskab, den bedste af slagsen jeg længe har haft Ash.." sagde hun lavt. Blidt lod hun en finger glide over hans kind og hals inden hun kort kyssede ham. Hun blev overrasket over hans ord. "du kender Dorian? Han bliver fuldstændigt rasende, han sagde jeg ikke mptte finde en som ham selv.." sagde hun bekymret og lavt. Dog smilede hun og fandt hans blik. " jeh vil bare være sammen med dig Ash. ingen udnyttelse, ingen skjulte intentioner.. Jeg vil bare være hos dig.." svarede hun lavt og puttede sig svagt ind mod ham, mens hun blidt kyssede ham på halsen nogle gange. "bliv hos mig.. du må ikke forlade mig.." Denne gang lød hun mere skrækslagen, da hun havde haft for mange ensomme aftener og svigt fra Dori uden at det ikke kunne sætte sine spor.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:32 am

han udtryk blev helt blødt da han så hendes tårer, blidt kyssede han dem væk og trykkede hende mod sit bryst "wow jeg må sige du er sgu heller ikke helt claen selv hvis du finder mit selskab så godt" brummede han og kyssede hendes tænding, tog en dyb indånding og sukkede stille. Han lukkede øjnene da hendes fingre kom i kontakt med hanshud, hvilket fik ham til at gyse stille og smile bredt, han åbnede dog igen øjnene og nikkede "ja jeg kender din storebror ganske godt faktisk, man kan sige vi er meget gode venner" han trak på skulderne og tog hendes hånd i hans egen. Blidt kyssede han hver enkel af hendes fingre spidser, kyssede hende op af armen og trykkede hende mod sig endnu en gang. Han sukkede og rystede på hoved "jeg har ikke planer om at gå eller smutte" hvisker i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:39 am

Hun så på ham og smilede lidt. Hans trøst hjalp virkelig. hans kys og hans berøringer gav hende tryghed. "tak.. og jeg er fuldstændig clean, jeg er ikke min storebror Ash.. Hvordan tror du han vil have det med ddt? altså... hvis vi nu fandt ud af noget.." hun tilføjede hurtigt det sidste, det var jo ikke sikkeft han havde de samme følelser for hende som.hun for ham. hun kyssede ham dig kort igen. "tak.. tag med mig hjem.. Huset er så tomt og jeg fryser her.. Ingen intenrioner.. jeg vil bare være tryg.." sagde hun lavt og kyssede ham kort inden hun rejste sif, stadig med hans jakke tæt om sig. "Dorian er ude og drikke.. ensomhed skræmmer mig" hendes stemme var lille og lød til at kunne forsvinde. det var ikke fodt at være fysisk adskilt fra ham, men hun kunne heller ikke klynge sig til ham for evigt.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:50 am

han grinede og rystede på. Hoved "nej..jeg mente ikke stoffer, jeg mente din tankegang, hvilken kvinde ville i sine fulde fem ville gøre det du gør ligenu med mig, medmindre hun er seriøst visen. Se på mig, jeg har tatoveringer og ar over det hele" sagde han og trak ned i blusen, vidste sin tatovering frem, samt de ar der var rundt om dem "jeg ve at når jeg siger jeg er ikke smuk nogle steder, hverken inden i eller uden på, så er det sandt" hviskede han og rejste sig op med hende. Han grinede "du skal ikke frygte din bror vil kunne gøre mig noget, måske bliver han sur på dig, men han kan ikke gøre mig noget" han trak på skulderne og nikkede svagt, trykkede hende ind mod hans bryst "okay så lad os komme hen til dit lille hjem" hviskede han i hendes øre, mens han kyssede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:05 am

Hun så helt undrende på ham. "hvad snakker du om? tatoveringer og ar, det er en.del af dig Ash. jeg holder ikke af dig for dit udseendes skyld.. noget i mig siger du er tryg at stole på. jeg er heks, jeg stoler på mine fornemmelsee" sagde hun blidt og med et smil. hun mentd ærligt hvert et ord. Han var speciel, bekymrede sig allerede om hendes sikkerhed og hvad der var fornuftigt. "Tror du Dori bliver meget sur? også på mig?" spurgte hun nervøst. forsigtigt og diskret lod hun sin hånd finde hans inden hun begyndte at gå mod hende og Dorians hjem. "jeg vil ikke tvinge dig.. sig hvis du hellere vil være fri for mig.." sagde hun blidt. selvværd var ikke noget hun ejede meget af.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:14 am

sukker og trykker hende mod mig "jeg hader dem, mest fordi jeg aldrig fik valget, spaden der gav mig arrende gav mig ogsaa tatoveringerne" han trak på skulderne og betragtede hende stille. Han gav hendes hånd et klem, da han greb den, flettede fingrene ind i dem og lidt efter nikkede han "det kunne goidt ligne ham, men tro mig der sker ikke noget, han kender mig, så han vil nok mere blive vred på mig end han vil på dig" hviskede han og lagde armen om hendes skulder, mens han begravede ansigtet mod hendes hår og sukker nydende "jeg vil meget gerne se hvor du bor" hvisker blidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hello my dear -Crystal- Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hello my dear -Crystal-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hii my friend ~Crystal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: