The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Give me a Chance ~ Malia YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Give me a Chance ~ Malia YV6Ay
Tidslinje
Give me a Chance ~ Malia RK6Ga

 

 Give me a Chance ~ Malia

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:37 am

Tid: 12:00
Sted: Biblioteket
Vejr: Regn vejr. I hvert fald i Alexanders sind
Omgivelser: Bøger og atter bøger. Måske et menneske eller to.
Påklædning: Give me a Chance ~ Malia Tumblr_ng0ywqc2wO1rb2qy7o3_250

Biblioteket var varmt og dejligt, men det virkede koldt og følelsesløst. Det var derfor at Alexander var der netop denne dag. Det var 4 uger siden at Malia havde sagt hun ikke ville se ham igen. Hun havde beskyldt ham for at kysse en anden pige og for at såre hendes hjerte. Alexander vidste det ikke var sandt, men han kunne ikke overbevise hende om at han virkelig elskede hende og ingen andre. Han satte sig ved et bord med en bog og begyndte at læse. Sjovt nok havde han valgt en ulykkelig romantisk bog. Han havde en hætte trøje på og skjulte sit ansigt i håb om at han ville kunne finde Malia uden at hun opdagede ham. Han kiggede længe ned og læste bogen. Han fik en del tårer i øjnene og blev stadig ved med at kigge ned. Han ville kunne genkende lyden af hendes fødder mod gulvet hvis hun kom. Hun skulle ikke tro at han ikke ville hende. Han havde siddet det samme sted i nu 4 uger i håb om at han ville finde hende. Han gad intet ledte bare efter hende, men tog aldrig hjem til hende. Han var der da hendes bror allerede meddelte hende at Alexander ikke var god for hende. Han ville modbevise hende. Han havde snakket lidt med Lolle efter at Malia var blevet sur. Hun havde fortalt hvordan Malia havde det når hun var der sammen med Brendon. Han ønskede ikke skabe problemer for Lolle så han havde sagt til hende at hun bare skulle stoppe med at fortælle ham hvad der skete. Det var 1 uge siden i dag. Han kiggede rundt da han havde glemt at lytte efter hendes fodtrin.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:53 am

På: Give me a Chance ~ Malia Tumblr_nh659t8RnE1qbngkjo2_250

Der gik 4 lange uger, Malia sad kun i hendes værelse og græd hun overvejede nogle gang og finde Alexander men så holde hun sig altid tilbage. Hun dræbe inda også nogle personer igen fordi hun var so frusteret og ked af det helle, han lovede hende at han aldrig ville gøre soden noget men aligevel gjorde han det. Malia sad ved hendes vindu denne morgen og kiggede ud af det hvor hun kunne se at det regnede vilket fik hende til og sukke. I dette vejr læste hun får det mæste en bog så hun tog sig sammen og fik noget tøj på og begynde så og gå lige så stille til bibioteket. Hendes tøj og hår blev meget våd men hun var ligeglad, som hun var med det meste her få tiden. Hun ankom og enelig gik indenfå. Først kiggede hun over ved gyser bøgerne også til fantasy men hun viste at hun nok bare ville helt læste noget med kerlighed selvom hendes ikke var meget godt lige nu så Malia gik over til kærligheds-bøgerne og lod hendes finger glide over bøgerne med et lille suk.


Sidst rettet af Malia Søn Dec 28, 2014 8:33 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:23 am

Alexander kiggede ned i sin bog, da han hørte hende komme. Han kiggede forsigtigt over mod hende, men uden at gøre det tydeligt. Han kiggede igen ned i sin bog. Han skyndte sig at tørre øjnene, lukke bogen og rejse sig op. Han gjorde det stille og roligt, og prøvede at undgå at larme. Han gik hen til den reol hvor han havde taget bogen fra, og satte den på plads. Han stod med ryggen til Malia, sagde ikke noget. Indtil han tog sig sammen til at sige noget stille. "Hvorfor virker du så ked af det frøken?" Spurgte han stille. Han dækkede sin britisk accent med den amerikanske han havde lært ved at lytte til radioen, og de folk han nu stødte på fra tid til anden på gaden. Hvis man ikke så på ham vidste man ikke at det var Alexander.


Give me a Chance ~ Malia Dsc05196-1024x768
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:34 am

Malia blev ved med og gå ved reilerne og nogle gange tog hun et bog ud,læste dens bagside også lag hun den tilbage igen ingen af bøgerne hun havde set intil nu var godt nok få hende og læse i. hun kunne høre nogle trin bag ende så hun troed nok bare det var os en anden som der skulle have wn bog. Da hun pluslig hørte personen snakke til hende sukkede hun lidt."jeg savner bare min kæreste" munbled hun og kiggede lidt vider på bøgerne."jeg har været meget dum, ikke ig trog på ham og hvad han sag selvom jeg viste han ikke ville lyce troed jeg det men nu fortryder jeg det" tilføj hun og sukkede igen hun ønskede lige nu bare og være ved alex igen,ligge i hans arme og vågne op ved siden af ham igen som hun gjorde denne gang men hun viste os at hun overreagerede men det var ju os klar hun ville det det linede at de kyssede. "hvad med dig ung man, hvad gører dig så til og lyde trist? vis der er noget måske kan jeg hjælpe" sag hun til ham mens he des øjne stadig var på bøgerne og hun vente med ryken til han.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_inline_mwvz0xGqbi1ss77up


Sidst rettet af Malia Søn Dec 28, 2014 8:31 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:56 am

Alexander smilede lidt ved at høre hun savnede ham. Eller han håbede det var ham, og at hun ikke havde fundet en ny kæreste. Alexander skulle lige til at sige noget, men så rømmede han sig for at kunne skjule hans dialekt. "Hvad ville du sige til ham hvis han var lige her?" Spurgte han hende med et strejf af hans dialekt. Det var så lidt at man næsten ikke kunne gøre det, men det var der. Han grinte lidt over at hun mente han lød trist. "Jeg har lige læst den her bog om en vampyr som næsten dræbte sig selv fordi han for alt i verden ikke ville gøre skade på sin kæreste," Forklarede Alexander hende med sin fake amerikanske dialekt. "så mit problem er ikke lige det største". Han mærkede hvordan hans øjne ændrede sig. Han havde lyst til at flygte, flygte mens han satdig kunne. Men nej. Han var nød til at snakke med hende. Hun havde lige indrømmet at hun fortrød hvad der var sket, så hvorfor vendte han sig ikke rundt og kyssede hende? Han vidste det ikke. Ventede måske på at hun fortalte hvad hun ville sige til ham hvis han stod der i dette øjeblik.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_mzmgny2h521rd7k5qo2_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 8:39 pm

Malia blev ved med og kigge på de bøger som der nu var der, nogen af dem så god ud men ikke god nok til hende og skulle læse dem. Hun viste ikke hvorfår hun overhoved snakkede med denne fremede person hun har ikke kiggede på ham en eneste gang men noget på ham var beroligende få hende han virkede som en hund kende men så aligevel ikke."Hvad jeg ville sige?" sag hun and sukkede lidt imens hun tænkte over hvad det skulle være hun har haft så mange tanker over det."Jeg vil nok sige at jeg er ked af ikke og stole på ham, selvom jeg burde og gøre det fordi jeg elsker ham over alt på jorden og jeg ikke ville miste ham på grund af soden noget dumt noget" svarede hun personen som hun stadig stod ryk måd ryk med og ikke en eneste gang vende hun sig om. Da han svarede på hendes spørgestmål smilte hun lidt."Det er da sød at en Dreng kan viste følser, det kan min Kæreste os, jeg savner ham alt få meget, undskyld jeg snakker så meget" sag hun med en lille suk og lag en bog tilbage igen i reolen som hun har haft taget i hånden.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_n9p6j5cxAK1qbngkjo2_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 8:51 pm

Alexander fællede en enkelt tårer. Han var ked af at der overhovedet havde været en grund til ikke at stole på ham. "Malia jeg er helt sikker på at de kæreste savner dig mindst lige så meget som du savner ham" Sagde han og vendte sig om mod hende. Han betragtede hende kun, men at stå så tæt på og alligevel langt fra fik ham til at vende sig rundt mod bøgerne igen. Han prøvede virkelig at styre sig selv, for ikke bare at kysse hende. "Han skal nok tilgive dig min kære, du virker alt for sød til at han kan gøre andet" Sagde han med et lille smil mod bøgerne. Han overvejede at fortælle noget hans veninde en gang havde sagt. Men han var ikke sikker på at han kunne få det over sine læber på samme harmoniske måde som hun havde gjort det.


Give me a Chance ~ Malia Large
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:03 pm

Malia lyttede til hvad han sag men det undred hende at han viste hendes navn nu da hun ikke har haft sagt det til ham."Malia? Du kender mit navn? Hvorfra?" spurgte hun men aligevel blev hun ved med og kigge i bøgerne fordi hun ikke undrede sig så meget over det aligevel, da hun høre hans næste ord røj der en lille tår ned af hendes kind og hun smilte."Det er virklig sød af dig og sige men han kan ikke tilgive mig vis jeg ikke går og siger det til ham, jeg kan bare ikke tag mig sammen til det fordi jeg var så dum" sag hun men mere med et lille hviskende. "Jeg ønskede han ville være ham og jeg kunne kysse ham" mumlede hun mere til sig selv og sukkede lidt.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_nb3hx0mrbX1qe7736o4_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:21 pm

Alexander hørte hvert et ord hun sagde. "Tjov jeg snakker tilfældigvis med Alexander og han har fortalt mig dit navn, og at han for alt i verden ville tilgive dig. Han ønsker kun dig, Darling" Sagde han blidt med hans yndige amerikanske dialekt. Alexander smilede lidt. Han kunne dufte saltet på hendes øje. Han kunne næsten ikke vendte mere. Han ønskede jo ikke hun skulle græde mere, fordi han også pinede sig selv ved at høre det."Og jeg kan forsikre dig om at han står lige bag ved dig" Sagde han med sin normale stemme og vendte sig rundt og kyssede hende. Kyssede hende som han aldrig havde gjort før. Han havde lagt armene om hende, for at fortælle hende han aldrig ville give slip igen. "Darling jeg elsker dig" Sagde han efter lang tid hvor han bare havde kysset hende.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_lxgu4hIK4z1r98gfco1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 9:32 pm

Malia lyttede til drengen og nikkede bare."Så du kender ham? Han er en meget god en, jeg elsker ham virklig meget" sag hun og kunne ikke lade være med og smile imens hun tænkte på ham. Pluslig kunne hun høre hans accent og smilte inu mere, det var ham, helle tiden var det ham og hun var bare så glad få at det var ham nu. Malia vende sig om på sammen tid med ham og kyssede ham tilbage med et smil på læben, hun ville ikke give slip på ham mere, en hånd lag rund om hans hals og efter noget tid lyttede hun til ham og smilte. "Jeg elsker også dig min lille Ulv" svarede hun ham og kyssede ham bare igen, få hende var det 4 lange og ensome uger sp nu ville hun bare have det tilbage, hun hoppede lidt op få at svinge et ben rund om ham og det andet måd et reol imens hun stadig kyssede ham.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_ne0wxwxYlC1swlaf5o1_500
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 10:12 pm

Alexander smilede mod hendes læber. De åh så bløde læber han har manglet de sidste 4 uger. Han havde virkelig savnet hende så forbandet meget. Han fik tårer i øjnene bare af at kysse hende nu. Det føltes som en af hans drømme hvor han bare ville vågne op og så ville hun ikke være der. Men hun var der virkelig hun var lige foran ham. Han holdte hende helt ind til sig. Han var oven ud lykkelig for endelig at holde hende i sine arme igen. Han ville ikke give slip på hende hvis han fik valget. Han ville ikke bytte hende for noget i verden. Han var hendes fuldt ud og han håbede det var det samme med hende, men eftersom at de var sammen efter 4 uger, så var han ret sikker på at de tilhørte hinanden og ingen andre.

Give me a Chance ~ Malia Britt-and-Dylan-3-britt-robertson-and-dylan-obrien-35391648-498-280
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 10:21 pm

Malia blev ved med og kysse ham intil hun så bryd den efter noget lang tid og åbnede langsom hendes øjne igen og smilte til ham."Jeg er så glad få vi enelig er sammen igen, de 4uger var virklig ikke til og holde ud alene" hviskede hun med at smil og kyssede ham kort igen hun ville bare ikke rigtig slippe hans læber mere."Jeg elsker dig så meget, og du lover mig næste gang bestiller vi sammen" sag hun med et lille fnis og bed sig i underlæben."Lad os bare lave som om det ikke skete okay? Jeg vil virklig ikke tænkte på det mere, det er kun dig og mig fra nu af, jeg elsker elsker elsker dig" blev hun ved med og hviske og smilte til ham, pluslig så hun bibiotikaren ved enden af gangen og skubbede Alex lidt væg fra sig med et grin."Undskyld" sag Malia til bibiotikaren og vente sig så om til bøgerne igen."Så du læste en kærlighedsbog?"

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_ms5xaoxsqO1rnzplqo1_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:00 am

Alexander smilte stort til hende da han kiggede hende ind i øjne. Han elskede de smukke øjne hun havde og i 4 uger havde han ikke kunne se dem. "Jeg forstår hvad du mener, men de fire uger har også bevist at vi stadig elsker hinanden" Sagde han rigtig poetisk. Alexander lyttede til hans elskedes ord hele tiden, og nød dem som sød musik. "Jeg vil ikke glemme det for det har åbnet mine øjne op for at jeg ikke kan leve uden dig" Han blev lidt overrasket over at hun skubbede ham væk fra sig, men så kiggede han samme vej som hende. Bibliotekaren kiggede på dem, og så sød som Alexander var vinkede han til hende. "Hej og undskyld" Sagde han til hende, og vendte sig så om mod bøgerne igen. "Ja jeg læste en romantisk bog. Jeg savnede dig, og ville finde noget andet at kaste min opmærksomhed på, men det kunne jeg ikke. Jeg fik læst hele serien og det endte med at hun blev vampyr for at kunne være sammen med ham for evigt. Jeg syntes det var meget romantisk" Sagde han og kiggede ned mod enden af reolerne for at se om bibliotekaren stadig stod og holdte øje med dem.

Give me a Chance ~ Malia Teen-wolf-teaser-a-special-dose-of-dylan-obrien-a-chanting-choir-and-a-carver-on-the-run-photos
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:15 am

Malia lyttede til ham og nikkede lidt med et smil."Jeg var helt alene på mit værelse" sag hun med hunde øjne. "Jeg savnede din kyss, og vågne op ved siden af dig, og føle din hånd på mig, jeg savnede alt" sag hun med et smil og kiggede så vider på bøgerne imens hun så lyttede til hvad han sag."Jeg ville nok gøre det sammen få dig vis jeg ikke alerede var Hybrid" sag hun og hviskede det sidste så der ikke nogle andrer kunne høre det. Malia kiggede om bibiotikaren stadig var der vilket hun ikke var mere så hun vende sig om til alex og smilte."Enlig er hun væk" mumlede hun inden hun kyssede ham igen imens hun lag hendes hænder på hans kinder.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_mo9hkdmBEg1r7iuwlo5_r1_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 12:58 am

"Det kan jeg godt forstå, jeg er jo uimodståelig" Sagde han omkring det med at hun ville have forvandlet sig hvis hun ikke var hybrid. "men der er en endnu mere uimodståelig person i dette lokale" Han havde tjekket bibliotekaren var væk, og vendte sig rundt mod hende samtidig med at hun gjorde det. Han lagde en hånd på hendes skulder og trak hende længere ind i det kys hun havde placeret på hans læber. Den anden arm havde han lagt rundt om hende og trak hendes hofte ind mod hans egen hofte. For ham ville det ikke gøre noget hvis de havde sex på biblioteket, men det var nok ikke så hensigtsmæssigt når nu at bibliotekaren allerede havde opdaget dem en gang.


Give me a Chance ~ Malia Tumblr_n15wpq1ph71t7x83ho1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:07 am

"Ja du er så" svarede hun ham med et lille fnis og hvad bare så glad få at have ham tilbage igen og at han var alt hendes igen og hun skulle iværtfald ikke miste ham igen. "Er der det? Snakker du om mig da?" sag hun med et smil måd han læbber og blev hun bare ved med og kysse ham hun ville ikke stoppe mere nu, hun har vented i alt få lang tid på at føle hans læber på hendes i så lang tid. "K-Kan du være meget hurtig og meget stille?" surgte hun imens hun bryd kysset lidt og kørte hendes hænder ned til hans busker."Hun kommer nok ikke igen vis vi bare er stille, selvom det bliver svært få mig" sag hun med et lille grin.

Give me a Chance ~ Malia Large
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:40 am

Alexander ryste på hoved af hende. "Nej det er da bibliotekaren jeg snakker om din fjollede lille tøs" Sagde han og kyssede hende heftigt. Han hørte hvad hun sagde og forstod det med det samme da hendes hånd rørte ved hans lem uden på bukserne. Han lod sin hånd kravle op til hendes bryst og klemte det hårdt. "Jeg er Ninja" Sagde han sexet og kyssede hende heftigt mens han åbnede hans egen lynlås. Han lod først hans hånd komme ned i hendes trusser og nussede hendes klitoris. Hun skulle helt sikkert huske dette til senere, når hun var der hjemme alene, og uden ham, hvilket hun nok ikke endte med. Men det kunne hun jo ikke vide. Hans arm der før var på hoften var den hånd som var smuttet ned i hendes trusser og som nu begyndte at give hende finger. Han tyssede blidt på hende og kyssede hende på munden heftigt. Han skubbede hende blidt tilbage mod bogreolen, og satte endnu en finger op. Han stoppede kort tid efter og begyndte blidt at tage tøjet af hende. Han trak blidt hendes shorts ned samtidig med at han kyssede hende ned af armen på vej ned. Han nåede til at få hendes leggins ned også. Nu stod hun kun med trusser og selvfølgelig over tøjet på. Han gik ned på knæ og satte sin mund mod hendes trusser. Han kyssede hendes fisse uden på trusserne først, men flyttede så hendes trusser som dækkede for hendes fisse. Han kørte først tungen over hendes underliv og men begyndte så at lege med hende, med hans tunge. Han sugede sig blidt fast og og smagte hendes indre.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_mvpp8eRYzM1so2v4oo1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:55 am

Malia slog ham lidt på skulern da han sag han snakkede om bibiotikaren."Du er ondt, jeg ved det er mig vi snakker om" sag hun med et lille grin og lyttede så til hans sidste ord og fnisede lidt, hun begydne og køre hendes hånd ned i hans bukser og underbukser hvor hun gav ham et handjob intil hans så gik på knæ og malia lag hovedt tilbage en hånd i hans hår som lejede med det og den anden hånd på hendes mund så hun ikke ville kunne komme til og stønne alt får højt da han begynde og slikke hende. Efter noget tid tog malia begge hendes hænder i hand hår og pressede ham lidt mere til hendes undrliv. Hendes øjne var lukkede og hovedt var lagt tilbage, hun nød vært enkelt sekund.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_inline_mx358xbZFk1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 2:26 am

"Jeg ved det prinsesse" Sagde Alexander lige inden han smuttede ned. Han havde nydt det hand job hun havde givet ham inden han var begyndte at forkæle hende. Han kælede stadig for hendes underliv, men i stede for at stikke tungen op i hende fandt tre af hans fingre op i hende og begyndte at give hende finger. Han vidste at hvis han gjorde det for hurtigt ville de blive opdaget, men han kunne ikke gøre det langsomt da det så ville tage længere tid. Han gjorde det dog alligevel hurtigt. Han slikkede hende blidt og bed også lidt i hende med hans læber, for ikke at være for vild ved hende. Han stoppede med at give hende finger og kyssede hende hele vejen op til hendes mund. Han trak hendes trøje op på maven så den sad lige under hendes bryster. Han flyttede hende væk fra bog reolen og over til en pæl så han ikke larmede så meget. Han klemte hendes bryst med den ene hånd mens han med den anden hånd forsigtigt førte sin pik op i hende.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_nc807f58av1twrkrlo1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 2:48 am

Malia holde igen en hånd på hendes mund da han blev ved og han blev hurtiger. Malia stønnede i hendes hånd og nyd denne følse hun havde lige nu, det var det som hun ikke har haft i 4 uger og nu da hun enlig havde det ikke ville hun bare nyde det fordi hun elskede det men aligevel hun elskede mest og bare have tid sammen med ham og ikke gøre noget. Da han rykkede hende til en pel åbnede hun hendes øjne igen og smilte lidt til ham og bed sig i læben da han førte sin lem i hende."Fuck" mumled hun og lukkede hendes øjne igen imens hun kyssede ham igen. Bare tanken af at der var nogen som der kunne se dem fik hende til og blive tænd inu mere og ville have ham mere og mere, det var måske nu os lidt adrynalin i hende på grund af det.

Give me a Chance ~ Malia 7126725
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:08 am

Alexander hørte hende stønne selvom hun kun gjorde det i sin hånd. Han holdte om hende med den ene arm og lagde hendes ene ben rundt om hans underliv. Han støttede hende op af vægen så hun ikke faldt når hun ikke længere havde støtten på det ene ben. Han brugte nu den anden arm til at tage det andet ben, mens hun var lænet ind mod vægen til at hun ikke faldt bagover og slog hovedet. Han regnede nu med at hun selv holdte benene rundt om ham da han begyndte at støde hende ind i vægen mens han holdte stramt fat i hendes bryst. Han startede blødt ud, men det blev hurtigere og hurtigere, så hvis de havde stået op af bogreolen havde bøgerne faldet ned på den anden side. Han kyssede hende heftigt samtidig med at han holdte den anden arm rundt om hendes nakke for at støtte den. Han stønnede selv mod hendes læber, men ikke i nærheden af så højt som han ville have gjort hvis de var alene. Han bed hende lidt i læben for at gøre det hele vildere.

Give me a Chance ~ Malia Rough-sex-choke-fuck-masturbate-gif
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:23 am

Da Malia kunne mærke ham ligge hendes ben rund om hans underliv åbnede hun øjnene igen og lag også hendes andet ben rund om det få og stytte sigselv så hun nok ikke ville falde ned eller falde til bage nor hun kom og ikke kunne holde sig mere. Malia kunne saktens klar sig med ikke og stønne da han startede med og bare være lige så stille og hun kiggede ham bare ind i øjnene helle tiden imens hun smilede lidt frækt til ham og bed sig selv i underleben. Da han så blev hurtiger havde hun det lidt svært med og holde hendes støn med hun kyssede ham så bare få og holde dem tilbage såå godt som hun kunne men begge to stønnede stadig i deres kys. Da han bed hende i læben smilede hun og bed også ham i læben. Hun var meget glad få at de ikke stoed ved bogreolen ellers ville de nok have blivet hørt af nogen også kunne de ikke blive ved.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_inline_mqv7zvFO3D1qz4rgp
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 4:05 am

Alexander mærkede hvordan hun stønnede mens de kyssede. Han var glad for at hun også mente at det var hårdt. Det var det han regnede med at hendes støn betød. Han skubbede hende nu hårdt ind i vægen med det samme hurtige tempo. Han ville gøre det så hårdt at hun aldrig glemte hvorfor hun elskede ham. Det gjorde ham ikke noget hvis hun ikke kunne gå når de var færdige på biblioteket. Han satte tempoet højere op og brugte nu hans vampyr del til at gøre det hurtigt og varulve delen til at gøre det endnu hårdere end han allerede fornemmede det var. Hun ville sikkert stønne højt, fordi han følte selv trangen til at gøre det. "Er du ved at få din orgasme?" Spurgte han hende lidt ondt, men ekstremt frækt, og hviskende. Han selv var svulmet op inde i hende da hans orgasme kom lige om lidt.


Give me a Chance ~ Malia Tumblr_inline_mqtttmNUwY1qz4rgp
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 4:36 am

Da Malia mærkede hvor hurtig og hårdt han blev kunne hun godt føle at det begynde og gøre en smule ondt men det var ikke soden at hun ville stoppe ham det var okay få hende hun kunne godt klare det, det var vel bare tegn på at han gjorde det denne gang godt nok til at hun ikke kunne gå mere i det mindste ikke i morgen. Malia kunne mærke at han brugte helle sin kraft som han havde og hun har virkelig haft svært med og holde hendes støn tilbage. Da han spurgte hende om hun snart havde hendes orgasme nikkede hun bare fordi hun ikke ville snakke da det bare ville blive noget højt stønneri. Efter noget tid hvor de blev ved soden kunne hun mærke at hun fik hendes orgasme og hurtig kyssede hamd vild med tunge få at hun ikke ville stønne.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_inline_n4uuzmS4ch1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 5:42 am

Alexander smilede da han kunne fornemme hendes orgasme komme. Han slap sig selv løs og skød hende på omkring samme tid som hendes orgasme. Han blev helt over vældet af styrken i hans lem at han udstødte et lille støn. Han kyssede hende voldsomt og blev inde i hende lidt. Han forsatte med at trække sig ind og ud af hende for at sæden ikke faldt ud. Alexander havde nemlig ikke noget problem med hvis hun blev gravid. Han ville elske dem begge to lige højt. Han var dog nød til at trække sig ud, da han ikke kunne klare mere. Han skyndte sig at kysse hende hårdt og voldsomt før han satte hende ned og hjalp hende med at få tøjet på igen. "Jeg tror jeg hørte bibliotekaren" Hviskede han til hende med en fræk stemme. "Hvis du skynder dig kan vi måske fortsætte hjemme hos mig" Stadig fræk i stemmen klemte han hendes bryst og kyssede hende heftigt, så hun ikke ville kunne lade vær med at følge med. Han fik bukserne på, og kiggede på hende. "Gud hvor ser du godt ud min Darling" Sagde han med et suk og kyssede hende igen. Han ville ikke stoppe, men de var nød til det.

Give me a Chance ~ Malia Tumblr_n0ccu4TkFR1qkzl7oo1_500
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Give me a Chance ~ Malia Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Give me a Chance ~ Malia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: