The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Long time, no see.. Don't care -Freya- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Long time, no see.. Don't care -Freya- YV6Ay
Tidslinje
Long time, no see.. Don't care -Freya- RK6Ga

 

 Long time, no see.. Don't care -Freya-

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 12:48 pm

Sted: Skoven
Tid: nat
Omgivelser: Mørke ._.
Vejr: Koldt, og overskyet
Påklædning: mørke bukser, en hvis skjorte og sko.


Blæsten var kold, men han kunne ikke mærke det. Nogen gange misundede han menneskerne at de kunne føle kulde, føle alt det de nu kunne. Nok var han selv halvt om halvt menneske, men ikke nok til at være normal. Han misundede dog ikke deres dødelighed. Selvom det var nat befandt Shade sig som altid i skoven. Han var sjældent hjemme hos sig selv, for det meste kun når han skulle have en tøs med hjem for at kanlde og dræbe hende. Han lagde intet i det mere. Det var mange år siden han havde gjort det. Han sad i et træ, på en tyk gren og lænet mod stammen med ryggen. Hans ene ben hang ned fra grenen. Et lavt suk undslap hans læber og så ud i mørket der var knap så mørkt for ham. Egentlig ville han helst være hos Felicia, få hende overtalt til at de to hørte sammen for alvor. Men efterhånden var hun vist blevet træt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 1:11 pm

på: sort kjole med indbygget korset. den går til omkring knæene.

Freya havde betragtet ham i længere tid..han lagde ikke mærke til hende. det var dumt og uforsigtigt af ham. Man vidste aldrig hvad der kunne dukke op" Shade Avannaa Westerfield"Hun sagde det roligt og med meget moderlig autoritet. Hun havde aldrig set sine børn udover den gang de var helt små baby'er..Men der fandte ikke mange oprindelige hybrider i Mystic Falls som havde en fært som hans og hans søsters. Deres duft mindede utrolig meget om hinandens, hans var dog mere maskulin og Antonias mere feminin. Hun vidste inderst inde godt at de ville være sværest at komme ind til Shade. For han ville ikke sætte sig ned og græde ligesom Antonia havde gjort. Nej han ville nok være vred, eller vise ligegyldighed.
Hun betragtede let hans skikkelse. der var et par meter i mellem dem.
En kvist knækkede da hun tog et par lette elegante skridt hen i mod ham dog i langsomt tempo. Hun havde ikke travlt, og han så heller ikke særlig travl ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 1:17 pm

Shades opmærksomhed blev hurtigt flyttet hen på stemmen. Ingen kendte hans rigtige navn ud over hans forældre. I hvert fald hans far, hans mor kendte han ikke rigtigt noget til og det interesserede ham heller ikke. Han landede elegant og lydløst på jorden foran hybriden der åbenbart kendte til ham. "Hvor kender du mit navn fra?" han lød mere vred end undrende. Han kunne ikke lide at blive overrasket, slet ikke sådan her. Hvis ikke hun havde været hybrid, og tydeligt ældre end ham, havde han for længst dræbt hende. Man han havde ikke en chance og det vidste han. Nok var han tempramentsfuld men ikke dum. "Hvem er du?" lød hans næste spørgsmål meget hurtigt efter. Der var noget bekendt omkring hende, han var ikke sikker på hvad det var, men hun fik et eller andet i ham til at starte. Hendes fært virkede underligt bekendt, uden han kunne huske den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 1:33 pm

Hun stod med et bag ham"Kan du så finde en pænere tone frem.. Det er ikke en pæn måde at snakke til en kvinde på!"sagde hun drillende, han havde hendes temperament, hun kunne mærke det, men han havde ikke lært at bruge det, at styre det og tage fordel af det!"Hvem tror du jeg er ?"med et stod hun foran ham og kiggede på ham med grå øjne, de lyste svagt sølvgrå i mørket."I det mindste ligner en af jer mig"sagde hun, og regnede med at han nu kunne regne ud hvem hun var"Det er ikke en særlig varm velkomst du giver din moder, din søsters var mere...følelsesladet"sagde hun med en stemme der virkede beroligende og afslappende på alle."Må din mor ikke få et kram?"hun regnede ikke med det, men han skulle skubbes lidt til have sin vrede ud, for den var der, det burde den være, en vrede til hende om at hun aldrig havde været der, vreden der kom fra følelsen af svigtelse fra hende. Det lange mørke hår hang løst og blev en enkelt gang taget af vinden og blæst med på dens vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:36 pm

Han kunne mærke han allerede var en smule træt af hende, men han gjorde ikke noget. Lige nu. "Jeg snakker som jeg mener det er passende for den pågældende kvinde" svarede han igen. Han brød sig ikke om at blive rettet på, han brød sig slet ikke om at folk ikke bare lod ham være i fred. Han så ind i hendes øjne og gjorde ikke tegn til han ville reagere på noget af det hun sagde. Selvfølgelig kunne han lægge to og to sammen, men han havde ikke bahov for en mor der kom rendende efter 1000 år. "Antonia er ikke ligesom mig. Tvillinger eller ej. Det ville du vide hvis du kendte os" sagde han afvisende og ønskede ikke nogen form for forhold til hende. Han forsvandt i næste sekund da hun spurgte efter et kram og sad så oppe på grenen. "Ellers tak. Føl dig fri til at gå" sagde han ligegyldigt. Han følte ikke noget specielt ved hende, hun kunne være an normal hybrid han ikke kendte, hun betød intet for ham og det ønskede han heller ikke hun skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 11:50 pm

Hun kunne ikke lade være med at smile svagt. Stadig så ung, og følte sig sikkert så gammel. Hun hævede let øjnbrynet" jeg ved godt at Jack ikke har været den bedste til at opdrage... Men var din tunge eller jeg lærer manerer som da jeg var barn" sagde hun. Hendes barn eller ej 1000 år siden sidst de sås, det kunne godt være men sådan skulle man ikke snakke til hende hvem end man var!
Hin smilede svagt" jeg håbede heller ikke at du var ligesom Antonia, men udfra det jeg har fået fortalt de sidste 1000 år havde jeg heller ikke regnet med det.." Hun sagde det roligt. Hendes øjne havde aldrig forladt ham eller Antonia.. Eller Jack hun havde altid vidst hvad de havde lavet.
"Det havde jeg heller ikke regnet med at du ville have"hun sagde det roligt og rynkede let på næsen"jeg tror faktisk at jeg vil blive.. Også her i byen den virker utrolig hyggelig" sagde hun med hovedet let på skrå og kiggede op på ham" og hvor lang tid vil du sidde deroppe som et lille barn der prøver at flygte fra noget der føles ubehageligt uden at virke som en kujon?" Hun vidste ikke om det var sandt men det så altså sådan ud, istedet for at stå her over for hende. Det ville virke mere troværdigt hvis han havde stået foran hende og sagt pænt at han ike havde brug for hende. Men det gjorde han ike og derfor troede hun ham heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:00 am

Han så på hende, ligegyldigt. "Hvad er det værste du kan gøre? Torturerer mig? Jeg tror jeg klarer mig 'moar'" sagde han uden følelse. Han var ligeglad med hende, hvem hun var, eller hvem hun troede han var. Hun havde ikke været en del af hans liv før og han behøvede ikke at få hende ind nu. "Og hvad har du så fået fortalt? Tror du på alt hvad du høre?" sagde han afvisende. Hendes ord interesserede ham ikke, hendes eksistens var ham ligegyldig. Det eneste familie han bekymrede sig om var Antonia. Andre kunne gøre hvad de ville. "Jeg kan fint passe på Antonia selv. Det er ikke ligefrem fordi dig og Jack har prøvet" sagde han roligt. Antonia havde ikke brug for deres mor heller.
Han så ned på hende fra træet. "Gør som du vil. Bare jeg ikke er en del af det." Han var ligeglad med om hun slog lejr foran træet, slog telt op eller byggede et hus. Så længe hun holdte sig væk fra ham. Han lo en smule over hendes ord. "Ubehageligt? Du har høje tanker om dig selv. Der er intet ubehageligt over dig. Du interesserer mig bare ikke. Men hvis det trøster dig at tro jeg har følelser gemt, så gør endelig det" svarede han koldt og var ligeglad med om hun troede hun betød noget eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:55 am

Hun smilede skævt, han var i sandhed hendes søn, den måde han var på"Det er ellers ærgeligt at Felicia allerede er forlovet.."sagde hun og trak let på skuldrene"men heldigvis kun til et menneske..der dog kan blive forvandlet en vampyr...hvilken skam det er når man ikke ved hvad man skal stille op for at stoppe det.."hun sukkede påtaget, og man kunne høre det var falskt.
en latter gled igennem skoven, den var kold men fortryllende og mindede om en isvinter, den var ikke ond men nok nærmere uhyggelig på en mærkelig måde.
Hun smilede til ham"Kære, sig hvad du vil, men du har ikke passet særlig godt på din søster!"tonen i hendes stemme var hård og bebrejdende"Shade mand dig op!"sagde hun hårdt"du kan vel ikke tro at den tone der vil hjælpe på nogen måde vel?"spurgte hun stadig med den hårde tone og sad oppe ved siden af ham og kiggede på ham"for jo mere du opfører dig sådan jo mere til grin bliver du, det nytter ikke noget at blive sur på den måde der"hun sagde det roligt, og smilede skævt"Skal du have hjælp til at få Felicia?"spurgte hun med et blik der kunne tage både et ja og et nej, et blik der faktisk var en smule arrogant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 5:23 am

Han så på hende og himlede kort med øjnene. Hun skulle forestille at være ældre og klogere end ham, men hun forstod tydeligtvis ikke at han ikke ønskede hende i sit liv. "Felicia bestemmer selv hvad hun vil. Jeg elsker hende, jeg vil ikke gøre noget for at såre hende. Så egoistisk er jeg heller ikke" sagde han rolig. Det var fristende at dræbe Kili, men han gjorde det ikke. Hvis han endelig gjorde ville Felicia først blive vred på ham, og aldrig være sammen med ham. Desuden ville det såre hende og det ønskede han ikke.
Han så på hende. "Åh, det er rigtigt. Som hendes mor har du jo beskyttet hende langt bedre end mig" sagde han ironisk og så op i himlen. Han ville ønske hun bare forsvandt lige så hurtigt som hun var kommet. Han så på hende og kom igen til at le. "Sur? Jeg har ikke været sur på nogen måde? Du er pisse irriterende, men jeg gider ikke hidse mig op over det. Jeg vil bare gerne have du går igen" svarede han roligt og lænede sig tilbage. "Jeg skal ike have hjælp. Slet ikke af dig" svarede han med et træk på skuldrene. Alt han ønskede var at være sammen med Felicia, men han nægtede at få hjælp, specielt af hans mor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 5:52 am

"og du tog hendes ring fordi??"spurgte hun og kiggede på ham med et let sammenpressede øjne"Nå så du er ikke egoistisk?"spurgte hun tydeligt provokerende, hun havde ofte fuldt ham i hans liv, ikke med sine egne øjne eller noget, men han gjorde ikke ret ofte noget for andre"Ville det hjælpe hvis jeg fortalte dig hvorfor jeg aldrig har været der for dig og Antonia? hvis jeg fortalte dig at enten havde jeg forladt jer eller også var vi alle døde?"hun spurgte med en stemme som fortalte at dette var sandt"Ville du tro på din moder og have lidt til overs for hende, hvis du vidste hun havde holdt sig væk men altid været der for at holde jer i live?"hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham, alle havde brug for deres mor i deres liv, også selvom de ikke selv troede på det.

//undskylder for længden ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 6:13 am

Han så roligt på hende. "For at fange hendes opmærksomhed og få hende til at forstå jeg mente det" savrede han roligt og lænede sig fortsat afslappet tilbage. "Jeg sagde ikke jeg ikke er egoistisk, det ved jeg jeg er, men jeg sagde at jeg ikke var SÅ egoistisk. Jeg elsker Felicia og jeg vil ikke såre hende" sagde han forklarende, hun fattede det jo åbenbart ikke. Han rystede på hovedet. "Jeg er ligeglad. Jeg ved ikke hvilken lykkelig gensyns scene du havde forestillet dig, men jeg har levet 950 år uden nogen af jer og jeg har ike tænkt mig at ændre det nu. Jeg har Antonia, jeg gider ikke andre. Hvis du virkelig kendte mig vidste du jeg hader nye folk" sagde han afvisende og lagde armene over kors. Om hun havde en grund eller ej, han kendte hende ikke, og uanset hvad hun sagde ønskede han det ikke. "Jeg er ikke vred over du aldrig har været der. Du er bare fremmed for mig, og jeg kan ikke lide nye folk, slet ikke hvis de tror de kan blive venner med mig" sagde han roligt, og var faktisk fuldstændig ærlig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Long time, no see.. Don't care -Freya- Empty
IndlægEmne: Sv: Long time, no see.. Don't care -Freya-   Long time, no see.. Don't care -Freya- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Long time, no see.. Don't care -Freya-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: