The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
En tur på biblioteket - Lucian YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
En tur på biblioteket - Lucian YV6Ay
Tidslinje
En tur på biblioteket - Lucian RK6Ga

 

 En tur på biblioteket - Lucian

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

En tur på biblioteket - Lucian Empty
IndlægEmne: En tur på biblioteket - Lucian   En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:45 pm


Tid:
12:34
Omgivelser:
Et par unge studerende en ældre dame bibliotekaren og en mand.
Sted:
Mystic Falls bibliotek
Vejr:
Skyfrit, plus grader, vindstille.
På:
lyseblå cowboy bukser, en sort top og en mørkelilla cardigan. Sorte converse.

Katerina hængte sin jakke ved stumtjeneren og gik videre ind på biblioteket.
Hun havde ikke nogen bog hun skulle låne, ingen genre hun ville læse indenfor. Hun havde bare besluttet sig for st gå herover og finde en bog der lød spændende også låne den selvfølgelig.
Hun lod en finger glide over bøgerne da hun passerede dem. Hendes store passion var nemlig bøger foruden magien, hun elskede alt slags litteratur og nok derfor havde hun aldrig haft svært ved at læse lektier eller synes at 10 sider i biokemi var slemt, for hun var vant til både faglitterære bøger og skønlitterære, og det betød selvfølgelig at hun havde lettere ved at læse de lidt svære ord i lektierne og derved forstå teksten bedre og hurtigere.
Hun passerede gyserbøgerne hurtigt. Det var ikke fordi hun var bange for dem når hun læste dem eller fik mareridt. Men gyser bøger havde bare aldrig sagt hende noget. Filmene derimod var noget helt helt andet!
Hun sukkede let hun kunne mærke at idag var hun kræsen med hvad hun ville læse.
Hun gik forbi nodebøgerne men gik så baglæns tilbage. Hun havde lånt noder før men ikke så ofte. hun så en nodebog med schindler's list temaerne i og snuppede den hurtigt. Hvis hun ikke kunne finde andet end den i dag ville det være sørgeligt, men hun ville i det mindste ikke forlade et bibliotek tomhændet.
Hun kørte en hår lok om bag øret da den pludselig hang foran hendes øjne.

// håber det er okay har skrevet det over mobil ^^ kender de hinanden i forvejen eller er det nu de møder hinanden første gang og bliver venner? Smile



Sidst rettet af Katerina Fre Mar 15, 2013 2:23 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

En tur på biblioteket - Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket - Lucian   En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 4:00 am

En solrig og smuk dag som denne..hvorfor ikke tilbringe den på det rolige bibiliotek. Så med en selvsikker gang, hænderne nede i bukserne gik han hen af gaden og op af trapperne mod bibliotekets hovedør. Han spankulerede rundt, så godt at det kunne overraske folk når sandheden kom frem om at han i virkeligheden var blind og kunne se mindre end en muldvap, men til gengæld var hans sanser bedre end nogen andens.
Bibliotekets varme og blandet kulde ramte ham i det sekund han var inden for, lugtemn af mennesker var også ligeså tydelig, men han var ikke som alle de blodtørstige, dem der tænkte på hvordan de skulle slå ihjel, skulle manipulere med andre, få dem til at tro det forkerte om dem, nej han var nu mere til og ligefrem.
Han så af åbenlyse grunde ikke hvor han gik og kom ved et uhel til at gå ind i en ung kvinde (dig), hurtigt greb han ud efter hende, men hans tomme øjne havde svært ved at fokusere på hendes ansigt, så han stirrede i stedet på hendes hår da han greb hende og hjalp hende op og stå

//det er helt fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

En tur på biblioteket - Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket - Lucian   En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 3:26 am


Overraskelsen bredte sig i hende da hun mærkede en gå ind i hende, og den langsomme slowmotion følelse kom da hun mærkede hvordan hun faldt, hun nåede slet ikke at tænke på at beskytte sit hoved før hun følte en arm gribe fat i hende.
Hun kiggede lidt forbløffet på personen. Det at han greb hende, gav Kat indblik i hvad han var, dog følte hun sig ikke truet af ham på nogen måde, og ej heller at han var som de andre, hun var måske forkert på den, men heldigvis vidste hun hvordan man skulle klare sig selv mod hans race.
Kigger på ham"Hov, øhm tak" hun sagde det lidt forvirret og betragtede ham lidt"Er du kommet noget til!?"Spurgte hun og lød en smule bekymret, og håbede det ikke, hun brød sig ikke om at gøre andre ondt. Hun lagde godt lidt mærke til hans blik på hendes hår, men tænkte ikke yderligere over det. Hun rettede sig lidt og samlede sin bog op som hun havde tabt.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

En tur på biblioteket - Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket - Lucian   En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitimeTors Mar 21, 2013 6:57 am

Han smilede til hende, håbede vel at han så hende ind i øjnene. Stille stillede han hende op igen "åhh undskyld, jeg havde ikke set dig..du ved" han viftede hånden foran sine øjne "blind" han trak på skulderne, han tog det englelig ikke så slemt mere, da han havde været blind i mere ned 300 år, så efter så lang tid tog man det ikke så tungt. han trådte et skridt tilbage, kløede sig i nakken og smilede skævt til hende, han var lidt bekymret for hvordan hun mon ville tage det, der var ikke alle der tog det helt ens, når de fandt ud af han var blind. nogle blev underlige og gik deres vej, hvor andre troede han ikke engang kunne gå selv uden at blive hjulpet, han håbede dog at hende her bare ville behandle ham som alle andre.
//har ingen kreae sorry Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på biblioteket - Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket - Lucian   En tur på biblioteket - Lucian I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på biblioteket - Lucian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Will everything be different now? - Lucian
» Café tur med venner <3 Lucian E>

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: