The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Oh I´m sorry for running into you~Liz YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Oh I´m sorry for running into you~Liz YV6Ay
Tidslinje
Oh I´m sorry for running into you~Liz RK6Ga

 

 Oh I´m sorry for running into you~Liz

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 5:48 am

Sted:Midt i Mystic Mall
Tid:15:12
Omkring:Butiker og masser af menesker
Vejr:Meget lyst og rat varmt
Tøj: Normalt T-Shirt og en Jeans


Dean hade lige været ud of shoppe med sin søster han hade lige sagt favel til hinde og gik lidt rund i mallen i nu. Pluslig så han rigtig mange mennesker midt i mallen selvføgelig ville han der hen og se hvorfår alle var der.Men da han så skulle til og se hvad det forgik der kom han til og gå ind i en Person."Undskyld det var ikke med vilige er du okay?" sag han rolig og med et lille smil på læben.

Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:09 am

Liz var næsten lige kommet til byen sammen med sin mor og var smuttet en lille tur til byens mall, bare for at se sig lidt omkring, hun kedede sig derhjemme med kun hende selv og hendes mor. Hun kunne bedst lide at være alene, så derfor var hun taget af sted og smuttet fra sin mor. Et lille smil spillede om hendes læber og hun var helt væk i sine egne tanker. Så hun stødte selvfølgelig ind i en anden. Hun lo blidt og så på fyren med et blidt smil. "Nejnej, det er helt okay," sagde hun blidt og så på ham med sine blå øjne. "No hard feelings." Hun blinkede en enkelt gang til ham og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:36 am

Dean så på den unge kvinde som der stoed foran ham og smiled."Okay det var godt."han begynde at smile inu mehr da han så hinde blinke."Nå må jeg invitere dig til en is eller noget i den slaks få at undskylde mig en gang til?" an blev ved med at smile. Hindes blå øjne var rat smukk det må man nok sige men nu måtte han lige se hvad hun ville sige til hans tilbud.

Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:42 am

Liz kunne ikke lade være med at smile og le stille over hans tilbud. "Jamen, det er da et tilbud jeg ikke kan modstå," sagde hun charmerende og så på ham med sine smukke, blå øjne. "Men kun på en betingelse." Hun fik et mere drilsk glimt i sine øjne og hun betragtede ham med et sødt smil. "Hvad er dit navn?" spurgte hun så efter en kort ventepause og så nysgerrigt på ham. Hun var lidt af en drillepind.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:52 am

han grined lidt og blev ved med at se i hindes smukke blå øjne som der på et lanec måd fortrylled ham han kunde ikke stoppe med at kigge på hindes øjne."Jeg er Dean og du er?" sag han smilene.Han kunde allered nu mærke at de to kunde komme til at blive rigtig gode venner.
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:06 am

Liz smilede bare sødt til ham og blev ved med at se ham i øjnene. "Mig en ære, Dean, jeg er Lissette, men du kan kalde mig Liz," præsenterede hun sig selv, bøjede sig let frem ad og lavede en fornem og utrolig elegant bevægelse med sin venstre hånd, som for at neje for ham. Nogle vaner forsvandt bare aldrig. Han var ikke værst, men hun havde lært for lang, lang tid siden at mennesker var så utrolig skrøbelige og at de døde så hurtigt. Det var trist. Så derfor knyttede hun sig aldrig rigtig til dem.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 1:54 am

Dean nikkede og smiled."Det er os mig en ære at møde dig Liz."han blev ved med at smile men undrede sig lidt over hvorfår hun bøjede sig få ham måske var hun bare obravet til det tænkte han."Nå skal vi gå over og købe en is?" sag han og gik lidt vider hen måd isboden.
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 9:10 am

Lissette kunne ikke rigtig gøre for det, hun var opdraget til at være høflig og til at kende alle de pli der fandtes, og nogle vaner varede ved i sådan cirka ... ja, over femhundrede år, efterhånden, hun kunne ikke gøre for det. Hun smilede sødt til ham og nikkede lidt. "Gerne," sagde hun med et lille grin og fulgte efter ham, et halvt skridt bagefter ham, faktisk for, for at være ærlig, hun anede ikke hvor isboden lå. Det var første gang at hun var i centeret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh I´m sorry for running into you~Liz Empty
IndlægEmne: Sv: Oh I´m sorry for running into you~Liz   Oh I´m sorry for running into you~Liz I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh I´m sorry for running into you~Liz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Town Square :: Mystic Mall-
Gå til: