The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder YV6Ay
Tidslinje
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder RK6Ga

 

 En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder Empty
IndlægEmne: En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder   En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:57 am

Sted :: Parken, Mystic Falls.
Tid :: Lidt over middags tid.
Vejr :: Dejligt varmt vejr, med solskin.
Omgivelser :: Andre folk, som slapper af i varmen, eller hygger sig med vandkamp.
Påklædning :: Tøjet.
Humør :: Ret ked af det, men er nu glad pga. varmen.

.....

Kristen var taget ud at gå lidt for sig selv. Hun havde afleveret hendes lille datter, Tatiana, hos hendes søster, så hun bare kunne være selv lidt. Hun trængte til at kommer lidt på afstand af det hele. - Helt alene var hun dog ikke, hendes lille søn Felix, lå stadig i maven på hende, hvilket gjorde at hun følte sig stor varm og klodset. Kristen havde ikke lyst til at tale med nogen hun kendte, hun ville faktisk bare gerne være alene. Det var ikke fordi hun holdte af at være alene, nej faktisk var det noget af det hun ikke kunne lide. Men der var allerede alt for mange der vidste hvad der var sket, det stod i bladene, det var overalt omkring hende. Hun ville bare gerne glemme det lidt.
- Hvordan reagere man, når man finder ud af at ens forlovede og faren til ens næsten fødte barn, har været en utro?
Kristen gik hen i parken for at sidde lidt ned. Solen var varm over hende og med den store mave, synes hun at det virkede som om der var 27 grader varmt. Det var ikke blot maven, men det at hun havde mere vægt på, gjorde også en del ved det. Hun var ked af det, så hun forsøgte bare at lukke øjnene og prøve at føle sig, som en helt normal teenager igen. Bare et minut. Det var dog umuligt, for hver gang den lille Felix, i hendes mave bevægede sig, mindede det hende om hende rigtigt liv og det der lige var sket.
Kristen valgte at sætte sig i skyggen af et træ, bare for at blive afkølet en smule. Hun lod blikket flakke lidt rundt for at være sikker på, ikke at møde nogen hun kendte. Hun ville meget hellere snakke med en hun aldrig havde mødt før. Om personen så havde læst om hende i bladene eller ej, var det bedre end at snakke med en hun kendte lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Ryder
New user
New user
Ryder


Antal indlæg : 9
Points : 12
Reputation : 1
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder   En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 3:38 am

Påklædning: Click!

Ryder grinede overrasket, da vandballonen ramte ham på låret.
SÅ!” råbte han buldrende, og alle børnene grinede før de stak af i løb. Han kneb øjnene sammen og kastede et par balloner efter fyren, der havde ramt ham med vandballonen, og satte så i løb efter en af pigerne, der grinende flygtede hen over plænen. Det var ikke ofte, at Ryder legede med børn. Faktisk var det meget sjældent, fordi han ret godt kunne lide de små livlige unger, der krævede alt for meget opmærksomhed. Han havde altid følt, at det var en form for svaghed for ham, at kunne lide børn – men børn syntes at kunne lide ham lige så meget, og siden, han ikke skimtede nogen han kendte, havde han tænkt, at han lige så godt kunne takke ja, til den lille drengs forslag om at være med i deres vandkamp. Med et let smil havde han tage sin sweater af, så han kun havde en skjorte på uden over sine cowboybukser, og han havde også sparket sine sneakers af og lagt dem i en bunke sammen med solbrillerne.
Det gik op for Ryder at han havde stået og tænkt for længe, og lige da han igen kom tilbage til den rigtige verden, eksploderede en vandballon lige midt i hans pande. Han kunne ikke lade være med at klukke, og så stirre mistænksomt på en af de små piger. Pigen grinede så meget, at hun måtte krumme sig forover, og holde sig for maven, og Ryder greb fat om hende og svang hende op over hans skulder.
Så skal du i søen!” Sagde han med et bredt smil, til pigen der grinende sagde, at hun ikke ville i søen. Han havde så travlt med at forklare den lille pige, at han blev nødt til at kaste hende i søen, fordi hun havde ramt ham i panden, at han slet ikke havde lagt mærke til de andre børn.
Angrib!” Ordren kom bag fra ham, og før han vidste af det lå han på maven med 5 drenge og 2 piger ovenpå sig. Han grinede kort, men kiggede så bedende på den ældste dreng, der nok var omkring 9 år gammel. Han var ’høvdingen’.
Vis nåde!” Bad han, mens han ihærdigt prøvede at lade være med at smile. Drengen smilede lumsk, og pegede så på Ryder, hvorefter alle børnene sprang væk fra ham. Lige da han troede han var sikker, hørte han en pige grinende hviske ’nu’ – og så kastede de alle sammen en ballon hver.
Tilbage til toppen Go down
 
En dejlig varm dag for sikkert humøret op. ;) ~ Ryder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dejlig varm dag ved vandet. ~ William
» Come play with me, darling - Pernille & Ryder
» En dejlig søndag! - Tess <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: