The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
man this party is to the next day-Molly YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
man this party is to the next day-Molly YV6Ay
Tidslinje
man this party is to the next day-Molly RK6Ga

 

 man this party is to the next day-Molly

Go down 
ForfatterBesked
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 5:56 am

S club 21
O folk der danser og drikke
V regn udenfor
Tid 20,00
P man this party is to the next day-Molly 76792PCNRichard01-4531862761088700600
Stefan gik ind på kluben hvor der var fest her til aften som altid havde han hans stoffer på sig selv som altid. Stefan gav et lille suk fra sig og gik ned til nogen der også tog stoffer han smilet lidt men skifte så mening han ville ikke blive en del af dem den gruppe det ville bare gøre det være han sukket og gik op til baren og lod sine øjne søge rundt i lokalet efter nogen kvinder som han måske kunne blive venner med. Men han opgav lige så stille *hva tænke du på stefan ingen vil nogen sinde snakke med dig *tænket han og kigget så ned i bordet ved baren men da han kom til sig selv igen var det fordi en af bar tjenerne stod ved ham"skal du ha noget" Stefan nikket"bare gi mig en øl" sagde han dog kom med et smil da han kigget ud mod dansegulvet hans øjne kigget frem og tilbage på dem der danset han kunne ikke undlade et smil. Mens han betalte manden og stadig kigget på pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:09 am

På: man this party is to the next day-Molly Images?q=tbn:ANd9GcT9gp6kW8IkiFEr1iSQ9vdxwftZ6orYBlg8ODDTDlfPO0eHTU-M

Molly var som altid på en fest hun tog ikke stoffer mere men hun drak meget!. Hun snakkede med nogen af hindes veninder og grinte og hyggede dig meget. Hun så en man som der sad alene ved et bord hun tænkte kort over hvorfår en man som han sider alene han er ju ikke grim eller noget syndest hun enlig ville hun gå over til ham og snakke lidt med ham men så kom en a hindes vennider og hev hinde med på dansegulvet. hun dansede sammen med dem og grine. nogle gang kiggede hun over til ham som der stadig sad alene ved det bord. Vis hun ikke ville være her sammen med hindes veninder ville hun nog allerede havde goed over til ham.

Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:37 am

Stefan smilet for sig selv da en pige og hendes venner kigget op på ham han tig en til øl da han havde tømte den anden. Han sukket og gik ud på toilet for at tag nogen af pillerne han sank en klump og begynde så og tag det han tog nogen piller og fik dem ned via vandet der var til hans han drikket det og slugte pillerne. Han gik bageefter ud og tog noget mere alkohol og smilet så flirtrne til pigen og hendes veinde inden han vendt ansigt mod ølen igen og drikket det. Han smilet og kigget på dem alle sammen af pigerne han var ikke skæv eller høj i nu han havde ikke tagede så meget af det jo han sukket og smilet flirtrne til pigerne der nu gik hen til ham men han beholdt dog stadig hans solbriller på. Han kigget på dem og smilet stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:43 am

Molly kunne af et laned grund ikke lade vær med og se på ham fyren som hun fik øj på fra nogle minuter siden. Hun dansede vider men viskede så til en af hindes veninder at hun ville gå over til ham nu få og snakke med ham. Hun smilede og gik kort hen til baren få og have en øl så gik hun over til fyren og smilede lidt flirtende. "hey..Er du her helt alene?"spurgte hun ham og blev ved med og smile flirtende. Hun drak noget af hindes øl så på ham og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:54 am

Han nikket bekræftende til hende der spurgte om hvorfor han sad her alene. "ikke for noget men jeg kan se du hygge dig med dine venner har jeg ret" sagde Stefan og smilet flirtrne til hende imens han selv drikket lidt af hans øl. Han smilet flirtrne til hende "hva laver du lige nu vil pigerne og dig høre om jeg vil danse med jer" sagde han og smilet drilende imens han kigget på hende. han lytte ellers til musiken der nu var blivet til rock istedet for rap han smilet lidt og kigget smilene på hende "Stefan Shadowsun er mit naven og dit er" sagde han og smilet drilende til hende imens han vendt på et lille smil fra hende han kunne ikke lade vær med og smile til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:11 pm

Molly smilede."Ja vi har det ret sjovt." sag hun og så på ham..Hun rystede på hoved over hans spøgesmål om han skulle danse med dem."Nej nej du skal ikke danse med os" sag han smilnde
"Jeg ville bare kommer oder til dig og snakke lidt" hun smilede flirtende."mit navn er Molly...Molly hartley..rat og møde dig!"hun smilede drillende. Hvilket hun enlig gjorde helle tiden nu hun viste bare ikke hvorfår hun gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:23 pm

Han sende hende et drillende smil efter som hun havde sendt ham en. "hva er du ude på molly" sagde han en anles flirtrne og kigget så på sig selv efter nogen smøger som han kunne tag. han smilet dog stadig til hende på en flirtne måde imens han smilet til hende. Han drikket lidt mere af hans øl og smilet stadig charmernde til hende han havde dig stadig hans solbriller på mens han smilet til hende han syndes nu hun var meget sød siden hun spurgte om sådan nogen ting han syndes nu hun var meget sød. Han smilet stadig til hende mens han tænket*hun ser da godt ud* han smilet mens han tænket det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:36 pm

Hun smilede og fnisede lidt."Hvad jeg er ud på?" sag hun drillende og smilte flirtende. Så bøjede hun sig frem og var ret tæt på hans ansigt.Så tog hun hans solbriller af og smilede flirtende."Jamen det kan du ju finde ud af hvad jeg er ud på" tilføj hun og smilede imens hun stadig var ret tæt på hans ansigt. så satte hun sig normal igen og drak noget af hindes øl igen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:45 pm

Han grinte til hende mens hun sagde hva hun var ude på men da hun tog hans solbriller så han lidt irterte på hende hvilket der kom op med et smil. Han kigget på hende med et smil "hit med mine solbriller eller skal du ha noget for det " sagde han og smilet drilende til hende dog flirtrne imens han kigget på hende med et flirtrne smil. Han sætte sit hoved på skrå og smilet stadig "når får jeg dem eller hvad" sagde han og smilet flirtrne og drillende mens han vente på hendes lille svar han kunne ikke lade vær med og føle det her som en leg. "vil du ha mig til og danse" sagde han drilende og smilet flirtrne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:22 pm

Hun smilte og satte hans solbriller på."Nej du må ikke have dem inu" sag hun drillende og så på ham. "Ja jeg vil først have noget for det før jeg giver dig dem tilbage" hun smilede lidt frækt.det helle føltes som en leg få hinde og det skulle det os være. Hun elskede og leg med drenge. "Nej vi skal ikke dance" hun smilede drillende."Du må selv finde ud af hvad det er jeg vil" tilføj hun og smilede frækt igen.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:33 pm

Han grinte da hun sætte dem på sig selv. "helt seriøst hva vil du ha for dem molly" sagde han og smilet drilende til hende. Idet han kigget undersøgende på hende og prøvet og komme tænke om hva hun dog ville ha få at han kunne få sine solbriller igen han smilet stadig og lagde mærke til hendes frække smil hva var hun dog ude på han smilet til hende og vendte stadig på hvad hun dog ville svare ham han kunne stadig ikke se hvad hun ville ha fra ham af. Han smilet stadig flirtrne og vendte på hendes svar mens han kigget drilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:50 pm

Hun grinte lidt."Kan du virklig ikke se hvad jeg vil have?" sag hun smilende og kig over til baren og bestilte nogle shots som hun så kom tilbage med og drak på en gang.Så tog hun brillerne af igen og gav ham dem"Her bare tag dem igen" sag hun smilende og blinkede til ham imens hun gik tilbage på dansegulvet og begynde og danse med nogen igen.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:55 pm

Han grinte da han fandt ud af det og hun gav ham solbrillerne igen. "hey vent lige" sagde han og træk hende over til sig og gav hende et kys på munden. inden hun kunne komme ud og danse igen. "hva det det du ville ha" sagde han og smilet drilende og flirtrne til hende. inden han havde tænket sig om han mærkede alkohol i hendes mund og alkoholen i hans egne. Han smilet til hende og træk sig drilende væk "var det det" sagde han med et kækt smil i det han putte solbrillerne på hende igen med et kækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:03 pm

Molly blev lidt overasked over at han kysede hinde men ja det var det hun ville have men det skulle han ikke vide.."Nope det var det ikke" sag hun drilende, gik over der vor hindes jack hang og tog den på. Molly skulle lidt ud og gå hun elskede det nor der var rejn.Selvom hun var fuld og ikke kun gå rigtig mere gik hun ud måd skoven. Hun viste hvad der kunne være der ud. Vampyr,Ulve eller noget andet men hun var ligeglad så hun gik bare vidrer.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:10 pm

Han smilet og gik med hende ud af "hvor skal vi hen molly" sagde han og smilet drilende til hende.
Imens han fulgte med hende ud han havde stadig sin øl og var ikke fuld eller skæv i nu han smilet frækt til hende og gik med hende ud af club 21 han smilet charmernde til hende og gik med hende mod der hvor hun ende var gåede hen. Han grinte lidt og smilet stadig til hende "skal jeg gå med dig" sagde han drilende og smilet charmernde til hende mens han stadig gik med ham. Han sende hende stadig et skævt smil og gik med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:16 pm

Hun smilede."Jeg ved ikke hvor du skal hen men jeg skal hjem" sag hun smilende og gik vider. Hun boed i et lilly hus ud ved skoven. Hun smilede drillende til ham. "Alså vis du vil med hjem til mig så kom du bare med" sag hun og fnisede. Man kunne godt mærke at hun var lidt skæv normalt ville hun nemlig ikke tag en fyr med hjem som hun kun kender lidt.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:23 pm

Han smilet drilende til hende "nu når du forslår det " sagde han og smilet drilende til hende og gik med hende mod hendes hus men det værste var at det begynde og regne han smilet til hende "måske skulle vi løbe det øser jo ned" sagde han og smilet flabet til hende mens han gik med hende mod hendes hus. imens han smilet sødt til hende igen "en skal jo følge dig hjem smukke" sagde han og smilet drilende og gik med hende helt der hen. Han fulgte bare med hende og smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 5:30 am

Hun smilede og så på ham.
"Ja det dejligt at du vil følge mig hjem!" sag hun og smilede drillende.
"Og vi kan os drikke vidrer hjem ved jeg vis du vill!" tilføj hun og smilede lidt frækt.
hun kom med ham til hindes hus og gik ind sammen med ha,.Hun tog hind jack af og hindes
sko og lag dem i et hjørne."Bare komm med mig" sag hun drillende og gik med ham ind i stuen.
"Hvad vil du drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





man this party is to the next day-Molly Empty
IndlægEmne: Sv: man this party is to the next day-Molly   man this party is to the next day-Molly I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
man this party is to the next day-Molly
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  Valentines party / my 18th birthday party / Mask ball ~ for alle der bor i MF
» Party all night - Stefan
» A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: