The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Long time no see - Angel I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Long time no see - Angel I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Long time no see - Angel YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Long time no see - Angel I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Long time no see - Angel I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Long time no see - Angel I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Long time no see - Angel I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Long time no see - Angel I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Long time no see - Angel I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Long time no see - Angel I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Long time no see - Angel I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Long time no see - Angel I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Long time no see - Angel YV6Ay
Tidslinje
Long time no see - Angel RK6Ga

 

 Long time no see - Angel

Go down 
ForfatterBesked
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 4:33 am


Tid:
14:55
Omgivelser:
kunder og ekspedienter.
Sted:
Cafeen
Vejr:sky frit og plus grader, omkring 5.
På:
http://www.graziadaily.co.uk/pub/21publish/fashion/Ripped-jeans-main.jpg

Det var en kølig dag med en let vind. forårsvejret var så småt på vej og det kunne mærkes, hvilket var en fantastisk fornemmelse.
En blond, pige med normal højde kom gående med sit normale blide smil. Hun havde retning mod cafeen, og hun så faktisk en anelse nervøs ud! nervøs på den måde at hun skulle møde en hun ikke havde set i et stykke tid. Det blonde hår fløj let rundt da hun åbnede døren ind til cafeen og fik det varme luft i hovedet. Hun lukkede døren og fandt et ledigt bord ovre i hjørnet. Mange mødre var på cafeen i dag, og Kat hørte dem snakke om en eller anden film, så hun regnede med at de nok havde haft biograf tur eller lignende. hun hang jakken over stolens ryg og satte sig til at vente.
Hun betragtede kunderne herinde og kunne ikke lade være med at bruge sin magi i al hemmelighed imens hun lignede en der læste gårsdagens avis, fra avis holderen der hang på væggen ved siden af hende. kopperne rykkede sig få milimetre, og døren åbnede svagt og lukkede så igen. Folk lagde ikke rigtig mærke til det, for de var ikke forberedte eller opsatte på at se den slags. Hun smilede let for sig selv imens hun læste den samme artikel igennem da hun ikke fokuserede på ordene. Hendes blik løb op mod døren hver gang folk gik enten ind eller ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 4:55 am

Long time no see - Angel 600full-matt-lanter

Àngel var på vej til cafen.Han skulle mødes med en som han ikke hade snakked med i lang tid.Han var meget nervøs fordi denne person han skulle møde hade en gang fyllet meget i hans liv! måske ville hun det igen men det regnede han nok ikke med. Han skulle mødes med sin ex Katerina. Han gik vider intil han kom til cafen han åbnede døren og gik ind,så kiggede hand lidt rund intil han fandt hinde. Et stort smil kom frem på hans ansigt.Han tog sin jakk af og hang den et sted vor alle jakker fra de andrer er. Så gik han over til hinde."Hi Kat." han smilede og satte sig."Hvordan har du det?" tilføj han og blev ved med og smile.
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:07 am


Døren blev åbnet endnu en gang, og denne gang fik det et skævt smil frem på hendes læber, hun kunne mærke nervøsiteten prikke under huden og hun betragtede hver af hans bevægelser fra han kom ind til han satte sig ved siden af hende.
Hun smilede varmt til ham"Hej Àngel..Jeg har det meget godt, hvad med dig?"spurgte hun blidt og smilede til ham. Hun klemte let øjnene sammen og kiggede på ham" må jeg ikke få et kram?"spurgte hun en smule drillende men nervøsiteten lå lige under.
hun kørte hurtigt en blond lok hår bag øret og smilede så igen.
En af pigerne som arbejdede her kommer over for at modtage deres bestilling og Kat bestilte en kop the uden sukker eller mælk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:24 am

han smilede helle tiden og ja han var meget nervøs få at møde hinde igen."Mig?..Jeg har det rigtig godt." sag han og nikkede så da hun spurte ham om hun måtte få et kram. Han gav hinde et kærlig kram og smilede.Da pigen som der arbejdede der kom bestillte han bare en normal Kaffe uden noget.Så kiggede han igen på hinde. "Nå men hvad har du så lavede den sidste Måned vor vi ikke har set hinanden eller snakkede sammen?." han kiggede på hinde og smilede blidt til hinde.
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:30 am


Hun smilede blidt til ham."det var godt"sagde hun med et lille smil, der var et strejf af generthed over hende, det lille strejf hun ikke kunne gemme. Hun hadede det for hun blev så hurtigt genert omkring folk, også dem hun kendte, og især i sådanne tilfælde som nu.
Hun grinede let og gengælder kærligt krammet"Se det var bedre"sagde hun med en lille blid latter.
Hun tænkte lidt over hvad hun havde lavet"jeg har fået arbejde på baren nu, og ellers arbejder jeg stadig i boghandlen.. Jeg øhm..har bare øvet mere end nogensinde på ja.."sagde hun med et lille smil, og det sidste hentydede hun til magien."hvad med dig? hvad har du rendt rundt og lavet?"spurgte hun og smilede en smule genert da hendes blik lagde sig på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 6:07 am

han smilede og nikkede."Okay det lyder godt" han viste god at hun var en heks de har ju været kærester i enlig ret lang tid. Han elskede stadig nor hun smilede der var bare noget ved hindes smil som han bare elskede han viste ikke hvad det var men han elskede det.han tænkte lidt på nogen af de ting som han hade laved."Hmm jeg har ikke laved så meget. Jeg har bare snakkede med nogen venner og øved mig på guitar og jeg var i Italien 3uger." han håbed at hun ikke ville spørge ham om hvorfår han var i italen fordi han har været ved Volturi fordi han hade dræbt et menneske nogle dag efter Kat og ham hade slået op med hinanden.Og han skulle have en lille straffe fra volturi fordi han hade gjord det.
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 4:26 am


Hun smilede blidt"ja det er det vel"sagde hun roligt. hun drak lidt af sin the imens han fortalte om hvad han havde lavet og nikkede roligt"det lyder dejligt, var du på ferie i Italien? og var der varmt?"spurgte hun med et sødt smil, hun regnede med at han havde været på ferie eller måske besøgt nogle venner eller lignende.
hun smilede blidt til ham og drak lidt mere af sin the."så hvad vil du lave nu hvor du er tilbage?"spurgte hun nysgerrigt og pillede lidt ved en serviet, det var nu lidt mærkeligt at sidde her med ham, ikke fordi hun ikke kunne lide det, men følelserne og og de sårede følelser fra bruddet kom frem. hun var ikke vred på ham over det eller såret, men følelserne fra da de var sammen var der selvfølgelig stadig, og det kunne man jo ikke rigtig gøre noget ved andet end at vente på at de lige så langsomt forsvandt.
Hun smilede blidt til ham"Det er godt at se dig igen"sagde hun blidt

//Volturi er ikke med i TVD universet det er twilight, og man må godt dræbe mennesker her bare det ikke er brugere. bare lige så du ved det ^^ og undskyld jeg svarer så sent :3

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Long time no see - Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see - Angel   Long time no see - Angel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Long time no see - Angel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: