The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// YV6Ay
Tidslinje
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// RK6Ga

 

 what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 10:48 am

Clothes::what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Tumblr_ltk1lgPlgh1qb5awmo1_500
Plus:: Daglys ring.
Time:: 14:45.
Place:: Gamle kirkegård.
Wether:: Det er svagt overskyet, med en svag brise.
surroundings:: Ikke det store, bare en masse gravsten.

En svag lille skikkelse kunne anes ved en af gravstenene, hun var siddende på hug, i dyb koncentration. tilbage for rigtig rigtig mange år siden, levede hun her, dog i blandt andre dyr og i et helt andet miljø end det var i dag. Dengang hun have været menneske, troede hun virkelig at hendes familie havde elsket hende, hun var alt man kunne ønske sig, den perfekte jæger, den perfekte kvinde og meget mere end det, men det var åbenbart ikke nok til at få hendes forældres stolthed og respekt, for ved hendes mors dødsleje, fortalte hun alt, hvordan de altid havde elsket Evolet og ikke engang så meget som havde tænkt på at elske hende, hun var en skændsel også selvom hun havde leveret stammen et perfekt født dreng, den næste til at blive stammeleder, men ikke engang det gjorde det mindste med det.
Hun sukkede og så på graven eller faktisk var det en høj, da det var der hendes mors gravhøj, da hun havde været stammelederens kvinde, var hun derfor en vigtig person og fik i sidste ende en gravhøj. Med et blidt strøg lod hun fingrene glide hen over græsset, hen over minderne og hen over sorgen, for i sandhed gjorde det ondt at miste nogen, men det værste var nok at vide at de aldrig elskede dig.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 9:14 pm

Påklædning: Et par lyseblå jeans, en mørkeblå ternet skovmandsskjorte og sorte converse, plus hendes halskæde (kan ses på profil)

Cataleya strejfede rundt i byens skove, hun var underlig rastløs siden hun var kommet til Mystic Falls, hun havde ikke kunnet falde helt til ro siden at hun var opstået som engel, hun var stadig ikke helt komfortabel i sin krop, selvom den så ud som hendes egen, føltes som hendes egen, så var alle fortidens ar og skader væk, alle de gamle sår som gav både gode og dårlige minder. Væk. Dog, og det synes hun selv var ret underligt, så havde hun stadig den lille tatovering på sin højre skulder. Men hun var trods alt, meget glad for stadig at have et lille minde fra sit tidligere liv som menneske.
Uden at have lagt mærke til det var hun endt inde på en gammel kirkegård, og hun gøs kort selvom hun godt kunne se, at det var en kirkegård som ikke havde været brugt længe. Det gav hendes stadig små ubehagelige kuldegysninger ned ad ryggen. Hun kunne jo selv have ligget under sådan en gravsten, og være tavs for altid. Hun rystede på hovedet for at fjerne alle de tanker og gik roligt videre indtil hun så en skiggelse der knælede for en høj. Af ren nysgerrighed gik Cataleya den vej og så at skiggelsen var en pige, nok på hendes egen alder, hun tøvede dog lidt da det gik op for hende, at højen nok havde været en gravhøj engang, og hvis pigen sørgede over hvem det end var der var blevet begravet under højen, måtte var gammel, ældre end pigens udseende viste. På trods af den viden, hun havde gættet sig til, lyste Cataleya op i et lille smil. "Kendte du den der blev begravet der?" spurgte hun i et blidt tonefald og så nysgerrigt og blidt på pigen overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 9:42 pm

Hendes skuldre rystede og små tåre gled ned af hendes kinder, sorgen over næsten at være den eneste overlevende i hendes familie, gjorde ondt, tanken om at hun ike vidste hvad der var sket hendes søn, mon han var blevet ældre og selv levede sit eget liv, mon han havde levet hendes generation videre og havde fået børn selv.
Hun bed sig hårdt i læben og ønskede virkelig at hun kunne holde ham i sine arme endnu en gang, se ned på de smukke grønne øjne, nusse hans brune krøllede hår, som hun plejede at gøre før hun blev forvandlet af hendes søsters heks. Det havde været en masse død i stammen alle døde på skift, så Evolet havde været bange og havde derfor fået hendes heks, eller snare stammens heks til at forvandle dem, uden at tænke på Barbara's mand og søn, som inderligt håbede på overlevede.
Lugten af engel ramte hende og hun tørrede hurtigt øjnene og rejste sig op "hvad...nej da så skullle jeg være over 10.000 år gammel, nej et rammer mig bare altid når jeg tænker på hvem mon der blev begravet her i tidens morgen, var det et barn, der måske intet havde oplevet eller var det en voksen" spurte hun og trak på skulderne.


Sidst rettet af Barbara Lør Feb 02, 2013 11:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 10:30 pm

Cataleya så blidt og nysgerrigt på den unge pige, som tydeligvis havde grædt, og hun smilede medfølende. "Det er rigtigt," sagde hun med en lille klukken og trak selv let på skuldrene. Hun nikkede forstående. "Ja, livet slutter ofte hurtigt." Hun gøs kort ved tanken om sin egen død og hvordan det hele var sket så hurtigt, det ene øjeblik var hun gået igennem skoven sammen med sin ven og det næste var hun blevet påkørt og så døde hun i hospitalssengen nogle timer senere. Hun kunne ikke engang huske de sidste timer af sit liv, for da var hun under fuld nakose imens lægerne prøvede at redde hendes liv, men hendes hjerte havde givet op ved tanken om, at hun nok aldrig ville kunne gå igen. Hun blinkede med øjnene og kom tilbage til nutiden og så på pigen, inden hun sendte hende et lille smil og rakte hende hånden. "Jeg er for øvrigt Cataleya," præsenterede hun sig selv og smilede venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 10:39 pm

Hun rynkede let øjenbrynet over hendes klukken, nok var den lav men den havde stadigvæk været der. Hurtigt betragtede hun hvordan denne piges øjne næsten blev sløret mens hun huskede sine egne tider og som vampyr kunne hun læse folk tanker og fornemmede derfor denne kvindes tanker fløj hen på hendes sidste timer som menneske, selvom hun vidste hvad denne kvinde tænkte på røvede hun det aldrig så meget som et sekund.
HUn hævede øjenbrynet da kvinden Cataleya kom tilbage til virkeligheden, hun tøvede men efter lidt tid trykkede hun så sin iskolde hånd mod Cataleya's "hyggeligt at møde dig, jeg hedder Babara, hej er dit navn ikke også en blomst" spurte hun og mente hun i sin tid havde set et par stykker af dem rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 11:03 pm

Cataleya mærkede godt den ubehagelige følelse af at der var en anden der var i hendes hoved, og lukkede af, satte sin barrikade op og forstærkede den mentalt, alt imens hun stadig smilede til den anden. Hun brød sig ikke særlig meget om folk der snagede i andres tanker, det var jo ens egne tanker, ens privatliv. Det gik en anelse over hendes grænser at andre kunne læse hendes tanker.
Hun gengældte selv Babaras kolde hånd, men tog sig ikke af kulden da hun jo kendte grunden bag, og hun smilede venligt og nikkede lidt. "Ja, det er skam også hyggeligt at møde dig," sagde hun med et blidt smil og blev lettere overrasket over at Babara kendte til blomsten, den orkide hun var blevet opkaldt efter. Et smil bredte sig over hendes læber idet hun nikkede. "Det er det, cataleya orikiden," sagde hun med et blidt grin og smilede skævt til pigen overfor sig.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 11:24 pm

Hun hævede øjenbrynet da hun følte barieren, men det kunne kun betyde en ting, denne kvinde denne Cataleya vidste hvad hun var, hun vidste helt præcis hvad hun var, så nu håbede hun bare ikke hun blev sat nødvendig at jage hende, for kom det så vidt ville denne tøs ikke engang kunne vende sig om før hun ville være fanget, som vampyr var man hurtigt og man blev jo hurtigere med årene, men som oprindelig var du mere end bare hurtigt, man var i det store hele også uovervindelig og stærkere, samt hurtigere end alle de andre vampyrer uagtet hvor gamle de var.
Hun trak hånden til sig efter noget tid og nikkede kort "ja jeg kender skam til denne blomst, meget smuk" hun tog blidt hendes halskæde i hånden og lod tommelfingeren glide ned over bladende "jeg har set et par stykker i min levealder" brummede hun og smilede skævt, hendes øjne var som låst fast på blomsten før hun lod den glide ud af fingrene og trådte tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 2:06 am

Cataleya bemærkede godt det hævede øjenbryn og smilede skævt til Barbara. "Ja, jeg kender skam til jer vampyrer, og nej, jeg har ikke tænkt mig at flygte," sagde hun med et venligt smil og trak let på skuldrene og så ikke det mindste bange ud, selvom hun godt vidste hvordan nogle vampyrer kunne reagere på hendes blod. "Og eftersom du ikke rigtig reagere på mit blod, så gætter jeg mig til at du må være meget gammel, i hvert fald meget ældre end dit ydre siger, måske endda også en oprindelig, hvad ved jeg?" Hun klukkede stille og smilede venligt til Barbara. Det virkede måske mærkeligt at Cataleya vidste så meget om vampyrer, men hun var nu også vokset op og blevet trænet til at dræbe dem, men det hørte fortiden til, hun mistede alle sine goder da hun døde og genopstod, alle de små særtegn ved hende, som hun fik da hendes forældre ekspermiterede med hendes DNA da hun stadig kun var et barn. Alle disse tanker var skjult bag en tyk og uigennemtrængelig barrikade.
Hun nikkede lidt og smilede venligt til pigen overfor hende og stod helt stille da hun rørte ved hendes halskæde, dog kom der et varsomt glimt i hendes smaragdgrønne øjne. "Ja, det er en meget smuk blomst," sagde hun med et lille smil spillende om sine læber. Hun nikkede lidt til hvad hun sagde. "Den er ellers meget sjælden." Hun smilede skævt til Barbara og trak let på skuldrene, man kunne dog se at hun slappede lidt af i skuldrene da hun slap halskæden.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 10:53 am

Hun nikkede stille "jeg ser engletøs, det ved du, og ja jeg er meget gammel, så gammel at det faktisk er min mor som lægger begravet under den høj, okay hun er der nok ikke mere og har ikke været der de sidste hvad 8.000 år" gættede hun sig frem til og trak på skulderne, hun var gammel det kunne man skam ikke løbe fra en der var hvad over 10.000 år gammel det var ikke ligefrem den yngste i hele verden.
Hun gik hen til hende og begyndte at gå om hende, hun var skam ikke ligefrem typen der elskede at bruge magt, men hvis det kom til det ville hun blive nød ti det, så gjorde hun det uden den mindste smule tøven "hvordan ved du så meget om vampyrer" spurte hun og lagde armene over kors, betragtede hende nøje fra top til tå. Hun grinede tørt "jeg er gammel, jeg har haft chancen for at se mange sjældne ting i mit liv" brummede hun og rystede på hoved af hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 10:59 am

Cataleya nikkede og så på Barbara med respekt. Det var en stor alder, og hun følte sig næsten helt lille i forhold med sine kun tyve år. Men sådan var det jo, uanset hvad, og hun havde affundet sig med det længe efterhånden, som i, hele sit liv. Og Cataleya havde ingen planer om at løbe fra nogen, hun var helt rolig og frygtede ikke den ældre vampyrinde, ikke det mindste.
Hun stod bare helt stille imens Barbara begyndte at gå rundt om hende, som et rovdyr der betragter, måler sin modstander, sit bytte, men endnu en gang, det skræmte ikke Cataleya, hun tog det helt roligt og stod bare stille og betragtede den anden når hun kunne. "Hvorfra jeg ved så meget og hvorfor, vil jeg holde til mig selv," sagde hun med et blidt smil og gengældte roligt Barbaras blik. Hun nikkede lidt og trak bare let på skuldrene med et lille grin. "Det er så rigtigt nok," gav hun hende ret med en blid klukken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// Empty
IndlægEmne: Sv: what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//   what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
what hurt most is not when you lose someone, but when you lose someone and then realize that they never loved you // Cataleya//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls Church :: Mystic Falls Cemetery (Old)-
Gå til: