Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

I just love to meet new people, don't you? ~Arason

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Arason
New user
New user

Antal indlæg : 203
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 6:33 am

han smilte til hende da hun sætte sig og undersøgte hans hovede *en bule godt det ikke var være*
tænket han og kiget op på hende og sende hende et smil "tak men jeg vil godt danse vals jeg vil lære det" lød det fra ham imens han kiget op på hende han han tog sig til hans hovede imens han smilte til hende igen "det var min egne skyld jeg vil lære det ligegyldiget hvad. hvor bor du overhovede får kunne godt tænke mig og se hvor du bor" sagde han og sendte hende et smil til at se om hun gerne ville gi ham lov til og se hvor hun boede han håbet det så inderliget han kiget op p hende da han sagde det men var nød til og kigge ned og rømede da han havde spurgt hende om hun ville vise hvor hun boede//sorry krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

Antal indlæg : 197
Geografisk sted : Mystic Falls

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 6:49 am

Miranda smilede over ham og klukkede blidt. "En anden dag, John," sagde hun blidt og så roligt på ham med sine havblå øjne. Hun smilede over hans stædighed og synes selv, at det var et godt egenskab af have, at man vil gå ind for hvad man vil og stå for sin sag, uanset hvad fanden andre sagde. Hun blev direkte overrasket da han spurgte hvor hun boede. "Jeg bor inden i byen," sagde hun undvigende og smilede skævt ned til ham og rejste sig op og så ud over søen med et længselsfuldt blik og overvejede lidt bare at løbe ud i vandet og afslører hvad hun var overfor John, men selvfølgelig kunne hun ikke det, han ville bare ende med at kalde hende et misfoster ...

//Det sker for selv den bedste Razz
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:00 am

han smilte til hende og kiget på hende hva skulle de dog snakke om "ok du bor i byen tror du på varulv vampyre og havfruer Maranda" sagde han og sende hende et lille smil han trode selv på at der fandts overnaturlige væsner men det var jo ikke ens betydning med at de ikke fandts han smilte og kiget på hende imens han sætte sig op i græset han sukkede og tog sig til banden nu vente han bare på at hun ville svare ham det ville være en trøste ikke at være den eneste der trode på det "hold da op hvor ville jeg gerne møde en havfrue eller et overnaturliget væsen men det sker nok aldrig " sukkede han og kiget op på hende da han jo stadig sad ned han rømede også da han sagde att han gerne ville møde et overnaturliget væsen han sukkede og kiget over på hende bageefter
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:11 am

Miranda så undrende på ham, og det var næsten ikke til at se hvordan hun let spændte i skuldrene. Hun var jo selv en havfrue. "Det er Miranda," sagde hun med et lille gådefuldt smil idet hun så på ham. "Og nej, jeg tror ikke på overnaturlige væsner." Hun trak let på skuldrene og så på ham med et lille, skævt smil og sukkede let. "Du har ret ... det sker aldrig," mumlede hun lavmælt og var ikke engang sikker på, at han ville kunne høre det. Hun så ikke på ham, men ud over søen med et sådan længselsfuldt blik, at det næsten gjorde ondt.
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:19 am

han kiget på hende og smilte "nogen ide til hvad vi skal lave siden du ikke vil bade" sagde han og sukkede imens han kiget op på søen som han kunne se hun kiget ude p "ved du hvad hvis du gerne vil svømme skal jeg nok kigge den anden vej eller binde min skjorte for øjne så du kan få lov til og svømme" sagde han og sendet hende et smil imens han tænket på om hun ville så meget svømme så kunne han godt gøre det "og hvis jeg lyver andgående det med at jeg gøre sådan jeg ikke kan se så vil jeg tag straffen og aldrig fortælle om det jeg svæger ved mit liv" sagde han og kiget på hende imens han vente på om de skulle med eller ej han sukket og kigetop på himlen "hvad sigde du til det" svarde han med et smil
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:27 am

Miranda trak let på skuldrene og så stadig ud over søen. Hun tøvede dog ved hans tilbud, det var virkelig fristende og hun ved sig ubeslutsom i underlæben. "Lover du, at du kigger væk igennem det hele?" spurgte hun så efter et kort øjeblik med stilhed. Hun savnede at mærke vandets kærtegn omkring sig, hvor hurtig hun kunne svømme og hvor fantastisk det var at være under vandet og bare kunne holde vejret så længe hun ville. Dog ville hun ikke kunne nyde det fuldt ud her i søen, den var for lille ... dog var det bedre end ingenting. "Indtil jeg siger til?" Hun så alvorligt på ham, for kiggede han, ville han kunne se, at hun havde løjet før, at der rent faktisk fandt mytologiske væsner og at hun var en af dem ... men så havde han da i det mindste fået sin drøm opfyldt, han fik lov til at møde han havfrue.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:34 am

han nikkede "indtil du giver mig lov men måske skulle du spænde et eller andet for min øjne for en sikkerheds skyld" svarde han og smilte opfodrene til hende han ville ikke se før hun gav ham lov ikke før det ville han ikke kunne finde på og selv hvis hun var et overnaturliget væsen ville ingen tro på ham folk ville nok sigde at han var gåede ned sykisk hvis hun måske var mere ende et menske "vi kan også svømme sammen vi skal bare ha noget til mit ansigt så jeg ikke kan se noget men jeg bliver herinde og kigge ikke fordi jeg ikke kan og ikke vel så hvis du har det best med det gøre jeg det ikke andet jeg skal ha gjorde mens du bade" svarde han og sendte hende et smil
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:40 am

Miranda smilede lidt over ham og klukkede stille. "Hvad skulle jeg binde over dine øjne da? Vi har ikke noget," sagde hun med et lille smil og var allerede ved at opgive idéen igen. "For hvis jeg skal i vandet, så vil jeg helst ikke have at du, eller nogen anden, kigger." Hun smilede undskyldende til ham og så lidt ned på sine hænder, og ringen på hendes finger. Den var smuk og af ren guld med diamanter. Hun rystede let på hovedet og smilede til ham. "Jeg kan bedst lide at svømme alene," sagde hun undvigende og så op på himlen med et svagt smil om læben.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:47 am

han nikkede "okay ved jeg ikke men jeg kiger i den modsatte retning af hvor du svømme men kunne det være jeg må svømme med dig en anden gang" sagde han og sendte hende et smil i det han kiget ligeud alleså den anden vej i forholde til mod søen kiget han ind mod skoven og holde sit ansigt der nu måtte han bare vente og se hva der skete han rødmede mens han kiget den anden vej han ville ikke lyve for hende så han holde ansigt der hvor det var nu folk havde jo brugt ham før og det ville han ikke selv gøre han sukkede og lænde sit hovede op af træet imens han kiget væk fra søen
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 7:55 am

Miranda smilede lidt over ham og klukkede lidt. "Tak, John," sagde hun blidt og så hvordan han kiggede den modsatte vej. Så hun fik hurtigt lempet sig ud ad sin hvide kjole, bare for at det skulle virke mere ægte og småløb så over til vandet, og smed kort efter sine sorte ballerinaer og lagde dem ved kjolen. Hun var iført et par hvide trusser og en flot hvid bh, som begge fik hendes hud til at se brunere ud og hun smilede bredt da hun mærkede vandet ramme sine fødder og hun skyndte jeg hurtigere længere ud i vandet, men nåede ikke at lave sit hovedspring som normalt, så da hun forvandlede sig og benene blev til en lang, smuk hale som var en gylden blå, faldt hun ned i vandet med et plask og en glad latter forlod hende og hun plaskede sig hurtigt ud på dybere vand. Havde han kigget i det øjeblik ville han have set hendes hale kæmpe for at få hende ud på dybere vand, så hun i det mindste kunne svømme uden at ramme bunden. Hun svømmede hurtig og let ned til bunden og svømmede egentlig bare rundt under vandet inden hun kom op til overfladen igen med et lille grin. Hun havde måske været under vandet et par minutter.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 8:29 am

Arason nåede ikke og vende sig om som sådan men han hørte et plask og så ikke hende
han stod bare med hovede væk derfra efter det vente han med og lægge sit hovede sig op på træstammen
så folk ikke kunne se ham han rødmede hun var så smuk han ville unskylde til hende for at han uforskammede og dog var han fasinerde af hende inden han kiget lige ud bagefter kiget han på træstammen og begynde han og nyne en sang far away hedde den

Sidst rettet af Arason Fre feb 08, 2013 10:12 am, rettet i alt 3 gange
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 8:48 am

Miranda vidste endnu ikke, at han havde kigget, hun vidste det virkelig ikke, så derfor, da hun skulle op til bredden igen, tog hun det helt roligt og trak sig op inden hun tørrede sig selv med sin evne til at varme vand op. Det sved godt nok lidt, men det gjorde hende intet. Det var en meget let og hurtig metode til at forvandle sig tilbage igen på. Så kort efter sad hun i undertøj med sine ben igen og rejste sig langsomt op og gik over til sit tøj igen, en anelse usikker på benene. Hun fik hurtigt sin kjole på og så på ham, og hun stivnede. "Kiggede du?" spurgte hun, hendes stemme havde helt forandret sig. Den var blevet koldere, mere hård i det, og noget andet ... såret, ja, hun var såret. Hun havde stolet på, at han ikke havde kigget, og så havde han. "Du kiggede!" Hun hævede stemmen og knyttede næverne inden hun tog sine ballerinaer op og kastede dem imod ham, i håb om at ramme ham et sted det gjorde pisse ondt. Hun råbte skældsord efter ham på spansk, noget han burde være virkelig glad for ikke at kunne forstå. Hendes øjne lignede et hav hvor himlen trak op til storm og havet var ustyrligt og farligt, for det var det hun var nu. Præcis som havet. "Dit svin! Du lovede mig ..." råbte hun ad ham og skælvede ganske svagt, men holdte sig for afstand, for nærmede hun sig, ville hun ikke kunne styre sig og begynde at slå løs på ham.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 9:01 am

han havde ikke set hende overhovede ikke idet hun begynde og spørge ham om han havde set det der var ikke ende hende han og hans øjne afslørde at han talte sandt "jeg ved ikke hva du taler om" han kiget undskylden på hende og der faldt et par tåre han kiget unskyldende op på hende og der faldet flere tår imens han vente ansigt mod træe svarde han og tåne faldt ned af hans kindere han havde aldrig haft en god ven nu var han ved og skubbe hende ud over skrænde han håbet hun ville forstå ham da det gjorde lige så meget ondt på ham "så jeg har ikke set dig" svarde han og tørte hans øjne og man kunne se det var ægte han viste jo ikke hvad hun talte om
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 9:46 pm

Miranda ville have været ligeglad med at andre så hende i undertøj, eller selv nøgen, hun var vant til det efter at hendes syerske der hjemme skulle have hendes mål imens hun var nøgen, så dét rørte hende ikke særlig meget, men at han havde kigget og måske set at hun var en havfrue ... se dét ville have pisset hende af. Hun så godt tårene, men tog sig ikke af dem, for havde han set hende, så ville hun være på vej væk allerede. Hun kunne se at han talte sandt, så hun slappede lidt af igen. "Så du så ikke noget? Slet ikke noget?" spurgte hun roligt og så fast på ham. Hun havde stadig en af sine sko i hånden og var klar til at kaste den imod ham hvis det skulle være.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 9:59 pm

han tørte tårne væk og nikkede "jeg så ikke noget andet ende det jeg lige har fortællte sig nu" sagde han og kiget ind på træet han var en idiot hvorfor var han altid så uheldige han sukket og tørte hans øjne af "må jeg kigge nu eller skal jeg stadig kigge på på træet" lød det fra ham med et hæs stemmme fordi han havde gjorde det værste han kunne ha gjorde han sukket og kiget på træet stadigvæk han tog sig til hovede og kløede sog mens han vente på hva hun ville gøre han ville ikke vende sig før hun gav ham lov han tog sig til håret og kiget på træet mens han vendte man kunne høre på ham at han havde talt sandt
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 10:12 pm

Miranda sukkede lidt lettet. "Godt, for havde du kigget ..." sagde hun og lod resten af sætningen stå usagt i luften og hun nikkede, selvom han ikke kunne se det. "Bare kig, og rækker du mig lige min sko?" spurgte hun i en roligere tone og begyndte at tage sin ene ballerina sko på. Hvorefter hun kørte en hånd igennem sit tørre hår. Han ville nok synes, at det var virkelig mærkeligt, at hun var helt tør, men hun havde jo sin evne ... men det vidste han jo selvfølgelig ikke.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 10:19 pm

han lyttede til hende og vende sig om hun var meget smuk han kiget flovet ned i jorden
han havde aldrig se en pige før og det gjorde det ikke bedre af at han lige havde mødt hende han sukkede og fandt skoen hvor han så kiggede ned i jorden fordi han jo rødmede af og ha set hende "nogen ide til hvad vi skal nu" spurgte han om og kiget stdig ned i jorden i det han gav hende hendes ene sko imens han tog sig til hovedet han smilte op til hende men kiget så ned igen hun var så smuk det var hun virklige "vil du med hjem til mig senere og ha noget og drikke" sagde han og holdte stadig hans blik mod jorden
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 11:10 pm

Miranda tog rolig imod sin sko og tog den på og bandt den. Hun så ikke på ham, men lagde alligevel godt mærke til at han rødmede, og det irriterede hende lidt, for det var jo sikkert bare fordi hendes udstråling som havfrue, og intet andet. Hun trak let på skuldrene og tøvede lidt. "Det ved jeg virkelig ikke," sagde hun kort for sig og så lidt ud over søen igen. Hun så dog undrende på ham da han spurgte om hun ville med hjem til ham. "Måske," sagde hun tøvende og så lidt ned.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Fre feb 08, 2013 11:16 pm

han kiget op igen og smilte til hende "du sigde bare til hvis du vil ' sagde han og smilte til hende han kiget på hans hånd der var ved og blive meget varme han kiget op på hende og man kunne tydliget høre at hans accent var en blandnig mellem amrikansk og italinsk han smilte til hende "m¨jeg gerne spørge om hva du intrsere dig for og hva du godt kan lige og lave men du behøvere ikke og svare men du må gerne" sagde han og sende hende et lille smil inden han lagde hændere om bage nakken og lagde sig ned på græset imens han smilte til hende
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Lør feb 09, 2013 3:04 am

Miranda nikkede lidt. "Det skal jeg nok," sagde hun og sendte ham et lille smil. Det var ikke godt for ham at være i nærheden af hende, hun påvirkede ham for meget og han ville ende med at blive forelsket i hende ... og det ville hun ikke have, for hun var ikke ude efter et forhold eller noget andet, hun ville ikke være nogens ... det var jo derfor at hun var flygtet hjemmefra, fordi at hun ikke ville bindes, hun var sin egen og kun sin egen, ingen andre skulle bestemme over hende, det ville hun ikke tillade. Hun smilede lidt over ham og klukkede kort. "Jeg interessere mig for ... ja, for selskabsdans, sprog, at svømme, havet, alle dyr der lever under vandet," sagde hun blidt og satte sig ned ved ham og så roligt på ham og trak let på skuldrene.

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Lør feb 09, 2013 4:12 am

han smilte venskabliget til hende "det lyder nice" sagde han og tænket på at de nok ville blive gode venner når de åbende sig lidt merre for hianden "når men hvor længe har du boede her Miranda hvis du da godt vil sigde det til mig du behøvre ikke og svarde er bare lidt nysgrige" han tog sig til hans hår da han sagde det til hende han ville kende hende mere før han fortællete om sig selv og det var også en god ide måske ville hun stole nok på ham på et tidspunket han regnde ikke med og blive forelsket i hende men hvem ved måske ville de falde for hianden på et tidspunkt
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Lør feb 09, 2013 7:12 am

Miranda nikkede lidt og smilede let til ham. "Jeg har nok boet her i et par uger eller deromkring," svarede hun med en lille skuldertrækken. Hun så roligt og blidt på ham, men var stadig ikke den samme som før hun var gået i vandet, hendes raserianfald tog altid lidt længere tid for at falde helt til ro. "Hvad med dig selv, John?" spurgte hun blidt og så på ham med et roligt blik, men et nysgerrigt smil.

//Lidt kreasvigt xD

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Lør feb 09, 2013 8:21 am

han lyttede til hende og nikkede efter hun havde fortælte det han tænket et øjeblik på om han skulle sigde det til hende men da han kiget på hende for at fortælle det kløede han sig bage hovede og sende hende et smil "jeg flytte her til i forgårs og har bare hold mig for mig selv så ingen kunne se mig" sagde han imens han smilte til hende "og jeg begynde første på skolen i morgen fordi jeg virklige ikke ville være flytte her til men min mor tvang mig til det fordi alt det ballade og de stoffer jeg tog og alt det" svarde han og kiget på hende og sende hende et lille smil han havde virklige det dårliget med det//gør ikke noget//
Vis brugerens profil
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Man feb 11, 2013 6:19 am

Miranda nikkede lidt og smilede let til ham. "Hvorfor dog?" spurgte hun med et lille grin og så uforstående på ham. Hun lyttede til hans ord igen og nikkede endnu en gang og klukkede let. "Hvor skal du begynde? Måske skal vi gå samme sted," sagde hun med et lille grin og tænkte, at det kunne være rart, hvis hun havde en hun kendte når hun nu en gang skulle starte i byens High School på sidste år. Det skulle nok være sjovt at starte i skole, hun havde jo aldrig prøvet det før.

//Undskyld tiden ^^'

Don't ever forget that
Vis brugerens profil
Arason
New user
New user

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   Ons feb 13, 2013 5:47 am

han kiget på hende og svarde så "fordi jeg hader og være flytte tilbage hertil" svarde han på hendes første spørgsmål han kiget på hende der var nok ikke en dårlige ide at fortælle hvor han skulle gå henne "jeg skal gå på byens High School tror også du skal gå der har jeg ret" sagde han og sukkede imens han sendte hende et lille smil han var ved og blive rimlige søvenig lige nu han tog sig til hovede og lukket let øjne imens han prøvet og lade vær med og tænke på stoffer imens han kiget op på hende igen
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I just love to meet new people, don't you? ~Arason   

I just love to meet new people, don't you? ~Arason
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Guns don't kill people, nuh-uh, I kill people. - Coby
» Kings and Queens