The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Safe and sound? ~Kyle YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Safe and sound? ~Kyle YV6Ay
Tidslinje
Safe and sound? ~Kyle RK6Ga

 

 Safe and sound? ~Kyle

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:59 am


Tid:
12:15
Omgivelser:
ingen
Vejr:
skyfrit, endelig begyndt at blive plus grader, men maks 2!
Sted:
Vandfaldet, på en bænk.
På:
Safe and sound? ~Kyle Tumblr_lvb9v2ZEOV1r4a882o1_500
samt håret flettet i en fishtail.

Claire gik langsomt gennem den snedækkede, nøgne vinter skov. Solen skinnede så stærkt den kunne, men lige meget hvor meget den anstrengte sig, føltes den stadig kold og langt væk. En skummende brusen et stykke derfra var det eneste der brød stilheden sammen med den knækkende grene under Claires fødder. Hun nærmede sig langsomt vandfaldet. Hun havde brug for noget afsidigt rolig miljø kunne hun mærke, og var derfor "flygtet" herud. Måske også fordi at hun ville se vandfaldet. Hun havde hørt om det, og vidst nok set det en enkel gang da hun var helt lille og hende, og hendes forældre havde været på besøg her i Mystic Falls hos hendes fætre. Claire tog en dyb indånding og nød den kolde luft, fugle sang kunne svagt høres hist og her.
hun nåede frem til Vandfaldet og kiggede betaget på det, hun havde valgt at tage nogle billeder af det. Hun vidste ikke hvorfor men at fotografere var blevet hendes nye "ting", og hun elskede at gøre det, især når det var billeder af naturen, hun følte vel at hun kom tættere på naturen.
Hun satte sig ned på en bænk efter et par billeder, og da hun satte sig så hun et lille spindelvæv med få snefnug i og en masse dråber, et virkelig smukt syn. Hun tog hurtigt et par billeder af det inden hun lagde kamera'et væk igen. Solen stod lige i hovedet på hende og hun lænede sig forsigtigt tilbage på bænke med lukkede øjne og nød de sarte solstråler ramme hendes ansigt.

Tilbage til toppen Go down
Kyle
New user
New user
Kyle


Antal indlæg : 31
Points : 37
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:11 am

Påklædning::. Et pr slidte jeans, en sort skjorte også hans daglys ring.

Til hans store overraskelse så det ud til at blive bedre vejr, ikke det bekymrede ham, han var vampyr så han kunne ikke mærke kulden, men ikke som andre vampyrer havde han været en af de første der kunne være der, sammen med sin familie, samt nogle få andre havde han været der for mange mange år siden, da magien blev kastet over dem og han blev en oprindelig vampyr.
Han traksede stille rundt i skoven og smilde afslappet, nød lidt at være alene, nok elskede han sin familie, men det kunne godt være lidt trættende engang imellem hele tiden at være omkring dem, så at være alene var dejligt og stille kunne man sige.
En ung piges hjerte fik ham til at stoppe op og følge den, til han nåede vandfaldet, hvor han fandt hende, med et hævede øjenbryn gik han stille imod hende "jamen goddag" lød det fra ham, og hurtigt ville man lægge mærke til hans families kendetegn, netop den stærke og meget fine britiske accent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:49 am


Claire fik et chok da hun hørte en stemme bag sig. Den rungede af brutal accent. Hun vendte sig om og kiggede på kilden til stemmen, og så en fyr et par skridt fra hende. Hun smilede venligt"goddag, du gav mig chok" sagde hun en smule bebrejdende men halv drillende måde som ikke alle lige ville kunne høre. Hun rejste sig op og kiggede på ham. Hun lagde hovedet let på skrå og foldede armene over kryds da det var en smule halv køligt for hende. Hendes hendes fish tail fletning gled ned foran hendes skulder." Kan jeg hjælpe dig med noget?"spurgte hun nysgerrigt G smilede venligt og sødt. Et plask kunne høres i søen for foden af vandfaldet, da en fisk blev fanget af en hejre der havde stået stille i meget lang tid. Claire havde fået et billed af det smukke dyr. Hendes mørke øjne med de små gule ringe hvilede roligt på hans ansigt.
"Jeg hedder Claire forresten, Claire Georgina Silverfox." Sagde hun smilende og satte dig ned på bænken igen, men denne gang omvendt så hun stadig kunne kigge på ham. Hun havde haft et net som man normalt brugte til at handle ind med, hen over skulderen. I den lå hendes kamera og en stor bog der lignede en mege stor udgave af en dagbog. Stof og diverse ting stak ud af den hist og her.
Hun kiggede på manden med et let hævet øjenbryn og et skævt smil. Der var et eller andet over ham.

//undskyld det ikke er længere men skriver over mobilen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Kyle
New user
New user
Kyle


Antal indlæg : 31
Points : 37
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:02 am

Han smilede skævt til hende og nikkede "det var skam ikke min mening, jeg troede du havde hørt mig, måske jeg næste gang skal være lidt mere høj lydt" forslog han drillende, måske var han køn, men der hang også den der typiske bad boy udstråling om ham, det var kun Rebekah, som indtil videre sammen med Anna som havde fået hans sande og søde jeg at se, han gad normalt ikke vise det for folk.
han hævede øjenbrynet "du kan skam ikke hjælpe mig med noget, jeg var bare ude for at nyde skoven, vandfaldet også gamle minder, det er langt tid siden mig og mine søskende kom her på ferie" han så rundt og huskede de gange hvor han sammen med sin søster Rebekah, hans brødre Kol, Gideon og den nu enten afdøde eller forsvundne Nathaniel, hans øjne landede lidt efter på hendes "jeg plejede at komme her hver sommer sammen med dem i lang tid, men det sluttede for nogle år siden" han trak på skulderne, det sluttede efter det der skete med Nathaniel, det Kol havde gjort var utilgiveligt.
han nikkede "mig en fornøjelse Claire, jeg hedder Kyle Lucifer Morana Abaddon Seymour" præsenterede han sig og kunne ikke svare på, hvorfor han havde de meget underlige mellemavne, det var noget hans mor havde bestemt, så det kunne han ikke helt ændre på. han gik let og elegant hen og satte sig ved hendes side, så ud over vandet med et hæved øjenbryn

//det gør intet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 9:00 am


Hun smilede og rystede let på hovedet."Det er okay, jeg var nok mest i min egen verden"sagde hun med et smil. Hun havde taget benene op på bænken og lagt armene om dem. Hun hvilede blidt hagen på sine knæ alt imens hun stadig betragtede ham.
Hun smilede blidt til ham"Da jeg var yngre og jeg besøgte mine fætre her i byen plejede vi altid at tage herud og holde picnic."Sagde hun med et smil og så drømmende ud, hendes barndoms somre med hendes fætre var noget af det bedste kunne hun huske."Jeg håber at kunne forsætte den tradition til sommer, nu hvor jeg er flyttet her til byen."sagde hun og kiggede på ham. Man ville nok sige at hun havde et ret uskyldig blik, og ansigt i sig selv.
Hun trak benene lidt mere ind til sig da han satte sig ved siden af hende."Er du så på ferie her i byen nu? eller er du flyttet hertil, eller bare på hurtig gennemgang?"spurgte hun en smule nysgerrigt og klemte let øjnene sammen imens hun kiggede på ham med et lille smil.
Hun begyndte let at pille ved sit hår.
En fugl landede ved vandkanten et stykke fra bænken hvor de sad. Hun trak langsomt sit kamera op og bevægede sig meget langsomt og forsigtigt for ikke at forskrække den og den til at flyve væk. Billedet blev i sort/hvidt, og havde den perfekte vinkel, det så simpelt ud men alligevel også så detaljeret på samme tid. Måske fordi at baggrunden bare var sne som fuglen stod i. Men fuglens mindste detaljer var blevet fanget på dette billed, hvilket fik det til at se ret fedt ud. Hun smilede og bed sig let i læben"Det er min nye ting..At tage billeder altså"sagde hun med et lille grin og fandt en pakke Marlboro white frem."Har du noget i mod at jeg ryger?"spurgte hun og nærmest lavede store hundeøjne. En dårlig vane, men det fik hende til at slappe af.

//super ^^ //

Tilbage til toppen Go down
Kyle
New user
New user
Kyle


Antal indlæg : 31
Points : 37
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 7:18 am

Han nikkede stille "okay, jeg ville bare være sikker, det ligger ikke ligefrem hos mig at ville skræmme andre, tror mig" han smilede skævt til hende. Hun var køn, men virkede også uskyldig også ikke, hun gemte på en indre styrke man ikke havde set magen til før.
Han betragtede hende blidt og lyttede, at hun kom her med sine forældre "det er en smuk by, dragende kunne man nemt sige, den drager alt til sig" han trak på skulderne og vidste godt hvorfor det var sådan, det var på grund af de kraft kerne der var dybt i byen, de havde været her siden borgerkrigen, hvor en masse uskyldige blev slagtet og slået ihjel. Han rystede på hoved "før i tiden, plejede jeg er komme her hver sommer sammen med mine søskende, vi plejede at svømme i den her sø, drille hinanden, have det sjovt, men tingene ændre sig og man bliver ældre med tiden, men nej nu er jeg her sammen med min søster på fuld tid. Jeg bor her og har tænkt mig at blive ved med det, til de sparker mig ud af byen" han smilede blidt til hende, savnede de tider hvor han, hans brødre også smukke uskyldige Rebekah, han savnede dengang er de alle var venner, dengang de alle holdte af hinanden og havde det godt sammen, men sådan var det bare nu.
Han betragtede hende som hun pludselig blev koncentreret mod den smukke fugle, den var i sandhed smuk kunne man hurtigt sige. Han blinkede da hun spurte om noget, rystede på hoved og grinede indvendigt, han kunne ikke ligefrem dø af det "nææ du gør som du vil" sagde han til sidst.

//undskyld jeg først svare nu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 4:16 am


Hun smilede blidt til ham"Nejnej..jeg.."hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige."du skræmte mig ikke"sagde hun så med det samme blide smil. Hun betragtede ham, lige så stille og lyttede til ham i stilhed."Meget ja, vi flyttede herfra da jeg var ung, men nu bor vi her igen, mine forældre har et sært bånd til denne by..Og jeg kan allerede selv mærke det nu."sagde hun med et lille skuldertræk og et skævt smil. Hun lyttede til ham, og det mindede om hendes egen familie, hendes fætre snakkede ikke sammen længere, hvorfor vidste hun dog ikke, og de ville ikke fortælle hende det. Det gjorde hende altid lidt ked af det, de var som hendes brødre, de betød alt for hende! Hun lyste pludselig op"Det er da sjovt at vores familier aldrig har stødt ind i hinanden her, hvis i også plejede at komme her om sommeren"sagde hun med et sødt smil.
Da hun havde fået billederne af fuglen, pakkede hun kameraet væk og fandt sine cigeretter frem."Går du på high school her i byen, Kyle?"Spurgte hun med et sødt smil og indhalerede dybt en enkel gang, hun vendte hovedet væk da hun åndede røgen væk, så hun ikke ville puste ham lige i hovedet. Det var nok ikke det rareste at prøve. Hun kiggede betragtende på hans ansigt, sugede detaljerne til sig, hun vidste ikke hvorfor, men det gjorde hun engang imellem når hun kiggede på folk.

//helt i orden ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Safe and sound? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Safe and sound? ~Kyle   Safe and sound? ~Kyle I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Safe and sound? ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Do NOT touch me! ~ Kyle
» Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: