The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" YV6Ay
Tidslinje
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" RK6Ga

 

 "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Okt 08, 2013 5:29 am

Kristen skulle mødes med Dean ved byens helt egen tatovør. han skulle have en tatovering og havde spurgt om Kristen ville tage med ham derhen. Det havde hun selvfølgelig intet imod, men var tværtimod glad for at han spurgte. Kristen kunne godt lide Dean, han virkede som en flink fyr og han var da helt klart ikke en man ville skubbe væk, med det gode udseende. ja faktisk kunne Kristen ikke se nogen grund til at hun ikke skulle tage med, og derfor pakkede hun sin taske med lidt penge og tog afsted uden at tænke videre over dette. Kristen glæde sig til at se Dean igen, hun ville virkelig gerne hænge ud med ham og lære ham bedre at kende.

Efter af have forladt lejligheden satte Kristen sig in i sin bil, smed tasken på sædet ved siden af hende, tog selen på og drejede nøglen om. Bilen startede uden problemer selvom det nu efterhånden var en halv gammel bil, som ikke var i den bedste form mere. Med et tilfreds skævt smil, kørte Kristen nu afsted mod Davids Tattoos.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Okt 08, 2013 7:14 pm

Dean sad i sin bil på vej til David´s Tattoo, hvor han skulle have et nyt tattoo men han skulle også mødes med Kristen, hvilket han faktisk var meget glad få. Han syndest at hun enlig var en meget sød pige og hun virker da også en pige som der kunne finde på at feste rigtig meget og man kunne have det meget hyggeligt med hinde. Dean sad i bilen imens han konsentrede sig på vejen, og smilte lidt få sig selv.

Da Dean ankom tog han selen af og kig ud af bilen. Han kiggede sig lidt omkring få og se om Kristen hun allerede var komet hvilket hun ikke var inu. Så han gik lige så stille ind i David´s Tattoo og begynde og snakke lidt med en af Tatovørne. Han viste ikke helt hvad han skulle have inu, men det skulle være noget unikt nogen som næsten ingen havde. Måske skulle han bare skrive Kristen på sin arm, bare få sjovt. han grinte kort over sin tanker og snakkede vidrer med duden. Han håbede også at Kristen nu snart ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 7:43 am

Kristen nåede David's Tattoos og fik hurtigt øje på en parkeringsplads ude foran forretningen, i den ene side af vejen. Hun smilede tilfreds over hendes parkering og tog selen af, inden hun tog hendes taske i hånden og gik mod forretningen. På vej derhen lod hun sin pegefinger ramme knappen, på hendes bilnøgler, som ville låse bilen. Nu var hun ankommet og hun glæde sig til at se om Dean også var ankommet.

Kristen kastede et nysgerrigt blik gennem vinduet og fik øje på Dean og en anden mand, som måtte være tatovøren. De sad inde i forretningen og snakkede roligt sammen. Kristen gik ud fra, at det nok handlede om den tatovering Dean skulle have. Hun vidste stadig intet om den men hun var ret nysgerrig da hun også havde tænkt på en tatovering selv. Hun smilte skævt og lod roligt smilet vokse, idet hun lod sine bilnøgler glide ned i lommen, og tog fat i døren for at åbne den.
Kristen betragtede Dean en smule mens hun gik ind af døren, det var en vane efterhånden at give alle et elevatorblik, hvis hun ikke lige havde set dem. Endnu et sødt smil kom til syne på Kristens ansigt og hun rømmede sig en smule nervøs idet hun med hendes fine, ikke for tøset stemme, sagde hej til Dean og tatovøren. Hun gav Dean et kram og vendte sig derefter mod tatovøren og gav ham hånden.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 5:13 pm

Dean og manden snakkede vidrer intil han så en person komme ind af døren. Han så at det var Kristen og begynde med at smile, han rejste sig op gengælde hindes Kram og sagn hej til hinde. Han var nu meget glad få at se hinde han viste ikke hvorfår men hun var ju virklig en meget sød og rar pige. Så satte han sig ned med hinde og kiggede på tatovørn. "Jamen jeg vil gerne have en Ulv på ryggen!" sag han smilende og tænkte på at han ju var en varulv og det ville nok passe bedst til ham. Men i den 2. øjeblik, hvad skulle han enlig sige til Kristen vis hun spørger hvorfår lige det?. men han havde bestemt sig få den og ingen kunne ændrer på det.

Tatovørn nikkede og gik i et jørne hvor han begynde at tegne noget. Dean vende sig måd Kristen og smilte til hinde. "Nå skal du så os have en Tattoo?" spurge han med et smil på læbberne. "Så kan jeg godt holde din hånd vis du vil" tilføj han og grinte lidt selvom han viste hun havde nok ikke brug få soden en der holder hindes hånd hun virker som en meget stærk Kvinde en som der også kan holde noget ud, og det kunne han lide få han hader de slaks Kvinder der bare skal have hjælp ved alt f.ek.s vis der er en edderkop så skal han komme og dræbe den. men soden en troed Dean ikke at Kristen var men han kender hinde ju ikke så meget inu så det kan hurtigt ændre sig, men hun virker meget soden at hun er en stærk,sød og fest pige..
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 2:32 am

Kristen var glad for Deans velkomst, det gjorde hende helt glad. Hun smilede sødt og bed sig en smule i læben idet hun satte sig ned hos Dean og tatovøren. Hun sad kort i sine egne tanker og lod Dean planlægge hans tatovering, sådan som han nu gerne ville have den, indtil en sætning fik hende tilbage til den virkelige verden.
Hun kom med et lille fnis, men slog straks en hånd op foran munden idet hun opdagede, at hun faktisk havde udstødt lyden. Med et drillende smil vendte hun sig mod Dean og så ham blidt i øjnene. "Kan du godt lide ulve?" spurgte hun roligt, men blev ved med at se ham i øjnene. Som om hun var en smule hypnotiseret. Kristen var ret vild med hans blanke blå øjne, så det tog noget tid før hun rømmede sig en smule og slog blikket ned i bordet, foran dem.

Deans dominerende sexede stemme, var skyld i at Kristen stadig smilede. Selvom hun ikke så på ham lige nu. Hun var ellers ret sikker på, at hvis hun havde kigget op på ham i dette øjeblik, kunne hun tydeligt se hans skæve smil, som altid afslørede en perlerække af tænder. "Jeg ved det ikke.." Indrømmede Kris som svar til hans spørgsmål, om selv at få en tatovering. "Jeg har overvejet det et par gange nu, men.." Hun tøvede en smule og lod smilet vokse idet hun kiggede op på ham. "Jeg kan ikke lide ulve." afsluttede hun drillende. Det var faktisk ikke løgn at hun ikke var så vild med det store dyr, som løb rundt i skoven og overfald alle og enhver som prøvede at gå en fredelig søndagstur derude. Men denne lille joke, handlede nu mere om Deans tatovering.
Kristen smilede skævt til ham og forsøgte at læse ham et øjeblik. Det var dog ikke svært med den replik han lige fyrede af. Det var tydeligt et scoretræk han havde valgt for at få hendes opmærksomhed. Deans grin var fantastisk, et virkelig smitsomt dejligt grin, som kun kunne få folk i bedre humør. "Du må gerne holde mig i hånden, hvis du har lyst.. Men, en tatovering skræmmer ikke mig." svarede hun efterfuldt af et lille grin.
Kristen kom til at tænke over de ord Dean havde sagt: "Så kan jeg godt holde din hånd vis du vil." Måske var hun en smule tiltrukket af ham, af hans blå øjne, dejlige grin og super sexede smil, eller virkede det bare alt samme en smule hypnotiserende? Måske oplevede alle ham sådan, og det var måske helt normalt? Nej, Kristen var helt sikkert tiltrukket af ham! Men kunne hun gå så vidt? Måske ville han slet ikke have flirtet med hende, men bare være sød. Uanset hvad var det forsendt ikke at blive påvirket, Kristen ville rigtig gerne holde ham i hånden!
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 6:20 am

"Mig? Ja jeg elsker Ulve" sag han og smilte, han var ju selv en så ja han kunne godt lide ulve,måske ikke lige frem elske men ja han kunne lide dem. "Hvorfår kan du ikke det?" spurge han og hans smil gik lidt væk igen, men kom frem lige så snart han så hinde i øjnene igen,hun var allså ikke lige som alle de andrer piger han har haft før hinde. hun var noget helt unik få og sige det soden, hun gik ikke så meget op i det der hedder mode hun har bare det på som hun elsker og have på, det kan han godt lide og ikke soden nogen som bare tag hig heels på eller kjole på fordi alle andrer gør også ikke kan lide og gå med det.
Han smilte og nikkede over at hun måske skulle have en tattoo, det kunne ju være sjovt vis hun os skulle have en. Han grinte lidt igen da hun snakkede om at hun godt kunne holde hans hånd. "Det må du da gern vis du vil det" sag han og smilte vidrer. Det var nu ikke fordi han soden var bange eller noget det var nu mer fordi han gerne vil holde hindes hånd, han kunne ju godt lide hinde det kunne man os se lidt på ham,hun kunne godt blive mere end bare et flirt.
Da tatovøren kom tilbage kiggede han på ham og de snakkede igen om noget med at han ikke kunne få det lige men at han kunne komme tilbage en anden dag fordi de havde lidt problemer med deres maskiner lige nu, han sukkede lidt og nikkede. "Det bare ok så kommer jeg en gang i næste uge igen!" sag han og rejste sig op,han kiggede på kristen igen og smilte "Vil du så bare med hjem til mig? Jeg kan lave noget mad til os."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 7:14 am

Kristen kunne se på ham at han ikke helt forstod hvorfor hun ikke kunne lide ulve. Hun tøvede en smule og sendte ham et sødt og smil. "De er skræmmende.." sagde hun og holdte en pause inden hun fortsatte. "Jeg mener.. De overfalder folk i skoven. Dræber." hun smilede en smule drillende til ham og formede sine hænder som ulveklør der gjorde klar til at hugge i ham. På en måde kunne Kristen godt lide at han skubbe have en ulv tatoveret, det var faktisk ret cool, og ville passe godt til en rigtig mand. Kristen forstillede sig Dean med en ulv på ryggen, hvilket fik hende til at smile lidt.
Der var noget ved Dean som Kristen rigtigt godt kunne lide, han virkede så sød og faktisk også en smule genert når det kom til kærlighed.
Et lille fnis kom fra Kristen mens hun vendte øjnene mod hans, så hun nu igen så ind i hans varme blå øjne. "Du er virkelig speciel Dean.." sagde hun med en rolig og lidt nervøs stemme, mens hun langsomt lagde sin hånd over hans. Hun hold sit blik rettet mod hans håndflade, mens hun snakkede. Kristen var ikke vandt til det her, selvfølgelig var hun ung og havde været i flere forhold, men hun var alligevel ikke den pige, som konstant havde noget kørende med en fyr. Derfor var hun en smule forsigtig med hendes træk. "Du må ikke dræbe mig, nu.." fniste hun og smilte skævt p til ham, mens hun langsomt flettede deres finger sammen.
Da tatovøren kom tilbage for at snakke med Dean blev Kris en smule stille. Det var ikke fordi han ikke måtte være der, men hun ville faktisk gerne være alene med Dean. Kristen var ikke uhøflig af sig, så hun sad pænt og ventede til de havde snakket færdig. Imens sad hun bare og lyttede nysgerrigt til deres samtale. Kristen rejste sig efter Dean og så smilende op på ham. "Du kan lave mad?" drillede hun lidt og bed sig en smule i læben. "Det vil jeg meget gerne." fortsatte hun.
Krisren havde aldrig været hjemme hos Dean, men nu havde de heller ikke kendt hinanden så længe endnu. Der var stadig meget hun ikke vidste om ham, men hun var klar på at tage hjem til ham og lære ham lidt bedre at kende. Endnu et smil voksede sig større i hendes ansigt. "Er du kørt herover?" spurgte hun nysgerrigt, hun var selv kørt, og håbede derfor på at han ikke havde bilen med sig, så de kunne køre sammen.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 7:49 am

Han nikkede bare til det hun mente med ulvene han ville ikke snakkede vidrer om det få hun havde ju ret i det, nogen af dem dræber bare tilfæligt et menneske men soden var han ikke! Men nu var han os lidt bare få hvad hun ville sige vis han fortæller det til hinde en gang, men det tag han sig lidt tid med inu de skal nok like få hindanden bedrer og kende inu.
Han sad faktisk i noget tid og bare kiggede hinde i øjnene, de var faktisk meget smuk han elsker nor en pige har grå-blå øjne der er ikke så mange som han kender som der har den han har ju selv nogle blå øjne vilken han ikke som soden kan lide men han kan næsten ikke lide noget som helst ved ham. Han smilte inu mere da hun begynde og holde hans hånd også flettede deres finger. men et suk kom frem i ham da tatovøren havde afbrut dem.
Han kiggede på hinde og grinte lidt "Ja jeg kan lave mad,jeg er faktisk meget god til det" sag han smilende og kiggede vidrer på hinde. "Ja jeg er med min Bil her,men vi kan os bare køre i en det er helt fint,så henter jeg bin bare her i morgen" sag han smilende og begynde og gå ud sammen med hinde. "Hvor er din bil så?" spurgte han smilende. han ville meget gerne køre sammen med hinde alene er det ju også lidt kedeligt fordi så kan man ju kun tænde få musiken og synge med,men ja okay han ville enlig bare med fordi det var hinde som der kørte bilen og fordi han vil have nu mere tid sammen med hinde,han har nok helle aften med hinde men det tag nu os lidt tid og køre til ham og denne tid vil han os gerne være sammen med hinde.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 8:52 am

Kristen havde bemærket hvordan han så på hende. Det var en rar følelse, som fik Kris til at rødme en smule. Hun betragtede ham lige så tit, det var ingen hemmelighed. Hans gode udseende gjorde det næsten umuligt, ikke at kigge. Og smilet kunne man heller ikke holde tilbage.
Kristen lagde mærke til at han ikke havde sluppet hendes hånd endnu, hvilket kun fik smilet til at vokse endnu mere. Hun bed sig en smule i læben og så ham i øjnene med et smil. "Virkelig?" spurgte hun med hensyn til om han virkelig kunne lave mad. Der var intet drilleri i det hun sagde, men heller intet ondt. Kristen var ikke selv så god til at lave mad, så hun var glad for at høre at Dean kunne. Måske kunne de så spise sammen. "Hvad laver du så?" et skævt og sødt smil bredte sig igen på Kristens ansigt, hun var ret nysgerrig.
Kristen var glad for at Dean ville være sammen med hende, hun kunne godt lide hans selvskab. Han var altid i godt humør, og hans smil og charme fik altid hende i godt humør også. Det var bare en reaktion, som ikke kunne være anderledes. "Min bil er herover.." klukkede hun. Han virkede en smule ivrig, hvilket Kris synes var meget morsomt.

Kristen stoppede op ved bilen og låste døren op, inden hun satte sig ind på føre sædet og ventede på at Dean også fandt ind i bilen. Med et smil på læben, tog hun sin sele på og startede bilen. Det var en lille bil som passe til Kristen, ikke for stor og klodset, men en lille hyggelig bil.
Kristen havde selv købt den, så det var ikke ligefrem det fineste, men det var en god bil, som kunne køre og det var det vigtigste. Kristen smilede til Dean og bed sig kort i læben idet hun så rundt i bilen. Hun fik øje på en pak cigaretter hun havde liggende i forruden. "Ryger du?" spurgte hun nysgerrigt og nikkede i retning af hendes cigaret pak i vinduet. Det var nu egentligt bare en måde at starte en samtale på, mens de kørte hjem til ham.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 9:08 am

Han smilte og kigge på hinde. "Ja jeg er rigtig godt til at lave mad,alle min venner vil altid have at jeg laver noget når det er" sag han smilede og så vidrer på hinde. "Jamen jeg kan lave spagetti dem er jeg bedst til" tilføj han så og kiggede på hinde.

Dean gik med hinde over til hindes bild og satte sig ind i den hvor han så tog selen på med det samme han ville ju ikke at der skulle ske noget med ham vis det nu var der sket et eller andet hvilket han ikke tror fordi Kristen er nok en godt bilist. Han kigge på packen og nikkede "Ja siden jeg er 15 ryger jeg" sag han og smilte over til hinde. " Hvad med dig siden hvnår ryger du så?" spurgte han og så vidrer på hinde.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 9:29 am

Et sødt og lidt flirtende smil kom frem på Kristens læber, idet han fortalte videre om hans mad. Han lignede ikke en kok, men heller ikke en som gik ud hver aften, fordi han ikke kunne finde ud af at lave maden selv. Dean virkede ret selvstændig, hvilket gav Kristen en følelse af, at hvis han ville, så skulle han nok få det mad lavet, lige meget hvilken ret det så end var.
Kristen var heller ikke selv sådan en pige, som spiste ude hele tiden. Hun kunne godt lide at spise ude en gang i mellem, men det var ikke hver dag. Desuden var hun ikke helt vild usund, så når hun spiste ude, var det noget godt og sundt og ikke bare en burger.
Kristen kunne ikke holde grinet tilbage da han endelig fortalte hende, hvad det var han var bedst til at lave. det virkede lidt komisk, da han var ret mandig og virkede som en typisk fyr her fra, men laver spagetti, som er ret nemt. En lille del af Kristen troede ikke helt på ham, men troede i stedet at han bare sagde det for at imponerer hende. Kristen synes dog det var sødt alligevel. Hun nikkede lidt og holdt sit blik rettet mod vejen. "Spagetti, hmm?" klukkede hun lidt igen. Ikke på nogen hånlig måde, men bare i sjov. "Ved du hvad Dean?" spurgte hun og drejede gennem et kryds og ned af næste gade. "Du er sku meget sød.." fortsatte hun og smilte sødt til ham.
Kristen begyndte at tøve en smule da han spurgte indtil cigaretterne i vinduet. "Øhmm.. Jeeg, var 9.." Hun vendte hovedet for at se Deans reaktion, og sendte ham et skævt smil. "Min storebror skulle passe mig, men.. Det gjorde han ikke." Et lille fnis forlod Kristen og hun rettede igen opmærksomheden mod vejen igen. "Hvilken vej?" spurgte hun lidt efter igen, da vejen foran dem delte sig i to.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTors Okt 17, 2013 9:58 am

Dean smilte "Jeg kan os lave noget anded vis du vil" sag han og smilte lidt drillende til hinde,han viste ju godt at hun nok gerne ville have det,men aligevel man kan ju altid lige spørge. Han smilte størrer da hun snakkede om at han var sød "Jamen det kan jeg kun give tilbage, du er ju os meget sød" sag han og smilte lidt sød i det.
"Siden du er 9, det var da tidligt, men vis de ikke passer på dig så er de ju selv lidt skyld i det" sag han og smilte lidt. Han kendte det selv godt at der ikke blev fast på en i familien han har haft en lille søster som han skulle passe på, men det var denne tid da han var helt ud på stofferne og drak helle dagen og alt det der hør til, så han giver sig os selv skyld i hans søsters død, hans smil forsvant lidt ved tanken på hinde men kom tilbage lige så snart han kiggede på Kristen igen, hun gjorde altid at han skulle smile ligemeget hvad.
Han kiggede lige ud på gaden og pejede på en vej. "Det lige her ned også er vi der" sag han og kiggede ud på vejen men hun kørte hen måd han hus, de ankom efter kort tid, han tog selen af og gik ud af bilen hvorefter hand gik op til døren og låste den op.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 7:01 am

Det morede Kristen at Dean havde en tendens til at ændre på alt for at gøre hende glad. Hun smilte skævt til ham, og rystede kort på hovedet idet hun bed sig i underleben. "Nej nej.. Spagetti er fint.. jeg kan godt lide spagetti." skynde hun sig at svare. Lidt som protest, men også i sjov. Hun ville ikke have han skulle ændre det bare for hendes skyld. Hun kunne jo godt lide det, det var bare komisk, at han netop nævnte spagetti, efter at have fortalt hende, at han er god til at lave mad. Kristen havde selv lært at lave den ret, som det første, da hendes mor lærte hende at lave mad. Det var ikke svært at lave, hvilket gav Kristen en fornemmelse af, at han bare prøvede på at imponere hende ved at sige han var god til det. Hun vidste selvfølgelig ikke om han var god til det, eller om det blot gjorde ham nervøs at Kristen var til stede.
Kristen smilte sødt til Dean da han fortalte hende, at hun også var sød. Hun åbnede munden for at sige noget til ham, men fik ikke rigtigt nogle ord ud, så hun bed sig bare i læben og gav vejen foran hende, alt opmærksomheden igen. Kristen kom med et lille grin, men så fortsat mod vejen mens hun svarede ham. "Min bror så den her pige.." forklarede hun roligt. "Han havde inviteret hende over, og jeg sad bare på mit værelse.." fortsatte hun og kastede et langt blik over mod Dean. Hun betragtede ham blidt og sendte ham et skævt smil og tilføjede "Jeg har det med at kede mig når jeg er alene.." Kristen nikkede kort og kørte i retningen af hans hus, som hun lige havde fået af vide hvor lå henne. Hun kørte roligt ind på hans grund og stoppede bilen, drejede nøglen rundt og tog selen af, før hun steg og så sig omkring.
Huset var smukt, i det hele taget var grunden interessant nok til Kristen. Hun kunne godt lide at tingene ikke altid var helt perfekte, men realistiske og alligevel hyggelige. Sådan så hun Deans hjem, det virkede som et rart sted at være. Hun smilede en smule mens Dean låste døren op. Mens han var travlt optaget af det, kunne hun igen betragte ham, uden at han helt ville opdage det.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 7:36 am

Han lyttede helle tiden til hinde da hun snakkede om hinde, han syndest at hun enlig var ja hvordan skulle man sige, meget spændene hindes liv er sikkert nok meget bedrer end hans. og hindes smil og grin er nu os meget cute syndest han.
Da han så enlig fik låst hand dør op gik han ind i huset og kiggede på hinde. "Bare kom ind" sag han smilende og tog sin jack og sko af. Han hus eller lejlighed som man os kan sige,var måske ikke det flotteste men han kunne godt lide at bo i det. Han kiggede på hinde og smilte sød og blidt. "Vis du vil kan du godt lad din sko være på" sag han og gik hend måd en dør. "Du kan sætte dig ind i stuen eller komme med mig vis du vil det må du selv vælge" sag han imens han gik til døren, han åbnede døren og gik ind i rumet hvilket var køkkenet. Han gik til skabet og begynde at finde ting frem til at kunne lave noget mad til de to. imens han gjorde det smilte han helle tiden, han viste ikke hvad der var goed galt få ham siden han kun smiler efter at have mød Kristen, var det hinde? eller var det måske bare ham der blev lidt gak i hovedt. Han grinte kort af sig selv, imens han begynde at lave deres mad tænde han sig en smøg og begynde at ryge. Han stillede sig hen til vinduet og kiggede ud af den hvor han så et kærstepar gå en tur ind i skoven, ja han boed lige ved skoven hvilket han godt kunne lide få vis han nu forvandlede sig imens der var nogen hjemme ved ham kunne han hurtigst mugligst komme væk, få lige så snart han er en ulv er han ikke sig selv mere, han sukkede lidt men blev så truket ud af sin tanker da han kat kom til ham. Han smilte og tog hinde op og laved maden vidrer imens han havde sin kat på armen. Efter noget tid begynde han så at dække bored, han tænkte på om hvad Kristen mun havde gang i nu og om hun snart ville komme til ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 8:52 am

Kristen smilte venligt ved hans ord og gik ind i huset. Det var ikke et stort hus, nærmere en lille lejlighed, som så rimelig hyggelig ud inden i også. Der var lige det man havde brug for, for at lave en hyggelig stemning, men alle de unødvendige ting var væk. Det kunne Kristen godt lide, hvis der var for mange ting, blev det tit for rodet og det var ikke lige hendes kop te. Simpelt, men hyggeligt, det var sådan det skulle være.
Kristen tog sine sko af og stillede dem pænt ved døren, inden hun tog sin jakke af, hang den op og gik længere ind i lejligheden. Hun fniste en smule og rettede blikket mod Dean med et sødt smil. "Du gør det igen.." indrømmede hun og så op på ham med et drillende smil. Hun var dog ikke i tvivl om at hun helt sikkert, mente det hun sagde. "Du behøver ikke behandle mig som en dronning, bare fordi jeg er en pige." tilføjede hun mens hendes smil voksede sig større. Hun havde ikke noget imod det, faktisk var det ret sødt. Men det virkede underligt, da det var hans hjem de lige var gået ind i og ikke hendes. "Jeg skal bare kende reglerne.." fortsatte hun kort og løftede hendes øjenbryn, idet hun lavede en sjov grimasse.
Kristen kunne godt lide Dean, han var flink og sød, han behandlede hende godt og han så godt ud. Der var ikke særlig meget at gøre ved det, han var bare en charmerende fyr. Kristen vidste ikke om han kunne lide humør, men han virkede som en der kunne, og hvis han kunne få hende til at grine, ville det lige være prikken over i'et.
Kristen nikkede kort og fulgte roligt efter ham, nysgerrig efter at se mere af hans lejlighed. Hun sagde ikke så meget men så sig i stedet omkring og lod som om hun var hjemme. Hun smilede en smule over hvordan hans køkken var indrettet, præcis som hun havde regnet med. Ikke for smart og moderne, men et perfekt køkken til at hygge sig i, mens man lavede mad med hinanden.
En lyd afbrød Kristens tanker og gjorde hende nysgerrig efter at finde ud af hvor lyden kom fra. Hun vendte sig rundt og så på Dean, mens hun igen hørte hans dejlige grin. "Hvad er det der er så sjovt?" spurgte hun og gik et par skridt mod ham. Hun forventede ikke rigtigt et svar, men smilede bare op til ham. Hun

trippede en smule, mens hun ventede på at fange hans opmærksomhed. Hun fik et smil på læberne igen da han endelig så op mod hende. "Har du noget imod at dele?" spurgte hun med et frækt glimt i øjnene, inden hun tog hans cigaret ud af munden på ham og satte den til rette mellem sine egne læber. Hun tog et sug af den inden hun tog den mellem tommelfingeren og pegefingeren og bed sig kort i læben. Hun var spændt på at se hans reaktion og netop det tænkte hun på, mens hun pustede røgen ud. Hun håbede ikke han havde noget imod det, men ville blot blive glad hvis han tog det lidt i sjov. Kristen opdagede den dejlige udsigt fra hans vindue. Huset lå åbenbart lige ud til skoven, så man kunne kigge lige ud i naturen. "Wau.. det er noget af en udsigt.." indrømmede Kristen, der godt kunne lide det var så idyllisk.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 9:17 am

Han grinte lidt efter hun sag at han behandlede hinde som den dronning, men det var nok bare soden som han var med kvinder, charmerende, sød, forsigtig og behandler dem altid godt. "Jamen soden er jeg ju" sag han smilende og så på hinde, fra nogle år siden var han en helt anden end han ville bare have taget hinde med op på soveværselset også bare hygget sig med hinde helle natten lang, men nej de tider er godt nok forbi og det har han os sin grunde til. "Du er ju soden en dejlig pige at man kun skal behandle dig som en dronning" tilføj han med et frækt smil. han smilte og så vidrer på hinde.
"Jeg har ikke nogle regler i mit hus, du skal bare føle dig ligesom i dit eget hjem" sag han og smilede imens.
Dean kiggede på hinde igen og smilte."Jeg skulle bare lige tænkte på noget derfår grinte jeg" sag han lidt drillende og lavede vidrer med maden "Men det var enlig ikke rigtig noget sjovt noget, det nok bare mig der syndest det" tilføj han imens han blev ved med at kigge på hinde.
Nu havde hun hans fulde opmærksomhed efter at have taget hans smøj, han smilte lidt frækt i det og så på hinde.
"Jeg har ikke noget imåd at dele med det sød tøss!" sag han og betragede hinde lidt, hun var lige han smag, grå-blå øjne, brunt hår, flotte læber og en smuk krop.
Han nikkede i det hun sag med udsiktet "Ja jeg elsker det her det bare fantastisk" sag han smilede og kiggede igen på hinde. "Nå men nu tror jeg os snart maden er ferdig" smilte han og gik hen til maden som toed på kogpladen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 7:30 am

Deans svar fik Kristen til at klukke af grin, det varede ikke længe, blot et lille sødt grin. Hun bed sig kort i underleben og kørte sine hænder gennem sit lange hår, før hun forsigtigt så op på Dean igen. "Bare sådan du er?" spurgte hun en smule drillende og smilede skævt til ham, i det hun let skubbede en smule til ham, med sin albue. Ikke hårdt, bare et blidt lille skub, som før at gøre grin med ham, uden det blev for meget.
Kristen kunne godt forstille sig at Dean var en af de fyre, som var populær hos pigerne. Han virkede lidt som om han havde det hele, hvilket var en smule overraskende. Han var sjov, smuk, sød og virkede som om han endda ville gøre alt for at passe på hans alder nærmeste. Kristen havde lært at mænd, ikke kunne være både smukke og have en god personlighed, på samme tid, men Dean havde begge dele. Det havde Kristen ikke rigtigt set før så noget i hende, gjorde hende nysgerrig efter at vide mere om ham. Hun ville gerne vide hvad hans minus var, men ville også gerne bare lære ham at kende.
Kristen rødmede en smule, midt i hendes store smil da hun hørte Deans søde ord. Hun havde aldrig oplevet at en fyr havde sagt hun var dejlig, uden at han faktisk vidste hvem hun var. Hun rystede en smule på hovedet i et forsøg på at dække hendes røde kinder til, med sit hår. Hun ville helst ikke indrømme at hun rødmede. "Du har lige sagt jeg var dejlig.." mumlede hun en smule lavt og så op på Dean igen, uden at miste smilet. Kristen rømmede sig en smule og så op på ham igen, mens hun fortsatte: "Du kender mig ikke så godt endnu."
Det var svært at koncentrere sig med Deans søde og super frække smil. Kristen havde i forvejen en svaghed for sådan nogle smil, men Deans smil var helt igennem sexet!
Kristen tog sig selv i at stirre en smule på hans læber, i håbet om at hun fik endnu et varmt og dejligt smil fra ham.
Det var ikke svært for Kristen at føle sig hjemme i Deans lejlighed. Alting så meget virkeligt ud, og tingene lå hvor man kunne finde dem på hylden, ikke pakket væk i skabet, for at det skulle se fint og falsk ud. Nej, det så varmt og hyggeligt ud, og der var en hvis god stemning når man trådte ind i lejligheden. Måske var det bare Dean, som gjorde det hele en smule hyggeligt, hans selvskab var jo ret underholdende og rart.
Kristen fik præcis det hun ville, have ud af sin lille sene med Deans smøg. Det sexede smil vendte tilbage på Deans læber og fik Kristen smile en smule tilfredst for sig selv. "Virkelig? Så bliver det jo en sjov aften.." svarede kristen roligt og sendte Dean en flirtende blik. Hun tog endnu et sug af Deans cigaret og gav ham den tilbage igen, ved at læne dig en smule ind over ham. Hun rakte smøgen til ham og gik videre gennem lejligheden på opdagelse.
Kristen kunne begynde at se mulighederne i denne aften med Dean, det kunne blive sjovt. Ikke fordi de behøvede at lave noget specielt, men bare at de skulle spise sammen, var hyggeligt. Og det gav dem mulighed for at snakke mere sammen.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 2:03 am

Han grinte en smule over hindes ord, man kunne da godt sige at en person var dejligt selvom man ikke kende personen så godt. Eller kunne man det? alså det gjorde han da nogle gange os ved de andrer pige han havde. Han syndest ju at hun enlig var meget dejlig pige og hun er iverfald anderledes end de andrer han har haft, men nej nej alså ikke på den dårligge måde men på den meget godt måde, han syndest hun var noget helt få sig selv og det kunne han iverfald godt lide.
"Jamen må jeg da ikke sige at du er dejligt?, Vi kender måske ikke hindanen så godt inu men" sag han og smilte "jeg syndest da at du er en meget dejlig en" tilføj han og smilte igen som altid, lidt sexsede men det kunne han alså ikke gøre få soden var hans smil bare.
Han smilte lidt skævt og tog sin cigarat igen og tog en sug af den. "Ja sikkert nok en meget sjovt aften" sag han og kiggede efter maden imens han røg smøgen ferdig. Der kom et lidt frækt smil frem i hav ved den tanke som han havde nor han snakker om en sjovt aften, vis han skulle sige det er en sjovt aften få ham bare sex men det er helt bestemmt ikke noget som han skulle sige, og som de skulle lave de har ju lige lært hindanden og kenne, men dog ikke han har ju os nogle one night stands hvor han overhoved ikke kender pigen han går i seng med. Det er noget helt andet med Kristen hinde kender han lidt og hinde vil han være venner med, og ja hygg sig det kunne de os vis hun ville gå med til soden noget.
Han holdte lidt øj med hinde imens hun gik rund i huset, som han kunne se syndest hun sikkert nok at det var fint nok ved ham, selvom han selv nogle gange syndest at det er en smule få lille. Efter kort til begynde han så at dække boredt og stille maden hen. han gik til hinde og smilte som altid, sexsede. "Så er maden klar" sag han og begynde at gå ind i køkkened igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 2:42 am

Kristen kunne godt lide Dean, han var ikke helt som de andre fyre hun havde mødt, eller været sammen med. Det fleste var søde nok når hun var der, men opførte sig dårligt overfor andre mennesker. Det var en af de ting Kristen ikke kunne lide ved fyre, specielt hvis de ikke behandlede børn eller dyr ordentligt. En fyr havde en gang overrasket hende, med en blondie i sengen, idet hun kom på besøg en gang, og så var deres forhold forbi med det samme. Kristen var ikke til player, hvis hun ville "lege" så var hun sammen med hendes ven til et One night stand, det var ikke det hun ville med en fast kæreste. Nej, Kristen ville gerne have en fyr, der ligesom Dean, var sød, sjov, charmerende, og samtidigt ikke kun tænkte på hvor mange piger han kunne være sammen med på én weekend.
kristen så ikke Dean sådan, han virkede helt i gennem perfekt. Måske lidt for god til at det kunne være sandt, men hun havde kun oplevede gode stunder sammen med ham indtil videre. Hun var også ret rolig og nede på jorden, hvilket helt klart var et stort plus! Men hun måtte indrømme at hun ikke vidste nok om ham, til at vide om han var en der blev i et fast forhold, eller om han sprang lidt rundt. Han var trods alt en dreng.
Kristen fniste en smule igen og lod denne gang en hånd stoppe hende, kort efter, ved at lægger hånden over sin mund. "Jeg stopper dig ikke." smilede hun en smule stort. Hun kunne godt lide komplimenter, men hvilken pige kunne ikke det? "Tak.." fortsatte Kristen, da han havde sagt hvad han mente om hende. Hun smilede roligt til ham, men mere roligt og tænkende end før. Kort slog hun sit blik ned, mens hun tænkte over hans ord. Flirtede han med hende?
Kristen undlod at se op på ham denne gang, for ikke at blive fanget af hans dejlige smil igen. Hun ville ende med at gøre sig selv til grin, og slet ikke over for en fyr som Dean! Hans grin fik hende dog til at se op kort efter igen. Hun bed sig en smule i læben og tøvede en smule, mens hendes smil voksede. "Hvad?" spurgte hun nysgerrigt. Hun ville gerne vide hvad han grine af, så hun kunne dele det sjove øjeblik med ham.
--
Kristen så sig en smule omkring da han begyndte at dække bordet. "Oh.. lad mig hjælpe dig." tilbød hun og smilede sødt til ham. Hun havde ikke noget problem med at hjælpe ham, det var trods alt ham der lavede maden, så det var vel det mindste hun kunne gøre. Hun fulgte han til hun fik øje på det rigtige skab, med tallerkner og glas og begyndte at sætte på bordet sammen med ham. Hun glæde sig til at smage hans mad, ikke fordi hun ikke havde smagt spagetti før, men der var noget hyggeligt og måske ligefrem romantisk ved at spise spagetti alene med ham, i hans lejlighed. Det fik Kristen til at tænke på Lady og vagabonden, som hun havde været så vild med, som barn.
Kristen smilede skævt og små luntede hen til ham igen, da han fortalte at maden var færdig. Hun var ikke sikker på, hvad Dean var ude på. Der var en smule svært for hende at vurdere, da hun helt sikkert synes at han flirtede lidt med hende nogle gange, men på samme tid, virkede som en god ven. Uanset hvad, ville hun nok finde ud af det i aften.
Kristen satte sig til bords og ventede høfligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 3:58 am

Dean smilte til hinde og rystede med hovedt "Det bare, du er ret sød det syndest jeg er lidt sjovt i det også den måd du rømder lidt på" sag han og blinkede smilende til hinde. Hun var ju hvikeligt noget af en kvinde, hun var sød,dejligt, god udsende hvad vil en mand mere?.
Han sætte sig over få hinde da de skulle til og spise og begynde med at ligge nogle spagetti på hindes terlerken "Er det nok?" spurgte han smilende og begynde lige med at tag lidt på hans terlerken, han var ikke en som der spiste så meget, han ville ju os kunne holde sig i form selvom han kan spise alt uden at blive en spor tyg. Hvilket var godt få han arbejdede nogle gang som model få lige at sjene lidt mere peng, men ellers så var han os meget ud og træne.
"Nå men nu må vi ju finde på noget vi kan snakke om" sag han og grinte lidt, han var ikke den bedste til at finde på noget og snakke om, det blev altid soden en awkward stille i rummet og det ville han ikke have med Kristen, hinde vil han snakke med han vil vide alt mugligt om hinde og hun måtte vide alt om ham. Han begynde lidt og spise imens han kiggede lidt på hinde
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 4:50 am

Kristen betragtede ham roligt med sit søde smil. Hun bed sig lidt i læben og sukkede en smule, da det blev bekræftet at han havde set hendes rødmen. "Hmm.. Jeg håbede lidt du ikke havde set det" indrømmede hun en smule pinlig berørt. Hun rystede hovedet, men en lille sjov grimasse, som samtidigt fortalte andre at hun ikke kunne lide hendes røde kinder, når hun rødmede.
Kristen var sulten, så hun var glad for at maden var færdig. Hun betragtede Dean mens han, som en gentleman, tog hendes tallerken og gav hendes noget spagetti. "Det er fint. Tak." smilte hun og fugtede kort sine læber idet hun tog imod sin tallerken og satte den ned foran sig.
Kristen tog sin gaffel i hånden og tænkte sig lidt om, inden hun igen sagde noget. "Bor du her alene?" spurgte hun nysgerrigt, og tog derefter gaflen i munden, med en hel klump spagetti på. Hun var ikke en tøsset pige, og det vidste alle dem hun hang ud med. Hun brugte ikke flere timer på at sætte hendes år, men skyndte sig i stedet så hun kunne komme ud og have det sjovt med hende venner. Hun spiste heller ikke så fint som nogle piger gjorde, men dermed ikke sagt at hun ikke havde manere. det havde hun skam og hun gik meget op i at man skulle opføre sig ordentligt, på samme tid som man bare opførte sig som sig selv.
Kristen spiste lidt i stilhed, mens hun kiggede rundt. Da hun havde fået lidt at drikke, tog hun en pause med maden og lagde gaflen ned, ganske kort. "Det smager faktisk ret godt" smilede hun drillende til ham og klukkede lidt inden hun fortsatte med sin mad.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 5:08 am

Dean nikkede med det at maden var fint nok få hinde. Han begynde at spise lidt og så på hinde. Han spise det som der var på hans gafel og svarede hinde efter han havde synkede det. "Nej jeg bor ikke helt alene her" sag han smilende og tog lidt af hans drink "Jeg bor her sammen med min lille kat" tilføj han og grinte lidt men det lød nu mere som et lille fnis hvilket han syndest var ret pinligt få mand skulle ikke fnise det er mere kvindeligt.
"Hvad med dig bor du alene i dit hus eller lejlighed hvor du nu bor" spurge han smilende og begynde at spise en smule igen imens han kiggede på hinde.
Han var enlig selv lidt overasket over at det smagt så godt, sidste gang han lavede det gik det ikke så godt, det helle brande på. Men måske var det fordi nu havde han besøg og det var en kvinde så skulle det helle nok være soden meget fint selvom han godt kunne se at Kristen nok ikke helt var den som der ville syndest at det var slemt vis noget i den stil ville havde sket, hun ville sikkert nok bare havde grint af det også ville de bare havde bestillt en pizza og set nogle film eller et landt andet.
Han smilte charmerende og så på hinde "Tak skal du ha, det gik bedrer end sidste gang da jeg lavede spagetti" indrømte han og begynde at grine en smule ved tanken af det som der ju skete sidst. "Er hvirklig glad få du kan lide det" tilføj han og begynde at spise lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 5:35 am

Kristen stoppede helt op midt i hendes mad, da hun hørte at han ikke boede alene. En tanke slog hende, måske var han en af dem, som gemte flere piger i skabet? Hun vidste jo ganske rigtigt, ikke meget om ham endnu. Det kunne godt være, at han boede hos en kæreste, som <<bare lige var ude.>> "Hvad?" spurgte hun en smule forbavset, med munden fuld af mad. Det var ikke meningen at hun ville tale med mad i munden foran ham, men han gav hende næsten et chok.
Kristen sad lidt og tyggede hendes mad mens han forklarede, hun begyndte at grine efter hun havde synket maden. "Din kat?" spurgte hun, for lige at være helt sikker. Hun fnyste en smule og bed sig i læben. "Du gav mig et chok man.. Jeg skulle lige til at spæne ud herfra!" klukkede hun og sendte ham et drillende og lidt flirtende smil. Kristen skulle til at sige noget mere, men stoppede undrende op igen. "Hvad var det?" klukkede hun, da hun hørte hans lille fnis. Hun synes det lød så sødt, og det gjorde det kun bedre at han så helt flov ud. "Fniste du lige?" spurgte hun, hun var stadig ret underholdt, men ville ikke grine mere, da hun egentligt havde en smule ondt af ham. "Det var så sødt.." indrømmede hun med et smil. Hun ville ikke køre med på ham, så hun sluttede bare af med, et forsøg på at fjerne hans flovhed.
Kristen begyndte roligt at spise videre, mens hun lyttede til hans spørgsmål. "Jeg bor alene." svarede hun med et frækt smil. Hun sendte ham et sødt blik, som sagde mere end ord. Det ville faktisk havde været det samme, som hvis hun havde sagt: <<Du må gerne komme om forbi, hvis du savner mig.>> "I en lejlighed.." tilføjede hun kort efter og spiste det sidste hun havde på sin tallerken. Hun smilte skævt og tage hendes bestik rigtigt.
"Hvad laver du når, du har det sjovt?" spurgte hun så nysgerrigt. Hun ville gerne have det sjovt sammen med ham, eller faktisk ville hun bare gerne være sammen med ham. Det betød ikke så meget hvad det var, de lavede. Men hun ville da gerne lære ham bedre at kende.
Kristen tøvede en smule og betragtede ham bare med et sødt smil, mens han blev færdig med sit mad.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 6:20 am

Dean begynde at grine en smule da hun så helt chokeret ud "Ja med min Kat som hedder misser, meget kreativ navn" sag han og smilte skævt. Han syndest det var nu os lidt sød at hun blev soden helt chokered så kunne man iværtfald godt se at hun kunde lide ham en smule. "Bare roligt, du kan godt blive her, der komme ikke nogen andrer kvinder her ind" tilføj han og blinkede til hinde. Han vil da godt nok heller ikke have en anden end hinde i hans hus lige nu da.
Han blev lidt rød i hovedt og smilte "Ja det var et fnis men lad os nu heller glemme den igen" sag han og smilte lidt drillende til hinde. Han spiste lige hurtigt det sidste af han mad og smilte lidt imens og selfølge lyttede han til hinde imens hun snakkede om at hun også boed selv, det var meget godt syndest han det ville ju sige at hun nok måske så ikke har nogen dude som hun har noget seriøst med, få så snart Dean han har en pige kunne han også tænkte sig med det samme at bo sammen med hinde få han er den type som der syndest det er meget dejligt at have denne person som man elsker ved sin side. Han slugte det sidste mad og lag bestiket ved siden af hans tallerken."Alene jamen det lyder da meger hyggeligt" sag han og smilte drillende.
"Nor jeg har det sjovt? mhm det er enlig et meget godt spørgesmål" sag han og tænkte kort over havd han alt lavede, det først der kom han i tanken var rent faktisk sex men det kunne han nok ikke lige frem sige. "Jamen jeg fester meget, og nogle gang so ryger jeg os nogle stærker ting få at have det inu mere sjovt du ved" sag han så på hinde med et lidt frækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:00 am

Kristen morede sig over hans meget kreative navn. "Yearh, vildt kreativt." svarede hun ironisk og klukkede en smule. Hun havde sådan en sød piget klag når hun kluk-lo. Det var ikke noget hun selv var helt vild med, men hun kunne ikke rigtigt undgå at le sådan når hun var glad.
Kristen kom i tanke om en gang hun var fuld, til en fest. Hun havde været sammen med en fyr hele aftenen og han havde synes at det var sødt, men da Kristen dagen efter fik at vide, at hun hele tiden havde klukket som en kalkun, blev hun helt flov.
Kristen smilede flovt, det var ikke meningen at han skulle finde ud af at hun godt kunne lide ham. Men på den anden side, så vidste han det nu og det ville ikke være svært at sige til ham, hvis det var. "God.." nikkede hun en smule og bed sig selv en smule i underlæben. Hun betragtede Dean mens han spiste op, og blev fanget af hans smil igen. Hun fniste en smule og kastede kort blikket ned mod bordet.
Kristen rejste sig op og tog deres tallerkner hen i vasken, inden hun vendte sig mod ham med et flirtende smil. "Yeah, det er dejligt.. Der er masser af plads.." fortalte hun mens hun kørte en finger hen over køkken bordet.
Kristen kunne godt lide Deans form for sjov, hun kunne ikke læse hans tanker, så hun vidste ikke at han oprindeligt tænkte på sex. Men hun var vild med idéen om at feste og ryge lidt andet end bare tobak. Hun gjorde selv de ting, ikke hver dag, men med vennerne eller hvis hun sad alene en aften og kede sig. Det var rart at vide at Dean havde det ligesom hende, så skulle det nok blive en sjov aften. De havde egentligt en det til fælles, deres hyggelige, men ikke alt for oprytteligt hjem, deres definition af sjov.
"Ahh.." mulede Kristen kort og smilede en smule stort i det hun gik hen og tog ham i hånden. Hun bøjede sig en smule mod ham og hviskede så lokkende til ham: "Vil du have det sjovt med mig?" Kristen håbede lidt på at han ville sige ja, ikke fordi de behøvede at ryge sig skæve for at kunne snakke sammen, det var bare hyggeligt. Og de var jo begge to unge, så helt forkert var det vel ikke?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" Empty
IndlægEmne: Sv: "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"   "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?" I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Date måske? ~Gideon~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: