The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Wanna talk a little with me~Jordan YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Wanna talk a little with me~Jordan YV6Ay
Tidslinje
Wanna talk a little with me~Jordan RK6Ga

 

 Wanna talk a little with me~Jordan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wanna talk a little with me~Jordan Empty
IndlægEmne: Wanna talk a little with me~Jordan   Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:12 am

Sted: kirkegården.
Tid: aften 22:24
Vejr: roligt, med en let vind.
Omkring: enlig er da ikke nogen andrer kun hun er da
Årstid: Sommer
På:
Wanna talk a little with me~Jordan Sad


Molly kom gående stille på kirkegården. Hun havde nogle blomster med, ikke det helt store,
men de var pæne og ville helt sikkert pynte på graven. Hun havde taget noget
tøj på som passede lidt til stemningen. Ikke de vilde farver, det var hun heller
ikke lige i humør til. Hun skulle besøge hendes mor, eller rettere hendes grav.
Det var hendes mors fødselsdag i dag, så hun ville lige derud igen og sige
et par ord. Hun vidste godt at hun ikke kunne høre hende men hun blev
nød til det, det var noget hun tit gjorde efter hånden. Molly sætte sig
ned på hug foran graven da hun havde fundet den.
Hun lagde blomsterne fra sig foran graven og tørede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

Wanna talk a little with me~Jordan Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna talk a little with me~Jordan   Wanna talk a little with me~Jordan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:45 am

Hvis der var noget Jordan havde vendet med at tage hen og se, så var det hans egen gravested. Han var ligefrem bange for at møde nogen der som kendte ham, måske hans mor eller andre fra hans familie. Han havde jo startet et helt nyt liv, med den familie som han ønskede sig. Han havde jo næsten ligefrem fået lov til at vælge sin egen familie, og han var vel ligefrem bange for at blive skuffet over den rigtige familie som var der ude et sted. Den eneste som han havde mødt fra sin familie var Kristen, og det havde bestemt også været nok for ham. Det havde været underligt at skulle starte en nyt forhold, at ikke huske alle de minder som de havde haft sammen. Det havde ligefrem været som at høre historie, som man bare ikke kunne huske. Han havde derfor denne aften besluttet sig for at tage hen til sit gravested, i håb om at der ikke var nogen der henne. Det havde ligefrem været svært at gå hjemmefra, også tage hele turen til gravestedet.. mest fordi han sådan nød at være der hjemme, bare hygge sig med dem som han elskede.
Han stoppede op foran kirkegården, og måtte ligefrem tage en dyb indånding før han gik der ind. Hans hjerte bankede så hurtigt som det kunne, mens han gik længere ind på kirkegården. Han begynde at gå rundt, mens han kiggede på hver eneste gravested. Han stoppede hurtigt op da han fik øje på en pige siddende foran en gravested, han gik ligefrem langsomt over mod hende "er du okay?" spurgte han forsigtigt om, og stoppede op få meter bag hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Wanna talk a little with me~Jordan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jordan? Lige den person jeg har mest brug for<3 :3 ~ Jordan
» i Fear he will come //Jordan//
» Wanna be my friend? ~Dimitri
» Wanna have a drink with me?~Allison
» Wanna join my friend? -Lena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls Church :: Mystic Falls Cemetery (Old)-
Gå til: