The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Lillesøs?? /Luzy/ YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Lillesøs?? /Luzy/ YV6Ay
Tidslinje
Lillesøs?? /Luzy/ RK6Ga

 

 Lillesøs?? /Luzy/

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Prax
New user
New user
Prax


Antal indlæg : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 01/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:32 am

Sted - Legepladsen
Omgivelser - Legepladsen?
Tid - Eftermiddag
Vejr - Koldt, overskyet og blæsende
Påklædning - Jeans, en sort t-shirt og en stor tyk vinterjakke

Da blæsten igen ramte Malek prøvede han at trække jakke højere op så det ikke ramte hans hals. Det var hundekoldt og han ville helst sidde hjemme med en bog. Siden Luzy var forsvundet mere eller mindre, var han nødt til at finde hende. Hun var hans ansvar nu, og han ville være sikker på der ikke skete noget med hende. Han ville aldrig kunne tilgive sig selv hvis der skete noget, deres forældre gjorde jo ikke rigtigt andet end at være ligeglad. Tiden gikhurtigt mens Malek ledte, og han anede heller ikke hvor han skulle lede. Han gik roligt mod legepladsen, for at sidde lidt ned på gyngerne og for at tjekke sin mobil kort. Hanså lidt ned imens, og prøvede på ikke at koncentrerer sig om kulden. Han skuttede sig lidt da han trådte ind og holdte stadig blikket nede.

//ikke det længste D:
Tilbage til toppen Go down
Luzy
New user
New user
Luzy


Antal indlæg : 3
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:40 am

Påklædning: Hendes lædderjakke, et par slidte, sorte jeans og sorte støvler

Luzy anede ikke hvad der gik af hende, hun vidste godt, at hun sårede Malek ved bare at forsvinde sådan, men hun havde virkelig bare brug for at være alene. Så der sad hun på en af legepladsens gynger og med en smøg i hånden. Langsomt og inderligt tog hun et langt sug af den inden hun lavede små røgringe ud i luften. Hun lukkede sine øjne og sukkede tungt og så ned i jorden imens hun tippede lidt frem og tilbage. Der var ikke rigtig nogen børn på legepladsen på den kolde eftermiddag, derfor havde hun taget friheden til at snuppe sig en smøg og nød fornemmelsen den altid gav hende. Tiden gik langsomt for hende imens hun tænkte over alt. Hendes make up var lidt udtværet på grund af de enkelte tårer der en gang imellem gled ned ad hendes kinder, som den der nu trillede ned ad hendes kind, dog tørte hun den hurtigt væk igen da hun ikke brød sig særlig meget om at græde i offentligheden.

//Skidt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prax
New user
New user
Prax


Antal indlæg : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 01/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:47 am

Da Malek var trådt ind på legepladsen var han nødt til at se op for at orienterer sig. Hans blik faldt selvfølgelig først på hans lillesøster og lidt lettet suk undslap hans læber. "Luzy din.." Han færdiggjorde ikke sætningen før han var henne ved hende og krammede hende. Hanvar egentlig ligeglad med hun røg, så længe han ikke behøvede at indeånde det, hanvar nødt til at passe på sin krop, det var hans arbejde. Han trak sig lidt ud fra hende og så ind i hendes øjne. "Kunne du ikke være rigtig rar og i det mindste efterlade en seddel næste gang? Jeg bliver bekymret for dig.." Han lød alvorlig, mere end han plejede, det passede næsten ikke til ham, og så alligevel. Hun var hans lillesøster, han ville gøre alt for at hun var i sikkerhed. Han tørrede kort hendes kinder og smilede så en smule blidt til hende. "Du bliver syg herude.."
Tilbage til toppen Go down
Luzy
New user
New user
Luzy


Antal indlæg : 3
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 9:04 am

Luzys blik fløj op da hun hørte sin storebrors stemme og et kort øjeblik spærrede hun øjnene op, som var hun et dådyr fanget af en bils forlygter, og hun ventede nærmest på hans skæld ud, men blev overrasket over at han krammede hende, hun tabte cigeraten, men var ligeglad med den og lagde sine arme omkring Malek og krammede ham ind til sig. "Undskyld, Malek," sagde hun lavmælt og med en tydelig hærget stemme. Det var tydeligt at se på hendes lettere røde øjne, at hun havde ret. Meget. Hun havde ikke rigtig lagt mærke til at hendes ben skælvede af kulde, hun havde glemt alt om det. Hun nikkede lidt og så ned i sit skød og snøftede stille. Nu da Malek var der, var det sværere for hende ikke at bryde fuldstændig sammen. Hun grinede lidt over hans ord. "Nej da, jeg har et godt immunforsvar," sagde hun med et halvhjertet smil og var glad for at han var der for hende, selvom hun havde været væk i nogle dage nu. Hun kørte en hånd igennem håret og så op på ham med et ked og sørgmodigt blik. "Det er et år siden nu," sagde hun lavmælt, og hun vidste, at han vidste hvad hun mente. Det var et år siden at ham fyren havde narret hende, og ødelagt den sidste tro hun havde på andre mennesker, især hankøn. Hvis man altså så bort fra Malek, for han var jo ... Malek. Ikke ondt ment, eller noget, men han var hendes storebror, og hun elskede ham, og for havde hun ikke ham, så ville hun ikke klare sig i særlig lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Prax
New user
New user
Prax


Antal indlæg : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 01/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 9:23 am

Som altid kunne han hurtigt se hun ikke havde det fint, uanset hvor meget hun lod som om og smilte så meget hun kunne. Blidt rystede han på hovedet og smilte varmt, for at give hende lidt tryghed. "Det er okay, du skal ikke undskylde.. Bare lad vær en anden gang" sagde han roligt og nussede blidt hendes hånd. Han kunne ikke lade vær med at lægge armene om hende igen og kramme hende ind til sig, bare at mærkehu var okay, var sig selv. Han var virkelig nået at blive bekymret for hende, men deres forældre var jo ikke ligefrem en hjælp til det her. Han trak hende op at stå, for at få hende væk. "Muligt, men du skal ikke være syg nu. Nu tager vi hjem og drikker kakao så du kan få varme i kroppen igen" sagde han så det var tydeligt det ikke var et spørgsmål. Han nikkede over hendes ord. "Jeg ved det godt Luzy, men lad vær med at tænke på det.. Du er hos mig nu, du er i sikkerhed nu" Han stemme var helt blød og venlig. Han lagde arme tæt om hende mens de gik hjem af. "Er du ikke også sulten efterhånden?" spurgte han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
New user
New user
Luzy


Antal indlæg : 3
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitimeFre Mar 01, 2013 10:35 pm

Luzy nikkede lidt og var glad for at han kunne se lige igennem hendes facade, for kunne han ikke det, ville ingen kunne. Hun havde endnu aldrig oplevet at nogen anden end Malek kunne se hvem det var hun var bag den facade hun havde sat op. "Eller ligge en sedel næsten gang?" spurgte hun med et halvhjertet smil. Da han krammede hende igen, puttede hun sig ind til ham og sukkede lidt. "Jeg elsker dig, Malek," mumlede hun inden hun lagde armene om ham og krammede ham igen. Hun lod ham bare trække hende med op at stå, og kort stod hun og skælvede imens hun vænnede sig til at stå på de halvfrosne ben igen. Hun smilede lidt til ham. "Det vil jeg gerne," sagde hun og så på ham med et træt blik. "Jeg trænger også til at få min make up af." Hun grinede lidt, men det lod mere som en hulken end et grin. "Jeg ved godt, at jeg er i sikkerhed, men det gør mig stadig ked af det." Hun smilede trist til ham og tørrede igen nogle tårer væk fra sine kinder. Hun grinede lidt og nikkede. "Jo, jeg er faktisk pænt sulten," sagde hun og så ned i sine hænder. Hun var træt, udmattet og kold. Hele hendes krop skælvede ganske let og hendes make up var tværet ud. Hun så kort sagt elendigt ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lillesøs?? /Luzy/ Empty
IndlægEmne: Sv: Lillesøs?? /Luzy/   Lillesøs?? /Luzy/ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lillesøs?? /Luzy/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: