The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
Give me a Chance ~ Malia - Page 3 RK6Ga

 

 Give me a Chance ~ Malia

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:00 am

"Du skal heller ikke være som alle andre, for det er dig jeg kan lide" Sagde han charmerende, da han var kommet ind på værelset igen. Han kunne ikke lade vær med at smile over hendes bemærkning i forhold til at han drak blod. "Det er det hurtigeste at få ned, når man ikke har fået noget at spise i et par dage. Jeg har altid nogle dunke med blod stående, til hvis jeg ikke orker at spise, da jeg så kan vente lidt længere, og blive klar igen med en enkelt flaske blod" Sagde han og kyssede hende på kinden da han havde drukket blodet. Han lagde mærke til at han havde lavet et rødt mærke på hendes kind og tørrede det af med noget papir han havde med. "Så du har dræbt nogen her på det sidste" Sagde han forbavset. Han havde ikke troet at hun var den slags hybrid, men på den måde hun sagde det virkede det heller ikke som noget hun normalt gjorde. Da hun satte sig på hans skød og lagde armene rundt om hans hals kyssede han hende bare. Selvfølgelig ville han have hende til at flytte ind, men ikke hvis hun ikke selv ville. Hendes bror ville sikkert flå ham levende alligevel hvis han gjorde Malia ondt, men det havde han ingen planer om. "Ja jeg vil gerne have du flytter ind" Sagde han med et smil på læberne og kiggede hende direkte i øjnene.

Give me a Chance ~ Malia - Page 3 Tumblr_mojpajBZ5f1sox2n7o1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:14 am

Malia lyttede til hans ord omkring det med blodet og nikkede lidt."Jeg kan godt forstå det, der er nogle gang meget nemt bareog have noget blod istæd få og skulle lave et eller andet mad som ville tag lang tid inden det er klar." svarede hun ham med et lille smil og nikkede så da han spurgte om det var rigtig hun havde drukket fra mennesker."Jeg normalt dræber jeg dem ikke eller drikker fra mennesker men de første dage var jeg bare så sur at jeg lod det gå ud over nogen mennesker men kun nogen af dem som har haft fortjent det" svarede hun ham så med et lille smil igen. Hun kyssede ham tilbage og kørte hendes hænder igen hans hår og smilte så da hun hørte hans ord."Jeg ville elske og flytte sammen med dig." svarede hun og kyssede ham kort på næsen og fnisede så over det."Jeg elsker dig over alt på jorden lov mig du aldrig går fra mig igen det skal være os få altid okay?"

Give me a Chance ~ Malia - Page 3 Large
Tilbage til toppen Go down
 
Give me a Chance ~ Malia
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: