The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Brunch med Kili I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Brunch med Kili I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Brunch med Kili YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Brunch med Kili I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Brunch med Kili I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Brunch med Kili I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Brunch med Kili I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Brunch med Kili I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Brunch med Kili I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Brunch med Kili I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Brunch med Kili I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Brunch med Kili I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Brunch med Kili YV6Ay
Tidslinje
Brunch med Kili RK6Ga

 

 Brunch med Kili

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 1:24 am


T:
10:25
Omigvelser:
halv fyldt
Sted:cafeen
Vejr:
skyfrit, køligt, men omkring +1 grader, en smuk søndag!
På:
Brunch med Kili Blair_waldorf_lace_wrap_dress

Georgina kom gående ind på cafeen. hun havde aftalt at mødes med hendes fætter, Kili her. Hun havde været væk i lang tid pga. sit job, og at hun havde boet i andre delstater, men endelig havde hun sagt op og flyttet tilbage til Mystic Falls med sine forældre, så kunne hun endelig få færdiggjort sin highschool. Hun smilede glad for sig selv og fandt et ledigt bord ved et af vinduerne. Hun bestilte en kop kaffe, så hun havde noget at drikke imens hun ventede. Hendes jakke hang over stolen, og nede i den ene lomme lå hendes mobil som vibrerede svagt en enkel gang. Hun tjekkede den hurtigt og så at det var en besked fra hendes mor om at de var kørt til nabo byen. Hun svarede kort og kiggede mod døren, Kili kunne være her når som helst.

/undskylder for længden! :s

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 1:41 am

Kili gik roligt ned gennem gaderne med hænder i lommen. Under sin sorte jakke havde han sit evige jakkesæt, men kun fordi han selvfølgelig skulle arbejde senere. Dog var et møde med hans kusine vigtere for ham, og han skulle heldigvis også først møde sent den dag. Han havde meget at fortælle hende og det var sikekrt lige så meget omvendt. Der var dog ét emne han gerne ville drøfte med hende, men ikke lige fra starten. Han åbnede døren ind til Caféen og smilede til sin kusine da han fik øje på hende. Han satte sig overfor hende og tog jakken af. "Hej Claire" sagde han med et smil, og kunne mærke han allerede var glad for at tale med hende, bare nogen fra familien. "Hvordan går det?" Han vil gerne høre om hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 3:46 am


Hun smilede bredt til Kili da han kom ind af døren."Kiliiiii"ubrød hun glad og smilede stort. hun var så glad for at se ham! det havde jo været lang tid siden sidst! Da han stillede spørgsmålet åbnede hun munden for at svare, men blev nødt til at lukke den igen..Hun kunne jo ikke bare bruse ud med det hele på en gang! det ville være yderst forvirrende for ham!"Tjoo..Jeg er startet i skole igen, droppet modeljobbet, fået rigtige venner, og er begyndt at tage billeder igen, samt male...og synge.."hun rynkede lidt på øjnbrynene og så blank ud men alligevel tænkende..Hun begyndte let at grine."Ja..! Hvad med dig?"spurgte hun og smilede varmt til ham imens hun tog en tår af sin kaffe. hun foldede hænderne midt på bordet og kiggede på ham med store øjne og meget åbne ører, spændt på hvad der skete hos ham! han var jo den ældste af de tre, altså Kili, Jake og Claire! Hendes negle var knald røde og helt perfekte, for hun havde fået en manicure lige inden hun var kommet herover.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:55 am

Kili var ikke videre overrasket over hans kusines talestrøm. Hun var blot som han huskede hendes, livlig og med mod på livet. Sjovt nok mindede det ham lidt om Jake, selvom der var noget mere.. Uskyldigt over Claire. Han smilede over hendes fortælling, og var lidt glad for hun havde droppet model jobbet. "Er det forkert af mig at sige jeg er glad for det? Jeg mener.. Du er nødt til at passe på dig selv Claire" sagde han med et skævt smil og lænede sig roligt tilbage. Der var jo ikke sket det store i hans liv. "Altså.. Jeg har fået arbejde her i mystic falls, i en bank. Jeg snakker ikke med Jake, men det er jo ikke noget nyt. Jeg bor sammen med en pige jeg virkelig holder af" sagde han rolgit med et smil. Han var ikke som sin bror, han var mere tilbagelænet og rolig. Han tog alting som det kom, og var sjældent oppe og køre. Han så lidt rundt i caféen for lige at orienterer sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 9:47 am


Hun nikkede bekræftende."Ja....det var for meget psykisk pres, konkurrence, stikkeri, mobning...Du måtte intet spise...Det var for meget til sidst!"sagde hun med et lille smil.Hun kiggede drillende på Kili."UUUUUUUUUUH Kili har fået en kææææreste!"sang hun lavt og drillende."hvornår må jeg møde hende?"spurgte hun overbegejstret. Hun havde ikke selv mødt nogen endnu. Faktisk havde hun ikke mødt en eneste. Hun havde aldrig kysset med en dreng eller noget, og hun skammede sig på en måde over det, følte sig barnlig over det og umoden. Hun smilede og ventede på mere info/sladr om denne pige. Hun sad nærmest og stirrede på sin fætter, og håbede han fattede hvad hun prøvede at komme frem til med sine store dådyr øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 10:00 am

Han nikkede en smule.over hendes forklaring om hendes job. "de piger kan virkelig være nogle stride mokker, ikke" sagde han med et smil. han havde selv mødt et par stykker gennem tiden, nogen af hans tidligere klassekammerater havde også drømt om den branche. hendes reaktion over at han fortalte om Felicia morede ham og han lo en smule. "så snart du vil, hun bor hos.mig. hun er virkelig fantastisk.. jeg elsker hende højt" sagde han med et drømmende smil, at han typisk fik omkring Fel. "kan du holde på en hemmelighed?" spurgte han så, efter at have sænket stemmen. han så sig kort om for at sikre sig ingen kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 11:48 am


Hun nikkede bekræftende"jo de burde få sig et liv i stedet for at være evig sure!"sagde hun og lød gammel klog, men grinte så let. Hun var altid så glad og munter, hun havde jo haft en god barndom, og en fantastisk familie! så hvorfor skulle hun ikke være så livlig! selv som teenager havde hun aldrig forvoldt sine forældre nogle synderlige problemer, aldrig havde hun trodset dem, være vred på dem, råbt af dem eller andet som så mange unge nu gjorde.
Claire smilede bredt"Så kommer jeg forbi..I morgen! efter skole!"sagde hun med et stort smil, og smilede så lykkeligt til ham da han sagde at han elskede hende"Gid jeg havde fundet en!"sagde hun og sukkede muntert, selvom de fleste piger her ville blive misundelige fordi de ikke havde en selv, blev Claire bare glad på sin fætters vegne. Hun skulle vel nok finde en en dag, og hvis ikke..Så ville hun først græde sig ihjel, som som man nu sagde: Den tid den sår!
Claires nysgerrige blik kom frem et blik som altid var tegn på at hvis først hendes nysgerrighed var vakt, ville intet kunne stå i vejen for at forhindre den i at få sit behov fyldt."Selvfølgelig kan jeg det. Det er mig du spørger for himlens skyld!"sagde hun med et grin og kiggede på ham med store øjne indtil han kom med hemmeligheden. Hun kunne mærke den var god!

//er du så tilfreds din lille koste rundt ting!! xD //


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:24 pm

han lo en smule over hende og nikkede lidt. "Du har fuldstændigt ret, men er mange pigr ikke sådan? Nærtagende og går for meget op i små detaljer man burde lad ligge? Jeg er måske bare fordomsfuld" sagde han med et smil. Han var ikke særligt god til piger, vidste ikke meget om ham, det var et mysterie for ham hvordan de tænkte. Han sad stadig roligt og tilbagelænet, der skulle meget til at få ham op og køre. Det låikke i hans natur på nogen måde.
Hendes reaktion undrede ham endnu en gang ikke, hun var virkelig meget som Jake. Men den tanke og observation holdte hun for sig selv. "Claire, du er sytten. Du har masser af tid. Du skal ikke ligefrem ud og stifte familie. Det kommer når du mindst venter det, tro mig" sagde han med et smil og så på hende. Han havde selv haft en del kærester som yngre, men aldrig fundet en som Felicia før. "Du har min adresse.. Du kommer bare forbi. I vil elske hinanden" Han var sikker på Felicis ville kunne lide hans kusine, og at de kunne finde ud af det med hinanden.
Han lo over hende og lænede sig frem mod hende. "Det er vigtigt du ikek siger noget til nogen" sagde han lavt, stadig med sænet stemme. "Jeg fortæller dig det kun fordi du er den tætteste familie jeg lige har, som er en pige" Han holdte kommentaren om at Jake egentlig talte for en pige for sig selv, han ville ikek starte noget familie urolighed. "Du nævner ikke noget for en sjæl, men jeg har brug for et godt råd fra en pige der ved besked. Hvis man nu forestillede sig at jeg friede til Felicia.. Hvordan skulle det gøres?" spurgte han lavt. Han var meget i tvivl om hvordan han gjorde det perfekt, og håbede hans ksine kunne hjælpe.


//Meget xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:36 am


hun rystede let på hovedet"Jeg ville ikke mene det er en fordom! det er sandt nok!"sagde hun og trak på skuldrene. hun havde ondt af disse piger, de burde virkelig få et wake up call!! Hun tog endnu en tår af sin kaffe."Så!! fortæl mig så om hende! hvordan er hun hvad laver hun hvor gammel er hun, hvor mødte i hinanden? og hvor lang tid har i været sammen..du ved...Jeg vil vide DET HELE!!!"det sidste blev sagt med udbrudt begejstring..Der var en grund til at Claire normalt ikke drak kaffe..koffeinen gjorde hende hyper og al al for glad og snakkesalig..mere end normalt..men det var nok ikke altid man lagde mærke til det når man først kendte hende.
"ja ja..17 år, 18 om 9 dage."sagde hun og vendte øjne, og da hun fik tænkt mere over det med de 9 dage lyste hendes øjne"åh gud jeg kan slet ikke vente ! det bliver fantastisk! jeg glæder mig! hvad giver du mig i gave? please sig det sig det! du ved jeg ikke kan klare det, min nysgerrighed er forfærdelig! jeg holder forresten en kæmpe fest! derhjemme! har inviteret de fleste fra skolen..Du ved familiens venners børn og deres forældre...Mine forældre er så sociale! når de ser muligheder for civiliseret by fester, så holder de dem også gerne, selv når det er mig der har fødselsdag. Også fordi at det er valentines day snart...Det bliver forresten maskeBAL!"hun sagde det hele i meget blandede toner. først meget barnligt, så i et meget spændt tonefald, derefter lidt opgivende da det kom til hendes forældre, og til sidst i et meget bestemt tone fald, og hun lagde et ekstra tryk på BAL. Hun glædede sig helt vildt!
Hun kiggede på ham med store nysgerrige øjne og rystede på hovedet"jeg siger det til ingen!"sagde hun med en meget lys stemme. Selvfølgelig ville hun ikke sige det til nogen!"hmm...der er ingen perfekt måde, bare det at man frier er perfekt i sig selv! og så længe du husker at gå på knæ!"sagde hun roligt med et smil og viste sit mere modne, og voksne jeg.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brunch med Kili Empty
IndlægEmne: Sv: Brunch med Kili   Brunch med Kili I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brunch med Kili
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: