The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hello my dear -Crystal- - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hello my dear -Crystal- - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
hello my dear -Crystal- - Page 2 RK6Ga

 

 hello my dear -Crystal-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:20 am

Hun så op på ham og lyttede interesseret. "må jeg høre historien? jeg lover dig at jeg ikke dømmer dig.. jeg har oplevet hvordan du behandler mig og tænker, det er rigeligt. men jeg vil gerne kende din fortid" sagde hun blidt. Som så mange gange tidligere spredte en smil sig over hendes læber, denne gans fordi han lagde armen om hende. Kort klrtegnede hun den krystal hun altid havde om halsen, en vane hun havde når hun havde en stærk følelse. Blidt lænede hun sig mod ham mens de gik. "Dori sagde bare han ikke ville se mig sammen med en som ham.. men.. det er du jo heller ikke. Du er ikke Dorian, du er.. helt.anderledes" sagde hun kort og tøvende som om hun kunne se noget i hans ansigt. hun flyttede dog hurtigt fokus. "vi bor i idkanten af skoven. hekse og natur du ved.. desuden er det praktisk når sindssyge hybrider eller vampyrer angriber en herinde.." sagde hun lavt. Hurtigt kom huset også til syne. der var lys i vinduerne, hun havde tændt det for at give sig selv en illusion om hun ikke var alene. Men hun havde Ash nu, og med den tanke trykkede hun sig kort ind mod ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 7:28 pm

han sukkede og saa laenge paa hende "jo altsaa, det hele startede for mange aar siden, jeg tror vidts jeg var forlovet til den her kvinde, da jeg en dag blev bortfoort. Jeg blev holdzt indespaeret i flere dage, uden nogen form for kontakt til omverden. Efter der var gaat flere maanede eller ogsaa var det aar, kom der en mand og hentede mig. Jeg var fuldkommen udsultet og svag, det naeste der sker er at han begynder den lange tortur paa mig. Intet stoppede ham direkte fra at goore mig noget, men han blev bare ved og ved. En af dagende havde han den her maerkelige ting med som han sagde lavede billed. Med et begyndte han at spoorge mig om ting og sager, hvem jeg var, hvor jeg kom fra, jeg troede smerten var forbi, indtil han begyndte at tatovere mig: han rytsede paa hoved og trykkede hende mod sig. Han foolte siog overrasket over at havde sagt historien til hende, hvorfor gjorde han det overhoved var ham et mysteri.

//sorry jeg ikke skrev æ, ø og å magtede det bare ikke helt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:04 pm

hun lyttede interesseret, men også en smule forfærdet da hans historie ikke var særlig rar. hun fik ondt af ham og kunne på ingen måde se noget ondt i ham nu. "Det er jo forfærdeligt Ash.. hvordan kan du se dig selv som et dårligt menneske? eller.. en dårlig person. du har tydeligtvis været udsat for mere end hvad godt er. " sagde hun medlidende og holdte sig lidt ind til ham. Hun så op på ham inden hun låste døren til deres hus op og åbnede døren. "velkommen ind" sagde hun blidt med et smil. hun vidste at folk som han skulle inviteres. hun gik indenfor og hængte både hendes og hans jakke op inden hun tog skoene af og gik ind mod stuen, med et afventende blik på Ash da hun håbede og gik ud fra han fulgte med.

//i orden, forstod det jo ^^
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:39 pm

[color=darkred]han brummede og sukkede stille "fordi min kaere Crystal jeg er en morder og jeg holder endda af at draebe, jeg elsker at se den maade de loober vaek paa i den tro de kan slippe fra mig" han trak paa skulderne som var det ingenting ogsaa selvom det var en stor ting "jeg har levet i mange aar gjort en masse ting, slemme ting og jeg har ikke fortrudt en eneste ting, ingen af dem jeg har draebt har jeg fortrudt" hviskede han og stroog hende ned af siden, mens han fulgte med hende ind i hendes hjem. Han lagde armene over kors, da hun trak sig vaek fra ham[. Han gik stille hen til hende og saa rundt, koorte kort haanden igennem det rodede haar/color]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 8:49 pm

Hun så på ham og smilede over ham. "men.. du lyder jo til at fortryde det nu? Ash du er ikke ond.. og jeg har altså mødt fyre som dig før.." sagde hun blidt og lagde armene om ham da hun kunne, mest for at være tætpå ham, mærke trygheden. "Ash du er ikke en slem person. jeg er ikke bange for dig og det bliver jeg heller ikke" sagde hun blidt og så ærligt ind i hans øjne, så han kunne se hun mentd hvert et ord. hun trak ham blidt med ind i stuen og satte sig i sofaen. "Jeg ved ikke hvornår, eller om Dorian kommer hjem i aften.. men hvad hvis han gør?" spurgte hun lidt nervøst.

//ikke meget krea, sorry
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:27 pm

Han rullede med oojnnene og fulgte stille efter hende ind i stuen, hvor han satte sig ved siden af hende "jeg fortryder skam intet, mhh smagen af frisk blod paa min tunge, foolelsen af det glide ned af min hals...mhh det var bare saa dejligt" sukkede han og fik helt gyldne oojne ved tanken af det. Han lagde armene om hende og stroog hende ned af halsen "pas paa med hvad du tror, tingene er ikke altid som man skulle tro, ting kan vaere vaerre end som saa" hviskede han i hendes oore. Plusselig begyndte han at grine "vi kunne, du ved" han koorte drillende haanden op af hendes laar "gud hvor ville det vaere sjovt at se hvordan han ville reagere" klukkede han og rystede paa hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:42 pm

Hun nikkede lidt over hans ord. "Okay måske fortryder du ikke.. Men du er jo ikek stolt af det. Det er da en start. Ash jeg nægter at tro du er en dårlig person! Ikke som du har behandlet mig" sagde hun med et lille smil. Ville en ond person måske insisterer på hun skulla have hans jakke på for ikek at fryse? Ville en ond person overhovedet gide at overveje hendes sikkerhed? Nej. Hun Puttede sig en smule ind mod ham og nød hans strøg over hendes hals, selvom hun vdiste det ikke var fuldstændigt sikkert. "Du gør mig ikke noget.." sagde hun fuldstændig skridsikkert. Hun var fuldstændig sikker på at han ikke ville bide hende, eller gøre ende ondt. Så havde han for længst gjort det. Han ord fik hendes til at undre sig. "Gøre hvad?" spurgte hun uskyldigt. Hun var en modsætning af hendes bror, drak ikke, og var sjældent sammen folk, slet ikke fysisk. Hun lo dog af hans ord, tanken om Dorians ansigt hvis han så hende og Ash sammen. "Han ville få et føl.. Og han ville klart prøve at dræbe dig, med mindre han er så fuld at han ikke ænser noget" sagde hun tænksomt og så op på Ash igen med et smil. Lysten til at kysse ham kom igen, som da de havde siddet ude i skoven, og han havde været så sød ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:04 pm

han lagde hende hurtigt ned paa sofaen og lagde sig over hende, med stootte fra armene. Han boojede sig ned og trykkede sine laeber mod hendes. Han stroog hende ned af ribbenene og kyssede hende ned af halsen og videre ned mod hendes kraveben"mhh jeg er ikke god til at elske, jeg kan kun give dig sex" hantrak paa skulderne og lod fingrene glide op under hendes bluse, ind paa hendes bare hud. Han. Saa op paa hende med gyldne oojne foor han igen kyssede hende dybt "hvad oonsker du af mig" hviskede han mod hendes laeber, mens han sukkede stille

// sorry ingen krea :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:28 pm

Hun rødmede stærkt over hans handling, men lod ham dog gøre det alligvel. Hun var ikke god til den her slags, faktisk havde hun aldrig prøvet det her før, aldrig været så tæt på en dreng. Selvom det overraskede hende gengældteun kyssende og lagde sin ånd i hans nakke. Den eneste ting der gjorde hun var tryg og rolig lige nu, var følelsen af hendes månesten mod hendes bryst. Hun så ind i hans øjne. "Jeg er ikke sikker på at jeg kan gengælde det.. Jeg.. Har aldrig.." Hendes kinder var tomatrøde, og hun håbede han forstod hvad hun mente. Hun kyssede ham kærligt og lidt ivrigt iden. "Jeg.. Vil bare gerne være med dig.. Ikke sex.. Jeg vil bare være sammen med dig" hviskede hun blidt og strøg ham over kinden. Hun fandt hans øjne og smilede lidt. "Du kan sagtens Ash.. Jeg kan bevise for dig at du kan, at du ikke kun er her for min krop.." sagde hun blidt og nussede hans hals blidt.

//I orden ^^
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:50 pm

han nikkede stille, sukkede og satte sig op igen, stirrede ind i hendes vaeg "for helved jeg dur ikke til det her, jeg kan ikke give dig hvad du oonsker, tro mig jeg ved det bedre end nogen anden" hviskede han og saa paa hende, han ville gerne give hende mere..meget mere faktisk, men han kunne bare ikke "gid jeg havde moodt dig dengang jeg var levende, jeg kunne give dig saa meget mere end den gang" laegger armene overr kors og sukker stille. Han kun ikke give hende meget mere end et enkel knald eller to og saadan var det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 11:03 pm

Hun så roligt op på ham og smilede. Hun fulgte hans eksempel og satte sig op. "Ash.. Læg mærke til hvad du siger.." sagde hun blidt og lagde en hånd mod hans overarm. Forsigtigt men kærligt lagde hun sit hovedet mod hans skulder. "Du ønsker det bedste for mig.. Du ønsker at give mig så meget.." sagde hun blidt og satte sig over skrevs på ham, udskyldigt og uden nogle sex-intentioner. Hun så ham kærligt ind i øjnene og kyssede ham kort. "Ash.. Prøv at slappe af. Lad vær med at tænke over hvad der skal ske, om fem minutter, om en time, imorgen, næste uge. Lev nu. Sammen med mig. Stol lidt på dig selv, okay? Jeg stoler på dig.." sagde hun kærlig og meget omsorgsfuldt. Hun lod et par fingre kærtegne hans kind mens hendes øjne fulgte den bevægelse. Bagefter fandt hun igen hans øjne. "Bare slap af okay? Du har så travlt hele tiden.."
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 12:19 am

Han saa paa hende og haevede oojenbrynet spoorgende da hun satte sig paa ham, stille lagde han hoved paa skraa og smilede skaevt. Forsigtigt lagde han haanden paa hendes, fangede den mellem sine egne haender, foor han blidt kyssede den og kyssede hende videre op af armen, foor hans laeber fangede hendes "ja selvfoolgelig oonsker jeg dig det bedste, se paa dig, du er ren, aabenbart ogsaa jomfru, jeg vil ikke give dig de forkerte visninger af hvordan maend er, men jeg fooler bare ikke jeg er den rette til at vise dig det" hviskede han mod hendes hals, mens han flettede fingrene ind i hendes haar. Hans oojne laa paa hendes da han kyssede hende dybt

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 2:05 am

Hun så blidt på ham og nikkede en smule. "Ash.. du vil mig det godt.. det er alt jeg har brug for. og det kan godt være du ikke kan holde af mig og elske mig, hvis du virkelig selv tror det, men jeg kan sagtens holde af dig.. vil du ikke give mig lov?" spurgte hun uskyldigt. hun lod sine fingre glide gennem hans hår. "Ash.. vil du ikke holde op med at påpege min uskyldighed og kalde mig jomfru? Jeg er 20, jeg er ikke lige frem stolr af det" sagde hun lavt og bedende. Hun lod sine læber presse sig mod hans. bagefter lod hun dem løbe ned af hans hals i små kæelige kys. "jeg holder af dig.. jeg ber dig.." sagde hun bedende og så så ind i hans øjne. hun smilede kærligt til ham med strålende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 2:00 am

Han saa laenge paa hende og nikkede til sidst ""fint nok" han kyssede hende blidt og lagde armene om hende, han overraskede virkelig sig selv, da han opdagede at han virkelig holdte af hende. Hendes bloode laeber tiltrak virkelig og gav ham lysten til bare at kysse hende hele tiden. Han lagde en finger paa hendes laebe og smilede svagt til hende "du har virkelig bloode laeber, jeg kunne kysse dem hele tiden" hviskede han mod hendes laeber, kort foor han kyssede hende. Han grinede stille "du ved i min tid blev man gift som jomfrue, saa det er jo intet kaldt i det, saa kan jeg jo faa dig helt for mig selv" han nussede hende ned af ryggen og kyssede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 2:28 am

Hun så på ham og lyste en smule op. "mener du det?" sprugte hun helt glad, og glæde var klar at høre i hendes stemme. At være sammen med Ash var alt hun ville lige nu, bare sidde ved ham, og senere kunne kalde sig for hans. Lige nu var det alt hvad hun ønskede. Hun kærtegende kort hans kind med et smil og rødemde over hans ord. "Jeg er din, fuldt ud, hvis du vil have mig.." sagde hun blidt og gengædte kærligt kysset. Imens lod hun sine hænder glide op i hans hår og nusse ham der. Hun lo over ham. "Ash, jeg lever ikke i din tid.. I den her tid er det jo fuldstændigt forfærdeligt ikke at have knaldet til højre venstre.." sagde hun med et smil og så ind i hans øjne, med et meget hengivende blik. Igen nikkede hun lidt. "Du har mig helt for dig selv, det lover jeg.." sagde hun blidt. Langsomt lod hun sine hænder glide ned over hans brystkasse men hun sukkede lidt over hans kys mod hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 2:43 am

Smiler og kysser hende "mhh jeg mener det, jeg tror virkelig jeg holder af dig...men sig det ikke til nogen, det vil oolaegge mit ry for at vaere en haard type" hviskede han i hendes oore og nussede hende ned af ryggen. Han kunne virkelig maerke hvordan blodet stroommede igennem hendes aare, hvordan hun trak vejret og saa allerede frem til at foole hendes hud mod hans egen. Han smilede, kunne faktisk ikke lade hver med det "jeg vil meget gerne" han holdtze fast paa hende og smilede skaevt "du er min" hviskede han og kyssede hende dybt og kaerligt. Hendes ord fik ham til at rulle med oojnene, men blidt lod hans fingrene glide ind under hendes bluse "du lyder som om du skammer dig over det, skal jeg lave om paa det" spurte han mod hendes hals, det var et helt uskyldigt spoorgsmaal som hun til hver en tid kunne sige nej til, han ville ikke presse hende. Enhver anden kvinde ville han allerede vaere i bukserne paa, men hun var ikke bare en hver anden pige, hun var nok den eneste ud over hans sooster som han virkelig holdte af
]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 2:55 am

Ashs ord fik hende til at led lidt. "Det kan vi jo ikke have.. Men du behøver ikke være en hårdtypr over for mig.. Bare vær Dig, det er alligevel den side jeg bedst kan lide.. Jeg vil hellere have den Ash der insiterer på at give mig hans trøje, istedet for ham der kun tænker på alkohol og fest" sagde hun blidt og forklarende inden hun kort kyssede ham. Hendes øjne løb kort over hans ansigt og krop. han var perfekt, tatoveringer, ar, det hele var perfekt. Der var ikke noget hun manglede for at kunne holde af ham. Et smil bredte sig og hun nikkede en smule. "Jeg er din.. Fuldt ud.." sagde hun blidt og kysser ham på halsen nogle gange. Hun slappede mere af den her gang da hans hånd gled under hendes tøj, men alligevel var hun ikke klar. "Ja, du skal ændre på det. Men ikke nu, og ikke her.. Det skal komme af sig selv, og uden du behøver spørger om lov. Ingen ord.." sagde hun blidt og kyssede ham igen kort. Selvfølgelig ønskede hun at han skulle være hendes første, det var alt hun ønskede. Men så skulle det ske af sig selv, det skulle ikke bare overståes, eller aftales med ord. Alligecel kunne hun ikke lade vær med at presse sig en smule mod ham, for at mærke hans krop rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 3:18 am

Han grinede varmt og blidt "det var kun for sjovt, for dig vil jeg vaere alt" han kyssede hende igen og sukkede, de laeber de, det var helt sindssygt saa bloode de var, de gav ham bare den underligste lyst til at kysse hende igen og igen og igen. Da hun lod sine oojne gliode ned over hamm, foolte han sig for foorste gang noogen, han foolte at hun var den eneste der kunne doomme ham rent i forhold til alle de andre kvinder han havde moodt igennem tiden. Han sukkede og blottede sin hals, men saa dog paa hende, forsigtigt looftede han i hendes bluse "maa jeg, jeg goor ikke noget, jeg vil bare gerne foole dig" han saa spoorgende paa hende og ville ikke goore noget, medmindre hun gav ham groont lys. Han ville nu bare gerne foole hende, se hvilke steder hun elskede at blive roort, han ville maerke hendes hud mod hans egen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 3:30 am

Hun smilede lidt og nikkede. "Godt. Men alt du skal være for mig er den dejlige dreng jeg ved du er.." sagde hun blidt og kyssede ham blidt nogle gange. Man kunne ikke lade vær, hans læber, følelsen af at smelte sammen med ham. Det var præcis som hun ville, og hans smag var fantastisk. Selvom det var tydeligt at smage han havde drukket i nat, og røget, kunne man også smage noget andet under den smag. Hun så lidt ned af sig selv da han hev i hendes bluse, og kom endnu en gang til at rødme men nikkede så til ham. "Ja.. Jeg er din" sagde hun blidt, som om det automatisk gav ham lov til at pille tøjet af ham. "Men først efter vi er gået ind på mit værelse. Hvis Dorian komemr hjem, gider jeg ikke ligge her og flashe alt.." sagde hun drillende og rejste sig op inden hun med et drillende smil gik mod sit værelse, og derefter lagde sig i sin seng, der havde rigeligt plads til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 3:39 am

Han fulgte nysgerrigt efter hende og smilede bredt da hun lagde sig paa sin seng "du ligner en menneskelig udgave af Afrodite naar du ligger saadan" Hviskede han og aabnede langsomt sin skjort. Der var intet seksuelt i hans tankegang, han ville ikke have sex med hende nu hvis hun ikke oonskede, det eneste han ville, som han forklarede var at maerke hendes varme hud mod hans egen. Han tog blidt hendes bluse af, foor han kyssede hende og lagde sig over hende "du har saadan en varm, blood og perfekt hud" hviskede han mod hendes laeber, foor han nussede hende ned af maven. Han lagde sig ved siden af hende, smilee blidt og betragtede den krop der i foolge ham selv lignede en afrodite krop

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 4:08 am

HUn lo over ham og rystede på hovedet. "Nej, jeg er en helt normal ung pige, og jeg ligner en helt normal ung pige. Okay?" sagde hun blidt. Hun havde ingen store tanker om sig selv eller sit udseende, og det ville hun aldrig få. Hun var vokset op med Dorian som bror. Al hendes tid og beundring gik til ham, ikke sig selv. Hun trak hans skjorte af ham og lod en hånd kærtegne hans brystkasse og hans mave inden hun fandt hans øjne med sine. "Jeg har aldrig været så tæt på en dreng før." sagde hun lavt, og lød næsten bange. Et eller andet sted var hun vel også bange, det her var ukendt, nyt. Hun gengældte kysset og rødemde over hans ord. "Perfekt? Du er perfekt.." sagde hun blidt og puttede sig ind til ham. Han var en smule kølig, men det var stadig hyggeligt. Hun viklede sig en smule ind i ham.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 4:36 am

Han trak paa skulderne og lod hende tage hans skjorte af, blidt stroog han hende ned af maven "du er min Afrodite, fordi du er da den smukkeste kvinde jeg laenge har lagt mine oojne paa" han lukkede oojnene og nood maaden hun roorte ham paa, det var fantastisk og fooltes som en svag og dejlig berooring. Da hun snakkede aabnede han oojnene og smilede varmt "jeg vil ikke presse dig ind til noget du ikke oonsker, selvfoolgelig kan jeg ikke direkte fratraede mig det hele ogsaa lyve naar jeg sige at jeg da meget gerne vil i de bukser du har, men jeg vil vente, for du betyder alt for meget mig til at jeg vil presse dig" hviskede han og lagde armene om hende da hun puttede da ind mod ham "mhh du er perfekt i mine oojne" han smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 5:01 am

Hun smilede over ham og nikkede en smule. Hun var vel nødt til at give ham ret på en eller anden måde. "Okay, jeg er din Afrodite så.. Bare jeg er din, så er jeg ligeglad med hvad for en sags din jeg er" Grinede hun lavt og så forelsket ind i hans øjne, for hun måtte indrømmer for sig selv hun virkelig var forelsket i Ash. Ingen tvivl. Hun strakte sig en smule og kyssede ham kort. Bagefter nikkede hun kort. "Jeg skal nok selv sige stop Ash.. Jeg stoler på dig.." Hendes stemme var blid og kærlig, men samtidig tydelig og fyldt med sandhed. Hun puttede sig mere ind mod ham og lo lidt da hun tænkte over hans ord. "Du er sjov.." sagde hun lavt inden hun trillede op og lagde sig oven på hans mave. Blidt lagde hun sin hage mod hans brystkasse og så ind i hans øjne. "Og du er perfekt i mine.."
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 5:13 am

Han smilede og lod fingrene glide ned af hendes ryg "du er min" han trykkede hende mod sig og viulle helst ikke give slip paa hende, hun betood for meget for ham til at han ville slippe hende vaek saa let. Han smilede da han saa hendes udtryk "det blik minder mig om en forelsket teenagers" hviskede han i hendes oore, han nikkede var glad for at hun ville sige stop naar det blev for meget. Han grinede da hun lagde sig paa hans mave, hvilket fik ham til at laegge armene om hende "hvis du siger jeg er...saa tror jeg paa det" han smilede og rullede dem rundt, saa hun laa under ham "maa jeg laane et bad" hviskede han i hendes oore

//undskyld det er saa kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 6:26 am

Hun smilede blidt og nikkede svagt. Selvfølgelig var hun hans, fuldstændigt, hvis ellers? Det var dem to nu, dem to mod hele verden, og hun var klar på alle de udfordirnger verden nu en gang måtte byde dem på. Hun holdte meget af Ash, andet behøvede hun ikke at vide for at kunne klare alt. Hun fniste lidt og så drømmende ind i hans øjne. "Jeg er i hvert fald forelsket. Teeanger.. Det er et år for sent.." smiler lidt over ham og prikker ham på næsen inden jeg pludseligt ligger under ham. Smiler uskyldigt op til ham. "Et bad? Desværre kun hvis du tager mig med.. Jeg slipper dig ikke løs på mit badeværelse uden jeg er med" savrede hun drillende og kyssede ham på halsen. Hun mente det dog dybt seriøst, hun ville med ham hvis han skulle i bad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hello my dear -Crystal- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hello my dear -Crystal-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: