The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William YV6Ay
Tidslinje
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William RK6Ga

 

 Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTors Feb 28, 2013 3:01 am


Tid: 15:32
Omgivelser: en ældre dame der kigger sig omkring ellers ikke rigtig nogen, er alene i butikken i dag da min mormor er ude hos min morfar på hospitalet.
Vejr:
skyfrit, køligt men plus 1 eller 2. solen skinner en smule skarpt og vintergækker står i skud over alt.
Sted:
Bag disken.
På:
hvid skjorte, mørkeblå cowboy bukser, håret løst og det er en smule krøllet. Converse og en halskæde formet som en musling af sølv med jernurt gemt inden i.

Katerina hang let ind over disken, der havde intet været at lave hele dagen. den ældre dame så ikke ud til at ville købe noget, bare få varmen og lod som om hun kiggede sig omkring efter nyt læse materiale.
Kat stod selv og læste en bog. faktisk en af hendes heksbøger, men hun havde den altid liggende på bordet der var lige under disken så folk ikke så den, og hvis de endelig så den ville de bare tro hun var mærkelig, hvilket passede hende fint. Hun slog blikket over mod damen igen, og smilede venligt til hende da hun kiggede tilbage på Kat. fem minutter senere gik den ældre kvinde endelig ud og Kat sukkede rastløs og rodede let op i sit hår og kiggede sig omkring. hun lukkede bogen og gik ud mod baglokalet. hun gad ikke at læse mere om magi lige nu, hun ville bare have fri! Hendes bedstemor var ude på hospitalet i dag for at besøge sin mand, Kat's bedstefar.
Kat kiggede op på klokken, lidt i håb om at den ville tikke hurtigere så Katerina kunne lukke butikken. Hendes bedstemor havde sagt at hvis der ikke var noget at lave i dag, måtte hun gerne lukke kl 16. Hun trommede let med neglene og kiggede en smule længselsfuldt ud på gaden, en tur i skoven ville ikke gøre hende noget, hun elskede at gå ture i skoven, at føle sig i et med naturen. Hun slog blikket ned på uret på hendes arm også op på uret oppe på væggen, hun sukkede igen.. Ét minut var gået siden sidst..Perfekt!
Tilbage til toppen Go down
William
New user
New user
William


Antal indlæg : 6
Points : 10
Reputation : 2
Join date : 28/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTors Feb 28, 2013 3:21 am

William stoppede tøvende op foran boghandlen. Han var usikker på hvorvidt han burde gøre det han skulle til at gøre, for det var trods alt hans første uge i denne temmelig mærkelige by. Der var de mest mærkværdige personer han nogensinde havde set, og han var bare i byen i en måneds tid for at passe sin syge mormor. Han knugede en slidt bog ind til sig, pustede en enkelt gang ud, og åbnede så døren til butikken. Den lille kling-lyd gav ham kuldegysninger, men butikken var overraskende lun.
William elskede bøger, så det var med tungt hjerte at han fortsatte forbi alle bøgerne, direkte op til disken. Han havde håbet på at den gamle dame han havde set nogle dage forinden var i butikken, men i stedet var der en ung pige på hans egen alder. Fedt! Nu ville han blive stemplet som komplet sindssyg blandt alle de unge i byen. Med en tung indånding, kiggede han pigen i øjnene, og lagde den tunge bog fra sig foran hende. Den var støvet og slidt, og det alle siderne var skrevet i hånden. Der ud over var der mærkelige ord, som han ikke kendte, en masse underlige tegn og supplerende farverige billeder af mærkværdige væsner, stearinlys og skitser. For to dage siden havde han kigget i bogen mens hans mormor sov, og lyset var gået ud. Det næste der skete var at samtlige stearinlys pludselig havde tændt sig selv, og William var gået i panik. Hans mormor havde bare smilet til ham.
"Jeg..." William tøvede, og klappede let på bogen "Jeg så en ældre dame her inde for et par dage siden og..." Han bed sig i læben og rettede på sine briller. Hun troede nok allerede at han var sindssyg. "Jeg tænkte på om I har nogen bøger magen til den her?"
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeTors Feb 28, 2013 3:49 am

Hun lagde pludselig mærke til en jævnaldrende dreng ude foran vinduet, han så usikker ud hvilket fik hende til at smile svagt inden hun kiggede ned i bordpladen. der var stille inde i butikken, det var lige før man kunne høre støvet ligge sig over bøgerne. Katerina lagde blikket på døren da klokken ringede og smilede venligt til drengen da han trådte ind. hendes blik faldt hurtigt på bogen i hans arme og hun rynkede let på brynene af det. hun genkendte hurtigt dens udseende og vidste det var en bog af magi, ligesom dem i baglokalet.
Katerina kiggede hurtigt ud på gaden for at se om der var nogen der kiggede ind da bogen kom frem på disken. Hun hev hurtigt bogen ned på det lille bord under disken og smilede til drengen, det var et blandet smil."Min bedstemor!"svarede hun som en konstatering. hun nikkede hurtigt"Massere, de er bare ikke til salg"sagde hun roligt og kiggede indgående på ham"Ved du hvad det er ?"spurgte hun nysgerrig og tog ham hurtigt i notits. hvis han var troldmand og stod her og virkede forvirret, måtte det betyde at hans magi var blevet udløst meget sent! Hun smilede venligt til ham"Jeg håber ikke du har noget i mod at jeg.."hun fuldendte ikke sætningen før hun tog hans hånd, hans aura havde været en smule uklar omkring ham men krops kontakten mellem dem havde afklaret for hende hvad han var. Hun lagde blidt hans hånd på disken igen"Du er altså en troldmand!?"spurgte hun nysgerrigt, hun havde aldrig mødt en før, udover hendes bedsteforældre, men det talte ikke syntes hun.


//sry længden lige nu x3
Tilbage til toppen Go down
William
New user
New user
William


Antal indlæg : 6
Points : 10
Reputation : 2
Join date : 28/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 9:08 pm

William kiggede tøvende efter sin bog, da pigen rykkede den ned så den ikke var synlig for alle og enhver. Det forstærkede bare hans mistanke om at folk ikke var helt normale i denne by. Måske var det endelig et sted han passede ind - der skete altid mærkværdige ting omkring ham, så han havde været udstødt det meste af sit liv. Deraf havde han udviklet en mærkelig passion for at studere emner som ikke alle vidste noget om. For eksempel kunne han fortælle ganske meget om en person udfra dennes håndskrift. Han kunne næsten altid se når nogle prøvede at lyve for ham, og han var blevet fenomenal til at spille klaver. Han elskede at læse, så når der var bøger, han ikke forstod, blev han irriteret.
Hendes bedstemor. Han smilede skævt - en familiebuisness simpelthen! Pigen kiggede pludseligt indgående på ham, og han rykkede uroligt på sig, da hun spurgte om han vidste hvad for en bog det var.
"Nej," svarede han ærligt "Nej, det ved jeg ikke, men der skete nogle rigtig mærkelige ting da jeg læste i den igår og..." Han stivnede forskrækket da hun tog fat i hans hånd. Pigen kom med et mærkværdigt entutiastisk udbrud, og William stirrede undrende på hende. Okay. Det var officielt. Verden var blevet sindssyg. Tog hun gas på ham? Han smilede fåret til hende, usikker på om hun prøvede at joke med ham. "Ha-ha." Mumlede han, mens han kiggede ned på bogen. Hans hænder begyndte at blive fugtige, og hans kinder varme. Det var 3. gang i hans liv, at en person havde grebet fat i hans hænder, smilet, og sagt "Næh, du er da en troldmand", og nu syntes han ikke det var sjovt længere. Han lukkede irriteret øjnene, mens hans tanker fløj rundt over alle de mærkelige ting der nogensinde var sket for ham, og han knyttede hænderne.
"Stop, stop, stop, stop" hviskede han, og bed sig i læben. Ikke flere mærkelige ting! Ikke flere mennesker der talte om troldom! Magi fandtes ikke!
Han hørte nogle bump, og åbnede undrende øjnene. Over halvdenen af bøgerne i reolen ved siden af ham lå på jorden.
"Jeg.. Øh.." William pustede ud, og kiggede forskrækket på pigen. "Undskyld? Var det mig?"

//Det er en fin længde! :p
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 12:52 am


Katerina kiggede på ham, overrasket over ham, ikke på en dårlig måde, hun var jo opvokset med magien omkring sig, selv før hendes krafter var kommet, havde hun kendt til det, hendes mor havde aldrig lagt skjul på det for hun vidste med sikkerhed at Katerina ville blive det, og hun havde da også haft ret i det, dog ikke at det ville ske på årsdagen efter at hende og Katerinas far døde.
Hun havde selv været en pige der havde holdt sig meget for sig selv, ikke fordi hun var genert..Eller, genert var hun da men til en hvis grænse der var meget normal. Men de andre unge havde aldrig interesseret hende da hun var mindre, de var ikke som hende og hun kunne ikke snakke med dem normalt, for når hun normalt snakkede handlede det næsten altid om magi, eller noget hun havde gjort med sine kræfter, for det var hun jo vant til med sine bedsteforældre.
hun nikkede en smule hurtigt så de blonde, krøllede lokker hoppede på hendes skuldre"Det er jo klart! Når du har hekse/troldmands kræfterne i dig, vil du på et eller andet tidspunkt lukke dem ind i din sjæl..Det gør de fleste så ved at åbne eller læse i deres forfædres magiske bøger som denne. Deres magi er nemlig bundet til disse bøger da det er dem der har..skrevet "opfundet" disse besværgelser."Hun sagde det alvorligt men smilede blidt"Og det gjorde du så i går?"det var ikke rigtigt noget hun ville have svar på.
Hun betragtede ham bare da han sagde stop et par gange"det kan godt være lidt overvældende"sagde hun og slog hurtigt blikket ud mod gaden igen. Stadig ingen mennesker. Et held for dem, for det ville se mærkeligt ud for den person der så havde set bøgerne falde til jorden. Hun grinede let og nikkede svagt"det var dig ja, men det er fint nok"sagde hun med et lille smil. Hun kiggede hurtigt over på persiennerne de faldt ned, i det hun så at ingen var derude, og lukke/åbne skiltet på døren vendte sig roligt hvorefter låsen drejede om af sig selv. Derefter hun kiggede koncentreret på bøgerne, lukkede øjnene og rynkede let på panden, bøgerne fløj hurtigt op på deres pladser igen. Hun kiggede på ham med et løftet øjnbryn"tror du nu på magi?"spurgte hun venligt og tog hans bog op i favnen."Hvem er ejeren af denne bog?"hun kiggede nysgerrigt på ham, og havde i hensigt til at vente til hendes bedstemor kom hjem, hendes bedstemor kendte andre hekse som hun var jævnaldrende med, men også deres børn og børnebørn, måske hun kendte noget til denne dreng."Forresten! Jeg hedder Katerina"sagde hun med et lille grin og rakte ham hånden. Det havde nok været det mest mærkværdige første møde med en anden person hun havde haft hidtil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William   Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejde...jeg vil meget hellere ud i skoven! - William
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven stille muld ~ Hunter
» En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie]
» En dejlig varm dag ved vandet. ~ William
» Du virker flink, det er rart at møde dig. - William

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: