The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Oh! Ssch!! - Liz YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Oh! Ssch!! - Liz YV6Ay
Tidslinje
Oh! Ssch!! - Liz RK6Ga

 

 Oh! Ssch!! - Liz

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Oh! Ssch!! - Liz Empty
IndlægEmne: Oh! Ssch!! - Liz   Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:42 am

Tid: 17:12
Sted: Bookstore
Vejr: Koldt, blid blæst og støvregn
Omgivelser: To til tre mennesker som går rundt mellem bøgerne
Påklædning: Sort jakke, pastelgrøn bluse, lysegrå jeans og sorte converses

Charlotte gik med korte langsomme skridt ned mellem en række med bøger. Hun havde altid holdt af en god bog. Hun havde det med at finde frem til bøger med kærlighed som en del af temaet, trods hun ikke selv ønskede et kærlighedsforhold selv. Hun mente ikke at hun behøvede det endnu, eller havde behov for at opleve sorgen ved at personen forlod hende, hun havde set den sorg flere gange hos hendes søster og hun ønskede ikke selv at opleve den.
En slank finger fulgte bøgerne rygge, og gled ned over forfatterens navn og titlerne på ryggen. Hendes læber formede navnene og ordene som hendes blik faldt på, dog uden at der kom en lyd fra hende. Hendes blik var venligt og hun følte sig meget godt tilpas mellem bøgerne. Hun kunne høre skridt fra de andre få som var begivet sig ind i boghandlen. Selv var hun gået der ind, da hun havde været lige i nærheden da støvregnen var begyndt at falde. Fugten sad i hendes blonde hår, men det havde ikke nået at suge så meget og klaskede derfor ikke.
Charlotte nåede enden af reolen og da hendes finger gled henover ryggen på den sidste på den hylde hun havde fulgt, vippede bogen og inden hun nåede at fange den faldt ned til jorden med et højlydt bump. Charlotte krympede sig ved lyden og så kort rundt da nogen tyssede på hende, dog uden at hun kunne se vedkommende. Pænt samlede hun bogen op igen, for at sætte den på plads, teksten på bagsiden fangede dog hendes opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

Oh! Ssch!! - Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Ssch!! - Liz   Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:01 am

Påklædning: Oh! Ssch!! - Liz 16ozfk
(Sorry det store billed)


Lissette, eller Liz, som hun kaldte sig selv havde gået ude i regnen i nok tid til at hun blev lidt mere gennemblødt end menneskepigen Charlotte. Og hun havde endda glattet håret, men krøllerne ville nok hurtigt komme frem igen inden længe. Hun sukkede med et lille smil om læben da hun trådte ind i den gamle boghandlen. Smilet på hendes læber blev større idet hun indåndede den støvede specielle lugt af bøger, og hun sukkede i velvære og lod sin blå blik glide over de mange, mange bogreoler inden hun med nogle få hurtige skridt var ovre ved den nærmeste og begyndte at kigge titlerne igennem. Hun brugte kun blikket og hun læste hurtigt, for efter nogle hundrede år med en bog i skødet næsten hver dag, blev man ret hurtig til at læse. Så hun gik nok lidt hurtigere end alle andre imens hun let og hurtigt læste titler og forfattere. Der var faktisk nogle ret interessante bøger, af det hun kunne se, og hun var imponeret. Liz var en stor bogelsker, hvilket næsten også kunne ses på hende da hun var trådt ind i butikken og hvordan det var at hendes blik kærligt betragtede de mange bøger.
Med hendes hurtige tempo nåede hun hurtigt over til en anden ung, blondt kvinde og hun betragtede hvordan hun kom til at vippe den sidste bog ud over reolen og hørte hvordan den ramte gulvet med en bump der lød højt i den ellers stille forretning. Liz stod nogle meter bag kvinden og betragtede hvordan hun samlede den op og skule til at sætte den på plads da bagsideteksten fangede hendes opmærksomhed. En lille klukken forlod Liz' læber og hun gik smilende over til kvinden. "Man siger altid, at de gode bøger falder for én," sagde hun i en dæmpet, men tydelig drilsk tone imens hun smilede muntert til pigen. Hun rakte kort efter pigen hånden og betragtede hende med de smukke, blå øjne. "Jeg er Lissette, men bare kald mig Liz," præsenterede hun sig, igen dæmpet, da hun respekterede den ro der altid var at finde omkring bøger.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Oh! Ssch!! - Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Ssch!! - Liz   Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:13 am

Charlotte drejede en smule ufrivillig hovedet, så hendes blik ikke længere kunne nå bagsideteksten. Hun læste ikke så tit igen, men når hun havde fundet en bog som hun fandt interessant lade hun den ikke fra sig før den var blevet læst. Da hendes blik dog faldt på den unge kvinde, sprang hende sædvanlige venlige blide smil frem på hendes læber. "Så sandt" sagde hun med en stemme som tydede på at hun var noget mere velopdragen end mange andre unge nu til dags. Hendes forældre havde gået meget op i den slags og Charlotte havde nu meget godt kunnet lide at opføre sig pænt, så hun havde fuldt opdragelsen til punkt og prikke. Dog kunne hun ikke und gå at blvie påvirket en smule af ungdommens normer.
Hun lod bogen skifte hånd, så hun kunne tage Liz's hånd og give den et svagt venligt klem før hun igen slap den. "En fornøjelse Liz" sagde hun smilende og lod begge hænder holde om bogen, som om nogen ville komme og tage den fra hende hvornår det skulle være. "Mit navn er Charlotte Mai, men du kan korte det ned som du lyster" præsenterede hun sig selv med et venligt smil. Hun var vant til at folk kaldte hende Char, men hun ville altid gerne se hvad folk valgte at kalde hende. Hendes fingre trommede en enkelt gang hver især på bogens forside.



Bogen: Oh! Ssch!! - Liz Shakespeares-nett
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh! Ssch!! - Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Ssch!! - Liz   Oh! Ssch!! - Liz I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh! Ssch!! - Liz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: