The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen YV6Ay
Tidslinje
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen RK6Ga

 

 Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ally
Witch
Witch
Ally


Antal indlæg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 11/09/13
Geografisk sted : MF

Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen Empty
IndlægEmne: Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen   Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 3:45 am

Sted:: Kristen Lejlighed
Tid:: 20.45 cirka.
Vejr:: Regn -.- , mørkt
Omkring:: Kristen hus og allys bil
Tøj::
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen 337bd30330b669396f61eade8131f3f5

Ally var lige kommed her til Mystic Falls fra nogle dag siden, hun viste godt at hindes cousine Kristen os boed her så hun spurgte rund i byen om der var nogen som der viste hvem hun var og hvor hun boed, hun fandt hurtig en person som der viste det så hun kørte hen til hinde med det samme hun havde ikke set hinde i over 5 år det er ju meget lang tid og de begge var rigtig rigtig god veninder, ikke kun det nogle gang var der os nogen som der troed at hun var kristen og at kristen var ally hvilket hun enlig syndest var meget sjovt. Så lige nu sad hun i hindes bil på vej til Kristen,hun hørte musik og sang lidt med.

Efter et par minuter kørsel ankom hun ved Kristens lejlighed, hun kig ud af bilen,hun var meget nervøs over hvordan kristen ville reager på hinde, hun kig hen til døren og ringede på. hun bed sig kort på læben hvilket hun altid gør når hun er nervøs. Hun kiggede på døren og ventede på at kristen tille åbne den, så hun smilte allerede og var meget glad få at skulle se hinde igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen   Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 4:55 am

Kristen sad i vinduet hjemme i hendes lejlighed. Hun sad igen oppe i vindueskarmen så hun kunne se ud. Det var noget hun gjorde når hun bare ville slappe af med en cigaret og det var da også meget hyggeligt. Hun kunne se ud på gaden og hun havde på den måde også fint overblik over om der kom besøg.
Kristen tog et sug af hendes cigaret og holdte røgen inde mens hun nysgerrigt fulgte en bil som var på vej ned af gaden, med øjnene. Mens hun betragtede bilen stoppe, lige foran hendes egen bil, som var parkeret i siden af vejen, pustede hun afslappet røgen ud. En ung pige, som mindede en smule om hende selv, steg ud af bilen og gik tættere på Kristens lejlighed. Hun kunne ikke rigtigt genkende personen, men da pigen blev ramt af lyset fra gadelygterne, kunne Kristen se hvor meget de to egentligt mindede om hinanden. Et smil kom frem på Kristens læber og voksede sig langsomt større idet det gik op for Kristen, hvem personen var.
Der var kun en person i hele verden som mindede om Kris, ikke kun med udseendet men også med hensyn til være måden. En person som Kris kendte rimelig godt, hendes kusine Ally.
Kristen tog det sidste sug af sin cigaret og skoddede den derefter i askebægret ved siden af hende i vindueskarmen, inden hun små løb ud til fordøren. Hun pustede det sidste røg ud og åbnede derefter døren for at hilse på hendes længe savnet kusine. "Ally!" jublede hun og begyndte at små grine idet hun overfaldt sin kusine i et kæmpe kram. "Det er godt nok længe siden, hva.." fortsatte hun og slap hende for at se lidt nærmere på hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A new enemy how lovely~Arason
» All i need is you. My lovely family<3 ~ Nick
» Leo! Come back! ... Who are you? ~ Kol
» Wow are you here to? ~ Kristen
» A never seen face ~Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: