The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Søskende sladder (Dorian) YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Søskende sladder (Dorian) YV6Ay
Tidslinje
Søskende sladder (Dorian) RK6Ga

 

 Søskende sladder (Dorian)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:27 am

Sted: Vores hus
Omgivelser: vores stue
Tid: Aften, omkring 20-tiden
Vejr: mørkt og koldt udenfor
Påklædning: hygge tøj, løse bukser og en løs bluse, og en trøje over.

Vinden tudede udenfor vinduerne i stuen. Crystal sad alene i stuen, og havde fjernsynet kørende. Hun fulgte ikke ordenligt med, men hun anede ikke hvor Dorian var, om han var hjemme, ude, i bad eller sov. Hun havde selv sover siden aftensmaden, og var så vågnet for ti minutter siden. Selvom hun var alene smilede hun. Hendes tanker faldt på Ash, som så tit i den her tid, og på den aften han havde været hos hende. Hun ville gerne kunne sove hos ham hver aften, have en at putte med, men hun vidste også at Dorian ville blive sur, og det ville hun ikke. Hun var ikke sammen med Ash for at provokerer, hun holdte af ham. Hun ønskede at dele det med Dorian, og sad i mellem tiden og overvejede hvordan hun skulle fortælle alt til Dorian, eller næsten alt. Hvordan den aften hun mødte Ash var endt, ville han nok ikke høre om.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:43 am

påkldening: Et par løse jeans, bar mave også bare tær, plus en krystal halskæde.

Han rende rundt, lydløs og stille inde i det storehus, han havde et stort smil på læberne og var i dette øjeblik i gang med et lave mad til hans elskede lillesøster Crystal, selvom han ikke sagde det tit, så betød den pige alt for ham og han ville så nødigt se hende såret eller mishandlet, det var derfor han forbød hende at date folk som ham selv, folks om gjorde forkert ting og ja bare var forkerte.
Han sukkede og rytsede på hoved, han ville føle sig forrådt hvis hun gik imod den ene regel han havde sat op, det var en enkel regel han havde lavet. Selv fulgte han alle hendes, han havde ikke en eneste gang haft stoffer i huset, han havde ikke haft dame besøg før, kom aldrig hjem stiv eller med sine ikke så gode "venner". Han stoppede kort op..nej selvfølgelig ville hun ikke det, han gik ud med en sandwitc på en talerken til hende, da han endelig hacde fundet hende "goddag min smukke søster, kunne de tænke dem eller føle dem fristet til en af mine berømte sandwitc" spurte han og blinkede drillende til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:53 am

Hun sad roligt og legede med hendes månesten. Tænkte lidt over det hele, måske var det ikke særlig smart at fortælle Dorian det. På den anden side ville han bare blive vred og såret hvis han fandt ud af det uden hun havde fortalt noget. Hun sukede lavt og drejede igen stenen i hendes hænder. Hun så dog hurtigt op og lod stenen falde tungt mod hendes bryst da hun hørte Dorian. Først blev hun bange, fordi hun lidt frygtede hendes tanker havde været høje eller han kunne læse i hendes ansigt at hun var sammen med Ash. Hun smilede dog over ham. "Altid Dorian. Hvem kunne sige nej?" sagde hun drillende til ham. Hun kunne ikke rigtigt nænne at ødelægge hans gode humør nu, men det var vel som et plaster, det skulle hurtigt overståes. Hun tog dog pænt en af hans sandwitches og tog en bid. Selvfølgelig var den god, Dorian var ikke helt lost i et køkken selvom han vist selv troede det. "Djeligt.." sagde hun smilende og spiste lidt. Hun løftede blikket og fandt hans eget. "Jeg har mødt en fyr.." sagde hun begyndende, og håbede hun måske kunen få ham til at se Ash fra hendes syn, inden hun fortalte at det rent faktisk var Ash.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:02 am

Han smilede bredt til hende og satte sig på e sofa tæt ved hende, han holdte virkelig af at sidde sammen med hende, men i dag var han specielt glad og grunden kom nok af en gammel flamme der betød meget mere end bare titlen gammel flamme. Han smilede og nynede for sig selv, mens lyden af vinden udenfor ligesom gjorde det hele mere hyggeligt. Meget kunne man sige om ham, men han kunne synge og sprog var han også god til, samt meget inde for gymnastik. Så det kunne godt være, han stank til madlavning, men han var alligevel god til nogle ting.
Da hun igen snakkede landede hans øjne på hende og man kunne næsten se alt glæden forlade hans øjne, men han smilede stadigvæk, nikkede og hævede øjenbrynet "mine tre gyldne spørgsmal, hvad er han, hvordan er han og hvem er han" spurte han og prøvede at holde samling på sig selv..så godt som muligt

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:13 am

Hun smilede over ham og rykkede sig en msule tættere på ham. Kropskontakt gjorde hende tryg og fik hende til at føle sig elsket. Ensomhed var efterhånden for skræmmende for hende, hun turde næsten ikek være alene hjemme mere, hun ville hellere være udenfor og gå. Frygten vidste hun ikke helt hvor kom fra, men nu var hun sikker. Dorian var den i verden der gjorde hende mest sikker. Det var trods alt hendes storebror, han havde kendt hende siden altid.
Han spørgsmål overraksede hende egentlig ikke. "Han er.. sød. Han er omsorgsfuld.. Jeg mødte ham en aften ude i skoven. Jeg frøs og han gav mig sin jakke, han passede på mig.. Han fulgte mig hjem og jeg inviterede ham ind. Du var ikke hjemme, og jeg kunen godt bruge selskab.." sagde hun med et stor smil. "Jeg holder virkleig meget af ham Dorian.. Virkelig meget" sagde hun somom hun vilel have han forstod. "Han er hybrid.. Men han var sød, han gjorde mig ikke noget, han passede på mig.. Han holdte af mig.." sagde hun blidt. Hun nævnte med vilje ikke noget navn, hun vidste Dorian ville gå amok.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 6:27 pm

Han rynkede brynet af hende da hun satte sig tættere på ham, en hver anden dag ville han havde lagt armene om hende, trykket hende ind mod sig, da han vidste fysisk kontakt var noget hunelskede. Men lige nu var han godt op og køre og ud fra hvordan hun snakkede, kunne de meget vel vise sig at hun havde brudt hans eneste regel. Det der afslørede hende var måden hun snakkede om ham, som om hun ville overbivese ham om noget, anden ting var at hun ikke gav ham navnet på denne hybrid "Crystal må jeg få hans navn" spurte han og så ned på hende. Han akldte hende aldrig ved fornavn, enten var det lillemor eller også søster, aldrig Crystal medmindre han var virkelig vred. Hans hånd lå på den magiske krystal han havde runst om halsen, den der var et symbol på at han ville gå nye og renere veje end før hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:44 pm

Crys vidste udemærket at hun var på den da han brugte hendes fornavn. Hun havde mest lyst til at løbe fra det hele, græde. Hun var ikke sur på Dorian eller Ash, men på sig selv. Hvorfor havde hun ikke bare lyttet til Dorian, holdt sig fuldstændigt væk fra den type? På den anden side, havdehun jo ikke opsøgt Ash. De havde bare mødt hinanden, tilfældigt, og så var det så udviklet der fra. Hun kunne mærke tårene stikke i øjenkrogen, det var kun Dorian der så hende græde, hun græd aldrig over for andre personer. Normalt søgte hun trøst ved Dori, men nu nøjedes hun med at krumme sig sammen og knuge sin månesten ind til sig. "Ash.." sagde hun lavt, men hun vidste han havde hørt hende. Derfor krøb hun sammen, for at forebygge hans vrede, som om hun kunne beskytte sig selv for hans ord, hans vrede. Det var selvfølgelig umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:54 pm

Alt livet sivede næsten ud af hans ansigt og han blev aske grå i ansigtet, al vreden samlede sig i ham og ham rev halskæden af, hamrede den hårdt ned i bordet "ASH!!! Du har noget med Ash?" Han rejste sig hurtigt op og så vred ned på ham, aldrig havde han været mere vred på hende end ilige nu, hvilket også var til at se på. Hans åbnede munden og skulle til at sige noget, men lukkede den igen. Han lukkede sine øjne og trak vejret dybt "det var en regel...en fucking regel som du pisser på. Jeg kommer aldrig fuld hjem, aldrig skæv, aldrig hjem med en pige, jeg tog aldrig noget af det med fordi jeg vidste du ikke kunne lide det. Det var en ting jeg ikke brød mig om og du pissede på mig og gjorde det alligevel" han trådte væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:05 pm

Selvom Crys i forvejen vidste han ville blive vred var det her værre end hun havde frygtet. Hun lukkede øjnene i, som om det fik alt til at forsvinde. Det var jo ikke med vilje alt det her, det var bare sket, hun kunne ikke styrer det. Det her var helt klart ike tidspunktet at fortælle Ash oven i købet havde taget hendes mødom. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, tårene løb firt over ehndes kinder, men hun hulkede ikke, hun turde faktisk ikke sige noget. Alligevel var hun nødt itl det. "Jeg er ked af det, det var ikke sådan ment.. Jeg ville ikke.. " Hvad var det egentlig hun ikke ville? Hun havde forelsket sig, det var alt. "Vil du ikke nok lade vær med at blive sur? Hvorfor er det så slemt.. Han gør mig ikke noget, og hvis han gør ved du godt jeg kan passe på mig selv.." sagde hun lavt. Hendes stemme var lidt grødet, påvirket af hendes gråd. Hun var næsten bare en kugle i sofaen, ikek at hun var bange for han ville slå, det havde han aldrig gjort, så hvorfor begynde nu. Men hans vrede gjorde hende ked af det, hun følte sig som det mest usle menneske i hele verden.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:20 pm

Han knurrede og holdte haanden op "jeg gider ikke hoore paa det..men fint saa piss paa mig og vaer sammen med ham" hans oojne var iskolde og fulde af vrede "jeg kan virkelig ikke fatte det, du viidste" taare kom op i hans oojne, hans foolte sig virkelig forraadt, taenk hun kunne goore det, taenk at hun... Han sukkede og vendte om, hamrede haanden ind i vaeggen og var hurtigt forsvundet ind paa sit vaerelse, efter han havde hamret dooren haardt i. Lige nu var han i specielt daarligt humoor, alt den glaede hans havde foolt fra tidligere var vaek. Hans fik hurtigt en t-shirt paa, et par sko hvorpaa han igen kom ud i stuen. Han saa vredt paa hende og rystede paa hoved
//hej havde taenkt paa om han skulle vaere ude for en bil ulykke, hvad synes du om det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:31 pm

Hun så på ham men fjernede hurtigt sit blik, det føltes som om hun brændte sig på hans skuffede blik og de kolde øjne. "Det var ikke.. Jeg.. Du er.." hun kunner ikke rigtigt forme en sætning, det virkede helt umuligt. Hu havde aldrig set ham så vred. Men hun ville heller ikke undskylde for at hun havde forelsket sig, hun følte sig uretfærdigtbehandlet, men samtidigt også forståelig over for hans reaktion. Han var vred, det var klart. Hun havde forbrudt sig mod hans regel, hans eneste regel, men ikke med vilje. Hun så efter ham da han gik. "Nej Dorian du må ikke forlade mig.." sagde hun lavt og bedende. Hun begyndte for alvor at hulke og græde.

//Uh drama! God idé!
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:41 pm

Han knurrerede vredt af hende "du skal slet ikke tale til mig, jeg gider dig ikke lige nu" hvaesede han og gik hen mod dooren "jeg er pisse ligeglad, siden du ogsaa er saa ligeglad med mig om min regel" hvaesede han vredt. Han aabnede dooren, hamrede den haardt i efter sig. Han gik ud mod grillen, nu var han pisse ligeglad med hendes latterligheder. Han naaede dog ikke over vejen, da en bil ramte ham, det naeste han husker var smerten ogsaa var der moorkt. Da han vaagnede var han paa hospitalet og missede mod lyset "hvad skete der" hviskede han haest.

//super, haaber jeg skrev det godt nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:45 pm

Hun så ned og vidste udemærket god han var vred, men hans måde at tale på gjorde hende ked af det. "Undskyld.." hviskede hun lavt, selovm han halvvejs ude af døren ike kunne høre det. Hun sad egentlig bare og græd og hulkede indtil hun fik en oprigning om hun skulle komme op på hospitalet. Hun skyndte sig selvfølgelig afsted, fik lidt mere ofentlig tøj på og skyndte sig afsted, sad ved Dorian kort efter og ventede på han kom til sig selv. Egentlig ville han nok slet ikke have hende her, men hvem skulle ellers. Hun så over på ham da han sagde noget, og havde slev grædt imens. "Du blev kørt ned.. Valgte at gå ud foran en bil.." sagde hun lavt. Hun blev pænt siddende langt væk fra ham, hun var bange for hans vrede skulle komme igen.

//Det er fint ^^
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 5:23 am

Han blinkede, han kunne virkelig ikke huske hvad der var sket, det eneste han kunne huske var at han havde vaeret glad ogsaa var alt andet helt sort. Hendes ord fik ham til at stivne og han bed sig i laeben "jeg blev...koort ned" hviskede han og saa hen paa hende, forstod ikke hvorfor hun var saa lang vaek fra ham...havde han gjort noget forkert "lillemor" hviskede han og proovede at saette sig op, men gispede af smerte, det det stak i hans ribben. Det vidste sig at han havde faaet trykket et par ribben, braekket benet og havde et par skrammer her og der "hvorfor er du saa langt vaek" hviskede han og saa desperat hen paa hende. Da han var meget udsat var hun nok det eneste som kunne goore ham rolig igen og at hun var langt vaek hjalp ikke paa det hele.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søskende sladder (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende sladder (Dorian)   Søskende sladder (Dorian) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søskende sladder (Dorian)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: