The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
trætheden vinder altid - Antonia YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
trætheden vinder altid - Antonia YV6Ay
Tidslinje
trætheden vinder altid - Antonia RK6Ga

 

 trætheden vinder altid - Antonia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:07 am

Tid: Omkring 18 tiden
Vejr: Stjerneklart og køligt
Sted: Skoven
Omgivelser: Stilhed

Skoven virkede bare som en trygt sted om natten, som et varmt tæppe som beskyttede en for alt det onde. Det var også derfor at Jordan havde søgt der hen, ikke fordi han kendte til de mange forskellige væsner som var blandt ham. Han viste bare ikke hvem han var, eller hvor han kom fra. Han havde mistet sin hukommelse efter sin død, og var nu blevet sendt tilbage til jorden for at leve. Han viste ikke engang at han var død eller en engel var han vel mere, og kendte endelig slet ikke til væsner overhovedet. Han havde ikke engang overvejet at gå til politiet og bede om hjælp, hvad skulle han overhovedet sige? de ville jo sikkert mene at han var skør, og måske ville de indlægge ham et eller andet sted for psykisk syge mennesker.
Han prøvede derfor at finde ud af at selv, også selv om det ikke gik så godt. Han havde fundet på et navn til sig selv, også var han ikke kommet længere med at finde ud af noget. Han måtte jo tænke på at overleve, ingen penge og intet sted at tage hen.. Han havde kun det tøj som han havde på kroppen, som alligevel var halvt ødelagt, beskidt og stadig lidt blod på sig.
Han gik bare rundt inde i skoven, prøvede på ikke at falde i søvn. Det var jo bestemt farligt! tænkt hvis han døde af at lægge sig til at sove! han turde ikke tage den chance, og derfor tvang han ligefrem sine trætte ben til at forsætte med at gå. Hans øjne gled bare i flere gange, mens han kæmpede for at holde dem oppe. Han kunne ikke holde sig tilbage til sidst *jeg sætter mig bare ned, og falder ikke i søvn* tænkte han flere gange, i det han satte sig op af et træ.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:18 am

Påklædning::trætheden vinder altid - Antonia Tumblr_mac4qmdPYm1ql2t3wo2_250
Plus:: et par hullede lavsidende jeans også et par høje sko, så alt i alt er hun godt omkring 1,78 høj, også har hun sin daglys ring på pegefingeren, hår som på billedet <--.

På en smuk aften som denne havde hun valgt at tilbringe tid ude i det fri, det var jo smukt og behageligt at være ude, det mindede om tiden som ung. Hun grinede over minder, elskede at se folk ansigter når hun præsenterede sig med sit fulde navn, et navn som var meget langt, så langt at det faktisk indholde i alt otte navne.
Hun bevægede sig smidigt igennem og hoppede over alle træer der måtte lægge på hendes vej, hun elskede de små udfordringer hun kunne give sig selv, hoppe over lange afstande, men efterhånden som hun klarede alle udfordringerne begyndte hun at kede sig. Lugten af engel ramte hedes hårdt som hun var ved at kede sig. Hun smilede og fulgte lugten til hun fik øje på ejermanden. Med nysgerrighed i de unaturlige og usædvanlige blå øjne, mens hun betragtede ham "goddag unge mand" grinede hun melodisk som hun gik mod ham
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:52 am

Hans øjne gled ligefrem langsomt i, mens han næsten ligefrem begynde at opgive i at holde dem oppe. Han fik bare ikke lov til at falde særlig meget langt ind i drømme verden, før han kom tilbage til virkeligheden af en stemme. Han åbnede sine øjne, også selv om de bare helst ville lukke i igen. Han så bare på hende i et stykke tid, overvejede hvad hun ville ham? men han havde ikke engang lyst til at tænke, det var bare for trættende. Han så bare på hende i et stykke tid "godaften" sagde han kort tid efter, mens en ret så hæs stemme som afslørede at han ikke snakkede ofte. han havde jo ikke særlig meget at sige, da han alligevel ikke viste hvem han var.
Han sad bare helt stille og så over på hende, mens hun kom tætter på ham. "hvad laver du her?" spurgte han om og undrede sig over hvad en ung kvinde som hende lavede der, det var jo mørkt og kunne være farligt.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 6:45 am

Hun grinede blidt da hun så hvordan han var ved at falde i søvn, stille gik hun imod ham "hvad jeg laver her ude, jo jeg nyder aften, det er jo en smuk aften, men hvis du refererer til at jeg er en kvinde i mørket, ubeskyttet, så lad vær, jeg er en hel del stærkere end jeg ser ud, det sørgede min far for at jeg blev" hun trak på skulderne og bevægede sig stille rundt om ham. Fuldkommen lydløst stilte hun sig bag ham og lagde hænderne mod hans skuldre "er du træt" spurte hun og maserede hans skuldre blidt og med ferme hænder, et bevid på at hun vidste hvad hun lavede.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:17 am

Jordan kunne jo ikke se andet end en ung og smuk kvinde, som slet ikke så ud til at kunne klare noget som helst... men sådan så de fleste kvinder jo ud, også kunne de alligevel hen hel masse som man skulle passe på. Han brød sig alligevel ikke om at se hende alene der ude, tænk hvis hun blev overfaldet også ville ingen kunne høre hende? men han kunne ikke gøre noget, da han alligevel var for træt til overhovedet rejse sig op. Han havde jo ikke sovet i langtid, og kunne ikke engang sidst huske hvornår han turde lukke sine øjne i. Hans øjne gled hurtigt i når han mærkede hendes næstenligefrem magiske hænder på sine kulder "mmh" sagde han og prøvede på at tvinge dem til at forblive oppe "en lille smugle" kom der så ud mellem hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 1:13 am

Hun grinede blidt af ham, hvor var det dog kært, at han prøvede at holde sig vågen på den måde, det var jo sødt og nutted ligefrem, men han ville ikke kunne holde sig vågen længe "du er jo træt" hviskede hun i hans øre, mens hendes hænder maserede ham hen af skulderne, ned af ryggen og af langs nakken hun var nu meget god til den slags at masere var noget hun lærte efter de første hundrede år af sit lille liv. Hun grinede "jeg tror du er mere end bare en lille smule, hvis jeg ikke tager meget fejl unge mand" grinede hun blidt og varmt
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 2:58 am

Det var da bestemt ikke normalt at gå hen og gøre sådan noget på en fremmede person, hvad var det hun overhovedet ville ham? han ville jo bare gerne sidde lidt for sig selv, også håbe på at han ikke fald i søvn. Han viste jo udmærket godt at han var træt, det var jo derfor han sad der på jorden og knap nok kunne holde sig selv oppe "jeg klare mig" sagde han og prøvede på at skubbe hendes ene hånd væk, men opgave hurtigt at løfte sin hånd op. Hans blik fulgte langsomt hende, og han så bare på hende ud af øjekrogen "måske.. men det går" sagde han og prøvede på at rejse sig op, han viste jo godt at han ville falde i søvn hvis han blev siddende. Han havde ikke lyst til at risikere at dø, ved at blive siddende på jorden også fryse ihjel. Han kunne heller ikke blive siddende der, han måtte finde et sted at sove. Det var bare ikke noget som han orkede, da han jo ikke engang havde lyst til at rejse sig op. Hendes hænder legede ligefrem med hans øjne, kæmpede om hvem der ville vinde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





trætheden vinder altid - Antonia Empty
IndlægEmne: Sv: trætheden vinder altid - Antonia   trætheden vinder altid - Antonia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
trætheden vinder altid - Antonia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» want do you want too know because i am not telling about myself//Antonia//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: