The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori YV6Ay
Tidslinje
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori RK6Ga

 

 "Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori Empty
IndlægEmne: "Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori   "Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori I_icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:26 am

Sted - Davids tattoos.
Tid - cirka 12.05.
Vejr - rolig vind.
Omgivelser - Biler, mennesker på vejen, og inde i Davids-tattoo-butik.
Humør - Ok, glad.

Kristen gik rundt i byen, og nød friheden lidt, nu hvor børnene blev passet af en barnepige kunne hun lige så godt benytter muligheden til lidt frisk luft. Hun havde gået et godt stykke ned af gaden efterhånden og stoppede nu op hvor hun stod.
Met et lidt skulende blik så hun rundt og besluttede sig for at tænde en cigaret. Hun vendte sig kort om og så at hun var stoppet op lige foran Davids tattoos, hvilket var det eneste sted i byen, hvor man kunne få lavet sig en tatovering hvis man ville.
Kristen satte cigaretten i mundvigen og lod begge hænder glide gennem håret, hvorefter hun bare lod håret falde tilbage, ned langs ryggen og skulderne. Der var ikke rigtigt nogen speciel grund til at hun var stoppet op lige netop dette sted, hun ville bare ikke lige blive ved med at gå rundt, uden formål. Af samme grund satte hun sig ned på kanten af fortovet med front mod vejen.
Der sad hun lidt og tænkte for sig selv mens hun nød hendes cigaret. En gang i mellem tog hun endnu et sug af den og lod den sidde lidt i mundvigen, inden hun placerede den mellem to fingre og pustede røgen ud igen. Noget mindende hende om Dori, som hun havde boet hos for ganske kort tid siden. Han havde været så sød at lade hende bo hos ham, indtil hun selv havde fundet et godt sted, hvor hun og hendes to små børn kunne bo. Hun kunne ikke undgå at mærke et stik af savn, da minderne væltede frem i hendes hoved.
Hun havde ikke rigtigt snakket med ham siden den dag hun var flyttet i noget for sig selv med børnene, en lidt tam slutning. Hun ville gerne snakke med ham igen og fortælle ham hvor glad hun var, for at havde hjulpet hende. Endnu en gang, efter et sug af cigaretten, pustede Kristen røgen ud og sad med armene en smule lænet mod sine ben i det hun blot kiggede ud mod vejen og alle de biler som kørte forbi. Hun havde ikke ligefrem behov for selvskab lige nu, men det ville nu alligevel være rart at møde en ven, man kunne falde i snak med, tænkte hun. Uden helt at være klar over det, håbede hun via hendes underbevidsthed at Dori, ville dukke op.
Tilbage til toppen Go down
 
"Vil du have mit navn tatoveret?" ~ Dori
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: