The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] YV6Ay
Tidslinje
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] RK6Ga

 

 En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cambo
New user
New user
Cambo


Antal indlæg : 10
Points : 14
Reputation : 0
Join date : 22/02/13

En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] Empty
IndlægEmne: En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie]   En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeLør Apr 13, 2013 1:11 am

Sted: Ved søen i skoven
Tid: Eftermiddag 15:00
Dato: 12-04-13
Omgivelser: Skov, ikke så meget andet, har min hund med
Vejr: Overskyet, fugtigt luft, men det regner ikke, fugtigt græs
Påklædning:
http://images5.fanpop.com/image/photos/29300000/Steven-R-McQueen-younger-days-steven-r-mcqueen-29391475-1600-1067.jpg
Min hund:
https://img.photobucket.com/albums/v197/lunamus/Nova%20og%20Walle/0608_6340.jpg


Cambo var gået en tur ud i skoven efter han havde fået noget eftermiddags kaffe i cafeen. Han havde sin hund med som virkelig var vokset her på det sidste, da han var flyttet til byen havde det kun været en stor hvalp. Nu var den nærmest voksen og godt opdraget. Han gik gennem skoven fra vejen og var nu endt ved en sø inde midt i den. Han tænkte ikke over hvor langt han gik eller om han kunne finde tilbage, han havde hele dagen til at finde hjem. Han skulle bare hjem og have noget at spise på et tidspunkt, det var hvad der ventede ham. Han lod Freja (hans hund) løbe uden snor om sig, men han havde snoren parrat hvis der skulle komme nogen som ikke kunne lide hunde. han havde den altid hængende om sig.
Han syntes ikke han havde taget så meget tøj på da han gik hjemme fra, men der var ikke ligefrem koldt udenfor mere, vinden var lidt kold da der var fugt i luften, men det var til at tage på. Han gik roligt rundt om søen mens han lyttede til naturen om sig.
Tilbage til toppen Go down
Madison Davis
Admin
Admin
Madison Davis


Antal indlæg : 33
Points : 64
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie]   En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie] I_icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 12:04 am

Det var ikke koldt udenfor, men vinden fik det hele til at virke koldere. Der var stille i skoven som normalt ved denne tid. Det hele virkede roligt. Skovbunden var en smule fugtig ligesom alt andet rundt omkring, men dog var det ikke til at se. Det så bare ud som det plejede at gøre. Bonnie, som blot lignede en pige på omkring de 16-17 år, kom gående gennem skoven. Hun plejede ikke at følge stien, som gik gennem hele skoven hvis man ville være sikker på at finde hjem, men denne dag havde hun intet at skjule. Hun ville bare ud lidt. Ud i naturen, måske kunne hun på den måde, finde nogle flere at være omkring. Nogle nye venner måske?
Hun gik meget bestemt , med de korte ben, efter det hun havde sat sig i hovedet. Hun ville hen til søen. Ikke fordi der skete det helt store ved den sø, der var næsten aldrig nogen, kun dyr hyggede sig i lysningen en gang i mellem. Når der var mennesker holdte de sig dog en smule i baggrunden. Nogle væsner kunne lokke dem frem, vise dem at de ikke ville noget ondt, for så måske alligevel at dræbe dem til sidst. Sådan et væsen var Bonnie, dog havde hun respekt for dyre liv og ville ikke dræbe på den måde. Hun var heller ikke en af dem man før havde hørt om, der kun levede af dyr, fordi de forsøgte at stå imod deres natur.
Da hun nåede søen gav hun et lille smil fra sig og vandrede roligt og en smule eventyrsagtigt ud i lysningen, som ellers ville have dræbt de fleste af hendes art. Hun kastet blikket rundt da en fært gav hende oplysninger om, at et menneske var ikke langt derfra.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.darkbb.com
 
En tur i skoven med hunden, eller? [Bonnie]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: