The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Is that really you? ~Prax YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Is that really you? ~Prax YV6Ay
Tidslinje
Is that really you? ~Prax RK6Ga

 

 Is that really you? ~Prax

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ally
Witch
Witch
Ally


Antal indlæg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 11/09/13
Geografisk sted : MF

Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeLør Sep 14, 2013 4:39 am

Tid: 08:45
Sted: Legepladsen
Dag: Lørdag
Vejr: Ikke få koldt,lidt sol
Omgivelse: Små børn og alt det andet
Årstid: Sommer
Tøj:
Is that really you? ~Prax FOaBT

Ally sad på en gynge og skubbede den frem og tilbage med fødderne i sandet. Hun var stået tidligt op, da hun ikke havde kunnet sove og havde trængt til noget frisk luft. De klare brune øjne var rettet mod sandet en meter foran hende. Vejret var ikke forkoldt til at være udenfor, men byens små børn hyggede sig nu nok foran tv'erne i stuerne. Der var utroligt fredeligt og der havde kun været to små drenge med deres far, havde Ally gået ud fra, da hun selv var ankommet. Men de var gået hurtigt efter og ud fra den pose faren havde båret, måtte de have været nede og handle morgenmad. Hun kunne godt huske de gange hendes far var taget af sted om morgen i weekenden for at købe morgenbrød. Et lille smil sprang frem på hendes lyserøde læber og som fik hende til at løfte hendes fødder, og svinge dem frem og tilbage så hun rigtig begyndte at gynge.
Hendes mor ville blive noget mobset, hvis hun så Ally nu. Hendes mor havde forlængst forventet at Ally ville opføre sig som en voksen og ikke blive ved med at være halv barn. Den kolde friske vind gjorde hendes kinder rosa og håret dansede omkring hende, mens hun gyngede som havde hun været barn igen. Alt hun manglede var en legekammerat... og en skovl til at lave et sandslot med.
Tilbage til toppen Go down
Prax
New user
New user
Prax


Antal indlæg : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 01/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Sv: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeLør Sep 14, 2013 5:39 am

Prax lagde armene omkring sig selv for at blokere for kulden der fulgte med vinden. Det var ikke rigtigt koldt, men han havde vandret rundt så længe nu, uden at have et sted at sove og mad at spise, at han virkelig ikke havde lyst til at blive forkølet også. Han kunne knap huske sit navn eller hvor gammel han var.
I dag var han begyndt at gå tidligt, i håb om at møde nogen der kendte ham. Måske finde en der kunne fortælle ham hvem han var eller hvor han kom fra. Give en forklaring på hvad der var sket.
Længere fremme kunne han se noget der måtte være en legeplads. Til hans overraskelse var der nogen, selv så tidligt. Han gik videre imod den, men havde ingen planer om at snakke med personen, der viste sig at være en pige. Utrolig pæn endda. Det ville ikke gå at hilse, hvis de nu faldt i snak og hun spurgte ind til ham? Hvad skulle han så svare?
Han gik videre forbi gyngerne, men kunne ikke lade vær med at se på pigen da han gik forbi. Hun virkede dragende.
Tilbage til toppen Go down
Ally
Witch
Witch
Ally


Antal indlæg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 11/09/13
Geografisk sted : MF

Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Sv: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeLør Sep 14, 2013 5:51 am

Ally gyngede frem og tilbage og sukkede lidt men det var ikke et trist suk det var et glad et. Hun blev ved med det intil hun så en person kom måd gyngerne,hun stoppede med det samme og kiggede hen måd personen. Hun kunne ikke rigtig se om det var nogen som hun kende eller om det ikke var.Da personen så kom tætter på kunne hun se at det var Prax. *Det kan da ikke passe at det er ham* tænkte hun og blev ved med at kigge på ham.
Da han så bare gik vidrer rejste hun sig op og sag lige så stille "Prax?E-Er det dig?" spurgte hun lige så stille og kiggede på ham. Det kunne da ikke være rigtig,han var ju død,det var ikke noget med at hun ikke var glad få det han var hindes kærste en gang og han var nok os med en af de drenge som hun havde som hun elskede mest men,det kunne da bare ikke være ham han var ju død,eller ikke?. Hun blev bare ved med at stire på ham "Hvordan kan det være at du er her igen?" tilføj hun meget stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Prax
New user
New user
Prax


Antal indlæg : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 01/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Sv: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 8:11 pm

Prax så ned da pigen kiggede på ham. Han ville ikke være uhyggelig eller klam, sådan at stå og stirre på hende. Han stoppede op og så på igen da han hørte hans navn. Han gik ud fra det var hans navn, det var det eneste han rigtigt kunne huske. Måske havde hun kendt ham? Måske vidste hun noget om ham.
Lidt forsigtigt gik han tættere på hende. "Hvem er du?" Det var nok ikke særlig høfligt, men han var nødt til at spørge. Han vidste intet selv. "Ved du hvem jeg er?" Forsigtigt trådte hantættere på, stadig med armene omkring sig selv. Det var så skræmmende, ikke at vide hvem man var eller hvem han snakkede med. Måske havde pigen her været medvirkende i hans død? Eller også kunne hun slet ikke lide ham?
Tilbage til toppen Go down
Ally
Witch
Witch
Ally


Antal indlæg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 11/09/13
Geografisk sted : MF

Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Sv: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 5:06 am

Ally var nu lidt forvired, kunne han ikke huske hvem han var? eller hvem hun var?..Det var da meget underligt syndest hun. men hun nikkede rolig og smilte lidt. "Ja, jeg er Ally" sag hun og smilte lidt til ham "Vi har vaeret sammen en gang, inden du død.." tilføj hun og kiggede på ham "Derfor er jeg også meget forvired over hvorfår og hvordan du stadig kan være her!" sag hun og vinden blæste soden at hindes hår blev helt ølagt,så hun sukkede lidt og sættede det ordentligt igen men uden at stoppe med at kigge på ham. hun kunne bare ikke tro på at det var ham.
at han var her igen, der fandes nu mange mystiske ting i mystic falls men at prax er tilbage fra de døde? nej det kunne ikke passe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is that really you? ~Prax Empty
IndlægEmne: Sv: Is that really you? ~Prax   Is that really you? ~Prax I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is that really you? ~Prax
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: