The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Bare en tur (Micah) - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Bare en tur (Micah) - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Bare en tur (Micah) - Page 2 RK6Ga

 

 Bare en tur (Micah)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 11:08 am

Han smilede og puttede sig ind mod, elskede følelsen af den muskuløse krop mod sin egen, lettere splejsede krop, der dog havde nogle få markerede muskler, men der var ikke mange og ved siden af Jake følte han sig meget lille. han så alvorligt på Jake og rystede på hoved "der er sket meget i mit liv her i løbet af lang tid, så tror mig du er det bedste der er sket i flere år" brummede han og kyssede ham, han kunne bare ikke for nok af det, dog trådte han tilbage da kommentaren faldt på hans højde "jeg ved det, jeg er lav" han lagde armene over kors og legede fornærmet. Han så sig over skulderen og på Jake, nikkede og smilede "det vil jeg gerne" hviskede han og vendte sig om mod ham, kyssede ham let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 11:31 am

Han smilede og holdte icah ind mod sig. Han kunne godt lide følelsen af deres kroppe sammen, han følte sig en smule buttet i forhold til Micah der var perfekt, men egentlgi var han ligeglad. Han holdte virkelig meget af den mere spinkle dreng allerede. Han ord varmede ham, selvom der var en uhyggelig ærlighed over dem. "Så vil gøre alt for at forblive det bedste de næste mange år" sagde han blidt og lod en hånd stryge ham over ryggen. Det var ikke med god vilje han lod Micah træde tilbage men han lo over drengens ord. "Nej, du er ikke lav. Du er perfekt som du er. Din højde passer lige præcist perfekt" sagde han med et smil og tog fat i Micahs hænder med et kærligt smil. "Kom, det er ikke så langt.." sagde han blidt og begyndte at gå hjem af. Cherie var i skole, så at bringe Micah med hjem var ike farligt lige nu. Cher brød sig ikke om fremmede, men han håbede nu hun ville kunne lide Mic. Imens de gik lod han igen deres fingre flette sig sammen.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 11:41 am

han nikkede "ja og endnu bedre, hvis jeg få en person til at gøre som jeg ønsker, så bliver alt perfekt" han grinede og slog ud med hænderne for at understrege sin pointe og mening. Han lukkede øjnene og sukkede nydende "er du sikker" han åbnede igen øjnene og vendte sig mod ham, han smilede bredt og nikkede stille, ville med glæde følge med ham overalt. Han lænede hoved mod Jakes skulder og gav deres sammenflettede fingre et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 11:59 am

Han så lit undrende på ham. "Det lød lidt.. underligt.. Hvad mener du?" spurgte han med en blid latter. Han forstod ikke det med at Micah skulle have en til at gøre som han ville, men Jake ville da frivilligt melde sig hvis det var. Han nussede blidt Mics hånd og gik roligt afsted mod sit hjem. "Jeg er sikker.. Alt ved dig er godt nok til mig" sagde han blidt og kyssede kort den spinkle dreng. Han ville ikke undvære noget ved Micah, han var som han skulle være. Han gik roligt ud af skoven og ned af vejen mod hans hus. Faktisk glædede han sig til at være alene sammen med Mic i hans hus, til bare at snakke og være sammen.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:07 pm

Han grinede "åhh det er seksuelt hvis det er det du tror, nej jeg skal af med den her og der er kun få personer der kan hjælpe mig" han trak en amulet frem under blusen, vidste den kort før den røg ind under igen og var væk. det smukke kunne han faktisk aldrig tage af, en del af hans forbandelse der gjorde han forvandlede sig til en ulv ved hver fuldmåne, det var meget smertefuld de første mange måneder, men til sidst var det bare normalt og han var heler ikke sired til sin skaber længere. Han grinede og sukkede, puttede sig ind mod ham "ikke alt ved mig er godt" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:19 pm

Han så på ham og lyttede til hvad han sagde. "Hvad betyder den helt præcist? Jeg mener, hvad er det du skal gøre for at slippe af med den?" spurgte han nysgerrigt, og ville gerne hjælpe hvis han kunne. Han så lidt efter smykket der røg under Micahs tøj, og tænkte kort på han ikke ville have noget imod at være armulet lige i øjeblikket. Hurtigt fik han rystet tanken væk, han havde trods alt ku lige mødt Micah. Han smilede og lagde en arm omkring Mic. "Alle har noget mørkt i sig.. Det handler om at kunne elske begge sider.." sagde han lavt, og tænkte ikke over han brugte ordet elsker i en samtale omkring Mic. Han fortsatte mod sit hus og kunne begynde at se det blandt de andre.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:11 pm

han trak på skulderne "det er kompliceret og jeg har ikke lyst til at skræmme dig allerede med min skræmmende fortid...du ved det er lidt for tidligt for mig at snakke om" forklarede han og smilede varmt til ham, det var svært for ham at sige, hvordan sagde sagde man også at man ikke ligefrem var et menneske, men snarer et 450-årig hybrid, med en forbandelse der gjorde han var var nød til at forvandle sig ved hver eneste fuldmåne. Det var ikke noget man bare luge gjorde kunne man let konstatere. Han smilede, kunne faktisk ikke holde det tilbage, da Jake lagde armen om ham, det glædede ham og fik ham til at slappe af "du har ret, men det er også et spørgsmål om hvor stor ens mørke side er" pointerede han og kyssede Jakes kind, mens han sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:52 am

Han så på Micah og smilede lidt over hans ord. "Det er i orden hvis det går over dine grænser, men jeg tror ikke du kan fortælle mig noget der skræmmer mig væk fra dig Micah" sagde han blidt og håbede han forstod Jake mente det. Efter han var kommet til Mystic Falls var han blevet klar over der fandtes værre ting end homofober i hans liv. Han var ikke klare over hvad Micah var, men han var ved at forstå at han nok ikke var menneske. Det ville ikek betyder noget for Jakes opfattelse af ham, for han vidste at efter den måde han havde opfattet Micah på ved første øjekast, var der noget vigtigere over de to end bare et tilfældigt møde. Han så roligt på ham. "Lys og mørke er en blance Micah. Den ene kan ikek leve uden det andet" sagde han rolig og smilede stort over at Micah kyssede ham på kinden. Han gik hen og låste op for sin dør. "Velkommen" sagde ham med et smil og trådte roligt indenfor. Hans hus var ikke stort, men det var lyst og moderne, samtidigt også personligt.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:08 am

han nikkede stille "jeg ved det godt, men det er nu hvordan jeg selv ser på mig, jeg gjorde noget slemt for mange år siden og jeg betaler bøden for det, jeg ved du ved jeg ikke er menneske, så derfor bliver jeg nød til at få dig til at lovem ig du aldrig møder mig under en fuldmåne, det er meget vigtigt" hviskede han næsten bedende og bed sig i læben. han ønskede ikke at Jake skulle se når han skiftede om til sin ustyrlige sorte ulv, den ulv han faktisk også selv frygtede, mest fordi han bare sad til som tilskuer, han så hvad der skete, men kunne ikke gøre noget ved det. så hvis hans ulv slog Jake ihjel ville han ikke kunne forhindre det, bare se på.
Han så på huset da de endelig var henne og inde, han smilede og kyssede ham dybt, sukkede mod hans læber "mange tak" han smilede og trådte væk, så rundt, med nysgerrig i blikket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:20 am

Han så roligt på ham og nikkede lidt. "Hvis du siger det. Du ved det bedre end mig, jeg er bare et menneske. Men.. Hvis du ikke er det samme, hvad er du så? Varulv?" spurgte han roligt. Han kendte selv Tessie der var varulv, og hun var utroligt sød. Personlighedsmæssigt kunne Micah sagtens være varulv ligesom hende, men han vidste det ikke og ville ikke stemple ham som det uden at være sikker.
Han gik roligt indenfor og havde egentlig ikke lyst til at slippe hans kys. Han tog sin jakke af og hængte den på plads. Bagefter gik ham roligt ind i stuen. Det var et lille sted, og der var kun plads til ham og Cherie der boede her, men også kun fordi han havde kælderen hvor hendes værelse kunne være. Ellers var der kun jake værelse, badeværelset, stuen og køkkenet han også spiste i. Der var ikke mere på den etage, og han havde heller ikke brug for mere. Han satte sig ned og så på Micah. "Kan jeg byde på noget som helst?" spurgte han blidt med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:29 am

han sukkede og smilede svagt "næsten. jeg er en hybrid, men for godt 450 år siden, lavede jeg en meget stor fejl og nu betaler jeg for det ved hver fuldmåne" han trak på skulderne og puttede sig ind mod Jake. han så rundt i hans hus og nikkede anerkende "det er bedre end mit, som bare er gaden" han gik hen og satte sig ved siden af ham, puttede sig ind mod ham igen og sukkede afslappet, det var virkelig rart at kunne være så tæt på andre og bare føle sig elsket på den måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:34 am

Han så på ham og smilede lidt. "Du fortæller om det når du er klar til det.. Din alder og race betyder ikke noget for mig Micah" sagde han blidt og kyssede ham kort. Han kunne godt set var frustrerende, men der var ikke noget at gøre, Jake holdte virkelig meget af Micah, og det var det vigtigste. Han smilede blidt. "Du er altid velkommen her. Selvom Cherie, min.. Lillesøster, nok lige skal vænne sig til dig. Hun er meget genert og sky, men sød nok" sagde han roligt og smilede til Micah. Han ville gerne have at Cherie vænnede sig til micah, hvis nu der kunne blive noget mellem de to. Han lagde armene omkring Micah og kyssede ham i håret da han fik chancen.
Tilbage til toppen Go down
Micah
New user
New user
Micah


Antal indlæg : 20
Points : 20
Reputation : 0
Join date : 11/02/13

Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 12:13 am

hans øjne lå hele tiden på Jake, han kunne virkelig ikke fatte at han havde være så heldig at møde en som ham, en mand der med andre ord kunne blive beskrevet som en engel, eller måske noget mere fantastisk. Med et drillende smil, satte han sig på Jake's skød, strøg ham ned af kinden, mens han stadigvæk forsøgte at vende det hele i sit hoved "hvordan har jeg været så heldig...du er som en frelser" hviskede han og kyssede ham, vidste alle sine følelser gennem det ene kys. Da snakken faldt over på en hvis Cherie, lyttede han nysgerrigt "din lillesøster..mhh hende vil jeg da gerne møde" han nikkede, det var da spændende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en tur (Micah) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en tur (Micah)   Bare en tur (Micah) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en tur (Micah)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Please don't bite me xD ~Micah
» Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash
» Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: