The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Matthew, We cant do this ~ Matthew YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Matthew, We cant do this ~ Matthew YV6Ay
Tidslinje
Matthew, We cant do this ~ Matthew RK6Ga

 

 Matthew, We cant do this ~ Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 5:40 am

Tid: 20:45
Sted:Matthews Hule
Omkring:Alt der er ved ham
Pä:
Matthew, We cant do this ~ Matthew Elena-gilbert-and-guess-lily-henley-tank-gallery

Hayden var pä vej til Matty som der ikke kun var med en af hindes tætte venner men også hindes skaber, hun har kendt ham i meget lang tid nu. Hun ville over til ham få at snakke lidt, selvom hun vidste at der godt kunne ske mere mellem dem, men nej hun har Stefan som hun er sammen med og hun er os glad få ham. Selvom der var et eller andet mellem hinde og Matthew kunne hun altid holde det tilbage selvom hun elig bare ville have at Matthew var glad, ligemeget hvad det var som hun skulle gøre få at få ham til at blive glad. Hun var lidt nervøs men viste ikke hvorfår, hun gik til han hule og som altid gik hun bare ind, hun kiggede sig omkring og gik ind i hans stue. "Matthew?" sag hun lidt stille men soden at man godt kunne høre hinde lidt lang væk fra. "Er du her?" tilføj hun. Pluslig kunne hun høre at der var gang i brusern, hun gik op i Badværset. "Matty er det dig?" sag hun og smilte lidt, hun lukkede hindes øjne og stoed der bare.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 8:06 am

Matthew, en smuk mand med svag skægstubbe, dystre øjne og markante kindben stod under bruseren, i sit store palæ, som mindede mere om et museum med gamle ting og sager, fra helt tilbage i 1600 tallet, end et hjem for en del vampyrer og et menneske, der fungerede mere som en slave end en fri person.
Matthew stod tavs og lod vandet falde ned over hans skuldre og videre ned af hans mave, ben og til gulvet omkring ham. Han kiggede ind i muren mens hans roligt vaskede sit hår med en hård facade klistret til ansigtet. Han tog sig god tid i badet og så ikke nogen grund til at skynde sig. Han havde Madelaine i huset, som var tvunget til at være hens trofaste hus-dame, som tog imod folk, passede på klanen og når det var nødvendigt, delte sit blod med de sultne vampyrer. Ud over det havde han også en super god hørelse, selvom han stod i badeværelset længst mod den nordlige ende af huset, kunne han saktens høre om døren blev åbnet i den anden ende af huset. Han kunne lugte, mærke om det var en af hans, et menneske, eller et andet væsen som havde adgang til hans fine hus. Andre fremmede vampyrer kunne ikke komme ind uden invitation, en invitation som de ikke fik. Derpå komme Matthew altid sikre sig, at de ikke kom ind. Ihvertfald ikke inden han selv stod ved døren, klar til at tage sagen i egen hånd.
Matthew kunne, mens han stod midt i sit bad, høre at døren blev åbnet, men ikke nok med det, han fik også straks en stærk fært som fortalte ham hvem, der nu var gået ind i hans store palæ. Det var ikke til at tage fejl af, hver vampyr han nogensinde havde forvandlet havde sin helt egen unikke fært, og han kunne tydeligt huske dem alle sammen. Det var Hayden, som her til aften, var trådt ind i hulen, som palæet blev kaldt.
Uden at rykke sig ud af flækken, ventede Matthew, som en statue der stod under bruseren, til Hayden nærmede sig. Han fortrak en mine og slukkede for vandet da han kunne høre hendes stemme. Uden at tænke over tøj, gik han mod lyden indtil han stod helt blottet foran Hayden, som tydeligt ikke havde lagt mærke til den manglende påklædning endnu. "Hayden, hvilken ære.." startede han og rettede blikket mod hende, uden at give nogle spor til, om han havde ændret sin attitude eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 8:35 am

Ja så Hayden stoed der bare, og ventede på at han ville komme lidt tætter på hinde. Hun kunne mærke at der var en Person som der kom tætter på. Det kunne nu også være en af de mange piger eller damer som man skal sige som Matthew ju nok har mange af hvilket gjorde Hayden af et eller andet grund lidt ked af det, det brude hun ikke og være hun har ju en som hun er sammen med selvom han er et menneske og det nok ikke kommer til at gå alt få godt lige så snart hun bliver alt få tørstig efter blod. Men ja hun har bare altid det underligt følse når hun er ved Matthew at hun skal gøre alt hvad han siger. Da hun kunne høre hans stemme kom der et smil frem i hinde og hun kiggede op, i det første øjeblik lag hun ikke rigtig mærke til at han ikke havde noget tøj på så hun gav ham et kort kram, hun viste at han ikke var det stor fan af soden noget med kram og alt det der men hun var da ligeglad med det, soden var hun og det måtte han finde sig i. Så kort til efter at hun betragtede ham kunne hun se at han ikke havde noget tøj på. Hun blev helt forskræket og vendte sig hurtigt om. "Matthew h-hvorfår har du ikke noget tøj på?" spurgte hun lukkede øjnene imens hun vendte sig om må ham igen, hun åbnede dem langsom igen og kiggede kun på han ansigte, men et hurtigt elevator blik kunne hun ikke lade være med. hun bed sig på leben og smilte. "Jeg tror jeg går lige ned og venter til du har noget tøj på" tilføj hun så og grinte lidt. Det var nu ikke at hun ikke kunne lide det men alså det ville bare ikke ende godt vis han blev ved med at ikke skulle have noget som helt tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 9:24 am

Matthew var ikke vokset op som de fleste, hans barndom var ikke nem og heller ikke tiden derefter. For ikke at tale om hans forvandling. Han levede i en helt anden tidsalder en gang, og var derfor ikke vokset op med kram og kys, men med et stort ansvar på hans skuldre, med krig, magt og vold. Det var derfor ikke helt unormalt at han ikke brugte sin tid på at gå rundt og kramme folk, sådan var han ikke. Det var udelukket at optræde sådan, i hans verden. Alligevel veg han ikke tilbage, men blev stående som en statue, for tung til overhovedet at blive rykket. Hans ansigt havde den samme kolde facade som før, som ikke afslørede nogle følelser overhovedet.
Det var først efter, at Hayden tilsyneladende havde lagt mærke til hans manglende påklædning, at statuen igen blev vækket til live. Matthew lod et skævt og charmerende smil komme frem på hans læber, men hans ord var akavet kolde, på den måde han udtalte dem. "Du står i mit badeværelse.. Selv i min tid, var det ikke normalt at gå i bad med tøj på kroppen."
Matthew var ikke den type, som tog tingene så tungt. Det var ikke en stor ting for ham, at stå her, blottet for hans eget kød og blod. Han var trods alt lige stået ud af badet, så hvad kunne man fornemme? Det gjorde ham intet, han trak bare en smule på skulderne og gik forbi hende ud af døren og mod hans værelse. "Som du ønsker min elskede" mumlede han roligt mens han gik afsted, hen af gangen. Det var ikke svært at høre selvom det kun kom ud som en mumlen. Matthew vidste at Hayden kunne høre det, da deres hørelse var forboblet en del, efter forvandlingen.
Matthew gik videre hen af gangen indtil han kom til den rette dør, han åbnede den og gik direkte ind, uden at lukke døren bag sig. Han vidste præcist hvad det var han skulle, og gik derpå direkte hen mod skabet, hvor han fandt sit tøj, som altid var i mørke dystre farver, som passede til hans personlighed. Uden et ord mere, begyndte han at klæde sig på.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 9:52 pm

Hun rullede lidt med øjnene men smilte stadivæk. "Jeg ved godt jeg står i dit badværelse men jeg ville ju finde ud af hvor du va" sag hun og betragede ham kort igen. Hun lukke hurtig øjnene og åbnede dem så igen.
Da han gik over til hans værelse gik Hayden med ham, hun smilte lidt over hans ord. Elskede. "Elskede? I min tid, siger man det kun til den Person man virklig elsker og som man vil være sammen med!" sag hun og smilte lidt drillende, nu bruge hun hans ord. I min tid, det sag han altid hvilket hun nogle gang godt kunne blive en smule træt af få hans tid var ju megaa lang tid siden.
Hun kiggede på ham imens han tog sit tøj på og sukkede lidt. "Tror du det er godt vis et vampyr er sammen med et menneske" sag hun bare lige pluslig og kiggede vidrer på ham. hun viste at han ikke lige var denne person som der var til alt det kærlighed og følser vilket enlig var lidt trist få vis hun ikke havde Stefan ville han da ikke være en som hun ikke ville være sammen med, han er ju en smuk ung man, ung og ung men ja han er som hun godt kunne være sammen med. Hun rystede lidt på hovedt ved tanken af at hun godt kunne ham, soden noget skulle hun alså ikke tænkte på det duer ikke.
"Jeg har et menneske som jeg godt kan lide men, jeg er ikke sikker på det" tilføj hun og sætte sig bare på hans seng som rent faktisk var dejlig stor, bedrer end hindes hun har bare soden et normals doppelseng som der er ok fint at sove i. Men alt i hans palæ var ju meget bedrer end hindes, vis hun kunne ville hun da godt kunne bo her. Hun kiggede på gulvet og tænkte et kort øjeblik på ham hun ikke bare skulle slukke få hindes følser, det ville nok bare være det bedste.Men så ville hun ju være ligesom Matthew, iskold og aldrig føle kærlighed mere. Om hun hvirkligt ville det?
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 1:51 am

Matthew ignorerede hendes svar og himlede med øjnene. Det gav ingen mening som en vampyr, ikke at bruge sin gode hørelse til at opspore med før man gik ind. Og det var slet ikke noget Matthew havde lært sine vampyrer. Dog gad han ikke skændes, for der var altid en grund til at Hayden dukkede op hos ham. Det betød hun manglede hjælp til et eller andet, for hun boede ikke sammen med ham og nogle af de andre i det store palæ.
"Hvorfor fortæller du mig ikke, hvorfor du er her mit barn?" fiskede han. Det var ganske normalt for Matthew at bruge ord som f.eks. barn og elskede, selvom han ikke snakkede om sit eget barn, eller hans kæreste. Han brugte disse ord til at beskrive hans vampyr familie, og derpå kunne man også let se, hvad de alle sammen betød for ham. Han elskede som som, hvis det havde været hans egne børn, eller hustru.
Af samme grund, bed Matthew mærke i at Hayden spekulerede over hvorfor han havde brugt ordet: elskede. "Jeg elsker dig da også. Og du skulle gerne være her meget længe ellers er min plan slået fejl." svarede han hende med et skævt og charmerende smil.
Matthew blev hurtigt påklædt, dog lukkede han ikke helt sin skjorte. Det gjorde han aldrig rigtig, med mindre han skulle ud. Han vendte sig om og gik mod sin alt for store dobbeltseng, som stod i midten af hans værelse, kastede et lidt hårdt blik på Hayden og satte sig ned ved hendes side. "Du dater et menneske..." mumlede han og tav mens han fortsat så bebrejdende på hende. "Har jeg ikke fortalt dig, at du skal indordne dig?" begyndte han så, med den samme hårde facade malet i ansigtet, inden han begyndte at hæve stemmen. "JEG HAR FORTALT DIG AT DU SKAL HOLDE DIG FRA DEM!" fortsatte han med en skrap og høj tone, som mindede lidt om at råbe bare mere præcist.
Matthew var næsten helt rasende over at få sådan noget at vide. Og så af Hayden, som han regnede lige så meget med som Bonnie. Han havde lært dem op, fortalt dem om reglerne og hvordan verden lå, så han var yderst chokeret! Han ville ikke have at hans vampyrer skulle være kolde og døde, uden kærlighed, men mennesker, det kunne han ikke tillade. Mennesker var mad og legetøj, og ikke andet i hans øjne. Sådan skulle det være.
Matthew kastede endnu et blik på Hayden og snerrede i afsky.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 2:21 am

Hun kiggede på ham og smilte lidt, hun syndest enlig at det var lidt sjovt at han kalde hinde bar eller noget i den stil, enlig var det ju ikke normalt men få ham var det og Hayden var os vant til at han kalde hinde soden. Hun kunne enlig godt forså det hun var ju på en måde hans bar han lærte hinde hvordan hun kunne klare sig som nyfødt og han var det altid få hinde og det var han os nu.
Hun så lidt forviert på ham, Plan? hvad snakkede han om. "Vilken Plan?" sprugte hun ham og blev ved med at kigge på ham.
Hun sukkede igen og turde ikke at se på ham, få hun viste at efter hun har sagt hun har noget med et menneske så er det forbi, nu ville han bare tænde fulstændig af. hun håbede ikke at han ville blive så sur at han ville smide hinde ud of aldrig ville høre fra hinde igen, det ville hun ikke kunne tag, han er den eneste familie hun har inu.
"Jeg ved det godt, du har fortælt mig det 100 gange" sag hun og kiggede en smule på ham. "Men vis der gør jeg lykkeligt snakker jeg aldrig med ham igen, og jeg glemmer ham bare." tilføj hun stille og roligt, hun ville gøre alt få at han var glad og stolt af hinde, det havde sikkert nok noget at gøre med at han havde skabt hinde så han betyder os meget få hinde, og vis det skulle sige at hun skulle slå op med Stefan så ja så ville hun gøre det. Hun tog hindes mobil frem og begynde at skrive en Sms. "Jeg skriver til ham med det samme er til glad nu?" spurgte hun ham og sende beskeden hvorefter hun lag mobilen til side og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 3:00 am

Matthew havde ikke regnet med at hun ville bide mærke i hans ord. Han havde regnet med at hun ville været opslugt af det, som tydeligt var et problem. Men nej, hun havde valgt at spørge ind til det. Alligevel ignorerede Matthew hendes spørgsmål. Han var vandt til at holde sine planer for sig selv, så længe som muligt. På den måde var der ingen som kunne, klantre ham for noget. Selv hans vampyrer, holdte han ude af planerne, med mindre de var en del af den og planen skulle føres i værk samme dag.
"Hvorfor vil du gøre det svære end det er i forvejen?" spurgte han, som svar til det hun havde sagt. "Han er mad! Find dig en fyr, som ikke er det.." fortsatte han med den samme hårde tone, før han sukkede en smule og kastede endnu et blik på Hayden. "Jeg gør ikke det her for min skyld, jeg gør det for dig! For jer alle sammen." svarede han, det var vigtigt for ham at Hayden vidste hvorfor det var forkert og ikke blot adlød fordi hun følte sig tvunget til det. Hun skulle adlyde fordi hun vidste det var forkert, og godt selv kunne se hvorfor det ikke var godt for hende.
"Desuden, ville han dræbe dig alligevel, det sekund han opdagede din hemmelighed." tilføjede han kort og godt. Han strøg hende blidt over håret og sad ellers i stilhed et øjeblik. "Ungdommen disse dage.." mumlede han og rullede med øjnene igen, da han så at hun bare ville sende en sms og skrive det.
Matthew stirrede på hende et minuts tid inden han igen åbnede munden. "Jeg tror det er bedst for dig at du flytter ind her. Du har brug for at få gentaget reglerne." hans stemme var kold, men knap så hård. Han ville ikke risikere at hun kom helt ud af tur, men ville i stedet sikkre sig, at hun blev en god og dygtig vampyr, som kunne dræbe uden at blinke og samtidigt kunne passe godt på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 4:35 am

Hayden nikkede i det han sag, han havde ju enlig ret mennesker var bare mad få os og legetøj.Måske havde Hayden ikke rigtig indsæt det inu, hun viste bare alt få mange følser, selvom hun selv viste at det var forkert gjorde hun det aligevel men hun var altid den type som der ikke gad og lytte efter hvad Matthew sag til hinde. Hun sukkede en smule igen, det var efter lang tid hun enlig følte nogen som kærlighed igen, og nu kom han og sag det ikke var okay men det var hun os okay med vis hun tænkte rigtig over det så ville det aligevel ikke havde goet godt med ham i lang tid, så heller have en vampyr som patner en ligesom matthew det ville være noget lige så hinde.
Hun kiggede på ham og grinte lidt. "Hvad? Jeg gider da ikke og se ham grade vis jeg slå op med ham soden noget har jeg ikke tid til!" sag hun koldt og så på ham.
"Flytter ind? Ved dig?" sag hun lidt overrasket "Javel vis du gerne vil have det og det gør dig glad så gør jeg det!" sag hun og så på ham, bo med ham? det ville måske ikke gå få godt efter noget tid, vis ikke hun allerede vil tag chancen med ham idag.
"Men så er det ju afklaret! Ingen mennesker som kæreste og jeg bor her sammen med dig fra nu af!" tilføj hun og smilte lidt. Kort tid efter rejste hun sig op og så på ham. "Hvad med vi laver et eller andet så vi kommer til og glem det helle" sag hun og smilte frækt han kunne nok rejne ud at hun ville ja hvordan skal man sige, hygge sig det vil nok ikke være første gang de gjorde det, i starten var hun ju en af hans `piger`som han altid havde det sjovt med.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 5:12 am

Matthew forstod ikke helt at hun virkede så overrasket. Det forvirrede ham en smule. "Jeg har bygget palæet for det samme, Hayden. Du er mere end velkommen til at komme og bo hos os." Han hævede det ene øjenbryn en smule i starten af sætningen og slappede langsomt af i ansigtet igen efter det. Han sendte hende et skævt og charmerende smil, idet hun rejste sig op og fremlagde sit spørgsmål for ham.
Matthew blev dog blot liggende på sengen med et lidt flabede smil på læberne. "Hvad forslår du så at vi gør, for at dulme dine smerter?" spurgte han roligt, mens han langsomt lod hans røde øjne komme til syne, samt hans krid hvide hugtænder. "Tilbyder du noget?" spurgte han lidt efter og forsvandt fra sengen, som om han aldrig havde været der. Kort efter stod han med Hayden presset op af vægen, efterfulgt af sin egen krop. Hans hugtænder og røde øjne var stadig fremme. Et skævt smil kom igen frem på hans læber og blot et halv sekund efter, stod han med sine tænder boret ned i halsen på hende, mens han med venstre hånd, holdte hendes nakke på skrå.
Matthew vidste ikke om Hayden kunne lide dette, men som altid tænkte han ikke over modparten. Han tænkte kun på sig selv, og han kunne godt lide det. Faktisk elskede han det, det var en måde at vise sin vilde natur på, samt ens grundlæggende behov, uden at man skulle høre folk skrige og løbe væk.
Matthew havde opdraget sine vampyrer til at være på vagt, for lige netop sådan noget her. Han gjorde det selv af ren og sker lyst, ikke for at såre dem. Men var i en dag ikke på vagt, kunne det koste dem livet. På den måde var det også en træning for dem, men de fleste gange, ville Matthew bare vise sig. Han var lederen af denne klan, han kunne tage dem, en efter en, hvis han ville. Han havde kræfterne til det, og han elskede det!
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 5:54 am

Hayden nikkede og var nu enlig os meget glad få ikke at skulle bo få sig selv mere, hun syndest altid at det var kedeligt at skulle være alene i het stort hus ude at man havde nogen og snakke med. Det eneste god var at man kunne få fyr ind ligemeget hvornår, det ville sikkert nok stoppe fra nu af, så nu skulle hun altid hjem til drengende vis hun havde brug få at hygge sig, men det var hun sodensæt enlig os meget ligeglad med.
Hun kiggede på ham da han stadig lå på sengen og smilte, imens hun bed sig på læben. "Mig tilbyde noget, ah-" mere kunne hun ikke sige få så blev hun allerede presset op af vægen fra Matthew. Hun var nu ikke så meget overrasket over det men hun blev godt nok en smule forskreket få hun troed ikke lige at hun ville blive presset imod en væg uden nogen vidne.
Da han bed hinde i halsen kom et kort lille støn ud af hinde hvilket hun enlig ville havde holdet tilbage men det kunne hun alså bare ikke lige i dette øjeblik. Efter kort tid skubede hun ham lidt væk fra dig og smilte frækt,denne gang var det hinde som der pressede ham imåd vægen, hun bed sig på underlæben hun var først en smule usikker men så aligevel ikke, hun rev han trøje op og begynde at kysse lidt hans hals. hun selv var ikke den som der bed andrer i soden nogen situationer men hun kunne godt lide vis personen som hun var i gang med gjorde det, hun var godt nok noget af en vild lille dirty tøs.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:52 am

Matthew havde ingen underbevisthed, som fortalte ham, at han skulle stoppe igen. Nu var han sammen med Hayden og ville derfor ikke, under nogle omstændigheder, dræbe hende. Men andre gange, hvor han bare inviteret en masse piger hjem til hans palæ, endte det tit med <<Uheld.>> Der var tit en der døde, men det gik han ikke så højt op i, det var alle sammen mennesker, legetøj, som han brugte til det gik i stykker. Sådan var det bare.
Han slap Haydens kød med sine tænder og lod hende skubbe ham en smule væk. Han stod bare ubevægelig, uden et smil på læben, smurt ind i blod. Hans skjorte, som han først lige havde taget på, var fyldt med blod igen. Matthew smilede skævt og charmerende til Hayden idet hun skubbede ham tilbage, mod en ny væg. Han elskede når han fik modspil, det er en kvinde kæmpede imod var så meget sjovere end blot at drikke hendes blod.
Matthew lod Hayden kysse ham langs halsen, han blottede sin hals en smule for hende og holdte hende indtil sig, med sine stærke arme. Det normale for Matthew, var ikke at kysse fordi han var forelsket, for det var han næsen aldrig. Nej han kyssede kun kvinder hvis det var under sex, eller hvis han skulle lokke et bytte til sig, og for at få nemmere adgang til halsen. Dog var han ikke en kold skid, hvis han var i et forhold, men det var han ikke ret tit. Ud af alle se århundrede han havde levet indtil videre, havde han kun haft et par stykker. Han plejede normalt bare at <<lege>> med folk, eller have et One Night Stand, med forskellige kvinder.
Matthew tøvede ikke længe før han rev hendes blue i stykker og trak hende med over i sengen. Han skubbede hende ned i sengen mens han rev resten af hendes tøj af, mens hans øjne langsomt blev mørkkere og vildere.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 10:02 pm

Da Hayden kort betragede Matthew imens han stoed foran hinde bed hun sig på underlæben, hun syndest det var meget ja hvordan skal man sige...hot at hand skjorte var fuld med blod og hans lille smil. Nu var der alså bare ingen vej tilbage nu skulle hun have ham ligemeget hvad.
Hayden kyssede lidt vidrer på hans hals og tog helle hans skjorte af hvor efter hun begynde at åbne hans bælte. Et skævt smil kom frem i hinde og hun kiggede på ham. Normalt var hun ikke så vild med de andrer drenge som hun havde, enlig var det bare en hurtig knald også skulle de sku ikke være mere end det, kun en gang og ikke mere, men med Matthew der kunne det da godt være flere gang en kun en gang.
Hayden lad ham rive hindes bluse istykker det havde hun sku ikke noget imåd, efter han skubbede hinde på sengen smilede hun frækt og drillende til ham. hun bed sig på læben efter han tog alt hindes tøj af, hun havde en flot krop men aligevel var hun selv ikke altid tilfræse med den, få hun havde nogle ar det kunne hun bare ikke lide, kvinder skulle ikke have ar det ser bare grim og dum ud.
Hayden trak ham tætter på hinde og tog hans bukser af med et frækt smil på læberne. Hun rullede sig over ham så nu var det ham som der lå nede, hindes røde øjne komm til syne, samt hindes krid hvide hugtænder. Hun så på ham med et skævt smil. "Nå hvem er det nu lige der er den stærkeste af os to" sag hun og drillende og så på ham, hun viste at han kunne lide kvinder som der ikke bare havde lade tingene ske men som der os viste ham at de ville spile lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 7:32 pm

Matthew blev tit set som en egoistisk ond mand, som kun ville have tingene til at gå, efter hans egen næse. Han var ret glad for magt, så han kunne hellere ikke benægte at han gerne ville eje en del, han ville være hersker over alt. Konge over Mystic Falls.

Men han havde også mange andre specialiteter at byde på, når man først havde lært ham at kende. Han kunne være venlig, og endda kærlig, hvis man altså var i en del af den rigtige kreds. Det var tit hans vampyrer og hans elskere, der fik den bløde, kærlige og søde side at se. Resten af verden, måtte leve med den kolde, hårde Matthew, som de altid havde kendt.

Hayden var en af Matthews vampyrer, hans eget blod, og hun betød en del for ham. Men selvom han så dem på sine børn på nogle punkter, havde han intet imod at elske med sine egne. Det faldt ham faktisk ret naturligt, at han bare fik den kvinde, som han gerne ville have. Det var ikke svært at få hans vampyrer til at falde for ham, på den måde. De delte blod, det var oplært præcis som han mente at de skulle, og det ville sige, at de var præcis så glade for ham, som han mente de skulle være.

Matthew havde ingen fast partner, han kendte ganske enkelt ikke den verden, hvor man blot fandt én kvinde. Matthew havde været sammen med en del kvinder i hans lange uendelige liv, og han havde faktisk ikke tænkt sig at lave om på det. I hvert fald ikke før han fandt den helt rigtige kvinde, som naturligvis skulle være vampyr, for at han overhovedet ville overveje sagen.
Hayden var meget fristende, det kunne man ikke modsige. Hun var det man ville kalde, lækker, og selvfølgelig tændte det Matthew at se hendes smukke krop for sig. Det var tydeligt for Matthew at se om kvinderne ville have ham eller ej, og det lyste nu ud af Haydens øjne, at hun gerne ville have ham. Matthew ventede ikke, han var klar til at give Hayden hendes livs oplevelse, at have sex med den bedste almægtige vampyr, hun nogensinde havde set. Ifølge ham selv. Matthew betragtede Hayden, som hun lå der foran ham uden tøj på og lod sine hænder kærtegne hendes krop ganske blidt, inden han blev vendt om og skubbet ned mod sengen. Matthew elskede hendes modspil, det var så meget sjovere at <<lege>> når der var modspil, ellers kunne det være godt det samme om han overhovedet var sammen med hende. Han smilede skævt og charmerende til hende og lod sig ikke narre at hendes øjne og hugtænder. Han var stærkest, til hver en tid, og han havde intet imod at vise det. “Det er jeg!” hviskede han blidt med en sexet stemme mod hendes øre, inden han bed sig fast i hendes hals, med sine skarpe tænder. Han borede tænderne dybt ned i hendes kød og nød smagen af hendes friske blod, lige fra åren. Ved at lave dette lille trick, kunne Matthew nu distrahere hende og vende dem om igen, hvilket han straks gjorde. Han slap hendes kød nylavede sår, med hans tænder og hvæsede ned til hende, i det han så på hende. “Jeg er stærkest min elskede..” fortsatte han og sendte hende endnu et skævt og charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 10:02 pm

Imens Hayden lå oven på ham kiggede hun ham i øjnene, hun viste ikke hvad der var med hinde men på en måde følte hun ikke kun det der med at kun have sex men at der også var lidt mere imellem de to her. Hun smilede charmerende til ham og kyssede blid langs hans hals, så stoppede hun igen få hun viste ju alt det kærlige det behøved hun ikke og gøre med ham, han har altid været meget mere kærlige over f de andrer drenge som hun har haft, men de var ju heller ikke lige som matthew, matthew var anderledes end de andrer men bare på en meget meget bedrer måde. han var lige som hinde en vampyr og med ham kunne man være meget mere vilder end med andrer han kunne lide at være vild hvilket hun også kunne så de to passede perfekt sammen i sengen.
Hun skulle enlig lige til og gøre noget men så bid han hinde allerede igen og han drejede dem rund igen, haydens smil var bred og frækt hun kunne godt lide nå han bed hinde. Hun smilte og så på ham "Ja okay du er den stærkeste" svared hun blidt og stille, imens hun nu os tog det sidste af han tøj af så ham som før nu var helt nøgen. Hun lag hindes haeder på han ryk og kertjnede med hænderne hans ryk op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTors Nov 28, 2013 6:39 am

Matthew smilede skævt, charmerende og tilfreds, da Hayden gav op og indrømmede at han var den stærkeste af de to. Det var noget han kunne lide at høre, han var stærk nok til at være leder. Det var præcist hvad han gerne ville, han ville eje alt. Dog ikke i form at lande eller byer, men jord, huse, personer. Han ville være den de andre frygtede og respekterede og indtil videre gik det da meget godt, med den plan.
Matthew lød Hayden kærtegne hans ryg, selvom han var en hård fyr, som mest af alt tænde på bid, smerte, skrig og blod, så gjorde det ham ikke noget at man en gang i mellem var en smule kærlig med ham. Det lå ikke til ham, at gå amok, men han ville helt sikkert selv begynde at bide, under sex, hvis det blev for <<kedeligt.>> Matthew pressede sine læber en smule ivrigt mod Haydens og lod sin hånd glide ned af hendes side til hendes ben. Han lod fortsat sin hånd glide om til hendes inderlår og kærtegnede blidt hendes lår, længere og længere oppe. Han tøvede ikke rigtigt under sex, det var ikke ham, han ville bare til når han havde lyst. Dog var han ikke en klam fyr, som voldtog pigerne, men han ville til hver en til bruge sin magt som vampyr, til at <<overtale>> dem. Det tog han ikke så tungt, de havde jo selv sagt ja på den måde, så han overtrådte ikke nogle regler.
Matthew skubbede Hayden helt ned mod sengen og lagde sig vægt over hende, hvilket for hende ikke var noget, da hun også var vampyr. Han sendte hende et skævt smil og lod hans øjne blive mørke igen, mens han uden videre spredte hendes ben og førte hans lem ind i hendes underliv. Han begyndte hurtigt at bevæge sig i hende, uden rigtigt at tænke over om hun kunne lide det gik så hurtigt. Matthew lagde sine hænder mod sengen og tog et fast tag omkring senge tæppet. Hans hånd tog ikke lang tid om at flænse senge tæppet og et stykke af sengen.
Han tænkte ikke over at han ødelagde sengen, han kunne altid købe en ny en. Desuden var de kun madrassen i sengen, og ikke det dyre træ, fra 1800 tallet, som sengen var lavet af.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 3:45 am

Hayden gengænlde kysset som han ganv hinde og nød vært sekund af han berøring da hans hånd glæd op og ned af hindes inderlår. Det fik Hayden faktisk os til og stønne en smule, hun kunne så godt lide det, ingen af de andrer hun har haft var bedrer i sex end Matthew var.Da han så var ind i hinde lag hun hindes hænder på hans ryg og kraset ham soden at der også kom blåd. Et lidt højere stønd kom frem i hinde da han med det samme begynde at være hurtigt. Det var lige det som hun godt kunne lide.Vild og ukontoleret sex. Men det var nok alle vampyr som der elskede denne slaks også ver det ju os det med at vis de gjorde det med mennesker skulle de altid passe lidt på at det ikke blev få vildt. Efter ikke så lang tid holdt hun lidt fast i ham og drejede sig rund med ham så nu var det hinde som der var øverst. hun sad nu på ham og begynde at ride ham imens hun stønede lidt, hun lukkede hindes øjne og lag hindes hænder på hans bryst imens hun red vidrer på ham.

(Sorry but I´m a dirty bitch:P og fuck det pinligt og skrive selvom vi kender hindanen IRL:D)
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 7:14 am

Matthew var vild med Hayden, i hvert fald hendes krop. Hun var slank, smuk og ville altid være det. Det kunne Matthew godt lide. Hun var også ret god i sengen, hvilket også var et stort plus for ham. Matthew var lidt af en speciel fyr, ikke kun fordi han var en af de såkaldte Almægtige vampyrer, men fordi han endda i vampyr verdenen, var anderledes end de fleste. Han var vild med blod, sex og kvinder, almindeligt for en mand på hans alder, som havde levet lige så længe som ham. Men det der gjorde ham anderledes var, at han ikke havde noget imod at andre ikke kunne lide ham, han var den stærkeste, den bedste i følge ham selv og han kunne da være lige glad med, om andre mænd synes det var sært han var så optaget af kvinder, sex og blod. Hvis han ville have sex, så fandt han sig en kvinde, og længere var den ikke.
Matthew, havde intet imod Haydens støn, faktisk ophidsede det ham bare endnu mere. Han kunne godt lide at kvinder gav lyd fra sig under sex, det var lidt frækt. Der ud over, elskede han jo alt, som havde med blod og smerte at gøre, så det at Hayden kræsede i ham, gjorde ham vildere.
Han var ikke bange for at Hayden fik hans røde øjne at se, det var nok ikke så romantisk, men det betød at han nød det. Matthews udtryk, var altid i form af noget lidt specielt, og at ham og Hayden havde sex, var ingen grund til undtagelse. Matthew holdte hende fast og gav den alt hvad han kunne, det var sådan han kunne lide det. Han gad ikke at være blid og kærlig, det var for menneske, mente han. Nej, det var langt sjovere at gå til den, mens man var i gang. Og som vampyr, var det ikke særligt svært.
Matthew holdte Hayden ind til sig, mens hun vendte dem rundt. Han gav hende et hurtigt kys i forbi farten. Ikke noget kærligt og blidt, men mere et hårdt kys, som ikke skjulte hvem han var. Matthew smilede frækt og charmerende op til Hayden, idet hun begyndte at ride ham. Han lagde hovedet tilbage og satte sine hænder mod hendes hofter. På den måde kunne han følge hendes tempo, lige som han kunne lide det. Han stønnede en smule og hans tænder kom kort til syne, for derefter at forsvinde igen.


(Det vender du dig til. Når du er vandt til det, er det ikke noget du tænker så meget over. Razz )
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTors Dec 05, 2013 11:18 pm

Hayden nød vært sekund, hun elskede sex med Matthew hun var ikke klar over hvorfår hun gjorde men han var bare det bedste til det måske fordi han også var Vampyr men hun har os haft andrer vampyr før og efter ham, men ligemeget han var og ville altid være den bedste det var der ingen svivl om.
Hayden ville enlig være ligeglad med om hvad det skulle ske om hans rød øjne kom frem eller hvad han ellers ville kunne finde på. Det skulle ju ikke være noget romantic imellem dem det skulle bare være vild og hård sex ellers ikke mere. eller? Hayden var ikke helt klar over hvad un følte få matthew i det ene øjeblik kan hun være sur på ham over hvad han siger eller gører men så i det andet øjeblik vil hun bare gerne have ham få sig selv uden at der er nogle andrer kvinder som der skal have sex med ham eller som der må kysse ham. Men nu her i dette øjeblik skulle det bare ikke blive tænkes over det skulle bare være hinde som han skulle have nu!.
Hayden havde stadig hindes øjne lukkede og hindes hænder på hans bryst, hun red vidrer på ham imens hun blev hurtiger og hurtiger. Hun åbnede kort hindes øjne og de var helt sort og hindes tænder kom frem, men begge ting forsvande hurtigt igen. Hun stønnede stadig en smule og blev bare ved soden der.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeFre Dec 06, 2013 4:28 am

Matthew havde det godt i selvskabet med Hayden. Hun havde mange færdigheder og han elskede hende, som sin egen. Men det med at elske var han ikke så god til. Han var ikke vandt til kærlighed på samme måde som hun, eller nogen anden, fra hans flok, var. Matthew var ikke kærlig, det kunne man ikke sige. Han havde derfor heller ingen tanker om faste forhold, og slet ikke sådan noget som bryllup. Det tænkte han slet ikke over. Han kunne altid finde mindst en kvinde, hvis han ville have det sjovt, så som et one night stand. Det var sådan han levede sit liv og det havde han gjort rigtigt længe nu.
Matthew kunne dog godt fornemme hvordan Hayden så han. Han vidste at hun var en smule forvirret i dette øjeblik, men han var ikke selv forvirret. Slet ikke. Hun var ikke bare endnu en af de kvinder han lige lå hos, natten over, hun var meget mere. Hans elsker, hans barn, hans familie. Dog havde han ikke noget imod at udnytte hendes splittede følelser, så han kunne få sex. Han ville aldrig udnytte hende på en ond og personlig måde, for ham, var dette ikke personligt. Han havde bare lyst til hende lige nu, og at hun ikke lige vidste hvordan hun havde lyst til ham, var ikke en dårlig ting.
Matthew lænede sig tilbage og lod Hayden klare arbejdet. Han lod sine hænder glide op af hendes hofter og videre op af hendes sider, for at kærtegne hende. Det var ikke så blidt, det blev det aldrig med ham. Men han kunne alligevel være en ret så sød og rar fyr af og til. Han smilede skævt op til hende og sukkede af nydelse. Hayden havde helt sikkert nogle dårlige sider, som han også selv havde, men hun var ikke en dårlig elsker. Hun var god, og ikke kun fordi hun var vampyr. Alle vampyrer var naturligt, hurtigere til alt, derunder også sex, men det betyd ikke, at det var gode. Hayden var god. Hun havde helt sikkert prøvet det her før. Det fik et smil frem på Mathews læber, han kunne godt vende sig til hende. Matthew lod en af han negle kredse Hayden ned af siden, idet han langsomt flyttede sine hænder tilbage til hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeFre Dec 06, 2013 5:00 am

Hayden var på en måde forvirret ja det kunne man nu godt sige, hun viste ikke om det her var godt slevom det føltes godt, hun viste ikke om det var rigtig selvom det føltest rigtig og hun viste ikke om hun måske var forelsket i Matthew selvom det godt kunne føles somd at hun var. Et forhold med ham, ja hvorfår ikke? Men ja hun viste nu godt soden noget var han ikke til fast forhold og det der hører til ville aldrig være noget få ham, eller ville det? Hun kunne ju prøve at overtale ham og sige at det måske ikke var som soden et fast forhold. Bare hun kunne være sammen med ham helle tiden og at hun kunne have ham når hun vil og hvor hun vil. Hayden glemmte faktisk hurtigt alt om Stefan som hun var sammen med før, hun kunne selv se at det nok ikke ville have været det bedste vis de to skulle være sammen længer. Hun smilte til ham og bed sig kort på læben vilket hun altid gjorde det var bare en vande hun har foed sig efter de mange ord som hun har været i liv. Hayden lag hovedt lidt tilbage tilbage og nød det bare. Hun kunne blive ved med dette her i laang tid, det var fordelen af at være Vampyr man kunne have sex i så lang tid man ville, hun ville aldrig blive træt. Hun red ham vidrer i lang tid inu, da hun så kunne mærke at hun kom og i det kun kom snønnede hun højnt og lad sig falde ned ved seden af ham og smilte. Så kiggede hun over til ham og gav ham et kort kyss på kinden. Hun lag ned få nogle minuter også rejste hun sig op ham smilede til ham "Jeg låner lige dit Bad" sag hun og tog hindes undertøj og hans skorte med. Hun tog en hurtig tur under brusern også tog hun hindes undertøj og hans skort på. Hun kom tilbage på værelset og hoppede ned ved siden af ham og smilte til ham.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Tumblr_mrhip4Ub0F1spkrzio1_500
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeFre Dec 06, 2013 6:07 am

Matthew smilede skævt og charmerende op til hende og tog et hårdt greb, som dog ikke gjorde hende noget da hun var vampyr, om hendes hofter. Han stønnede en smule og nød det sidste. Han ville nok ikke glemme det her. Hayden var ret fantastisk på det punkt, hun var smask lækker og var god i sengen. Hvad mere kunne man ønske sig? Matthew havde aldrig været meget for de kvinder, der bare ville hænge op af en hele tiden, bare fordi man havde haft sex. Matthew kunne ikke udstå den slags kvinder. Hayden var ikke sådan, hun ville gerne være sammen med Matthew, det kunne han mærke, men hun ville være med til at have det sjovt. Dræbe, drikke, danse rundt i undertøj. Det var ikke fordi hun bare stod ved en og hang hele dagen. Det var Matthew glad for. Han kunne faktisk godt lide at hun nu skulle flytte ind hos ham. Så fik de da tid til at hygge sig.
Matthew lå roligt og stirrede op i loftet, efter Hayden havde flyttet sig. Han lå kort sådan, inden han drejede sit hoved og så på hende, med det samme charmerende smil som altid. "Ikke dårligt." sagde han så kort og gav endnu et smil fra sig. Han sagde ikke mere end det, med lå blot og kiggede på hende og hendes krop.
Matthew havde ikke noget imod at Hayden gik i bad, det var jo også hendes hjem. Desuden kunne han ikke stoppe hende, og han ville heller ikke prøve. Han nikkede kort som svar og lod hende gå ud mod badeværelset.
"Det sjove er overe.." mumlede han så efter hun var gået. Han rejste sig op og kiggede ned på deres ødelagte tøj med et vildt smil, før han samlede det op og smed det ind i pejsen, som stod i værelset. Han skulle ikke bruge det ødelagte tøj mere og det skulle Hayden nok heller ikke.
Matthew gik igen hen til skabet for at finde noget tøj. Han klædte sig roligt på og kastede et blik over mod sengen. Det gik ikke længe før Hayden kom tilbage og lagde sig i sengen. Det var godt nok den samme seng, men den var ikke længere uredt og beskidt. Der var heller ikke nogle huller i lagnet. Nej, det hele så fint og rent ud. Alt senge tøjet var blevet skiftet ud og der var kommet nyt på. Oven på sengen lå Matthew roligt og ventede på hende med et smil. "Hej smukke" sagde han med et lille kort smil. Han lå lidt bare og så på hende.

Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeFre Dec 06, 2013 6:48 am

Hayden lå ved siden af Matthew og kiggede på ham imens hund fnisede lidt "Ja det må man nok sige" svarede hun ham og smilte lidt. Vis det skulle havde haft været dårligt så viste hun sku ikke hvad der skulle havde været godt. Han var bare den bedste, men det ville hun ikke sige få så ville han nok bare blive få glad få sig selv som han allerede er i forvejen. Han var nu lidt af en selvglad person nogle gang det måtte man nok sige.
Hayden smilte og kiggede kort på ham, så kig hun ind på badværelset og begynde med at tag hindes bad, hun stoed bare der og havde lad vandet falle ned på hinde.hun lukkede hindes øjne og tænkte kort over hvordan hun nu kunne få et eller andet forhold med Matthew hun kunne ju godt lide ham, hun kendte ham i meget lang tid men hun var måske bare ikke klar over det til denne tid inu. Selvom vis hun fik ham til og sige ja til et forhold ville han ju aldrig elske hinde som hun elskede ham og han ville nok heller aldrig være denne type som der vil ligge sammen med hinde på sofaen. Hun var nu ikke lige denne slaks pige som der bare ville hænge op af en, men selfølge ville hun ikke kunne drikke blød og have sex, hun ville os bare ligge sammen med en og se film og snakke og kysse lidt uden at skulle hoppe op på hindanden.
Hun gik ud af badet,tog tøjet på og gik tilbage, da hun lå ved siden af Matti igen smilte hun til ham. "Hej igen" svarede hun ham og blev bare ved med og smile, hun var meget glad få at bo ved ham nu også,det skulle nok os blive meget sjovt. "Matti kan jeg spørge dig om noget?" tilføj hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeTors Jan 16, 2014 7:09 am

Matthew lå roligt og smilede til Hayden, som lå ved hans side. Han havde altid været en meget pigeglad person, som ikke helt kunne holde sig fra dem. Ikke at det gjorde noget som sådan, for han havde aldrig gået for vidt. Med Matthews rygte, kunne man godt regne med, at han var en af dem, som sagde og gjorde hvad han ville. Det var han til dels også, men han havde også en vis respekt for kvinder. Man skulle behandle dem ordentligt, de var ikke et objekt. Derfor havde Matthew heller aldrig tvunget en kvinde ned i sengen, eller det der var være.
Nu lå han i sin egen seng og betragtede Haydens smukke ansigt. Han lavede et kort elevator blik, og lod hans øjne falde på hendes smukke krop.
Hayden var en højst udsevanlig smuk kvinde, som lignede mere en super model, end en vampyr. Men måske var det det, som gjorde hende ekstra smuk og en del mystisk. Det klædte hende at være uddødlig, det var i hvert fald Matthews mening. Hun så helt eventyrlig ud, som hun lå der og kiggede på ham. Matthew forsøgte at tænke tilbage til den gang, han havde forvandlet hende. Han kunne ikke rigtigt mindes at hun nogensinde havde været et menneske. Men det var vel, på den ene eller den anden måde, sådan de alle sammen var blevet til. Født som dødelig og derefter havde de alle sammen før eller senere, fået det udødelige kys.
..........
Mens Hayden var i bad lod Matthew igen tankerne få frit løb. Han havde aldrig set på Hayden, som den pige han ville tilbringe rasten af hans evige liv sammen med. Men på den anden side, var det heller ikke helt tilfældigt at han havde valgt hende. Han havde set noget i hende da han fandt hende som menneske, noget som gjorde det umuligt for ham, at dræbe hende. Det var noget ganske særligt, som havde været der hele tiden, men som havde lagt i skyggen af noget andet. Uanset hvad, kunne Matthew ikke lade være med at tænke noget helt bestemt om hende lige i dette øje blik. Han lå helt stille på sengen, som han havde gjort inden hun gik i bad. Han lignede mere end statue, hvis hoved var blevet lavet til, at stirre ud i luften, end han lignede en udødelig fyr, der lå og tænkte over livet.
Matthews tanker blev afbrudt da Hayden igen kom ind til ham. Der gik et kort sekund før han bevægede sig, og vendte hovedet mod Hayden med et charmerende og skævt smil. Det var det drenge smil, som ville overbevise alle om, at han altså ikke var en dag over 20. Smilet var sødt, en smule lumsk og af en eller anden grund, fik det tit kvinderne til at stoppe op, når de så ham. "Hmm.. Hvad har du på hjertet min kære?" Spurgte han og fik et tænksomt blik frem i ansigtet. Han ville gerne høre hvad hun havde at sige. Af en eller anden grund, kunne han fornemme, at det kun var starten til en lang samtale mellem de to.

Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitimeLør Jan 18, 2014 10:48 pm

Haydens tanker imens hun var i bad var overalt, hun tænkte stadig lidt over Stefan men også over Matthew, hvem var det enlig hun virklig ville? Stefan var en sød fyr som altid ville være der få hinde, men hun havde sikkert nok knuste hans hjærte og han ville gøre nogle ting som han ville fortryde på sig nu, men så på den anden side var hun meget ligeglad Matthew lod hinde glemme alt om ham. Matthew var der altid få hinde, siden han havde forvandlet hinde var han der få at kunne hjælpe hinde og få at kunne vise hinde hvordan hun kunne blive en god vampyr. På en måde var der ju altid følser få Matthew men nu var de der bare inu mere. Hun sukkede kort efter hun havde hindes tøj på også gik tilbage til Matthew.

Hun var af et eller anden grund lidt overrasket over at han gerne ville vide hvad der var galt, få nu ville det sikkert nok blive et meget langt snak imellem dem. "Jeg ved selv ikke hvad der er galt med mig men" sag hun og kiggede væk fra ham i et øjeblik "af et eller andet grund er jeg ved og begynde at få flere følser få dig" tilføj hayden og sukkede lidt. Hun satte sig på ham og kiggede på ham "Du er utrolig vigtig få mig Matthew, selvom jeg ved at du nok ikke kan føle det samme vil jeg ikke miste dig" sag hun efter noget tid og smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Matthew, We cant do this ~ Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Matthew, We cant do this ~ Matthew
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: