The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
so your my mother //Freya// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
so your my mother //Freya// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
so your my mother //Freya// YV6Ay
Tidslinje
so your my mother //Freya// RK6Ga

 

 so your my mother //Freya//

Go down 
ForfatterBesked
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:13 am

so your my mother //Freya// Tumblr_mac4qmdPYm1ql2t3wo2_250
Plus:: et par hullede lavsidende jeans også et par høje sko, så alt i alt er hun godt omkring 1,78 høj, også har hun sin daglys ring på pegefingeren, hår som på billedet <--.
Tid:: 23:20.
Sted:: Skoven.
Omgivelser:: Øhh skov.
Vejr:: Stjerne klar himmel faktisk en smuk aften.

Mor, hvad mon en mor englelig var, hvad mon de gjorde, hvordan mon hendes mor ville være, hun var sikker på at hun ville være smuk. Hun havde som ung forestillet sig hvordan hendes mor ville se ud, med langt sort hår, søgende blå øjne, hun ville sikkert være mere end bare smuk, men det ville hun aldrig få af vide, fordi hun aldrig fik chancen for at se hende med sine egne øjne.
Hun sukkede og lagde armene ove kors, gik videre ind i skoven, hun ville aldrig se sin mor og det måtte hun leve med, hun havde sin far og det var vel nok for hende, mere end nok åbenbart.
//håber det er godt nok Very Happy


Sidst rettet af Antonia Man Feb 11, 2013 8:20 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:36 am

so your my mother //Freya// Dress+%23242+Bling+around+the+Collar
Undskyld at billedet er så stort ^^


Freya gik roligt igennem natten. hendes hår hang løst, og de grå øjne skinnede som sølv i månens lys.
Hun havde ingen make up på, men hendes læber var malet røde og så perfekte ud. Hun nynnede stille, en vuggevise, hun havde nynnet for sine børn i den korte tid hun havde haft dem. Hun nynnede den stadig af og til, nok i håb om at de ville kunne genkende den når de hørte den. Men hvorfor skulle de kunne det? det var omkring 1000 år siden, og de hørte den ikke mange gange, det ville være utroligt hvis de kunne huske den! Men stadig var der et lille håb inde i hende, et lille håb om at de godt kunne huske den.
Freyas bevægelser var perfekte! blide og langsomme, majestætiske og rolige. når hun gjorde et udfald, eller bevægede sig overnaturligt hurtigt, ville folk blive forvirret. hun gik som en ballet danserinde, præcise skridt og lige stort mellemrum mellem hvert skridt. men man lærte vel forhåbentlig også at gå pænt og perfekt efter 4500 år!


Sidst rettet af Freya Søn Feb 10, 2013 10:45 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:44 am

Hun sukkede, men da en bestemt lugt ramte hendes næse, vendte hun sig om og fik øje på en kvinde med mørkt hår og vidst nok blå øjne. Kvinden nynnede en underlig bekendt sang og helt uden at opdage det nynnede hun med på melodien. Hun gik hen mod kvinden og smilede svagt "hvem er du...er du virkelig" spurte hun og bed sig i læben. De unaturlige og usædvanlige blå skinnende øjne lyste op i hvad der kunne ligne glæde samlet med sorg. Glæden af at dennne kvinde måske kunne være hendes mor, men sorg for tænk hvis hun nu ikke var, tænk hvis hun bare var en tilfældig dame der lignede hende en lille smule uden rent faktisk at være relateret til hende "sig du er" bad hun næsten og stoppede op knap en meter fra kvinden.

//helt okay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:15 am

Freya fik en færten af noget..En vampyr..en født vampyr..yderst mærkeligt. duften af denne, virkede svagt bekendt..den skulle bare blandes op med lidt baby duft. Freyas ansigt ændrede sig ikke men indeni var hun et stort tudende kvindemenneske. med rolige skridt vendte hun sig til den højre side og begyndte at gå ind mellem træerne."Antonia?"kaldte hun roligt ud i mørket, og ventede på at den unge pige kom ud fra mørket. en nynnen der var ligesom den hun selv havde nynnet bekræftede hende meget i at dette var et af hendes børn.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:21 am

Da hun fik det begraftet, smilede hun større og gik ud og helt hen til hende "mor" hviskede hun og smilede større og endda mere lykkeligt end før hen, hun gik hen mod hende og uden at stoppe sig selv så meget som et sekund, lagde hun armene om hende og krammede hende. Hvorfor skulle hun ikke gøre det, det var hendes mor, hvem ville ikke kramme sin mor. Måden hun sagde Antonia, fik hende til at smile også selvom det efterhånden var noget tid siden hun lod sig kalde det, eller det var få der kaldt hende det, nu kaldte hun sig for det meste Toni da navnet Antonia mindede for meget om den mor hun ikke havde mødt før nu. Hun så på moren med varme øjne "du er præcis som jeg altid havde forestillet mig" hendes unaturlige og virkelig skarpe blå øjne, vidste ikke andet end glæde, selv tårerende gled op i dem, tåre som hun ikke turde slippe løs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:31 am

Hun smilede og åbnede armene, hun vidste at krammet kom og hun havde glædet sig til det i mange mange år. Freya smilede blidt og omsorgsfuldt, hun lukkede armene tæt om Antonia og kyssede hende blidt på panden"Min datter"sagde hun lavt og med en meget moderlig stemme. Freya så meget ung ud, men hun kunne lyde utrolig gammel, ikke sådan som en gammel bedstemor, men som en der havde levet i lige så lang tid som hun havde. Freya smilede og lod kinden blidt hvile på hendes datters hoved i et kort øjeblik"Og du med"sagde hun med den rolige varme stemme, som kunne berolige mange. hun smilede og lo en blid latter som et klokkespil, da Antonias øjne blev helt våde"Jamen kæreste dog, græd blot, ikke alle tårer er lavet af det onde"sagde hun og kyssede hende endnu engang blidt på panden.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:41 am

Hun lukkede øjnene da hendes mor kyssede hendes pande, hun havde virkelig savnet en moder rolle i sit liv, en hun kunne være sammen med de aftner, hvor faren havde været væk, hendes bror sikkert ude og knalde til højre og venstre. Hun opdagede nu at hun virkelig godt kunne havde haft brugt en moder, til de aftner hvor hun havde grædt sig selv i søvne og følt mere sorg end nogensinde før. Hun åbnede igen øjnene og det var som om da moren gav grønt lys, gled tårerende ned af hendes kinder "selvom jeg ikke vidste hvem du var, savnede jeg dig hver eneste dag, jeg vidste du ville være der ude, på grund af mine øjne, far har jo brune øjne og det har Shade også, jeg var den eneste med blå" hviskede hun og tørrede sine tårer væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:20 pm

Freya vuggede hende lige så blidt frem og tilbage da hun begyndte at græde.
Uanset hvad der ville ske for fremtiden, så ville Freya aldrig forlade sine børn igen. Hun ville hellere blive slået ihjel nær dem end leve i ensomhed uviden omsine børn og uden at kunne gøre noget for at hjælpe dem når de havde brug for hende.
Freya smilede og en blid latter rullede over hendes læber" ja Shade har din fars øjne og du mine, det var noget af det første jeg lagde mærke til jer" sagde hun med et kærligt smil, selvfølgelig havde hun ogs tjekket hvilket køn de var, for den gang var det vigtigt stedet første fødte barn var en dreng, og da de havde fået tvillinger og det var en af hver, var det godt, især fordi st Shade stadig var et par minutter ældre end Antonia, men det var kun Freya der vidste det.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:27 pm

Hun smilede og nød at kunne være i sine mors arme, hvor var det englelig dejligt, endelig at møde den kvinde der gav hende livet for så mange år siden. Selvom hun i teorien ikke burde kunne kende denne kvinde, havde hun det som om de to havde kendt hinanden hele livet. Som hun følte moderens vuggen, tænkte hun tilbage på hvordan det ville havde været hvis moderen altid havde været der, ville hun så om aftnerne havde grædt sig selv i søvne alene og fortvivlet eller ville moderen havde været der og trøstet hende igennem de hårde tider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 6:18 am

Hun trak Antonia blidt ud og havde hænderne på hendes skuldre. Hun studerede indgående og tørrede kærligt hendes ansigt med tommelfingrene og smilede" tør dine kære øjne, og fortæl mig om dit liv! Og om du har mødt en mand! Din fader har forhåbentlig lært dig at mennesker kun er mad og for sjovt!" Sagde hun og det sidste en smule strengt. Freya ville dø af skam hvis et menneske kom ind ind i familiens liv og endnu værre ville det være for den person som bragte maden ind. Hun smilede kærligt til Antonia. Hun var smuk! Hun havde Freyas runde ansigt.. I hvert fald en smule, men Jacks glød.
Hun gav Antonias hånd et blidt klem og lagde armen om hende og begyndte at skubbe hende blidt med sig ind mellem træerne så de kunne snakke.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 7:31 am

Hun grinede og smilede "nej jeg har ikke mødt manden i mit liv endnu, men jeg har fundet glæde i læsningen, du ved at jeg sidder ude på gyngestolen, med en kop the i regnen på terrasen" hun smilede og sukkede "jeg savnede dig i den periode hvor far var væk, den periode hvor Shade også var væk, hvor jeg var helt alene uden nogen der elskede mig" hun trak på skulderne og sukkede, hun blev dog lidt knotten for mennesker kunne være smukke og hun kunne altid forvandle ham hvis det var "lad os sige hypotetisk hvis jeg finder sammen med et menneske, hvordan kan jeg være sikker på at der er nogen der vil elske mig som han gør" spurte hun og fulgte med moderen "der er gået så mange år og ingen har elsket mig" hviskede hun og lagde armene om hinanden. Mange så hende nogle gange som sur og farlig, men i virkeligheden ville hun bare gerne elskes
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





so your my mother //Freya// Empty
IndlægEmne: Sv: so your my mother //Freya//   so your my mother //Freya// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
so your my mother //Freya//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Long time, no see.. Don't care -Freya-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: