The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
første arbejds dag på baren - Zac YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
første arbejds dag på baren - Zac YV6Ay
Tidslinje
første arbejds dag på baren - Zac RK6Ga

 

 første arbejds dag på baren - Zac

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første arbejds dag på baren - Zac Empty
IndlægEmne: første arbejds dag på baren - Zac   første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeOns Mar 06, 2013 12:47 am

Tid:17:45
Omgivelser: kunder, kolleger.
Sted:baren
Vejr:sol nedgang, der er skyfrit og vinden kølig men temperaturen over 0.
På:
første arbejds dag på baren - Zac 620-ChristinaAguilera-LUCKY-083112-jpg_171540
den blonde trøje sidder stramt og går ned over røven, underdelen er sorte gemasher der ikke kan ses igennem, skoene er nike og håret sidder en høj hestehale med et foldet rødt bandana.

døren ind til Grillen/baren åbnede og ind kom en sorthåret pige ind, hun var meget fremtræden og mange kiggede på hende med det sammen, dog vidste de fleste hvem hun var, hun havde ofte været med til ballade her i byen. Hun var ofte på baren, og alle vidste hun solgte lidt af det ulovlige. Hun rettede sig hurtigt og gik direkte op mod baren og stillede sig ved siden af den, der hvor bartenderne kunne gå ud, det var hendes første dag her som medarbejder, så hun havde fået af vide hun skulle dukke op et kvarter før normal mødetid så hun kunne blive sat ind i tingene. Hun betragtede bartenderen der stod i baren roligt, og havde ikke travlt med at blive sendt videre. hun kløede sig let i håret og kiggede op på uret. Hun havde nu stået her i et helt minut. Hun smilede skævt for sig selv og slog sig let på næsen inden hun hun trak vejret gennem næsen. hun kørte sin tunge piercing rastløs rundt.
Hun kiggede igen på Bartenderen" Hey, du! undskyld, kan du sige til din chef at Gabriella venter på ham, her?"spurgte hun uden at være det mindste nervøs over at skulle afbryde, hun var heller ikke den generte og nervøse type, hun var lige det omvendte, og hvis nogen gik hende på fik de et par på hovedet. Hun betragtede roligt bartenderen med et let hævet øjnbryn


//håber det er okay! :p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første arbejds dag på baren - Zac Empty
IndlægEmne: Sv: første arbejds dag på baren - Zac   første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeOns Mar 06, 2013 1:22 am

Tøj: første arbejds dag på baren - Zac Kellan-lutz-01

Som vær dag var zac på baren og arbejdede, han var som om han var chefen det fordi han har arbejdede der i 5 år nu så han bestemte næsten alt i baren. Han var i gang med og lave nogle drinks da en person snakkede til ham. Han vente sig om og kiggede på pigen. Han kiggede lidt nærmer på hinde og smilede. "Jeg er chefen!." sag han smilende."Så du er den ny?" tilføj han så og blev ved med og smile. Han syndest hun så mega godt ud. Hun var lige den type pige som han kan lide.


//Ja det fint!Smile håber mit os er okay det bliver mere senere fordi mit kreativitet er lidt død lige nu x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første arbejds dag på baren - Zac Empty
IndlægEmne: Sv: første arbejds dag på baren - Zac   første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitimeOns Mar 06, 2013 1:33 am

Hun smilede skævt til ham og nikkede raskt"Perfekt! så kan du jo fortælle mig hvad jeg skal gøre"sagde hun med et skævt smil. Hun mente ikke at have set ham før, men hun var heller ikke god til at ligge mærke til folk, og slet ikke huske dem igen medmindre hun havde snakket med dem og de havde gjort indtryk på hende."Jeps, det mig"sagde hun kækt og smilede drillende. hun rettede hurtigt på sin hestehale da den var lidt løs og satte så hænderne i siden med et hævet øjnbryn, stadig med det lille skæve smil og ventede bare på at få af vide hvad hun skulle gøre, hvis hun da skulle gøre noget overhovedet og ikke bare stå som model og tiltrække kunder."såh..skal jeg stå her hele aftenen og se lækker ud, eller skal jeg lave mere end det?"spurgte hun med et lille grin og kiggede afventende på ham. hun havde taget sin jakke af og lagt den halvt hen over disken.

//super, har heller ikke den største krea lige nu, men så længe man har lidt at skrive er det vel bedre end intet tænker jeg? :p
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første arbejds dag på baren - Zac Empty
IndlægEmne: Sv: første arbejds dag på baren - Zac   første arbejds dag på baren - Zac I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første arbejds dag på baren - Zac
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første møde /Evan/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: