The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Please don't tell everyone my secret ~Philibert YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Please don't tell everyone my secret ~Philibert YV6Ay
Tidslinje
Please don't tell everyone my secret ~Philibert RK6Ga

 

 Please don't tell everyone my secret ~Philibert

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:13 am

Sted: En tilfældig gade i byen
Omgivelser: Mennesker der har hver deres gøremål
Vejr: Tidlig forår, med blid vind og en skinnende sol
Tid: Middags tid
Påklædning: Please don't tell everyone my secret ~Philibert 013007_19

Miranda var trukket i en kjole og var smuttet af sted for at gå en tur, hun havde intet specielt formål med sin tur, hun havde bare vandret rundt i Mystic Falls gader og havde været inde i en butik eller to, bare for at kigge, for på trods af hendes store udvalg af desingertøj og så videre, så havde hun aldrig været den bedste shopper og hun brød sig faktisk ikke om at shoppe, hun kunne meget bedre lide at gå ture, enten bare i byen eller så gå ned ad stranden og måske nyde en svømmetur med delfinerne. Et lille smil spillede om hendes læber og hun bar rundt på sin håndtaske, som hun egentlig kun havde taget med fordi at der ingen lommer var i hendes kjole. Hendes havblå øjne gled over alle andre og hun nød hvordan ingen kendte hende og at hun bare var som alle andre her.

//Håber det er godt nok Razz
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:50 am

    Philibert var på vej på arbejde. En eftermiddagsvagt som sikkert ville udvikle sig til noget ganske sjovt om aften. Han måtte vente og se, der skulle nok ske noget fedt, det kom normalt af sig selv på den dejlige grill.
    Phili, der var forsinket gik ganske hurtigt langs Mystic Falls hovedgade. Han ville snart være det, og kom han 5 minutter for sent, gik det. Da tanken fyldte ham, var det dér han så det. Hende. Philibert var overbevist om at det var hans samvittighed der spillede ham et puds. Ovre på den anden side af gaden gik hun. Han stoppede fuldstændig op og gav sig til at iagttage, sikre sig, at det han så, var det han troede. Det var god nok, han hallusinerede ikke. Philibert satte i løb over gaden uden rigtig at ænse hvilke biler der prøvede at køre på den. Der var en bil der dyttede, men han undgik den hurtigt og fortsatte. Han stoppede på den anden side men kroppen vendt mod hende, næsten klar til at overfalde hende, men noget stoppede ham. Hvad lavede hun her? Havde hun ikke noget derhjemme, som hun burde tage sig af? "Miranda?" Spurgte han pludselig forsigtigt og så i hans tanker, hvordan idéen om en lykkelig genforening stillede fadede væk.

Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:12 am

Miranda lagde ikke mærke til ham før hun hørte bilerne dytte da der var en der gik over vejen og hun vendte sig om imod vedkommende der var ved at krydse gaden. Hun troede, at hun så syner til at starte med. Det kunne da umuligt være ham, det havde jo været evigheder siden at hun havde set ham, og et smil begyndte at forme hendes læber. "Philibert?" sagde hun glad og trådte et enkelt skridt nærmere ham, men stoppede så sig selv og man kunne tydeligt se hvordan smilet falmede fra hendes læber og hvordan al farve forlod hendes ansigt. Han vidste det jo, han vidste hvem hun var, i virkeligheden. Det føltes nærmest som om at hendes fortid og status indhentede hende og hun trådte et skridt tilbage imens skrækken begyndte at kunne ses i hendes ansigt. "Philibert?" sagde hun endnu en gang, helt målløs og havde det som om at hun mistede pusten ved bare synet af ham og forskellige udtryk gik igennem hendes ansigt. Frygt, glæde, skræk, var nogle af dem. "Hvad laver du her?" spurgte hun og så målløst på ham og prøvede at skjule sine rystende hænder.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:20 pm


    Hendes glæde smittede. Philibert havde savnet hende, selvom deres tid sammen havde været kort. Med hende smil, falmede hans og en nervøs kriblen bredte sig i kroppen. Hvorfor pludselig så seriøs og nervøs? Der var vel intet at være nervøs for.
    Medmindre... "Hvad er der galt, Miranda?" Spurgte han en anelse forvirret, da han betragtede hendes krop gå fra glad og kærlig til nervøs og indelukket. Kort efter talte hun, sagde noget, som virkelig var underligt. Hvad han lavede her? Jo, han boede her, og havde altid gjort, glemte han at fortælle det den sommer?
    Philibert trådte hen mod hende og lagde en hånd på hver af hendes skuldre, i et forsøg på at få hende til at slappe af. "Jeg bor her, Miranda." Sagde han sagte. "Jeg har aldrig boet i Mystic Falls - Fortalte jeg dig aldrig det?"
    Hvad hun lavede her, var for ham stadig en gåde, men et eller andet sørgede for, at han alligevel ikke havde lyst til at spørge, modet til det. Det virkede for bizar, at hun faktisk var her. Men han var glad for, at hun var her, og han ønskede ikke at skræmme hende væk, nu når hun lige var kommet.

Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 11:36 pm

Miranda kunne mærke glæden over gensynet og et sted var hun virkelig glad for at han var der i byen. Hun rystede let på hovedet, men sendte ham så et lille smil. "Jeg havde ikke regnet med at se dig igen," forklarede hun sig, og bed sig lidt usikkert i underlæben. Hun var blevet mødt af fortiden, i den by hun havde taget til at for at undgå den, men hun kendte jo Philibert, han var nok den person i hele verdenen der kendte hende bedst. Han havde været hendes eneste ven overhoved og hun havde nydt den sommer hvor hun havde smuttet hjemmefra oftere end hun havde gjort før, og hun havde endt med at holde af ham og hun havde betroet ham så mange, mange ting. Stort set alt end den hemmelighed at hun var en havfrue, men han vidste hvordan hun havde haft det i hoffet, hendes irritation imod sin moster, hendes ønsker og længsler, hendes værste mareridt, frygter og lyster. Hun smilede lidt til ham da han lagde hånden imod hendes skulder og tænkte sig et kort øjeblik op. "Jeg har et svagt minde om det, men jeg er ikke sikker," sagde hun forlegent og smilede større og større til ham. Hun så på sin kære ven inden hun lyste op i et bredt og strålende smil og hun overfaldte ham i et kram og kunne ikke lade være med at le. Hun havde savnet ham, mere end hun først havde troet og hun holdte ham tæt ind til sig og slap ham så efter lidt tid inden hun kyssede ham let på begge kinder, på sand spansk maner og trak sig så væk fra ham og smilede. "Du undre dig sikkert hvorfor jeg er her og ikke ved ho ... og ikke hjemme," sagde hun blidt og tøvede let ved de sidste ord. Hun trak lidt på skuldrene og hendes havblå øjne skinnede muntert.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 6:58 am


    Det var for underligt for Philibert at gense hende. Der var alt for mange spørgsmål og alt for lidt tid. De var tydeligt begge parter havde savnet hinanden mere end de helt gav udtryk for. Men det var også tydeligt at der var uklare forbindelser. "Og jeg havde ikke regnet med at se dig igen. Ikke destomindre glæder det mig". Philibert smilede, og da hun overfaldte ham i kram og kys, smilede han endnu bredere.
    Han huskede alt hun havde fortalt ham. Selvom han nogle gange havde et ønske om faktisk at glemme det, det var en frygtelig historie. Da Miranda begyndte at snakke om hvorfor han burde undre sig over hendes tilstædeværelse undrede han sig mere end han til en start havde gjort. "Ja, hvad laver du egentlig her?" Udbrød Philibert pludselig og betragtede hende en anelse forvirret, inden hans blik ramte uret på hans arm. Klokken var mange. Philibert skulle være på arbejde - Omkring nu.
    "Miranda. Kan vi mødes efter arbejde? Jeg vil virkelig gerne tale med dig.. om det hele." Sagde han en anelse stresset men oprigtigt. "Jeg har fri kl 19, vil du hente på mig grillen? Så kan vi snakke i aften." Det var tydeligt, at Philibert i dette øjeblik virkelig forbandede hans arbejde, men der var intet at gøre, han måtte afsted.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 7:20 am

Miranda smilede over hans ord, og kunne tydeligt se, at han havde savnet hende mindst lige så meget som hun havde savnet ham. "Det glæder mig virkelig også at se dig igen, Philibert," sagde hun med en lille latter og et stort og varmt smil. Hun kunne mærke sit hjerte svulme let op på grund af glæde og lykken ved gensynet.
Det skræmte hende lidt at han boede i byen, han vidste jo stort set alt om hende, og han var den eneste der kendte hende så godt. "Jeg fly ..." startede hun, men stoppede sig selv da han sagde hendes navn og hun så opmærksomt på ham. Hun smilede varmt til ham, og nikkede blidt. Hun kunne høre at han mente det oprigtigt, så hun lagde hånden imod hans kind og nussede ham blidt. "Selvfølgelig, jeg skal nok fortælle dig det hele," sagde hun blidt og så varmt på ham. "Så smut af sted med dig," sagde hun med et blidt grin og så varmt på ham. "Jeg mødes med dig på grillen klokken 1900." Hun smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:07 am

    Philibert smilede til hende. Han var glad for at hun forstod og gik med til at hente ham efter arbejde. De havde meget at snakke om, det havde de altid haft. Nu var spørgsmålene bare større, mere omfattende og mere forvirrende.
    Han placerede blidt et kys på hendes pande, inden han bakkede bagud imens han råbte:"Jeg glæder mig til at se dig."
    Kort efter var han væk.

    //OOG: Emne slut//


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Please don't tell everyone my secret ~Philibert Empty
IndlægEmne: Sv: Please don't tell everyone my secret ~Philibert   Please don't tell everyone my secret ~Philibert I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Please don't tell everyone my secret ~Philibert
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» a latte no i dont drink it//Charlotte//
» pleaze just call me Toni //Philibert//
» I Miss my old life i dont know love anymore Cherry Privat
» Dryp dryp dryp.. Så nu må du gerne vågne- philibert

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: